quote:Op maandag 13 februari 2006 00:45 schreef Bluezz het volgende:
Snappie, golfer biedt zijn nederige bacillen aan
Heeft Lieske geen website?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Monnie is voor mij de iets oudere Lieske.
SLA: Server Licence Agriment?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Uhm... zelfs met een waterdicht contract kan je down gaan hoor. Zullen vast wel een goede SLA hebben bij Talpa, daar be ik niks bang voor
Ligt er aan hoelang de geldigheid van je contract is natuurlijkquote:
Hou je ramen dan maar dicht, anders vliegt ie nog weg.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeft last van zijn opvliegersssssssss
Heeft de hele dag door van die warme handennnnnnnnnnnn
Fblue, voeleeeeeee mag nie
Tja, dan moet de hosting-provider gaan uitbetalenquote:
Oh wat ERRAG was dat jaquote:Op maandag 13 februari 2006 00:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit bij Talpa... weet je de eerste liveshow nog van BB op Talpa?
Ja god... ik weet niet hoe zoiets moet hoor... (wapper wapper)quote:
Truste en tot straks, dan drink ik ook eenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:49 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
tot straks dan meldt ik me weer bij de ochtendploeg.
Nee, dat gaat per jaarquote:Op maandag 13 februari 2006 00:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ligt er aan hoelang de geldigheid van je contract is natuurlijk![]()
Ahhhhhhh Arme Snappiequote:Op maandag 13 februari 2006 00:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bedank golfer maar hoor. Met z'n bacillen hier rond strooien heeft ie me mooi aangestoken![]()
Hoe is het met golfer btw, alweer wat beter?
SLA volgens van Dalequote:Op maandag 13 februari 2006 00:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Uhm... zelfs met een waterdicht contract kan je down gaan hoor. Zullen vast wel een goede SLA hebben bij Talpa, daar be ik niks bang voor
Service Level Agreement. Waarin ook staat opgenomen wat de vergoedingen zijn mochten ze de gestelde targets niet behalen.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
SLA: Server Licence Agriment?
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:49 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
Tot straks slaap lekkerquote:Op maandag 13 februari 2006 00:49 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
Slaap lekkerquote:Op maandag 13 februari 2006 00:49 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
Het zou best ook wel een probleem in het endemol netwerk geweest kunnen zijn. Heb al vaker gezien dat er een dikke SLA op hardware en extern connecties bestaat, terwijl netwerk in eigen beheer draait.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zat er niet ver naast vond ik.... met mijn afkortingquote:Op maandag 13 februari 2006 00:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Service Level Agreement. Waarin ook staat opgenomen wat de vergoedingen zijn mochten ze de gestelde targets niet behalen.
Netholding draait Talpa btw. Ga maar googlen en oordeel zelf, geen enkele provider wil dit en nadeel is met een klant als Talpa dat het publiekelijk is en dus als een lopend vuurtjes rond gaat. Noch Talpa, noc hun provider kan hier iets aan veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |