quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb toen serieus op de bank staan springen..
Maar verder leef ik echt niet intens mee met TV-programma's ofzo..
.
Valt volgens mij wel mee, je ziet het alleen heel erg aan haar gezicht af en toe als ze gespannen is, dan kijkt ze moeilijk cq chagrijnigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Raffa had er ook maar weinig lol meer in had ik 't idee...
Blijkt steeds meer dat Raffa toch soms een beetje nep is...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:40 schreef Syytön het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel mee, je ziet het alleen heel erg aan haar gezicht af en toe als ze gespannen is, dan kijkt ze moeilijk cq chagrijnig
Ik ook niet! En Idols is commerciele geldklopperij.quote:
Ik ben jou niet!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
DuvelEen topic openen in IDO
Heb je koorts?
Mooie foto van Serge, die bek van die kutkikker lijkt er gewoon opquote:
Nu mijn andere lieverd nogquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:40 schreef superhero87 het volgende:
LaAaaaAtsTe KeeeEEEr! :
OnZe LieVerd is ERUIT!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou het dan niet beter zijn voor haarzelf dat ze de eer aan zichzelf houdt en opstapt?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:37 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Kent haard vriend net een maand en laat zich dan al bezwangeren , doet mee aan idols maar is zwanger en houdt dat nog even stil , komt er dan mee naar buiten voor de aandacht . Wordt keihard afgemaakt, terecht want zwanger is exit is niet verkoopbaar dus geen idol en merkt dat aan alles. Best jammer voor haar, maar het is einde verhaal .
Ik sms niet en ik zap weg bij reclame. Commercie is een groot goed.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ook niet! En Idols is commerciele geldklopperij..
quote:
quote:Dat mag (ik ben Tom, hoi. .), maar toch, he, je moet het kanaliseren. .
Vind ik wel. Dat zou beter voor haar zelf zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zou het dan niet beter zijn voor haarzelf dat ze de eer aan zichzelf houdt en opstapt?
En dat bedoel ik met alle respect
Is allang goed joh.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:43 schreef superhero87 het volgende:
Oh sorry Tom, je merkt het, ik ben nogal hyper blij dat ik niet eens meer duidelijk kan lezen![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:46 schreef WithMe het volgende:
Ik heb echt hard geschreeuwd en op tafel geslagen van blijdschap. Het kan me niet schelen of iemand het gehoord heeft, het was gewoon een intens geweldig moment!
Wat een climax hèquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:46 schreef WithMe het volgende:
Ik heb echt hard geschreeuwd en op tafel geslagen van blijdschap. Het kan me niet schelen of iemand het gehoord heeft, het was gewoon een intens geweldig moment!
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:46 schreef WithMe het volgende:
Staat er dan ook bij wie we op ons knietjes mogen danken voor die manipulatie?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:46 schreef superhero87 het volgende:
Iedereen op het idols forum beweert dat het allemaal manipulatie is dat Serge eruit is![]()
Jij ook alquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:46 schreef WithMe het volgende:
SCH! Want die had gezegd dat hij de finale wel gaat halenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Staat er dan ook bij wie we op ons knietjes mogen danken voor die manipulatie?
Heilig momentquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:48 schreef Lynx666 het volgende:
Heeft iemand dat moment nog gecaptured trouwens?
welk moment? Want ik kan woensdag wel shotjes makenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:48 schreef Lynx666 het volgende:
Je kon in ieder geval telkens aan m zien dat hij wel dacht datquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:48 schreef Lynx666 het volgende:
Dacht Ellen ook ik vond ellen voor het eerst liefquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:49 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Je kon in ieder geval telkens aan m zien dat hij wel dacht dat
Hij wel op de bank mocht blijven zitten ipv Harm
Hij wel meteen terug mocht naar de bank ipv Raffaela
Ellen eruit zou vliegen ipv hijzelf.
Ik vind dit wel een goede theorie:quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:46 schreef superhero87 het volgende:
Iedereen op het idols forum beweert dat het allemaal manipulatie is dat Serge eruit is![]()
quote:Als een Serge-fan 3x stemt, omdat het teveel beltegoed kost...gaat waarschijnlijk een Harm-fan 30x stemmen, omdat die mensen meer te verteren hebben!!
Ja Ellen dacht idd het omgekeerde. Die was er heilig van overtuigd dat ze eruit zou vliegen, het arme schaap. Het was echt lief toen ze begon te snikken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:50 schreef superhero87 het volgende:
[..]
ik vond ellen voor het eerst lief
Ik heb een zwak voor mensen die huilenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:51 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ja Ellen dacht idd het omgekeerde. Die was er heilig van overtuigd dat ze eruit zou vliegen, het arme schaap. Het was echt lief toen ze begon te snikken.![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:48 schreef Lynx666 het volgende:
Dan vond ik ook weer best schattig eigenlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:51 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ja Ellen dacht idd het omgekeerde. Die was er heilig van overtuigd dat ze eruit zou vliegen, het arme schaap. Het was echt lief toen ze begon te snikken.![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:53 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb niet gekeken vanavond maar is S..Se..Serge eruit?.
Ik twijfelde niet eens mee.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had ook écht verwacht dat ze eruit zou gaan
Ik gaf echt een gil hier, voor zover mn griepkeel dat toelaat op 't momentquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:55 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik twijfelde niet eens mee.
Ik stond ook even een paar seconden als<-
Volgens deed iedere IDO forummer hetzelfdequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
[[url=http://img137.imagevenue.com/loc24/th_2eb17_1.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img15.imagevenue.com/loc24/th_9eff0_2.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img136.imagevenue.com/loc24/th_55c16_3.JPG]afbeelding][/URL]
En daarna rende ik van blijdschap juichend door de kamer
Historisch!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
wat denk je
[[url=http://img137.imagevenue.com/loc24/th_2eb17_1.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img15.imagevenue.com/loc24/th_9eff0_2.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img136.imagevenue.com/loc24/th_55c16_3.JPG]afbeelding][/URL]
IDD!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:56 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Volgens deed iedere IDO forummer hetzelfde![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
wat denk je
Ik kon niks meer uitbrengenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik gaf echt een gil hier, voor zover mn griepkeel dat toelaat op 't moment
Ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:57 schreef flugeltje het volgende:
Hé, is Harm nu de enige kerel nog?
Jepquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:57 schreef flugeltje het volgende:
Dat kan 'm ook nog wel wat shows verder brengen....quote:
Ze huilt hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
[[url=http://img101.imagevenue.com/loc253/th_9a1e3_4.JPG]afbeelding][/URL]
Dat glimlachje
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:59 schreef WithMe het volgende:
Het lijkt me nu wel vrij duidelijk dat een vrouw gaat winnen.
Het zou idd wel heel erg sterk zijn als Harm zou winnen... Maar in de finale zie ik 'm nog wel komen hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:59 schreef WithMe het volgende:
Het lijkt me nu wel vrij duidelijk dat een vrouw gaat winnen.
huilen , lachen, boeien , alles is goed , want serge ligt eruitquote:
Nou... Ik zie nog geen hordes meisjes achter een idool als Harm aanrennenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat kan 'm ook nog wel wat shows verder brengen....
Ik was in staat om een fles champagne open te trekkenquote:Op zondag 12 februari 2006 00:00 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
huilen , lachen, boeien , alles is goed , want serge ligt eruit
helaas welquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:57 schreef flugeltje het volgende:
Z'n nonchalance, hij heeft gewoon overal schijt aan en dat straalt 'ie ook uitquote:Op zondag 12 februari 2006 00:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nou... Ik zie nog geen hordes meisjes achter een idool als Harm aanrennen
Maar idd, hij heeft toch wel iets wat 'm hoog kan laten eindigen.
Ik kan er alleen mn vinger er niet op leggen
Voor mij is het heel duidelijk... Het is gewoon het feit dat hij géén Idol isquote:Op zondag 12 februari 2006 00:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nou... Ik zie nog geen hordes meisjes achter een idool als Harm aanrennen
Maar idd, hij heeft toch wel iets wat 'm hoog kan laten eindigen.
Ik kan er alleen mn vinger er niet op leggen
Ik had bij jullie Idols moeten kijkenquote:Op zondag 12 februari 2006 00:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik was in staat om een fles champagne open te trekken
Jep het boeit hem voor geen flikker. hij weet dat , de jury weet dat en er is geen hol wat ze er aan kunnen doenquote:Op zondag 12 februari 2006 00:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Z'n nonchalance, hij heeft gewoon overal schijt aan en dat straalt 'ie ook uit
Hoe hij ook door die liedjes heen neuzelt als 'ie zn tekst kwijt is
IDD!quote:Op zondag 12 februari 2006 00:02 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Christon had er gewoon nog in moeten zitten.![]()
Wie ??quote:Op zondag 12 februari 2006 00:02 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Als zelfs HJ het al bescheurt als Harm wéér z'n tekst vergeet weet je gewoon dat ze zelf ook wel doorhebben dat het toch geen zin heeft er iets over te zeggen....quote:Op zondag 12 februari 2006 00:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Jep het boeit hem voor geen flikker. hij weet dat , de jury weet dat en er is geen hol wat ze er aan kunnen doende Anti - Idol.
tja, naar mijn mening nog steeds de meest onterechte en meest verassende exit deze idols. Christon...het mannelijk talent deze keer. ik had een finale Christon - Floortje zien zitten, nu zie ik als enige goede finale Floortje vs Angelique, met Ellen als 3e (ze is flink in mijn achting gestegen door haar versie van can you feel the love tonight....it just gave me shivers....in a good wayquote:Op zondag 12 februari 2006 00:02 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Links!quote:Op zondag 12 februari 2006 00:05 schreef Lynx666 het volgende:
Hij heeft ook elke keer van die geniale uitspraken. Als hij in beeld is, is het lachen. Daarom wil ik 'm verder zien komen.
Tis ws dat nonchalante ("harm"-achtig) wat 'm zo ver brengt.
Echt wel!quote:
Welneequote:
Je leven wat doe je?! Pquote:
Oh wat ben ik blij dat ik die braakbal niet meer hoef te aanschouwenquote:
En we hoeven niet meer naar zijn " gezang " te luisteren..quote:Op zondag 12 februari 2006 00:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh wat ben ik blij dat ik die braakbal niet meer hoef te aanschouwen
nee.....quote:
Gok dat er wel een nieuwe zondebok gevonden gaat worden. Maar ja, Serge is moeilijk te overtreffen. Wat een stormvloed aan reacties toen bekend werd dat hij eruit moest. Vrijwel iedereen ging helemaal los.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee.....![]()
Ik vond het altijd zo geweldig op zaterdagavond, hier op fok al die kneuze reacties enzoDat ga ik ook missen
Die is er al: Harmquote:Op zondag 12 februari 2006 00:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gok dat er wel een nieuwe zondebok gevonden gaat worden.
Daar zijn wij het dus met elkaar eensquote:Op zondag 12 februari 2006 00:32 schreef WithMe het volgende:
De nieuwe zondebok is Harm.
Wie?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
HARM lijkt op Paul Bosvelt en die is tof
Het staat nog niet op de site, maar hier is de openingquote:Op zondag 12 februari 2006 00:48 schreef Andiyan het volgende:
[..]
is er ook een filmpje van de opening?
denk ut niet... Ik zie Angelique wel opeens de finale halen..quote:Op zondag 12 februari 2006 00:58 schreef BVO het volgende:
Zou Ellen de nieuwe Maud worden?
Steeds op de kruk, maar tóch de finale halen?
Wie weet. Ze heeft in ieder geval smaak en ik zou het ook best leuk vinden.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:58 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat het wel een keer ophoudt.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:58 schreef BVO het volgende:
Laten we hopenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:12 schreef SpaRood het volgende:
Angelique gaat winnen. Ze heeft het meeste talent en veel warmte. Floortje, daar kan ik niet koud of warm van worden, ik vind haar een saaie muts.
Ik heb het precies andersom.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:12 schreef SpaRood het volgende:
Angelique gaat winnen. Ze heeft het meeste talent en veel warmte. Floortje, daar kan ik niet koud of warm van worden, ik vind haar een saaie muts.
Nou, alles wijst er nog steeds op dat Floortje wint. In elke peiling staat ze dik bovenaan en ook de stemstand wees erop. Maar goed, alles kan, dat bleek ook vandaag wel.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:14 schreef superhero87 het volgende:
Voor het eerst dat het eigenlijk nog zo spannend is... Je kan nog geen peil op trekken wie er gaat winnen![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:14 schreef superhero87 het volgende:
Voor het eerst dat het eigenlijk nog zo spannend is... Je kan nog geen peil op trekken wie er gaat winnen![]()
Ditto. Al vond ik vandaag Angelique wat beter uit de verf komen en wat minder saai dan anders. D'r eerste nummer dan. Het 2e was weer boring...quote:
Dat weet je niet... Ik heb het gevoel dat Angelique vandaag meer stemmen binnen had gehaaldquote:Op zondag 12 februari 2006 01:16 schreef BVO het volgende:
[..]Tuurlijk wel, Floortje.
Die krijgt elke week meer dan 50% van de stemmen.
Het 2e was echt geweldig! hoe kon je dat boring vindenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ditto. Al vond ik vandaag Angelique wat beter uit de verf komen en wat minder saai dan anders. D'r eerste nummer dan. Het 2e was weer boring...
Het moet idd wel ontzettend raar gaan lopen dat Floortje nog voor de finale naar huis gestuurd wordt.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:16 schreef BVO het volgende:
Heb je het backstage-stukje in de stemkamer niet gezien tijdje terug?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:17 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dat weet je niet... Ik heb het gevoel dat Angelique vandaag meer stemmen binnen had gehaald![]()
Ik vind Harm nog het meest lijken op die gosert die me vorige week om een euro vroeg op het centraal station...quote:Op zondag 12 februari 2006 01:12 schreef superhero87 het volgende:
Als Harm hierop moet lijken...
ja dat weet ik.. maar zoals je hier ook op het forum merkt... Iedereen begint zich een beetje te vervelen aan Floortje. en de jury is ook niet meer zo heel lovend over haarquote:Op zondag 12 februari 2006 01:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb je het backstage-stukje in de stemkamer niet gezien tijdje terug?.
Na een beetje passen en meten kwam ik erop uit dat Floortje dik 50% had.
Angelique kreeg vandaag wel als eerste te horen dat ze door was. Ik weet niet of die volgorde iets te betekenen heeft, maar áls dat zo is dan zou ze vanavond dus de meeste stemmen kunnen hebben gekregen.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:16 schreef BVO het volgende:
Deze keer niet, lijkt me. Anders hadden ze Harm wel als 3e gedaan. Nu is het nogal onlogisch.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:21 schreef Riparius het volgende:
[..]
Angelique kreeg vandaag wel als eerste te horen dat ze door was. Ik weet niet of die volgorde iets te betekenen heeft, maar áls dat zo is dan zou ze vanavond dus de meeste stemmen kunnen hebben gekregen.
Ik had het bij Ellen.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:21 schreef superhero87 het volgende:
[..]
lol, maar ik meen het serieus... Ik voelde mijn lichaam trillen![]()
Ik ookquote:Op zondag 12 februari 2006 01:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had het bij Ellen.![]()
Maar nooit hardop zeggen zoiets.![]()
Oh dat mag je niet hardop zeggen? Doe ik ook niet... Ik typ hetquote:Op zondag 12 februari 2006 01:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had het bij Ellen.![]()
Maar nooit hardop zeggen zoiets.![]()
Harm was 2e met rond de 17%.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:24 schreef BVO het volgende:
Nog even opgemeten, ze had rond de 43% van de stemmen toen, van de 8.
Wat zong ze ook alweer?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:25 schreef superhero87 het volgende:
Ik vond het tweede optreden van Ellen echt waardeloos![]()
Ik heb op andere fora de meest fantastische claims gezien over het percentage stemmen voor Floortje n.a.v. die blik op de schermen. Ik heb er zelf ook eens heel goed naar gekeken en kwam toch niet hoger uit dan 40% voor Floortje: de som van de lengtes van de overige staven was zeker anderhalf maal de lengte van de staaf van Floortje. Go figure.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb je het backstage-stukje in de stemkamer niet gezien tijdje terug?.
Na een beetje passen en meten kwam ik erop uit dat Floortje dik 50% had.
Ik heb (ja, serieusquote:Op zondag 12 februari 2006 01:28 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik heb op andere fora de meest fantastische claims gezien over het percentage stemmen voor Floortje n.a.v. die blik op de schermen. Ik heb er zelf ook eens heel goed naar gekeken en kwam toch niet hoger uit dan 40% voor Floortje: de som van de lengtes van de overige staven was zeker anderhalf maal de lengte van de staaf van Floortje. Go figure.
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb (ja, serieus) het met een lineaal opgemeten
.
Ja, maar het verschil tussen de mensen onder Floortje was ook vrij klein.quote:
Ik ook (erg zijn we hè). Maar heb je ook rekening gehouden met het perspectief?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb (ja, serieus) het met een lineaal opgemeten
.
Precies, en dat maakt het allemaal een stuk verrassender/leuker.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:32 schreef WithMe het volgende:
Maar wat de uitslag van vanavond heeft geleerd, is dat we er niet te gemakkelijk vanuit moeten gaan dat iemand die populair lijkt toch wel doorgaat.
Blijven schattingen natuurlijk, maar ik kwam uiteindelijk uit op Floortje ±42% en Harm ±17%.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:32 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik ook (erg zijn we hè). Maar heb je ook rekening gehouden met het perspectief?
Yeah!quote:Op zondag 12 februari 2006 10:38 schreef Cee het volgende:
charmed_angel, één troost voor je: het is waarschijnlijk al vermeld, maar je bent in de User-Survival game de Serge van dit forum. Gefeliciteerd.
Cee wie ben jij eigenlijk...quote:Op zondag 12 februari 2006 10:38 schreef Cee het volgende:
charmed_angel, één troost voor je: het is waarschijnlijk al vermeld, maar je bent in de User-Survival game de Serge van dit forum. Gefeliciteerd.
Damn proud.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:30 schreef Woelli het volgende:
[..]
Cee wie ben jij eigenlijk...
Merle toch??
*meldt* 10 keer gisterenquote:
SJITquote:Op zondag 12 februari 2006 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yeah!![]()
Maar baal wel dat de finalekaarten al zijn uitverkocht! ZO SNEL! FUCK!
Ik. Als ik zou stemmen.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:39 schreef Ivatje het volgende:
Wie stemt op die Ellen?![]()
Zij zingt zo saai, kleurloos en is helemaal niet interessant!![]()
Ik hoop elke keer dat ze eruit vliegt, maar helaas is zij er nog!![]()
heb ik ook gedaan hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 12:49 schreef Mex_ het volgende:
Je gaat toch niet serieus 10 keer stemmen![]()
Hey. Serge is weg!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mogguh
Ja, het was een topavond gister.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
I know..,C_A en nog iemand smste me..ik zat i/d bios toen haha
8.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Door hoeveel Idols-topics zijn we die avond heengegaan? Stuk of 5?
Zeg dat wel zeg! net even de reacties terug gelezen, wat een ontlading bij de mensen!quote:
Pot...ketel.. zwartquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder vroeg vanochtend aan het ontbijt of ik verslaafd was aan FOK!.
Als jij eens stemt volgende weekquote:Op zondag 12 februari 2006 12:50 schreef LeBeau het volgende:
Die reacties van jullie allemaal gisteren. Ik lag in een deuk.
En als ik zou stemmen dan had ik gisteren ook op Ellen gestemd. Haar eerste optreden was geweldig.
Ik weet wel dat 1 topic binnen 15 minuten vol wasquote:Op zondag 12 februari 2006 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Door hoeveel Idols-topics zijn we die avond heengegaan? Stuk of 5?
Volgens mij was er ook 1 topic (of meer) wat helemaal volstond met reacties die aangaven dat mensen blij waren dat Serge eruit lag.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet wel dat 1 topic binnen 15 minuten vol was.
Denk het toch wel niet. Ze heeft al minstens 2 keer op de kruk gezeten, wat betekent dat ze een van diegenen met de minste stemmen is.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:53 schreef TheVulture het volgende:
maar een finale voor Ellen zit er zowaar in denk ik. als ze zo doorgaat komt het goed
Dat is waar, maar Maud zat ook heel vaak op een kruk.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:39 schreef Eveli het volgende:
[..]
Denk het toch wel niet. Ze heeft al minstens 2 keer op de kruk gezeten, wat betekent dat ze een van diegenen met de minste stemmen is.
Uit mijn hoofd heeft ze er nu 5 keer op gezeten... en ze heeft mensen verslagen waarvan ik dacht dat ze gezien het breezer-gehalte niet tegen opgewassen was zoals Haärbal en Serge. In dit stadium is denk ik alles mogelijk...quote:Op zondag 12 februari 2006 14:39 schreef Eveli het volgende:
[..]
Denk het toch wel niet. Ze heeft al minstens 2 keer op de kruk gezeten, wat betekent dat ze een van diegenen met de minste stemmen is.
Ja, ik vond dat eigenlijk ook dom. Volgens mij kan dat de uitslag heel erg beïnvloedenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedacht me net dat het feit dat er de hele avond gestemd kon worden misschien wel de nekslag voor Serge is geweest... misschien is er nu meer gestemd tijdens de optredens door mensen die toch zaten te kijken maar die bijvoorbeeld normaal tijdens de backstage wegzappen en dus vergeten te stemmen.
je hebt gelijkquote:
Aan de andere kant hebben die chicks dan wel meer tijd dus ik dacht vantevoren dat het in zijn voordeel zou werken: NOT dusquote:Op zondag 12 februari 2006 14:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, ik vond dat eigenlijk ook dom. Volgens mij kan dat de uitslag heel erg beïnvloeden![]()
En met een foute stylist.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze hebben gewoon ingezien dat het een enge Limbo is, met een eng accent, eng haar en zonder talent
Ook dát nogquote:
En foute fans. Ik bedoel, bakvisjes en Haroldquote:
Ohja, Haroldquote:Op zondag 12 februari 2006 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En foute fans. Ik bedoel, bakvisjes en Harold.
Maar soms zou dat misschien in het voordeel kunnen zijn degene die als eerste ofzo moet. Mensen die bijv. maar één keer stemmen kunnen dan na een optreden gelijk denken, ik ga stemmen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aan de andere kant hebben die chicks dan wel meer tijd dus ik dacht vantevoren dat het in zijn voordeel zou werken: NOT dus
Jij vond Ellen's "This Love" beter dan "Can you feel...."quote:Op zondag 12 februari 2006 15:02 schreef ranja het volgende:
Zojuist de uitzending van gister gezien. Was nogal apart om te zien hoe iedereen had verwacht dat Ellen er uit zou gaan. Allemaal met stomme verbazing dat het Serge was... ik ook wel hoor.
Mijn lijst van de avond:
6. Ellen 2
9. Ellen 1
Dat komt ook, of misschien wel vooral, doordat ik een ontzettende hekel aan het orgineel hebquote:Op zondag 12 februari 2006 15:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij vond Ellen's "This Love" beter dan "Can you feel...."
Die middelste foto is über!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
wat denk je
[[url=http://img137.imagevenue.com/loc24/th_2eb17_1.JPG]afbeelding[/url
*insert Limbo-accent*quote:Op zondag 12 februari 2006 15:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die middelste foto is über!! Het dringt helemaal niet door in die slome harses van hem.
.
Oh wat een heerlijke post.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
*meldt* 10 keer gisteren
En het heeft weer geholpen, het voelt alsof ik de breezerchick generatie heb beroofd van een sop-object en and i'm damn proud of it.
Ellen was gisteren bij lange na niet de slechtste, in feite is ze dat nooit geweest. Elke keer dat ze op de kruk zat kon ik er nog een paar aanwijzen die slechter waren dus wat mij betreft meer dan verdiend dat ze van die Limbo-homo heeft gewonnen.
Go Ellen![]()
Idd! Mooi moment.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:25 schreef WithMe het volgende:
Die reactie van Ellen was zó mooi! Het arme kind verwachtte het echt niet.
Prachtig inderdaad, maar ik denk dat Ellen heel de tijd wel echt is.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Idd! Mooi moment.
Eén van de keren dat we de échte Ellen hebben gezien
Hoe weet je zo zeker dat die lijst 6 weken oud is, dan had je er 6 weken geleden mee moeten komen.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:47 schreef migebiggie het volgende:
Schokkend nieuws :
Ik heb op ellenfansite.nl een meisje gezien die iets zei ,
En andere meiden zeggen het ook en ook sites kijk dit zegt het meisje :
Idols is dik doorgestoken kaart.
Volgende week gaat Ellen eruit.. (kijk maar):
Floortje Smit
Angelique Aorenbie
Raffaëla Paton
Harm Jacobs
Ellen Eeftink
Serge Gulikers
Aäron Ayal
Marescha van der Stelt
Christon Kloosterboer
I-Jay (Iwan Cairo)
Charissa van Veldt
Ariel (Harriët Sietses)
Renske van der Veer
Moet je na gaan.. deze lijst is 6 weken oud.
Nu weer even mij ik weet zelf niet of het waar is maar als de volgorde zo blijft ^
Dan is idols dus doorgestoken kaart![]()
ja die schrok zich de pleuris... maar Ellen was een stuk oprechterquote:Op zondag 12 februari 2006 16:49 schreef miss_dynastie het volgende:
De reactie van Floortje vond ik ook wel grappig, echt van '![]()
![]()
' wat wel goed voor haar is, houdt haar scherp, denk ik.
Zo'n lijstje heb ik een hele tijd geleden al gezien, toen met Aäron op de 2e plek.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat die lijst 6 weken oud is, dan had je er 6 weken geleden mee moeten komen.
ik schreef dat volgende niet dat dee iemand anders ..quote:Op zondag 12 februari 2006 16:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat die lijst 6 weken oud is, dan had je er 6 weken geleden mee moeten komen.
Klinklare onzin dus.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:54 schreef migebiggie het volgende:
Nou deze lijst is 6 weken oud zeggen heelveel en als dat waar is ..
Geloof je echt dat dit echt waar is?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:57 schreef migebiggie het volgende:
Mij benieuwe of de kanidaten dit ook weten ..
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:58 schreef migebiggie het volgende:
Dat ken ook ja een helderziende
Ooh shit had ik dit nou maar nooit gezien nu weet ik het al![]()
En heel veel (dat zijn twee woorden hoor) hier zullen zeggen dat het niet waar is, geloof je dat dan ookquote:Op zondag 12 februari 2006 16:59 schreef migebiggie het volgende:
Ja want heelveel zeggen dat
Heel veel zeggen ook dat Serge goed is en er niet uit had gemoge, maar dat gebeurde toch.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:59 schreef migebiggie het volgende:
Ja want heelveel zeggen dat
Interessant is wanneer dat lijstje gepost is. Zeggen is makkelijk, maar het wordt pas leuk als dat lijstje ook al 6 weken openbaar te lezen valt.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:54 schreef migebiggie het volgende:
Nou deze lijst is 6 weken oud zeggen heelveel en als dat waar is ..
Ja dat weet ik nog niet ik zit al te zoeken op het netquote:Op zondag 12 februari 2006 17:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Interessant is wanneer dat lijstje gepost is. Zeggen is makkelijk, maar het wordt pas leuk als dat lijstje ook al 6 weken openbaar te lezen valt.
Mja, we zullen het gewoon nooit weten. Zoals het lijstje er nu bij staat zou het idd wel kunnen. Dat wil niet zeggen dat dat zo vast staat. Maar zo wordt er altijd wel wat geroepen. Als volgende week bv. Raffa eruit gaat dan zal er wel geroepen worden dat het lijstje is uitgelekt en dat het snel veranderd is. Oid.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:05 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog niet ik zit al te zoeken op het net
Maar als het zo loopt dat zou het best wel kunnen zijn dat het nep is toch
Waar komt die lijst vandaan?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:54 schreef migebiggie het volgende:
Schokkend nieuws :
Ik heb op ellenfansite.nl een meisje gezien die iets zei ,
En andere meiden zeggen het ook en ook sites kijk dit zegt het meisje :
Idols is dik doorgestoken kaart.
Volgende week gaat Ellen eruit.. (kijk maar):
Floortje Smit
Angelique Aorenbie
Raffaëla Paton
Harm Jacobs
Ellen Eeftink
Serge Gulikers
Aäron Ayal
Marescha van der Stelt
Christon Kloosterboer
I-Jay (Iwan Cairo)
Charissa van Veldt
Ariel (Harriët Sietses)
Renske van der Veer
Moet je na gaan.. deze lijst is 6 weken oud.
Nu weer even mij ik weet zelf niet of het waar is maar als de volgorde zo blijft ^
Dan is idols dus doorgestoken kaart
Ik heb echt goed geslapenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:14 schreef superhero87 het volgende:
Hooi Iedereeen!
Allemaal lekker geslapen?
Ik heb heerlijk geslapen vanacht![]()
Nou, dat zegt dus wel genoeg over de echtheid van de lijst.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:14 schreef migebiggie het volgende:
WIKIPEDIA zegt iemand maar degene die die lijst zei zet er geen site bij
Ik ben geen serge fan en die meid diie dat zei is een ellen fan volgens mijquote:Op zondag 12 februari 2006 17:16 schreef superhero87 het volgende:
die lijst is echt bull, weer zo'n Serge fan die het gewoon niet wil accepteren...
Onzin, het zal wel een wanhopige Serge fan zijn geweest, die zich voorgedaan heeft als Ellen fanquote:Op zondag 12 februari 2006 17:17 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Ik ben geen serge fan en die meid diie dat zei is een ellen fan volgens mij
kan het nergens vindenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:30 schreef migebiggie het volgende:
Staat op idols.nl
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:37 schreef migebiggie het volgende:
Huh nee ik ook niet meer .. ik had het vanmorgen nog wel gezien toen stonden er allemaal clipjes
Het lijstje is vermoedelijk afkomstig van deze engelstalige Wikipedia pagina, maar dit heeft geen enkele bewijskracht aangezien de pagina voortdurend wordt bijgewerkt. De reeds afgevallen kandidaten staan in de juiste rangorde, maar dat is natuurlijk geen kunst. De kandidaten die nog wel in de race zijn staan daarboven en momenteel gewoon op alfabetische volgorde van voornaam, dus wie weet gaat Angelique wel winnen, want die staat toch maar mooi bovenaan.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:14 schreef migebiggie het volgende:
WIKIPEDIA zegt iemand maar degene die die lijst zei zet er geen site bij
Dat is wel een leuk onderwerp voor een nieuw topic.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:15 schreef apestaartje het volgende:
(Ander onderwerp...) Ik las net dat Rtl 4 met de X-Factor gaat komen. De opvolger van Idols. Zitten we er op te wachten, of niet? Gaat dit weer een flop worden als Popstars?
http://mediakrant.web-log.nl/log/4938892
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:51 schreef jessjuh het volgende:
Oh wat een heerlijke dag vandaag... De zon scheen spontaan toen ik wakker werd, had de uitzending van gisteren niet gezien door een feestje hier thuis, en toen ving ik wat op op de radio... De woorden 'Serge' en 'eruit'.... Ik kijken op de site... en JA!!!!!!!!!!!!!!! Eindelijk! Er bestaat een god!!!!!!!! Ik heb hier spontaan een vreugdedansje staan doen en de buren zouden raar op hebben gekeken als ik door het plafond naar beneden was komen vallen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat voor je allereerste postquote:Op zondag 12 februari 2006 21:51 schreef jessjuh het volgende:
Oh wat een heerlijke dag vandaag... De zon scheen spontaan toen ik wakker werd, had de uitzending van gisteren niet gezien door een feestje hier thuis, en toen ving ik wat op op de radio... De woorden 'Serge' en 'eruit'.... Ik kijken op de site... en JA!!!!!!!!!!!!!!! Eindelijk! Er bestaat een god!!!!!!!! Ik heb hier spontaan een vreugdedansje staan doen en de buren zouden raar op hebben gekeken als ik door het plafond naar beneden was komen vallen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voordat we verder kunnen, wie is je favoriet, en wie bovenal niet?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:02 schreef jessjuh het volgende:
Ach, ik kijk hier al een tijdje rond, vond het maar eens tijd om me in de discussie te mengen
Ik lees dit echt met ontzag. Prachtig, pure literatuurquote:Op zondag 12 februari 2006 22:13 schreef jessjuh het volgende:
Eerlijk gezegd maakt het me niet uit wie er gaat winnen, zolang het die *sorry, ik ga grove taal gebruiken* Serge maar niet was. Ik denk dat het zal gaan tussen Floortje en Angelique. Wij kijken Idols met een groepje en wij zijn geen fan van iemand persoonlijk, alleen de anti-beweging komt bij ons altijd vrij snel op gang. Wij waren ook falikant tegen die excuusneger I-Jay. Zelfde verhaal als Serge, steeds dezelfde soort muziek zingen, op een in onze ogen homo-achtige manier en een stem die 'het' gewoon niet had. Ik persoonlijk vond het vreselijk onterecht toen Christon eruit ging (Serge had er van mij nooit in mogen komen maar dat terzijde), hij was namelijk absoluut niet de slechtste, en als die Breezersletjesmagneet erin had moeten blijven dan had ik liever gezien dat Harm eruit ging dan Christon. Maar het mocht niet zo zijn.
Ik denk dat Ellen er de volgende keer toch uit gaat. Niet omdat het komt omdat ze al zo vaak op de kruk heeft gezeten, maar omdat ze een ander soort stem heeft dan de andere meiden. Dat ligt anders bij het (overwegend Breezersletjes) publiek. Ik ben zelf wat ouder, ik kijk er anders tegenaan. En ik denk ook dat Rafaella de finale niet gaat halen. Maar goed, dat is koffiedik kijken, we zien het volgende week wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |