dan zal ik maar ff snel zwaaienquote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef kissa het volgende:
Hallo en trusten![]()
![]()
(was ff druk met andere dingen)
![]()
Ik kwam en gingquote:Op maandag 13 februari 2006 01:03 schreef Sjet het volgende:
[..]
Je komt? Of je gaat? Of je komt en gaat?
Hoe dan ook;
Doei kissaquote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef kissa het volgende:
Hallo en trusten![]()
![]()
![]()
Ja, ik zie het, ik heb hem welquote:Op maandag 13 februari 2006 01:03 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oke, ik had hem vrijdagavond gestuurd naar je email uit je profiel. Laat maar even weten of je hem hebt, anders probeer ik het nog wel een keertje. Is vacature op Nederlandse Ambassade in Londen, leek me wel wat voor jou
Wat is er?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:05 schreef melke het volgende:
FB!!!!!!
Jaaaaaaaaaaaa?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:05 schreef melke het volgende:
FB!!!!!!
Uhm nee, dat zijn absoluut geen marketing mensen. Maar lamaar het gaat hier over HBB en niet over servers en providers.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:03 schreef doka het volgende:
[..]
Ach, dat zijn alleen maar marketing-mensen. Het zijn de sysadmins die het echte werk moeten doen
Hoi en trusten kissaquote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef kissa het volgende:
Hallo en trusten![]()
![]()
![]()
Met sla stylen..... en sla doe je met een dressing weer smaakstylenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Noemen ze het bij sla ook stylen, of heet het dan dressing ?
Ik vind het wel intressant allemaal hoor... maar het is hier niet de juiste plek ben ik bangquote:Op maandag 13 februari 2006 01:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Uhm nee, dat zijn absoluut geen marketing mensen. Maar lamaar het gaat hier over HBB en niet over servers en providers.![]()
Nee precies. Wil er best een keer met je over babbelen hoor, maar niet hier dusquote:Op maandag 13 februari 2006 01:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vind het wel intressant allemaal hoor... maar het is hier niet de juiste plek ben ik bang
Oooooooooooow sorry... niet gezienquote:Op maandag 13 februari 2006 01:06 schreef melke het volgende:
[..]
Voor de 100ste keer... Hoe reageerde ze nou op je gedihhicht!?![]()
Okeeequote:Op maandag 13 februari 2006 01:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ik zie het, ik heb hem wel![]()
![]()
kon hem alleen niet zien in outlook aangezien m'n draadloos voor m'n laptop een aantal sites weigert waaronder hotmail en op deze site heb ik alleen de andere rotzooi!
Mss kan het in de offtopic SC (die staat hier ook ergens)quote:Op maandag 13 februari 2006 01:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vind het wel intressant allemaal hoor... maar het is hier niet de juiste plek ben ik bang
Is goed... spreken we af in groezelig bruin cafe en gaan we bomen over servers en sys adminsquote:Op maandag 13 februari 2006 01:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee precies. Wil er best een keer met je over babbelen hoor, maar niet hier dus![]()
Is meestal als viool aan de klets is..... vraag blablablabla... vraag maar luister niet blablabla vraag jij wat luister ik ook niet blablabla o en voor ik het vergeet te vertellen.... ik ik ik ik ik blablaquote:Op maandag 13 februari 2006 00:59 schreef Bluezz het volgende:
Ze vraagt heel veel aan Bonnie, maar die krijgt niet eens de kans om te antwoorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |