O bedoel je zo... ik dacht met het aantal caps plaatsen...quote:Op maandag 13 februari 2006 00:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
jij staat altijd boven aan maar goed Frizti ook jij kan de nummer 1 zijn.
Op dít tijdstip zijn de Bioscopen gesloten hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 00:18 schreef melke het volgende:
[..]
Ik wil wat doen! Wie gaat er mee naar de bios?!
Doen jullie trouwens aan valentijnsdag?
Dan ga je schaapjestellenquote:
Hallo Mquote:Op maandag 13 februari 2006 00:16 schreef A-en-M het volgende:
Hallo, zijn we ook weer......
bezoek is de deur uit, maar helaas noppes, nog steeds geen streams.
Mij mag je anders wel verassenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Op dít tijdstip zijn de Bioscopen gesloten hoor![]()
![]()
En nee, ik doe niet aan Valentijnsdag, heb ook niemand die ik weet die ik kan verassen
oh dacht dat je het ergens gelezen hadquote:Op maandag 13 februari 2006 00:21 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, ik ben geen medewerker van Talpa hoor, is gewoon kwestie van logisch nadenken, en aangezien het zondagavond/maandagnacht is zal er nu echt niets meer mee gedaan worden lijkt mij tot de ochtend
Wat liefquote:
Uhhhh......... hebbie daar een bron vanquote:Op maandag 13 februari 2006 00:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is een DDos atack meerdere website hebben er last van gehad geenstijl en VK
Inderdaadquote:Op maandag 13 februari 2006 00:22 schreef robster16 het volgende:
tja, de hele talpa site is pleite!
Volgens de buren (mediawatchers) schijnt de hele server ingestort te zijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:21 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, ik ben geen medewerker van Talpa hoor, is gewoon kwestie van logisch nadenken, en aangezien het zondagavond/maandagnacht is zal er nu echt niets meer mee gedaan worden lijkt mij tot de ochtend
http://www.bios.nlquote:Op maandag 13 februari 2006 00:18 schreef melke het volgende:
[..]
Ik wil wat doen! Wie gaat er mee naar de bios?!
Doen jullie trouwens aan valentijnsdag?
Jawel hoor, als je maar lang genoeg teltquote:
Nope, zal morgen wel op de site van Talpa staan als die weer online komt, denk eerder wat regenworm net zei dat er een Ddos attack is op vele servers waardoor de boel is opgeblazen op dit momentquote:Op maandag 13 februari 2006 00:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh dacht dat je het ergens gelezen had![]()
Groot glas warme melk(e)quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:22 schreef robster16 het volgende:
tja, de hele talpa site is pleite!
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:23 schreef Bartoli het volgende:
hola mensen
kom jullie ook maar eens gedag zeggen
Hoi hoi Bartoli en Aquote:Op maandag 13 februari 2006 00:23 schreef Bartoli het volgende:
hola mensen
kan ik ook al niks over vindenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nope, zal morgen wel op de site van Talpa staan als die weer online komt, denk eerder wat regenworm net zei dat er een Ddos attack is op vele servers waardoor de boel is opgeblazen op dit moment
Hoi hoiquote:Op maandag 13 februari 2006 00:23 schreef Bartoli het volgende:
hola mensen
Die overdrijven altijd heel ergquote:Op maandag 13 februari 2006 00:23 schreef frizti het volgende:
[..]
Volgens de buren (mediawatchers) schijnt de hele server ingestort te zijn.
waarschijnlijk te zwaar belast en vol met beelden van Viooltjequote:Op maandag 13 februari 2006 00:23 schreef frizti het volgende:
[..]
Volgens de buren (mediawatchers) schijnt de hele server ingestort te zijn.
Hey Bartoliquote:Op maandag 13 februari 2006 00:23 schreef Bartoli het volgende:
hola mensen
ja hier ook , en die ddos aanval was zaterdag jlquote:Op maandag 13 februari 2006 00:24 schreef doka het volgende:
geenstijl doet het hier gewoon
nee wie de grootste spammert is.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O bedoel je zo... ik dacht met het aantal caps plaatsen...
Schijnen verschillende personen gebeld te hebben, en die kregen allemaal te horen dat de server plat is door een kapotte kabelquote:
lijkt mij niet de website moet zo snel mogelijk draaien dat scheelt Talpa gewoon inkomsten.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:21 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben geen man om ruzie te maken... dat zal het verschil zijn met mij en Scan. En qua caps... ik maak ze voor de rest van de Fokkers... en als ze gewaardeerd worden is dat mooi meegenomenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:25 schreef newsman het volgende:
Fok knalde er ff kort uit bijmij, ik wilde zeggen ik kon nooit goed met scan overweg. FB is goed en Frizti is heel goed, ik kies niet dat doen alles streamers maar.
Kliko is zeker met haar olifanten poten erop gaan staanquote:Op maandag 13 februari 2006 00:28 schreef frizti het volgende:
[..]
Schijnen verschillende personen gebeld te hebben, en die kregen allemaal te horen dat de server plat is door een kapotte kabel![]()
Wat een liefquote:Op maandag 13 februari 2006 00:26 schreef Foreverblue het volgende:
Ik doe niet aan Valentijnsdag... heb ooit 1x iemand een valentijnskaart gestuurt met zelf verzonnen gedicht:
Valentijnsdag, die dag in het jaar
brengt de verliefden tot elkaar
Soms voor eeuwig en soms voor kort
want niemand weet of het wat wordt
Toch zul je moeten gaan proberen
want de tijd zal het je leren
en werkt het dan uiteindelijk niet
zie dan wat het leven biedt
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen
Nachtzuster had ze toen gebeld jaquote:Op maandag 13 februari 2006 00:28 schreef BONG4002 het volgende:
Er was hier toch een nummer bekend van de redactie van HBB? Weet niet of het klopte maar mss weten zij meer?
Je mag hier geen nummers posten bong.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:28 schreef BONG4002 het volgende:
Er was hier toch een nummer bekend van de redactie van HBB? Weet niet of het klopte maar mss weten zij meer?
quote:Microsoft Windows XP [versie 5.1.2600]
(C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.
C:\Documents and Settings\Jos>tracert talpa.tv
Bezig met het traceren van de route naar talpa.tv [62.59.253.10]
via maximaal 30 hops:
1 5 ms 5 ms 6 ms xxx
2 9 ms 6 ms 6 ms xxx
3 5 ms 6 ms 4 ms bb1-ge10-0-0.zwoll1.ov.home.nl [213.51.158.48]
4 7 ms 7 ms 8 ms bb1-ge5-0.dbsch1.nb.home.nl [213.51.158.145]
5 9 ms 8 ms 9 ms bb2-ge0-1-0-0.amsix-telecity.home.nl [213.51.158
.155]
6 8 ms 8 ms 9 ms sara.amsix-ge1.versatel.net [195.69.144.47]
7 * *
Hmm...wel vreemd allemaal dan ja, maar wat dan de oorzaak is weten we pas als de site weer online gaat, mss vermelden ze dan wel wat de reden was?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
lijkt mij niet de website moet zo snel mogelijk draaien dat scheelt Talpa gewoon inkomsten.
Trouwens www.talpa.tv draait op meerdere servers
Tssss ze zijn daar echt heel erg verslaafd he?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:28 schreef frizti het volgende:
[..]
Schijnen verschillende personen gebeld te hebben, en die kregen allemaal te horen dat de server plat is door een kapotte kabel![]()
volgens mij heeft LS een nummer van Talpa maar die is er niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:28 schreef BONG4002 het volgende:
quote:
Dat weet ik, maar ik kan het wel mailen eventueelquote:Op maandag 13 februari 2006 00:29 schreef frizti het volgende:
[..]
Je mag hier geen nummers posten bong.
slaap lekkerquote:Op maandag 13 februari 2006 00:28 schreef odie22 het volgende:
ik moet echt naar bed , veel plezier vannacht en tot morgen allemaal , slaap lekker![]()
![]()
![]()
Trusten Odiequote:Op maandag 13 februari 2006 00:28 schreef odie22 het volgende:
ik moet echt naar bed , veel plezier vannacht en tot morgen allemaal , slaap lekker![]()
![]()
![]()
In het Tanja topic is hij wel te vinden denk ikquote:Op maandag 13 februari 2006 00:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
volgens mij heeft LS een nummer van Talpa maar die is er niet.
Ik denk dat ik het al heb, je kunt me natuurlijk ook in je wlm smijten.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik kan het wel mailen eventueel
Aaah wel lief! Hoe reageerde ze?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:26 schreef Foreverblue het volgende:
Ik doe niet aan Valentijnsdag... heb ooit 1x iemand een valentijnskaart gestuurt met zelf verzonnen gedicht:
Valentijnsdag, die dag in het jaar
brengt de verliefden tot elkaar
Soms voor eeuwig en soms voor kort
want niemand weet of het wat wordt
Toch zul je moeten gaan proberen
want de tijd zal het je leren
en werkt het dan uiteindelijk niet
zie dan wat het leven biedt
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen
hoelang hebben ze er dan uitgelegen?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:31 schreef regenworm het volgende:
streams doen het weer geen grapje
EINDELIJK.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]ja he... bijna net zo lief als dat jij bent
![]()
Zijn het al bij diverse beheerders in diverse datacentra na aan het vragen. Tot dusverre maar 1 echt groots bekend iets. euroacces netwerk ondervindt grote hinder door een DDos.quote:
zat een tracert naar talpa te doen en die kwam aan gelijk de streams opgezet en ik had beeld.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Love you Regenworm![]()
[afbeelding]
Na heel erg lang wachten zien we Kliko dat was het wachten niet waardquote:Op maandag 13 februari 2006 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
Kan een mod de TT ff aanpassen naar: de streams werken weer?
Waarschijnlijk heb jij eigenhandig het probleem bij Talpa opgelost met je backtracequote:Op maandag 13 februari 2006 00:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
zat een tracert naar talpa te doen en die kwam aan gelijk de streams opgezet en ik had beeld.
nee odie het was geen grapje.quote:
Jij bent er ook altijd als we je nodig hebben Bluezzquote:
Nee, dan liever Monnie... maar die slaapt al denk ik.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Na heel erg lang wachten zien we Kliko dat was het wachten niet waard
een kabel breuk lijkt mij onwaarschijnlijk alles is redundant uitgevoerd.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb jij eigenhandig het probleem bij Talpa opgelost met je backtrace![]()
Mag ik jou ook voelennnnnnnnnnnnn?quote:
Monnie is voor mij de iets oudere Lieske.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, dan liever Monnie... maar die slaapt al denk ik.
Het is en blijft Talpa natuurlijk...quote:Op maandag 13 februari 2006 00:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
een kabel breuk lijkt mij onwaarschijnlijk alles is redundant uitgevoerd.
Valt er een lijn weg dan moet het via een andere verder gaan.
Bedank golfer maar hoor. Met z'n bacillen hier rond strooien heeft ie me mooi aangestokenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |