Heeeeeeeeeej Manuquote:
Noemen ze het bij sla ook stylen, of heet het dan dressing ?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:57 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Met sla kun je ook stylen, vraag maar aan Viool![]()
Welkom in het land der nietslapersquote:
Vragen om het vragen... zo van... gemaakt intresse tonen.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:59 schreef Bluezz het volgende:
Ze vraagt heel veel aan Bonnie, maar die krijgt niet eens de kans om te antwoorden
Ik las het in de SV en ben nu voor de 1000ste keer The Green Mile aan het kijkenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeej Manu
Je hebt niks gemist hoor... streams lagen eruit
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:59 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Welkom in het land der nietslapers![]()
![]()
![]()
Heb je de mail nog gehad van de week over vacature Londen ??
Waarschijnlijk wel, maar de holding daarboven nog meer waarschijnlijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die hebben aardig wat hete uren gekend denk ik![]()
Blijft een goede film... heb hem nu 2x gezien... met The Big Manquote:Op maandag 13 februari 2006 01:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik las het in de SV en ben nu voor de 1000ste keer The Green Mile aan het kijken
quote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef kissa het volgende:
Hallo en trusten![]()
![]()
(was ff druk met andere dingen)
![]()
Trustenquote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef kissa het volgende:
Hallo en trusten![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Kissaquote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef kissa het volgende:
Hallo en trusten![]()
![]()
![]()
Oke, ik had hem vrijdagavond gestuurd naar je email uit je profiel. Laat maar even weten of je hem hebt, anders probeer ik het nog wel een keertje. Is vacature op Nederlandse Ambassade in Londen, leek me wel wat voor jouquote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]volgens mij niet, maar zal straks even kijken
alvast bedankt iig
Je komt? Of je gaat? Of je komt en gaat?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef kissa het volgende:
Hallo en trusten![]()
![]()
![]()
Ach, dat zijn alleen maar marketing-mensen. Het zijn de sysadmins die het echte werk moeten doenquote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar de holding daarboven nog meer waarschijnlijk.
Wie gaat waar naartoe?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:03 schreef robster16 het volgende:
daar gaat ie weer mensen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |