Was van het weekend nog in "Stairway to Heaven" geweest in Utrecht btwquote:Op maandag 13 februari 2006 01:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is goed... spreken we af in groezelig bruin cafe en gaan we bomen over servers en sys admins
quote:Op maandag 13 februari 2006 01:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss kan het in de offtopic SC (die staat hier ook ergens)
Nog nooit geweest... is dat gezellig daar?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was van het weekend nog in "Stairway to Heaven" geweest in Utrecht btw![]()
Geinige club. Ben er ook wel eens geweest. Trapje af, trapje opquote:Op maandag 13 februari 2006 01:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nog wel wakker, nou ja half wakker dan.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:10 schreef newsman het volgende:
Snappie nog wakker ?, ben ff die weg weer kwijt
quote:Op maandag 13 februari 2006 01:10 schreef newsman het volgende:
Snappie nog wakker ?, ben ff die weg weer kwijt
Ja, heel apart sfeertje wel, alleen de muziek moet je smaak zijn (hard)rock, en staat vrij hard, maar verder is het zeker een aanradertje, hele fijne en ongedwongen sfeerquote:Op maandag 13 februari 2006 01:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nog nooit geweest... is dat gezellig daar?
Zal het eens onthouden... hoewel Rock niet echt mijn muziek is. En hardrock al helemaal niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, heel apart sfeertje wel, alleen de muziek moet je smaak zijn (hard)rock, en staat vrij hard, maar verder is het zeker een aanradertje, hele fijne en ongedwongen sfeer
Je gooit er een kwartje in en dan lult ze voor een knaak.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:09 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Is meestal als viool aan de klets is..... vraag blablablabla... vraag maar luister niet blablabla vraag jij wat luister ik ook niet blablabla o en voor ik het vergeet te vertellen.... ik ik ik ik ik blabla![]()
Roltrap in Hoog-Catharijnequote:Op maandag 13 februari 2006 01:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Had ff een gesprek op msn en hoorde de hele tijd kliko van der Burnout in me oor lullen, word je niet blij vanquote:Op maandag 13 februari 2006 01:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nog wel wakker, nou ja half wakker dan.![]()
Wilde zo langzamerhand wel naar bed gaan eigenlijk. Welke weg ben je kwijt?
Nee ook niet de mijne maar de tent zelf maakt een hoop goed hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 01:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zal het eens onthouden... hoewel Rock niet echt mijn muziek is. En hardrock al helemaal niet.
Aaah leuk..quote:Op maandag 13 februari 2006 01:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Oooooooooooow sorry... niet gezien![]()
1,5 jaar verkering mee gehad
quote:Op maandag 13 februari 2006 01:12 schreef frizti het volgende:
[..]
Je gooit er een kwartje in en dan lult ze voor een knaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |