quote:Op maandag 13 februari 2006 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mag ik jou ook voelennnnnnnnnnnnn?![]()
Tijd dat dat opperhoofd eens gescalpeerd wordtquote:
Ja, maar het mag niet gebeuren is erg slecht maar zo als het nu gaat wel de goedkoopste.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is en blijft Talpa natuurlijk...
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mag ik jou ook voelennnnnnnnnnnnn?![]()
Probleem kan ook bij Endemol gelegen hebben... maar aangezien de site van Talpa er ook uit lag denk ik niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja, maar het mag niet gebeuren is erg slecht maar zo als het nu gaat wel de goedkoopste.
Hun hosting hebben ze echt wel uitbesteet, dus dat heeft niets met Talpa te maken...quote:Op maandag 13 februari 2006 00:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is en blijft Talpa natuurlijk...
geen server probleem of er is ergens een kabelbreuk geweest of een DDos attackquote:Op maandag 13 februari 2006 00:42 schreef M-en-A het volgende:
Op de Talpasite zijn de dagboeken en nieuws ook nog niet bijgewerkt na 19.42 dus het zal een algemeen serverprobleem geweest zijn bij Talpa neem ik aan.
Heeft last van zijn opvliegersssssssssquote:Op maandag 13 februari 2006 00:40 schreef Snaptnix het volgende:
Bedank golfer maar hoor. Met z'n bacillen hier rond strooien heeft ie me mooi aangestoken![]()
Hoe is het met golfer btw, alweer wat beter?
Maakt niet uit, WE HEBBEN EINDELIJK WEER BEELD.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
geen server probleem of er is ergens een kabelbreuk geweest of een DDos attack
sorry hoor echt wel geen goed contract afgeslotenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:42 schreef doka het volgende:
[..]
Hun hosting hebben ze echt wel uitbesteet, dus dat heeft niets met Talpa te maken...
Hihi... dan houdt het opquote:Op maandag 13 februari 2006 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeft last van zijn opvliegersssssssss
Heeft de hele dag door van die warme handennnnnnnnnnnn
Fblue, voeleeeeeee mag nie
daar heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 13 februari 2006 00:44 schreef frizti het volgende:
[..]
Maakt niet uit, WE HEBBEN EINDELIJK WEER BEELD.
![]()
![]()
Dank je wel... Ali Bonniequote:
Zal dan wel een very-low-budget contract zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 00:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
sorry hoor echt wel geen goed contract afgesloten
In de meeste hosting-contracten zit een gegarandeerde uptime van 99.99%, dus die 0,01% hebben we nu gehad en gaat het noooit meer foutquote:Op maandag 13 februari 2006 00:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit bij Talpa... weet je de eerste liveshow nog van BB op Talpa?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:46 schreef doka het volgende:
[..]
In de meeste hosting-contracten zit een gegarandeerde uptime van 99.99%, dus die 0,01% hebben we nu gehad en gaat het noooit meer fout
wat ben jij optimisch ingesteldquote:Op maandag 13 februari 2006 00:46 schreef doka het volgende:
[..]
In de meeste hosting-contracten zit een gegarandeerde uptime van 99.99%, dus die 0,01% hebben we nu gehad en gaat het noooit meer fout
Uhm... zelfs met een waterdicht contract kan je down gaan hoor. Zullen vast wel een goede SLA hebben bij Talpa, daar be ik niks bang voorquote:Op maandag 13 februari 2006 00:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
0,01% is echt geen 5 uur downquote:Op maandag 13 februari 2006 00:46 schreef doka het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:45 schreef Bluezz het volgende:
Snappie, golfer biedt zijn nederige bacillen aan
Heeft Lieske geen website?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Monnie is voor mij de iets oudere Lieske.
SLA: Server Licence Agriment?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Uhm... zelfs met een waterdicht contract kan je down gaan hoor. Zullen vast wel een goede SLA hebben bij Talpa, daar be ik niks bang voor
Ligt er aan hoelang de geldigheid van je contract is natuurlijkquote:
Hou je ramen dan maar dicht, anders vliegt ie nog weg.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeft last van zijn opvliegersssssssss
Heeft de hele dag door van die warme handennnnnnnnnnnn
Fblue, voeleeeeeee mag nie
Tja, dan moet de hosting-provider gaan uitbetalenquote:
Oh wat ERRAG was dat jaquote:Op maandag 13 februari 2006 00:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit bij Talpa... weet je de eerste liveshow nog van BB op Talpa?
Ja god... ik weet niet hoe zoiets moet hoor... (wapper wapper)quote:
Truste en tot straks, dan drink ik ook eenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:49 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
tot straks dan meldt ik me weer bij de ochtendploeg.
Nee, dat gaat per jaarquote:Op maandag 13 februari 2006 00:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ligt er aan hoelang de geldigheid van je contract is natuurlijk![]()
Ahhhhhhh Arme Snappiequote:Op maandag 13 februari 2006 00:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bedank golfer maar hoor. Met z'n bacillen hier rond strooien heeft ie me mooi aangestoken![]()
Hoe is het met golfer btw, alweer wat beter?
SLA volgens van Dalequote:Op maandag 13 februari 2006 00:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Uhm... zelfs met een waterdicht contract kan je down gaan hoor. Zullen vast wel een goede SLA hebben bij Talpa, daar be ik niks bang voor
Service Level Agreement. Waarin ook staat opgenomen wat de vergoedingen zijn mochten ze de gestelde targets niet behalen.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
SLA: Server Licence Agriment?
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:49 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
Tot straks slaap lekkerquote:Op maandag 13 februari 2006 00:49 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
Slaap lekkerquote:Op maandag 13 februari 2006 00:49 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
Het zou best ook wel een probleem in het endemol netwerk geweest kunnen zijn. Heb al vaker gezien dat er een dikke SLA op hardware en extern connecties bestaat, terwijl netwerk in eigen beheer draait.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zat er niet ver naast vond ik.... met mijn afkortingquote:Op maandag 13 februari 2006 00:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Service Level Agreement. Waarin ook staat opgenomen wat de vergoedingen zijn mochten ze de gestelde targets niet behalen.
Netholding draait Talpa btw. Ga maar googlen en oordeel zelf, geen enkele provider wil dit en nadeel is met een klant als Talpa dat het publiekelijk is en dus als een lopend vuurtjes rond gaat. Noch Talpa, noc hun provider kan hier iets aan veranderen.
Slaap lekker Regenwormquote:Op maandag 13 februari 2006 00:49 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
Hebben we ruim gehad. 0,01 % komt neer op 3 kwartier downtime.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:46 schreef doka het volgende:
[..]
slaap zacht pareltje.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:53 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve mensen ik ga er vandoor, veel plezier nog allemaalen voor
straks sweet dreams![]()
![]()
![]()
Nu al?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:53 schreef White_Pearl het volgende:
straks sweet dreams![]()
![]()
![]()
Succes op school strakkies, slaap lekkerquote:Op maandag 13 februari 2006 00:52 schreef Bartoli het volgende:
ik ben weer weg straks weer naar school![]()
slaap lekker pareltje, tot morgenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:53 schreef White_Pearl het volgende:
straks sweet dreams![]()
![]()
![]()
Dit is wat we net te horen kregen via het datacenter.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:53 schreef doka het volgende:
[..]
Interlab.nl (cq. servernation) toch?
Trustequote:Op maandag 13 februari 2006 00:53 schreef White_Pearl het volgende:
straks sweet dreams![]()
![]()
![]()
Slaap lekker allemaal die gaan slapenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:53 schreef White_Pearl het volgende:
straks sweet dreams![]()
![]()
![]()
quote:Queried whois.www.tv with "talpa.tv"...
talpa.tv
Registrant:
InterLAB BV
C. de Visser (domreg@interlab.nl)
Postbus 1
Spaarndam, 2064ZG
NL
+31.235395555
Domain Name: talpa.tv
Admin Contact:
Talpa Capital BV
M. Nanning (info@talpa.nl)
's-Gravelandseweg 71
Hilversum, 1217EJ
NL
+31.356722070
Technical Contact:
InterLAB BV
C. de Visser (domreg@interlab.nl)
Postbus 1
Spaarndam, 2064ZG
NL
+31.235395555
Record created on Mar 25 2004.
Record expires on Mar 25 2007.
Domain servers:
ns.interlab.nl
ns2.interlab.nl
You have used the whois service 1 / 20
Oke, dat is waarschijnlijk betrouwbaarder dan mijn eigen 'research'quote:Op maandag 13 februari 2006 00:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dit is wat we net te horen kregen via het datacenter.![]()
Die hebben aardig wat hete uren gekend denk ikquote:
En ook Bartoli lekker slapen en succes op school straks. Tot laterquote:Op maandag 13 februari 2006 00:52 schreef Bartoli het volgende:
Nou en ofquote:Op maandag 13 februari 2006 00:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die hebben aardig wat hete uren gekend denk ik![]()
Met sla kun je ook stylen, vraag maar aan Vioolquote:Op maandag 13 februari 2006 00:54 schreef Bluezz het volgende:
Hey stelletje nerdshet gaat over de styling, niet over de sla
Succes Bartoliquote:Op maandag 13 februari 2006 00:52 schreef Bartoli het volgende:
Trusten Pearliequote:Op maandag 13 februari 2006 00:53 schreef White_Pearl het volgende:
straks sweet dreams![]()
![]()
![]()
Sla in de balkonbak zeker, en denk eraan, aan de binnen en buitenkant van het balkonquote:Op maandag 13 februari 2006 00:57 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Met sla kun je ook stylen, vraag maar aan Viool![]()
Heeeeeeeeeej Manuquote:
Noemen ze het bij sla ook stylen, of heet het dan dressing ?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:57 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Met sla kun je ook stylen, vraag maar aan Viool![]()
Welkom in het land der nietslapersquote:
Vragen om het vragen... zo van... gemaakt intresse tonen.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:59 schreef Bluezz het volgende:
Ze vraagt heel veel aan Bonnie, maar die krijgt niet eens de kans om te antwoorden
Ik las het in de SV en ben nu voor de 1000ste keer The Green Mile aan het kijkenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeej Manu
Je hebt niks gemist hoor... streams lagen eruit
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:59 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Welkom in het land der nietslapers![]()
![]()
![]()
Heb je de mail nog gehad van de week over vacature Londen ??
Waarschijnlijk wel, maar de holding daarboven nog meer waarschijnlijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die hebben aardig wat hete uren gekend denk ik![]()
Blijft een goede film... heb hem nu 2x gezien... met The Big Manquote:Op maandag 13 februari 2006 01:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik las het in de SV en ben nu voor de 1000ste keer The Green Mile aan het kijken
quote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef kissa het volgende:
Hallo en trusten![]()
![]()
(was ff druk met andere dingen)
![]()
Trustenquote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef kissa het volgende:
Hallo en trusten![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Kissaquote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef kissa het volgende:
Hallo en trusten![]()
![]()
![]()
Oke, ik had hem vrijdagavond gestuurd naar je email uit je profiel. Laat maar even weten of je hem hebt, anders probeer ik het nog wel een keertje. Is vacature op Nederlandse Ambassade in Londen, leek me wel wat voor jouquote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]volgens mij niet, maar zal straks even kijken
alvast bedankt iig
Je komt? Of je gaat? Of je komt en gaat?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef kissa het volgende:
Hallo en trusten![]()
![]()
![]()
Ach, dat zijn alleen maar marketing-mensen. Het zijn de sysadmins die het echte werk moeten doenquote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar de holding daarboven nog meer waarschijnlijk.
Wie gaat waar naartoe?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:03 schreef robster16 het volgende:
daar gaat ie weer mensen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |