dan zal ik maar ff snel zwaaienquote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef kissa het volgende:
Hallo en trusten![]()
![]()
(was ff druk met andere dingen)
![]()

Ik kwam en gingquote:Op maandag 13 februari 2006 01:03 schreef Sjet het volgende:
[..]
Je komt? Of je gaat? Of je komt en gaat?
Hoe dan ook;

Doei kissaquote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef kissa het volgende:
Hallo en trusten![]()
![]()
![]()

Ja, ik zie het, ik heb hem welquote:Op maandag 13 februari 2006 01:03 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oke, ik had hem vrijdagavond gestuurd naar je email uit je profiel. Laat maar even weten of je hem hebt, anders probeer ik het nog wel een keertje. Is vacature op Nederlandse Ambassade in Londen, leek me wel wat voor jou

Wat is er?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:05 schreef melke het volgende:
FB!!!!!!

Jaaaaaaaaaaaa?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:05 schreef melke het volgende:
FB!!!!!!

Uhm nee, dat zijn absoluut geen marketing mensen. Maar lamaar het gaat hier over HBB en niet over servers en providers.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:03 schreef doka het volgende:
[..]
Ach, dat zijn alleen maar marketing-mensen. Het zijn de sysadmins die het echte werk moeten doen

Hoi en trusten kissaquote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef kissa het volgende:
Hallo en trusten![]()
![]()
![]()

Met sla stylen..... en sla doe je met een dressing weer smaakstylenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Noemen ze het bij sla ook stylen, of heet het dan dressing ?

Ik vind het wel intressant allemaal hoor... maar het is hier niet de juiste plek ben ik bangquote:Op maandag 13 februari 2006 01:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Uhm nee, dat zijn absoluut geen marketing mensen. Maar lamaar het gaat hier over HBB en niet over servers en providers.![]()

Nee precies. Wil er best een keer met je over babbelen hoor, maar niet hier dusquote:Op maandag 13 februari 2006 01:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vind het wel intressant allemaal hoor... maar het is hier niet de juiste plek ben ik bang

Oooooooooooow sorry... niet gezienquote:Op maandag 13 februari 2006 01:06 schreef melke het volgende:
[..]
Voor de 100ste keer... Hoe reageerde ze nou op je gedihhicht!?![]()

Okeeequote:Op maandag 13 februari 2006 01:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ik zie het, ik heb hem wel![]()
![]()
kon hem alleen niet zien in outlook aangezien m'n draadloos voor m'n laptop een aantal sites weigert waaronder hotmail en op deze site heb ik alleen de andere rotzooi!

Mss kan het in de offtopic SC (die staat hier ook ergens)quote:Op maandag 13 februari 2006 01:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vind het wel intressant allemaal hoor... maar het is hier niet de juiste plek ben ik bang

Is goed... spreken we af in groezelig bruin cafe en gaan we bomen over servers en sys adminsquote:Op maandag 13 februari 2006 01:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee precies. Wil er best een keer met je over babbelen hoor, maar niet hier dus![]()

Is meestal als viool aan de klets is..... vraag blablablabla... vraag maar luister niet blablabla vraag jij wat luister ik ook niet blablabla o en voor ik het vergeet te vertellen.... ik ik ik ik ik blablaquote:Op maandag 13 februari 2006 00:59 schreef Bluezz het volgende:
Ze vraagt heel veel aan Bonnie, maar die krijgt niet eens de kans om te antwoorden

Was van het weekend nog in "Stairway to Heaven" geweest in Utrecht btwquote:Op maandag 13 februari 2006 01:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is goed... spreken we af in groezelig bruin cafe en gaan we bomen over servers en sys admins

quote:Op maandag 13 februari 2006 01:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss kan het in de offtopic SC (die staat hier ook ergens)

Nog nooit geweest... is dat gezellig daar?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was van het weekend nog in "Stairway to Heaven" geweest in Utrecht btw![]()

Geinige club. Ben er ook wel eens geweest. Trapje af, trapje opquote:Op maandag 13 februari 2006 01:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]

Nog wel wakker, nou ja half wakker dan.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:10 schreef newsman het volgende:
Snappie nog wakker ?, ben ff die weg weer kwijt

quote:Op maandag 13 februari 2006 01:10 schreef newsman het volgende:
Snappie nog wakker ?, ben ff die weg weer kwijt

Ja, heel apart sfeertje wel, alleen de muziek moet je smaak zijn (hard)rock, en staat vrij hard, maar verder is het zeker een aanradertje, hele fijne en ongedwongen sfeerquote:Op maandag 13 februari 2006 01:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nog nooit geweest... is dat gezellig daar?

Zal het eens onthouden... hoewel Rock niet echt mijn muziek is. En hardrock al helemaal niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, heel apart sfeertje wel, alleen de muziek moet je smaak zijn (hard)rock, en staat vrij hard, maar verder is het zeker een aanradertje, hele fijne en ongedwongen sfeer

Je gooit er een kwartje in en dan lult ze voor een knaak.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:09 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Is meestal als viool aan de klets is..... vraag blablablabla... vraag maar luister niet blablabla vraag jij wat luister ik ook niet blablabla o en voor ik het vergeet te vertellen.... ik ik ik ik ik blabla![]()

Roltrap in Hoog-Catharijnequote:Op maandag 13 februari 2006 01:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]

Had ff een gesprek op msn en hoorde de hele tijd kliko van der Burnout in me oor lullen, word je niet blij vanquote:Op maandag 13 februari 2006 01:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nog wel wakker, nou ja half wakker dan.![]()
Wilde zo langzamerhand wel naar bed gaan eigenlijk. Welke weg ben je kwijt?

Nee ook niet de mijne maar de tent zelf maakt een hoop goed hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 01:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zal het eens onthouden... hoewel Rock niet echt mijn muziek is. En hardrock al helemaal niet.

Aaah leuk..quote:Op maandag 13 februari 2006 01:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Oooooooooooow sorry... niet gezien![]()
1,5 jaar verkering mee gehad

quote:Op maandag 13 februari 2006 01:12 schreef frizti het volgende:
[..]
Je gooit er een kwartje in en dan lult ze voor een knaak.

Ja helaas wel... het was echt een lieverd... maar het liep op het laatst niet meer. Om de kleinste dingen kregen we ruzie. Maar dat is nu 10 jaar geleden hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:13 schreef melke het volgende:
[..]
Aaah leuk..Maar ja, ook weer niet, gehad he...
![]()

Ach gossie, arme newsman tochquote:Op maandag 13 februari 2006 01:13 schreef newsman het volgende:
[..]
Had ff een gesprek op msn en hoorde de hele tijd kliko van der Burnout in me oorlullen, word je niet blij van![]()

klets jij op MSN met Klikoquote:Op maandag 13 februari 2006 01:13 schreef newsman het volgende:
[..]
Had ff een gesprek op msn en hoorde de hele tijd kliko van der Burnout in me oor lullen, word je niet blij van![]()

Of je belt ff een sysadmin en die trekt ff een kabeltje losquote:Op maandag 13 februari 2006 01:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach gossie, arme newsman toch
Komt allemaal goed, je moet maar zo denken. JIJ hebt de macht om haar stil te laten zijn. Streams op mute en opgelost probleem

Zo heet het pleintje waar stairway zitquote:

Het vervolg is beter vind ik... 25quote:Op maandag 13 februari 2006 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo heet het pleintje waar stairway zit
http://www.stairway.nl/indexflash.html
* Bluezz engaan ff de band van 24 bekijken

Maar Snappie als je morgen ziek word , kom gewoon lekker bij me, ga ik je helemaal vertroetelen, met een kopje rooibos thee.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach gossie, arme newsman toch
Komt allemaal goed, je moet maar zo denken. JIJ hebt de macht om haar stil te laten zijn. Streams op mute en opgelost probleem

Hey Melke, was je date compleet geslaagd?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:13 schreef melke het volgende:
[..]
Aaah leuk..Maar ja, ook weer niet, gehad he...
![]()

Ah okejquote:Op maandag 13 februari 2006 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]

Rooibos is heerlijke theequote:Op maandag 13 februari 2006 01:17 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar Snappie als je morgen ziek word , kom gewoon lekker bij me, ga ik je helemaal vertroelen, met een kopje rooibos thee.![]()

En nu? Single?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja helaas wel... het was echt een lieverd... maar het liep op het laatst niet meer. Om de kleinste dingen kregen we ruzie. Maar dat is nu 10 jaar geleden hoor.

Veel plezierquote:Op maandag 13 februari 2006 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]

Ahh...quote:

quote:Op maandag 13 februari 2006 01:17 schreef newsman het volgende:
[..]
Maar Snappie als je morgen ziek word , kom gewoon lekker bij me, ga ik je helemaal vertroelen, met een kopje rooibos thee.![]()

Was helemaalquote:Op maandag 13 februari 2006 01:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hey Melke, was je date compleet geslaagd?

Ahh dus echtquote:Op maandag 13 februari 2006 01:19 schreef melke het volgende:
[..]
Was helemaalDe vonk is overgeslagen
![]()

Hmmquote:Op maandag 13 februari 2006 01:19 schreef melke het volgende:
[..]
![]()

Jeppie... nog steeds niet de ware tegengekomen helaas...quote:Op maandag 13 februari 2006 01:19 schreef newsman het volgende:
FB, dus ook allang single ??

Ohja eigenlijk ook hmmmquote:Op maandag 13 februari 2006 01:19 schreef melke het volgende:
[..]
![]()

De regie hoorde een hoop gezever en dacht ws dat het aan de zender lagquote:Op maandag 13 februari 2006 01:18 schreef Sjet het volgende:
Die zender van Viool deed het toch goed?![]()

Jij 10 jaar, hihi ik 15 jaar, werd niks met me ex vriendinquote:Op maandag 13 februari 2006 01:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jeppie... nog steeds niet de ware tegengekomen helaas...

Tsja... dat kan je hebben... maar ik zit er niet mee hoor... ben niet wanhopig op zoek.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:21 schreef newsman het volgende:
[..]
Jij 10 jaar, hihi ik 15 jaar, werd niks met me ex vriendin![]()

dus ik zit hier met een half vrijgezellen leger?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:21 schreef newsman het volgende:
[..]
Jij 10 jaar, hihi ik 15 jaar, werd niks met me ex vriendin![]()

Hahahaha....quote:Op maandag 13 februari 2006 01:21 schreef Sjet het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

zoals afgesproken, eerst Caps maken en dan pas zoekenquote:Op maandag 13 februari 2006 01:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tsja... dat kan je hebben... maar ik zit er niet mee hoor... ben niet wanhopig op zoek.

Ligt eraan, zit je ermee?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dus ik zit hier met een half vrijgezellen leger?

ja daar zat ik ooit in het leger Manu,quote:Op maandag 13 februari 2006 01:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dus ik zit hier met een half vrijgezellen leger?

quote:Op maandag 13 februari 2006 01:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De regie hoorde een hoop gezever en dacht ws dat het aan de zender lag

quote:Op maandag 13 februari 2006 01:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zoals afgesproken, eerst Caps maken en dan pas zoeken![]()

Slaap lekker Bongiequote:Op maandag 13 februari 2006 01:24 schreef BONG4002 het volgende:
Tjup, ik ga maar eens mijn koude bedje opzoeken om hem warm te maken en dan heerlijk slapen![]()
Truste allemaal en tot straks![]()
[afbeelding]

Gewoon een Violala M2.V3 filter instaleren en je hebt geen probleem meer.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:22 schreef newsman het volgende:
Kilko van der Burnout, heeft weer is wat in der vreet gedouwd, geen geluid regie

Slaap lekker Bong ... eerst lekker rondwoelen... wordt je vanzelf warmquote:Op maandag 13 februari 2006 01:24 schreef BONG4002 het volgende:
Tjup, ik ga maar eens mijn koude bedje opzoeken om hem warm te maken en dan heerlijk slapen![]()
[afbeelding]

truste BONGquote:Op maandag 13 februari 2006 01:24 schreef BONG4002 het volgende:
[afbeelding]

Hoe duur is zon fliter Brighsidequote:Op maandag 13 februari 2006 01:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gewoon een Violala M2.V3 filter instaleren en je hebt geen probleem meer.

Slaap lekker Bong, tot laterquote:Op maandag 13 februari 2006 01:24 schreef BONG4002 het volgende:
[afbeelding]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |