quote:Op maandag 13 februari 2006 00:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]ja he... bijna net zo lief als dat jij bent
![]()
Zijn het al bij diverse beheerders in diverse datacentra na aan het vragen. Tot dusverre maar 1 echt groots bekend iets. euroacces netwerk ondervindt grote hinder door een DDos.quote:
zat een tracert naar talpa te doen en die kwam aan gelijk de streams opgezet en ik had beeld.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Love you Regenworm![]()
[afbeelding]
Na heel erg lang wachten zien we Kliko dat was het wachten niet waardquote:Op maandag 13 februari 2006 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
Kan een mod de TT ff aanpassen naar: de streams werken weer?
Waarschijnlijk heb jij eigenhandig het probleem bij Talpa opgelost met je backtracequote:Op maandag 13 februari 2006 00:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
zat een tracert naar talpa te doen en die kwam aan gelijk de streams opgezet en ik had beeld.
nee odie het was geen grapje.quote:
Jij bent er ook altijd als we je nodig hebben Bluezzquote:
Nee, dan liever Monnie... maar die slaapt al denk ik.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Na heel erg lang wachten zien we Kliko dat was het wachten niet waard
een kabel breuk lijkt mij onwaarschijnlijk alles is redundant uitgevoerd.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb jij eigenhandig het probleem bij Talpa opgelost met je backtrace![]()
Mag ik jou ook voelennnnnnnnnnnnn?quote:
Monnie is voor mij de iets oudere Lieske.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, dan liever Monnie... maar die slaapt al denk ik.
Het is en blijft Talpa natuurlijk...quote:Op maandag 13 februari 2006 00:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
een kabel breuk lijkt mij onwaarschijnlijk alles is redundant uitgevoerd.
Valt er een lijn weg dan moet het via een andere verder gaan.
Bedank golfer maar hoor. Met z'n bacillen hier rond strooien heeft ie me mooi aangestokenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |