O bedoel je zo... ik dacht met het aantal caps plaatsen...quote:Op maandag 13 februari 2006 00:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
jij staat altijd boven aan maar goed Frizti ook jij kan de nummer 1 zijn.
Op dít tijdstip zijn de Bioscopen gesloten hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 00:18 schreef melke het volgende:
[..]
Ik wil wat doen! Wie gaat er mee naar de bios?!
Doen jullie trouwens aan valentijnsdag?
Dan ga je schaapjestellenquote:
Hallo Mquote:Op maandag 13 februari 2006 00:16 schreef A-en-M het volgende:
Hallo, zijn we ook weer......
bezoek is de deur uit, maar helaas noppes, nog steeds geen streams.
Mij mag je anders wel verassenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Op dít tijdstip zijn de Bioscopen gesloten hoor![]()
![]()
En nee, ik doe niet aan Valentijnsdag, heb ook niemand die ik weet die ik kan verassen
oh dacht dat je het ergens gelezen hadquote:Op maandag 13 februari 2006 00:21 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, ik ben geen medewerker van Talpa hoor, is gewoon kwestie van logisch nadenken, en aangezien het zondagavond/maandagnacht is zal er nu echt niets meer mee gedaan worden lijkt mij tot de ochtend
Wat liefquote:
Uhhhh......... hebbie daar een bron vanquote:Op maandag 13 februari 2006 00:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is een DDos atack meerdere website hebben er last van gehad geenstijl en VK
Inderdaadquote:Op maandag 13 februari 2006 00:22 schreef robster16 het volgende:
tja, de hele talpa site is pleite!
Volgens de buren (mediawatchers) schijnt de hele server ingestort te zijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:21 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, ik ben geen medewerker van Talpa hoor, is gewoon kwestie van logisch nadenken, en aangezien het zondagavond/maandagnacht is zal er nu echt niets meer mee gedaan worden lijkt mij tot de ochtend
http://www.bios.nlquote:Op maandag 13 februari 2006 00:18 schreef melke het volgende:
[..]
Ik wil wat doen! Wie gaat er mee naar de bios?!
Doen jullie trouwens aan valentijnsdag?
Jawel hoor, als je maar lang genoeg teltquote:
Nope, zal morgen wel op de site van Talpa staan als die weer online komt, denk eerder wat regenworm net zei dat er een Ddos attack is op vele servers waardoor de boel is opgeblazen op dit momentquote:Op maandag 13 februari 2006 00:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh dacht dat je het ergens gelezen had![]()
Groot glas warme melk(e)quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:22 schreef robster16 het volgende:
tja, de hele talpa site is pleite!
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:23 schreef Bartoli het volgende:
hola mensen
kom jullie ook maar eens gedag zeggen
Hoi hoi Bartoli en Aquote:Op maandag 13 februari 2006 00:23 schreef Bartoli het volgende:
hola mensen
kan ik ook al niks over vindenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nope, zal morgen wel op de site van Talpa staan als die weer online komt, denk eerder wat regenworm net zei dat er een Ddos attack is op vele servers waardoor de boel is opgeblazen op dit moment
Hoi hoiquote:Op maandag 13 februari 2006 00:23 schreef Bartoli het volgende:
hola mensen
Die overdrijven altijd heel ergquote:Op maandag 13 februari 2006 00:23 schreef frizti het volgende:
[..]
Volgens de buren (mediawatchers) schijnt de hele server ingestort te zijn.
waarschijnlijk te zwaar belast en vol met beelden van Viooltjequote:Op maandag 13 februari 2006 00:23 schreef frizti het volgende:
[..]
Volgens de buren (mediawatchers) schijnt de hele server ingestort te zijn.
Hey Bartoliquote:Op maandag 13 februari 2006 00:23 schreef Bartoli het volgende:
hola mensen
ja hier ook , en die ddos aanval was zaterdag jlquote:Op maandag 13 februari 2006 00:24 schreef doka het volgende:
geenstijl doet het hier gewoon
nee wie de grootste spammert is.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O bedoel je zo... ik dacht met het aantal caps plaatsen...
Schijnen verschillende personen gebeld te hebben, en die kregen allemaal te horen dat de server plat is door een kapotte kabelquote:
lijkt mij niet de website moet zo snel mogelijk draaien dat scheelt Talpa gewoon inkomsten.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:21 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben geen man om ruzie te maken... dat zal het verschil zijn met mij en Scan. En qua caps... ik maak ze voor de rest van de Fokkers... en als ze gewaardeerd worden is dat mooi meegenomenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:25 schreef newsman het volgende:
Fok knalde er ff kort uit bijmij, ik wilde zeggen ik kon nooit goed met scan overweg. FB is goed en Frizti is heel goed, ik kies niet dat doen alles streamers maar.
Kliko is zeker met haar olifanten poten erop gaan staanquote:Op maandag 13 februari 2006 00:28 schreef frizti het volgende:
[..]
Schijnen verschillende personen gebeld te hebben, en die kregen allemaal te horen dat de server plat is door een kapotte kabel![]()
Wat een liefquote:Op maandag 13 februari 2006 00:26 schreef Foreverblue het volgende:
Ik doe niet aan Valentijnsdag... heb ooit 1x iemand een valentijnskaart gestuurt met zelf verzonnen gedicht:
Valentijnsdag, die dag in het jaar
brengt de verliefden tot elkaar
Soms voor eeuwig en soms voor kort
want niemand weet of het wat wordt
Toch zul je moeten gaan proberen
want de tijd zal het je leren
en werkt het dan uiteindelijk niet
zie dan wat het leven biedt
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen
Nachtzuster had ze toen gebeld jaquote:Op maandag 13 februari 2006 00:28 schreef BONG4002 het volgende:
Er was hier toch een nummer bekend van de redactie van HBB? Weet niet of het klopte maar mss weten zij meer?
Je mag hier geen nummers posten bong.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:28 schreef BONG4002 het volgende:
Er was hier toch een nummer bekend van de redactie van HBB? Weet niet of het klopte maar mss weten zij meer?
quote:Microsoft Windows XP [versie 5.1.2600]
(C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.
C:\Documents and Settings\Jos>tracert talpa.tv
Bezig met het traceren van de route naar talpa.tv [62.59.253.10]
via maximaal 30 hops:
1 5 ms 5 ms 6 ms xxx
2 9 ms 6 ms 6 ms xxx
3 5 ms 6 ms 4 ms bb1-ge10-0-0.zwoll1.ov.home.nl [213.51.158.48]
4 7 ms 7 ms 8 ms bb1-ge5-0.dbsch1.nb.home.nl [213.51.158.145]
5 9 ms 8 ms 9 ms bb2-ge0-1-0-0.amsix-telecity.home.nl [213.51.158
.155]
6 8 ms 8 ms 9 ms sara.amsix-ge1.versatel.net [195.69.144.47]
7 * *
Hmm...wel vreemd allemaal dan ja, maar wat dan de oorzaak is weten we pas als de site weer online gaat, mss vermelden ze dan wel wat de reden was?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
lijkt mij niet de website moet zo snel mogelijk draaien dat scheelt Talpa gewoon inkomsten.
Trouwens www.talpa.tv draait op meerdere servers
Tssss ze zijn daar echt heel erg verslaafd he?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:28 schreef frizti het volgende:
[..]
Schijnen verschillende personen gebeld te hebben, en die kregen allemaal te horen dat de server plat is door een kapotte kabel![]()
volgens mij heeft LS een nummer van Talpa maar die is er niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:28 schreef BONG4002 het volgende:
quote:
Dat weet ik, maar ik kan het wel mailen eventueelquote:Op maandag 13 februari 2006 00:29 schreef frizti het volgende:
[..]
Je mag hier geen nummers posten bong.
slaap lekkerquote:Op maandag 13 februari 2006 00:28 schreef odie22 het volgende:
ik moet echt naar bed , veel plezier vannacht en tot morgen allemaal , slaap lekker![]()
![]()
![]()
Trusten Odiequote:Op maandag 13 februari 2006 00:28 schreef odie22 het volgende:
ik moet echt naar bed , veel plezier vannacht en tot morgen allemaal , slaap lekker![]()
![]()
![]()
In het Tanja topic is hij wel te vinden denk ikquote:Op maandag 13 februari 2006 00:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
volgens mij heeft LS een nummer van Talpa maar die is er niet.
Ik denk dat ik het al heb, je kunt me natuurlijk ook in je wlm smijten.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik kan het wel mailen eventueel
Aaah wel lief! Hoe reageerde ze?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:26 schreef Foreverblue het volgende:
Ik doe niet aan Valentijnsdag... heb ooit 1x iemand een valentijnskaart gestuurt met zelf verzonnen gedicht:
Valentijnsdag, die dag in het jaar
brengt de verliefden tot elkaar
Soms voor eeuwig en soms voor kort
want niemand weet of het wat wordt
Toch zul je moeten gaan proberen
want de tijd zal het je leren
en werkt het dan uiteindelijk niet
zie dan wat het leven biedt
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen
hoelang hebben ze er dan uitgelegen?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:31 schreef regenworm het volgende:
streams doen het weer geen grapje
EINDELIJK.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]ja he... bijna net zo lief als dat jij bent
![]()
Zijn het al bij diverse beheerders in diverse datacentra na aan het vragen. Tot dusverre maar 1 echt groots bekend iets. euroacces netwerk ondervindt grote hinder door een DDos.quote:
zat een tracert naar talpa te doen en die kwam aan gelijk de streams opgezet en ik had beeld.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Love you Regenworm![]()
[afbeelding]
Na heel erg lang wachten zien we Kliko dat was het wachten niet waardquote:Op maandag 13 februari 2006 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
Kan een mod de TT ff aanpassen naar: de streams werken weer?
Waarschijnlijk heb jij eigenhandig het probleem bij Talpa opgelost met je backtracequote:Op maandag 13 februari 2006 00:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
zat een tracert naar talpa te doen en die kwam aan gelijk de streams opgezet en ik had beeld.
nee odie het was geen grapje.quote:
Jij bent er ook altijd als we je nodig hebben Bluezzquote:
Nee, dan liever Monnie... maar die slaapt al denk ik.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Na heel erg lang wachten zien we Kliko dat was het wachten niet waard
een kabel breuk lijkt mij onwaarschijnlijk alles is redundant uitgevoerd.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb jij eigenhandig het probleem bij Talpa opgelost met je backtrace![]()
Mag ik jou ook voelennnnnnnnnnnnn?quote:
Monnie is voor mij de iets oudere Lieske.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, dan liever Monnie... maar die slaapt al denk ik.
Het is en blijft Talpa natuurlijk...quote:Op maandag 13 februari 2006 00:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
een kabel breuk lijkt mij onwaarschijnlijk alles is redundant uitgevoerd.
Valt er een lijn weg dan moet het via een andere verder gaan.
Bedank golfer maar hoor. Met z'n bacillen hier rond strooien heeft ie me mooi aangestokenquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mag ik jou ook voelennnnnnnnnnnnn?![]()
Tijd dat dat opperhoofd eens gescalpeerd wordtquote:
Ja, maar het mag niet gebeuren is erg slecht maar zo als het nu gaat wel de goedkoopste.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is en blijft Talpa natuurlijk...
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mag ik jou ook voelennnnnnnnnnnnn?![]()
Probleem kan ook bij Endemol gelegen hebben... maar aangezien de site van Talpa er ook uit lag denk ik niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja, maar het mag niet gebeuren is erg slecht maar zo als het nu gaat wel de goedkoopste.
Hun hosting hebben ze echt wel uitbesteet, dus dat heeft niets met Talpa te maken...quote:Op maandag 13 februari 2006 00:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is en blijft Talpa natuurlijk...
geen server probleem of er is ergens een kabelbreuk geweest of een DDos attackquote:Op maandag 13 februari 2006 00:42 schreef M-en-A het volgende:
Op de Talpasite zijn de dagboeken en nieuws ook nog niet bijgewerkt na 19.42 dus het zal een algemeen serverprobleem geweest zijn bij Talpa neem ik aan.
Heeft last van zijn opvliegersssssssssquote:Op maandag 13 februari 2006 00:40 schreef Snaptnix het volgende:
Bedank golfer maar hoor. Met z'n bacillen hier rond strooien heeft ie me mooi aangestoken![]()
Hoe is het met golfer btw, alweer wat beter?
Maakt niet uit, WE HEBBEN EINDELIJK WEER BEELD.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
geen server probleem of er is ergens een kabelbreuk geweest of een DDos attack
sorry hoor echt wel geen goed contract afgeslotenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:42 schreef doka het volgende:
[..]
Hun hosting hebben ze echt wel uitbesteet, dus dat heeft niets met Talpa te maken...
Hihi... dan houdt het opquote:Op maandag 13 februari 2006 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeft last van zijn opvliegersssssssss
Heeft de hele dag door van die warme handennnnnnnnnnnn
Fblue, voeleeeeeee mag nie
daar heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 13 februari 2006 00:44 schreef frizti het volgende:
[..]
Maakt niet uit, WE HEBBEN EINDELIJK WEER BEELD.
![]()
![]()
Dank je wel... Ali Bonniequote:
Zal dan wel een very-low-budget contract zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 00:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
sorry hoor echt wel geen goed contract afgesloten
In de meeste hosting-contracten zit een gegarandeerde uptime van 99.99%, dus die 0,01% hebben we nu gehad en gaat het noooit meer foutquote:Op maandag 13 februari 2006 00:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit bij Talpa... weet je de eerste liveshow nog van BB op Talpa?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:46 schreef doka het volgende:
[..]
In de meeste hosting-contracten zit een gegarandeerde uptime van 99.99%, dus die 0,01% hebben we nu gehad en gaat het noooit meer fout
wat ben jij optimisch ingesteldquote:Op maandag 13 februari 2006 00:46 schreef doka het volgende:
[..]
In de meeste hosting-contracten zit een gegarandeerde uptime van 99.99%, dus die 0,01% hebben we nu gehad en gaat het noooit meer fout
Uhm... zelfs met een waterdicht contract kan je down gaan hoor. Zullen vast wel een goede SLA hebben bij Talpa, daar be ik niks bang voorquote:Op maandag 13 februari 2006 00:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
0,01% is echt geen 5 uur downquote:Op maandag 13 februari 2006 00:46 schreef doka het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:45 schreef Bluezz het volgende:
Snappie, golfer biedt zijn nederige bacillen aan
Heeft Lieske geen website?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Monnie is voor mij de iets oudere Lieske.
SLA: Server Licence Agriment?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Uhm... zelfs met een waterdicht contract kan je down gaan hoor. Zullen vast wel een goede SLA hebben bij Talpa, daar be ik niks bang voor
Ligt er aan hoelang de geldigheid van je contract is natuurlijkquote:
Hou je ramen dan maar dicht, anders vliegt ie nog weg.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeft last van zijn opvliegersssssssss
Heeft de hele dag door van die warme handennnnnnnnnnnn
Fblue, voeleeeeeee mag nie
Tja, dan moet de hosting-provider gaan uitbetalenquote:
Oh wat ERRAG was dat jaquote:Op maandag 13 februari 2006 00:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit bij Talpa... weet je de eerste liveshow nog van BB op Talpa?
Ja god... ik weet niet hoe zoiets moet hoor... (wapper wapper)quote:
Truste en tot straks, dan drink ik ook eenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:49 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
tot straks dan meldt ik me weer bij de ochtendploeg.
Nee, dat gaat per jaarquote:Op maandag 13 februari 2006 00:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ligt er aan hoelang de geldigheid van je contract is natuurlijk![]()
Ahhhhhhh Arme Snappiequote:Op maandag 13 februari 2006 00:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bedank golfer maar hoor. Met z'n bacillen hier rond strooien heeft ie me mooi aangestoken![]()
Hoe is het met golfer btw, alweer wat beter?
SLA volgens van Dalequote:Op maandag 13 februari 2006 00:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Uhm... zelfs met een waterdicht contract kan je down gaan hoor. Zullen vast wel een goede SLA hebben bij Talpa, daar be ik niks bang voor
Service Level Agreement. Waarin ook staat opgenomen wat de vergoedingen zijn mochten ze de gestelde targets niet behalen.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
SLA: Server Licence Agriment?
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:49 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
Tot straks slaap lekkerquote:Op maandag 13 februari 2006 00:49 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
Slaap lekkerquote:Op maandag 13 februari 2006 00:49 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
Het zou best ook wel een probleem in het endemol netwerk geweest kunnen zijn. Heb al vaker gezien dat er een dikke SLA op hardware en extern connecties bestaat, terwijl netwerk in eigen beheer draait.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zat er niet ver naast vond ik.... met mijn afkortingquote:Op maandag 13 februari 2006 00:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Service Level Agreement. Waarin ook staat opgenomen wat de vergoedingen zijn mochten ze de gestelde targets niet behalen.
Netholding draait Talpa btw. Ga maar googlen en oordeel zelf, geen enkele provider wil dit en nadeel is met een klant als Talpa dat het publiekelijk is en dus als een lopend vuurtjes rond gaat. Noch Talpa, noc hun provider kan hier iets aan veranderen.
Slaap lekker Regenwormquote:Op maandag 13 februari 2006 00:49 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
Hebben we ruim gehad. 0,01 % komt neer op 3 kwartier downtime.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:46 schreef doka het volgende:
[..]
slaap zacht pareltje.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:53 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve mensen ik ga er vandoor, veel plezier nog allemaalen voor
straks sweet dreams![]()
![]()
![]()
Nu al?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:53 schreef White_Pearl het volgende:
straks sweet dreams![]()
![]()
![]()
Succes op school strakkies, slaap lekkerquote:Op maandag 13 februari 2006 00:52 schreef Bartoli het volgende:
ik ben weer weg straks weer naar school![]()
slaap lekker pareltje, tot morgenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:53 schreef White_Pearl het volgende:
straks sweet dreams![]()
![]()
![]()
Dit is wat we net te horen kregen via het datacenter.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:53 schreef doka het volgende:
[..]
Interlab.nl (cq. servernation) toch?
Trustequote:Op maandag 13 februari 2006 00:53 schreef White_Pearl het volgende:
straks sweet dreams![]()
![]()
![]()
Slaap lekker allemaal die gaan slapenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:53 schreef White_Pearl het volgende:
straks sweet dreams![]()
![]()
![]()
quote:Queried whois.www.tv with "talpa.tv"...
talpa.tv
Registrant:
InterLAB BV
C. de Visser (domreg@interlab.nl)
Postbus 1
Spaarndam, 2064ZG
NL
+31.235395555
Domain Name: talpa.tv
Admin Contact:
Talpa Capital BV
M. Nanning (info@talpa.nl)
's-Gravelandseweg 71
Hilversum, 1217EJ
NL
+31.356722070
Technical Contact:
InterLAB BV
C. de Visser (domreg@interlab.nl)
Postbus 1
Spaarndam, 2064ZG
NL
+31.235395555
Record created on Mar 25 2004.
Record expires on Mar 25 2007.
Domain servers:
ns.interlab.nl
ns2.interlab.nl
You have used the whois service 1 / 20
Oke, dat is waarschijnlijk betrouwbaarder dan mijn eigen 'research'quote:Op maandag 13 februari 2006 00:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dit is wat we net te horen kregen via het datacenter.![]()
Die hebben aardig wat hete uren gekend denk ikquote:
En ook Bartoli lekker slapen en succes op school straks. Tot laterquote:Op maandag 13 februari 2006 00:52 schreef Bartoli het volgende:
Nou en ofquote:Op maandag 13 februari 2006 00:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die hebben aardig wat hete uren gekend denk ik![]()
Met sla kun je ook stylen, vraag maar aan Vioolquote:Op maandag 13 februari 2006 00:54 schreef Bluezz het volgende:
Hey stelletje nerdshet gaat over de styling, niet over de sla
Succes Bartoliquote:Op maandag 13 februari 2006 00:52 schreef Bartoli het volgende:
Trusten Pearliequote:Op maandag 13 februari 2006 00:53 schreef White_Pearl het volgende:
straks sweet dreams![]()
![]()
![]()
Sla in de balkonbak zeker, en denk eraan, aan de binnen en buitenkant van het balkonquote:Op maandag 13 februari 2006 00:57 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Met sla kun je ook stylen, vraag maar aan Viool![]()
Heeeeeeeeeej Manuquote:
Noemen ze het bij sla ook stylen, of heet het dan dressing ?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:57 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Met sla kun je ook stylen, vraag maar aan Viool![]()
Welkom in het land der nietslapersquote:
Vragen om het vragen... zo van... gemaakt intresse tonen.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:59 schreef Bluezz het volgende:
Ze vraagt heel veel aan Bonnie, maar die krijgt niet eens de kans om te antwoorden
Ik las het in de SV en ben nu voor de 1000ste keer The Green Mile aan het kijkenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeej Manu
Je hebt niks gemist hoor... streams lagen eruit
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:59 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Welkom in het land der nietslapers![]()
![]()
![]()
Heb je de mail nog gehad van de week over vacature Londen ??
Waarschijnlijk wel, maar de holding daarboven nog meer waarschijnlijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die hebben aardig wat hete uren gekend denk ik![]()
Blijft een goede film... heb hem nu 2x gezien... met The Big Manquote:Op maandag 13 februari 2006 01:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik las het in de SV en ben nu voor de 1000ste keer The Green Mile aan het kijken
quote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef kissa het volgende:
Hallo en trusten![]()
![]()
(was ff druk met andere dingen)
![]()
Trustenquote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef kissa het volgende:
Hallo en trusten![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Kissaquote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef kissa het volgende:
Hallo en trusten![]()
![]()
![]()
Oke, ik had hem vrijdagavond gestuurd naar je email uit je profiel. Laat maar even weten of je hem hebt, anders probeer ik het nog wel een keertje. Is vacature op Nederlandse Ambassade in Londen, leek me wel wat voor jouquote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]volgens mij niet, maar zal straks even kijken
alvast bedankt iig
Je komt? Of je gaat? Of je komt en gaat?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef kissa het volgende:
Hallo en trusten![]()
![]()
![]()
Ach, dat zijn alleen maar marketing-mensen. Het zijn de sysadmins die het echte werk moeten doenquote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar de holding daarboven nog meer waarschijnlijk.
Wie gaat waar naartoe?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:03 schreef robster16 het volgende:
daar gaat ie weer mensen...
dan zal ik maar ff snel zwaaienquote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef kissa het volgende:
Hallo en trusten![]()
![]()
![]()
Ik kwam en gingquote:Op maandag 13 februari 2006 01:03 schreef Sjet het volgende:
[..]
Je komt? Of je gaat? Of je komt en gaat?
Hoe dan ook;
Doei kissaquote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef kissa het volgende:
Hallo en trusten![]()
![]()
![]()
Ja, ik zie het, ik heb hem welquote:Op maandag 13 februari 2006 01:03 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oke, ik had hem vrijdagavond gestuurd naar je email uit je profiel. Laat maar even weten of je hem hebt, anders probeer ik het nog wel een keertje. Is vacature op Nederlandse Ambassade in Londen, leek me wel wat voor jou
Wat is er?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:05 schreef melke het volgende:
FB!!!!!!
Jaaaaaaaaaaaa?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:05 schreef melke het volgende:
FB!!!!!!
Uhm nee, dat zijn absoluut geen marketing mensen. Maar lamaar het gaat hier over HBB en niet over servers en providers.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:03 schreef doka het volgende:
[..]
Ach, dat zijn alleen maar marketing-mensen. Het zijn de sysadmins die het echte werk moeten doen
Hoi en trusten kissaquote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef kissa het volgende:
Hallo en trusten![]()
![]()
![]()
Met sla stylen..... en sla doe je met een dressing weer smaakstylenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Noemen ze het bij sla ook stylen, of heet het dan dressing ?
Ik vind het wel intressant allemaal hoor... maar het is hier niet de juiste plek ben ik bangquote:Op maandag 13 februari 2006 01:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Uhm nee, dat zijn absoluut geen marketing mensen. Maar lamaar het gaat hier over HBB en niet over servers en providers.![]()
Nee precies. Wil er best een keer met je over babbelen hoor, maar niet hier dusquote:Op maandag 13 februari 2006 01:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vind het wel intressant allemaal hoor... maar het is hier niet de juiste plek ben ik bang
Oooooooooooow sorry... niet gezienquote:Op maandag 13 februari 2006 01:06 schreef melke het volgende:
[..]
Voor de 100ste keer... Hoe reageerde ze nou op je gedihhicht!?![]()
Okeeequote:Op maandag 13 februari 2006 01:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ik zie het, ik heb hem wel![]()
![]()
kon hem alleen niet zien in outlook aangezien m'n draadloos voor m'n laptop een aantal sites weigert waaronder hotmail en op deze site heb ik alleen de andere rotzooi!
Mss kan het in de offtopic SC (die staat hier ook ergens)quote:Op maandag 13 februari 2006 01:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vind het wel intressant allemaal hoor... maar het is hier niet de juiste plek ben ik bang
Is goed... spreken we af in groezelig bruin cafe en gaan we bomen over servers en sys adminsquote:Op maandag 13 februari 2006 01:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee precies. Wil er best een keer met je over babbelen hoor, maar niet hier dus![]()
Is meestal als viool aan de klets is..... vraag blablablabla... vraag maar luister niet blablabla vraag jij wat luister ik ook niet blablabla o en voor ik het vergeet te vertellen.... ik ik ik ik ik blablaquote:Op maandag 13 februari 2006 00:59 schreef Bluezz het volgende:
Ze vraagt heel veel aan Bonnie, maar die krijgt niet eens de kans om te antwoorden
Was van het weekend nog in "Stairway to Heaven" geweest in Utrecht btwquote:Op maandag 13 februari 2006 01:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is goed... spreken we af in groezelig bruin cafe en gaan we bomen over servers en sys admins
quote:Op maandag 13 februari 2006 01:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss kan het in de offtopic SC (die staat hier ook ergens)
Nog nooit geweest... is dat gezellig daar?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was van het weekend nog in "Stairway to Heaven" geweest in Utrecht btw![]()
Geinige club. Ben er ook wel eens geweest. Trapje af, trapje opquote:Op maandag 13 februari 2006 01:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nog wel wakker, nou ja half wakker dan.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:10 schreef newsman het volgende:
Snappie nog wakker ?, ben ff die weg weer kwijt
quote:Op maandag 13 februari 2006 01:10 schreef newsman het volgende:
Snappie nog wakker ?, ben ff die weg weer kwijt
Ja, heel apart sfeertje wel, alleen de muziek moet je smaak zijn (hard)rock, en staat vrij hard, maar verder is het zeker een aanradertje, hele fijne en ongedwongen sfeerquote:Op maandag 13 februari 2006 01:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nog nooit geweest... is dat gezellig daar?
Zal het eens onthouden... hoewel Rock niet echt mijn muziek is. En hardrock al helemaal niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, heel apart sfeertje wel, alleen de muziek moet je smaak zijn (hard)rock, en staat vrij hard, maar verder is het zeker een aanradertje, hele fijne en ongedwongen sfeer
Je gooit er een kwartje in en dan lult ze voor een knaak.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:09 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Is meestal als viool aan de klets is..... vraag blablablabla... vraag maar luister niet blablabla vraag jij wat luister ik ook niet blablabla o en voor ik het vergeet te vertellen.... ik ik ik ik ik blabla![]()
Roltrap in Hoog-Catharijnequote:Op maandag 13 februari 2006 01:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Had ff een gesprek op msn en hoorde de hele tijd kliko van der Burnout in me oor lullen, word je niet blij vanquote:Op maandag 13 februari 2006 01:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nog wel wakker, nou ja half wakker dan.![]()
Wilde zo langzamerhand wel naar bed gaan eigenlijk. Welke weg ben je kwijt?
Nee ook niet de mijne maar de tent zelf maakt een hoop goed hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 01:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zal het eens onthouden... hoewel Rock niet echt mijn muziek is. En hardrock al helemaal niet.
Aaah leuk..quote:Op maandag 13 februari 2006 01:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Oooooooooooow sorry... niet gezien![]()
1,5 jaar verkering mee gehad
quote:Op maandag 13 februari 2006 01:12 schreef frizti het volgende:
[..]
Je gooit er een kwartje in en dan lult ze voor een knaak.
Ja helaas wel... het was echt een lieverd... maar het liep op het laatst niet meer. Om de kleinste dingen kregen we ruzie. Maar dat is nu 10 jaar geleden hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:13 schreef melke het volgende:
[..]
Aaah leuk..Maar ja, ook weer niet, gehad he...
![]()
Ach gossie, arme newsman tochquote:Op maandag 13 februari 2006 01:13 schreef newsman het volgende:
[..]
Had ff een gesprek op msn en hoorde de hele tijd kliko van der Burnout in me oorlullen, word je niet blij van![]()
klets jij op MSN met Klikoquote:Op maandag 13 februari 2006 01:13 schreef newsman het volgende:
[..]
Had ff een gesprek op msn en hoorde de hele tijd kliko van der Burnout in me oor lullen, word je niet blij van![]()
Of je belt ff een sysadmin en die trekt ff een kabeltje losquote:Op maandag 13 februari 2006 01:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach gossie, arme newsman toch
Komt allemaal goed, je moet maar zo denken. JIJ hebt de macht om haar stil te laten zijn. Streams op mute en opgelost probleem
Zo heet het pleintje waar stairway zitquote:
Het vervolg is beter vind ik... 25quote:Op maandag 13 februari 2006 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo heet het pleintje waar stairway zit
http://www.stairway.nl/indexflash.html
* Bluezz engaan ff de band van 24 bekijken
Maar Snappie als je morgen ziek word , kom gewoon lekker bij me, ga ik je helemaal vertroetelen, met een kopje rooibos thee.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach gossie, arme newsman toch
Komt allemaal goed, je moet maar zo denken. JIJ hebt de macht om haar stil te laten zijn. Streams op mute en opgelost probleem
Hey Melke, was je date compleet geslaagd?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:13 schreef melke het volgende:
[..]
Aaah leuk..Maar ja, ook weer niet, gehad he...
![]()
Ah okejquote:Op maandag 13 februari 2006 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rooibos is heerlijke theequote:Op maandag 13 februari 2006 01:17 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar Snappie als je morgen ziek word , kom gewoon lekker bij me, ga ik je helemaal vertroelen, met een kopje rooibos thee.![]()
En nu? Single?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja helaas wel... het was echt een lieverd... maar het liep op het laatst niet meer. Om de kleinste dingen kregen we ruzie. Maar dat is nu 10 jaar geleden hoor.
Veel plezierquote:Op maandag 13 februari 2006 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ahh...quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 01:17 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar Snappie als je morgen ziek word , kom gewoon lekker bij me, ga ik je helemaal vertroelen, met een kopje rooibos thee.![]()
Was helemaalquote:Op maandag 13 februari 2006 01:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hey Melke, was je date compleet geslaagd?
Ahh dus echtquote:Op maandag 13 februari 2006 01:19 schreef melke het volgende:
[..]
Was helemaalDe vonk is overgeslagen
![]()
Hmmquote:Op maandag 13 februari 2006 01:19 schreef melke het volgende:
[..]
![]()
Jeppie... nog steeds niet de ware tegengekomen helaas...quote:Op maandag 13 februari 2006 01:19 schreef newsman het volgende:
FB, dus ook allang single ??
Ohja eigenlijk ook hmmmquote:Op maandag 13 februari 2006 01:19 schreef melke het volgende:
[..]
![]()
De regie hoorde een hoop gezever en dacht ws dat het aan de zender lagquote:Op maandag 13 februari 2006 01:18 schreef Sjet het volgende:
Die zender van Viool deed het toch goed?![]()
Jij 10 jaar, hihi ik 15 jaar, werd niks met me ex vriendinquote:Op maandag 13 februari 2006 01:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jeppie... nog steeds niet de ware tegengekomen helaas...
Tsja... dat kan je hebben... maar ik zit er niet mee hoor... ben niet wanhopig op zoek.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:21 schreef newsman het volgende:
[..]
Jij 10 jaar, hihi ik 15 jaar, werd niks met me ex vriendin![]()
dus ik zit hier met een half vrijgezellen leger?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:21 schreef newsman het volgende:
[..]
Jij 10 jaar, hihi ik 15 jaar, werd niks met me ex vriendin![]()
Hahahaha....quote:Op maandag 13 februari 2006 01:21 schreef Sjet het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
zoals afgesproken, eerst Caps maken en dan pas zoekenquote:Op maandag 13 februari 2006 01:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tsja... dat kan je hebben... maar ik zit er niet mee hoor... ben niet wanhopig op zoek.
Ligt eraan, zit je ermee?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dus ik zit hier met een half vrijgezellen leger?
ja daar zat ik ooit in het leger Manu,quote:Op maandag 13 februari 2006 01:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dus ik zit hier met een half vrijgezellen leger?
quote:Op maandag 13 februari 2006 01:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De regie hoorde een hoop gezever en dacht ws dat het aan de zender lag
quote:Op maandag 13 februari 2006 01:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zoals afgesproken, eerst Caps maken en dan pas zoeken![]()
Slaap lekker Bongiequote:Op maandag 13 februari 2006 01:24 schreef BONG4002 het volgende:
Tjup, ik ga maar eens mijn koude bedje opzoeken om hem warm te maken en dan heerlijk slapen![]()
Truste allemaal en tot straks![]()
[afbeelding]
Gewoon een Violala M2.V3 filter instaleren en je hebt geen probleem meer.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:22 schreef newsman het volgende:
Kilko van der Burnout, heeft weer is wat in der vreet gedouwd, geen geluid regie
Slaap lekker Bong ... eerst lekker rondwoelen... wordt je vanzelf warmquote:Op maandag 13 februari 2006 01:24 schreef BONG4002 het volgende:
Tjup, ik ga maar eens mijn koude bedje opzoeken om hem warm te maken en dan heerlijk slapen![]()
[afbeelding]
truste BONGquote:Op maandag 13 februari 2006 01:24 schreef BONG4002 het volgende:
[afbeelding]
Hoe duur is zon fliter Brighsidequote:Op maandag 13 februari 2006 01:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gewoon een Violala M2.V3 filter instaleren en je hebt geen probleem meer.
Slaap lekker Bong, tot laterquote:Op maandag 13 februari 2006 01:24 schreef BONG4002 het volgende:
[afbeelding]
Whaaaaaaaaaaaaaa.... waarom ben ik nou weer zo nieuwgierigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |