Hey. Serge is weg!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mogguh
Ja, het was een topavond gister.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
I know..,C_A en nog iemand smste me..ik zat i/d bios toen haha
8.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Door hoeveel Idols-topics zijn we die avond heengegaan? Stuk of 5?
Zeg dat wel zeg! net even de reacties terug gelezen, wat een ontlading bij de mensen!quote:
Pot...ketel.. zwartquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder vroeg vanochtend aan het ontbijt of ik verslaafd was aan FOK!.
Als jij eens stemt volgende weekquote:Op zondag 12 februari 2006 12:50 schreef LeBeau het volgende:
Die reacties van jullie allemaal gisteren. Ik lag in een deuk.
En als ik zou stemmen dan had ik gisteren ook op Ellen gestemd. Haar eerste optreden was geweldig.
Ik weet wel dat 1 topic binnen 15 minuten vol wasquote:Op zondag 12 februari 2006 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Door hoeveel Idols-topics zijn we die avond heengegaan? Stuk of 5?
Volgens mij was er ook 1 topic (of meer) wat helemaal volstond met reacties die aangaven dat mensen blij waren dat Serge eruit lag.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet wel dat 1 topic binnen 15 minuten vol was.
Denk het toch wel niet. Ze heeft al minstens 2 keer op de kruk gezeten, wat betekent dat ze een van diegenen met de minste stemmen is.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:53 schreef TheVulture het volgende:
maar een finale voor Ellen zit er zowaar in denk ik. als ze zo doorgaat komt het goed
Dat is waar, maar Maud zat ook heel vaak op een kruk.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:39 schreef Eveli het volgende:
[..]
Denk het toch wel niet. Ze heeft al minstens 2 keer op de kruk gezeten, wat betekent dat ze een van diegenen met de minste stemmen is.
Uit mijn hoofd heeft ze er nu 5 keer op gezeten... en ze heeft mensen verslagen waarvan ik dacht dat ze gezien het breezer-gehalte niet tegen opgewassen was zoals Haärbal en Serge. In dit stadium is denk ik alles mogelijk...quote:Op zondag 12 februari 2006 14:39 schreef Eveli het volgende:
[..]
Denk het toch wel niet. Ze heeft al minstens 2 keer op de kruk gezeten, wat betekent dat ze een van diegenen met de minste stemmen is.
Ja, ik vond dat eigenlijk ook dom. Volgens mij kan dat de uitslag heel erg beïnvloedenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedacht me net dat het feit dat er de hele avond gestemd kon worden misschien wel de nekslag voor Serge is geweest... misschien is er nu meer gestemd tijdens de optredens door mensen die toch zaten te kijken maar die bijvoorbeeld normaal tijdens de backstage wegzappen en dus vergeten te stemmen.
je hebt gelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |