Nee nee !quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee nee !
Ik moet alles altijd al delen.... mijn stoel, mijn koekjes zelfs mijn lichaam...
ik heb eindelijk eens iets dat echt voor míj is.
Ik hou ze dus lekker waar ze zijn.
Je mag ze natuurlijk wel ten alle tijde inzien als je een kop koffie komt halen![]()
Was ik binnenkort toch wel es van plan. Nu met NOG meer redenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee nee !
Ik moet alles altijd al delen.... mijn stoel, mijn koekjes zelfs mijn lichaam...
ik heb eindelijk eens iets dat echt voor míj is.
Ik hou ze dus lekker waar ze zijn.
Je mag ze natuurlijk wel ten alle tijde inzien als je een kop koffie komt halen![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Was ik binnenkort toch wel es van plan. Nu met NOG meer reden![]()
Jammer voor je, maar nu niet meerquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de mails selfdestructen als andere mensen behalve mir ze lezen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jammer voor je, maar nu niet meerIk heb ze op afstand een astrale anti-selfdestruct-coating gegeven waardoor zaken pas kamikaze neigingen vertonen NAdat IK ze gelezen heb.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:01 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
Het zijn wel mails waar je week van wordt
![]()
Nou die is gisteren wel week verklaard...quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan moet je die mails eens heel hard gaan voorlezen aan je eigen baarmoedermond
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:01 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
Het zijn wel mails waar je week van wordt
![]()
kan die gyn niet netzoals op de boerderij tot zn elleboog erin om die koter eruit te halen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou die is gisteren wel week verklaard...
nu was het probleem dat ze niet bij de vliezen kon...
nee er is ook niets dat er tegen aan drukt...
het kind ligt hoog en dwars... voor de baarmoedermond ligt alleen vruchtwater./.
ow en er hing een stuk navesltreng te dobberen.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou die is gisteren wel week verklaard...
nu was het probleem dat ze niet bij de vliezen kon...
nee er is ook niets dat er tegen aan drukt...
het kind ligt hoog en dwars... voor de baarmoedermond ligt alleen vruchtwater./.
ow en er hing een stuk navesltreng te dobberen.
Nu gooi je mij een stuk terug in de tijd waar ik niet happy van word.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kan die gyn niet netzoals op de boerderij tot zn elleboog erin om die koter eruit te halen?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke badkamer met een stuk navelstreng bij wijze van badeendje
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nu gooi je mij een stuk terug in de tijd waar ik niet happy van word.
Flashbacks als "go ie met de koien melken"
ipv..... "zullen we lekker naar de stad gaan ?"
Breidde die post net een beetje uitquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:18 schreef nokwanda het volgende:
Dalijk komt ie naar buiten met de mededeling dat ie de belichting (dat leuke roodachtige) en de betegeling daarbinnen veel leuker en luxueuzer vond
Jaaaaaaa !quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sowwy
ga je mee brommer kiekn?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Breidde die post net een beetje uit
En we weten wat dat betekendequote:Op woensdag 15 februari 2006 14:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jaaaaaaa !
\Dat werd idd gezegd in het plaatselijke cafe/discotheekje![]()
![]()
"Goa je met de brommer kiek'n"
Ik heb het werkelijk uitgeproést !!
jezus uit welk gat kom je dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jaaaaaaa !
\Dat werd idd gezegd in het plaatselijke cafe/discotheekje![]()
![]()
"Goa je met de brommer kiek'n"
Ik heb het werkelijk uitgeproést !!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jezus uit welk gat kom je dan?
dacht dat epe al een boeren gehucht was
omfg kill themquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik zeg niets.
Straks gaat men weer mijn familie stalken omdat ik geen vriendinnetje wil worden met iemand...
(er heeft serieus al een keer iemand mijn familie gecontacteerd...... ik zei dat ik hem eng en opdringerig vond en zelfs geen mailtje van hem wilde ontvangen...... tsja als een dorp niet zo veel inwoners heeft en je vanuit brabant of whatever iemand met dezelfde naam opbelt dan sturen ze je meteen door naar het juiste nummer in een dorp... )
Zal je hebben zeg, dat je moeder dan later zegt: och, mien kiend, ent was zon eardige knul.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik zeg niets.
Straks gaat men weer mijn familie stalken omdat ik geen vriendinnetje wil worden met iemand...
(er heeft serieus al een keer iemand mijn familie gecontacteerd...... ik zei dat ik hem eng en opdringerig vond en zelfs geen mailtje van hem wilde ontvangen...... tsja als een dorp niet zo veel inwoners heeft en je vanuit brabant of whatever iemand met dezelfde naam opbelt dan sturen ze je meteen door naar het juiste nummer in een dorp... )
Ja, maar ze geven wel een leuke sfeer op een feestje als ze zo vol en rond aan de muren en het plafobd hangen. Veel leuker dan gewone ballonnenquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zal je hebben zeg, dat je moeder dan later zegt: och, mien kiend, ent was zon eardige knul.
Run forrest RUN!!!!!!quote:
dat deed ik dus ook... naar de andere kant van het landquote:
o mien god... *hoestbui van het lachen heeft*quote:
Lieve mensen echt waar... maar absoluut niet assertief genoeg.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
o mien god... *hoestbui van het lachen heeft*![]()
Ik ken die onzekerheid, maar vaak is het jusit verassend leuk hoe er gereageerd wordt...quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Das mooi Mirage, ik wacht ook nog op een telefoontje van iemand, misschien moet ik zelf eens gaan bellen. Contact onderhouden is wel fijn. Soms ben ik laks daarin. Weet ook niet hoe er gereageerd gaat worden als ik na 3/4 jaar ineens ga bellen.
waarschijnlijk verrastquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Das mooi Mirage, ik wacht ook nog op een telefoontje van iemand, misschien moet ik zelf eens gaan bellen. Contact onderhouden is wel fijn. Soms ben ik laks daarin. Weet ook niet hoe er gereageerd gaat worden als ik na 3/4 jaar ineens ga bellen.
Verwaterde vriendschap. Ik had via mail contact een tijd terug en ze kwamen ook al tot de conclusie dat het niet meer zo gaat worden als vroeger. Hoeft ook niet persee zo intensief te zijn als vroeger. Dat gebeurt sowieso niet meer als je uit elkaar groeit.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ken die onzekerheid, maar vaak is het jusit verassend leuk hoe er gereageerd wordt...
en zo niet.. nou dan weten we dat ook weer... neerleggen die handel... en klaar.
Je zag ze de maanden ervoor toch ook niet ?
Nou dan heb je nu ook geen last van ze.
I hope soquote:
Ik heb enkele mensen die ik hele weinig spreek of zie..., maar daar zitten wèl wat/de mensen tussen waar ik zo maar een plekje op de bank zou krijgen als dat nodig mocht zijn.quote:
Das meer dan voldoende als je dat hebtquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb enkele mensen die ik hele weinig spreek of zie..., maar daar zitten wèl wat/de mensen tussen waar ik zo maar een plekje op de bank zou krijgen als dat nodig mocht zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |