Ja helaas wel... het was echt een lieverd... maar het liep op het laatst niet meer. Om de kleinste dingen kregen we ruzie. Maar dat is nu 10 jaar geleden hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:13 schreef melke het volgende:
[..]
Aaah leuk..Maar ja, ook weer niet, gehad he...
![]()
Ach gossie, arme newsman tochquote:Op maandag 13 februari 2006 01:13 schreef newsman het volgende:
[..]
Had ff een gesprek op msn en hoorde de hele tijd kliko van der Burnout in me oorlullen, word je niet blij van![]()
klets jij op MSN met Klikoquote:Op maandag 13 februari 2006 01:13 schreef newsman het volgende:
[..]
Had ff een gesprek op msn en hoorde de hele tijd kliko van der Burnout in me oor lullen, word je niet blij van![]()
Of je belt ff een sysadmin en die trekt ff een kabeltje losquote:Op maandag 13 februari 2006 01:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach gossie, arme newsman toch
Komt allemaal goed, je moet maar zo denken. JIJ hebt de macht om haar stil te laten zijn. Streams op mute en opgelost probleem
Zo heet het pleintje waar stairway zitquote:
Het vervolg is beter vind ik... 25quote:Op maandag 13 februari 2006 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo heet het pleintje waar stairway zit
http://www.stairway.nl/indexflash.html
* Bluezz engaan ff de band van 24 bekijken
Maar Snappie als je morgen ziek word , kom gewoon lekker bij me, ga ik je helemaal vertroetelen, met een kopje rooibos thee.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach gossie, arme newsman toch
Komt allemaal goed, je moet maar zo denken. JIJ hebt de macht om haar stil te laten zijn. Streams op mute en opgelost probleem
Hey Melke, was je date compleet geslaagd?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:13 schreef melke het volgende:
[..]
Aaah leuk..Maar ja, ook weer niet, gehad he...
![]()
Ah okejquote:Op maandag 13 februari 2006 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rooibos is heerlijke theequote:Op maandag 13 februari 2006 01:17 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar Snappie als je morgen ziek word , kom gewoon lekker bij me, ga ik je helemaal vertroelen, met een kopje rooibos thee.![]()
En nu? Single?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja helaas wel... het was echt een lieverd... maar het liep op het laatst niet meer. Om de kleinste dingen kregen we ruzie. Maar dat is nu 10 jaar geleden hoor.
Veel plezierquote:Op maandag 13 februari 2006 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ahh...quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 01:17 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar Snappie als je morgen ziek word , kom gewoon lekker bij me, ga ik je helemaal vertroelen, met een kopje rooibos thee.![]()
Was helemaalquote:Op maandag 13 februari 2006 01:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hey Melke, was je date compleet geslaagd?
Ahh dus echtquote:Op maandag 13 februari 2006 01:19 schreef melke het volgende:
[..]
Was helemaalDe vonk is overgeslagen
![]()
Hmmquote:Op maandag 13 februari 2006 01:19 schreef melke het volgende:
[..]
Was helemaalDe vonk is overgeslagen
![]()
Jeppie... nog steeds niet de ware tegengekomen helaas...quote:Op maandag 13 februari 2006 01:19 schreef newsman het volgende:
FB, dus ook allang single ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |