Ik weet wel dat 1 topic binnen 15 minuten vol wasquote:Op zondag 12 februari 2006 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Door hoeveel Idols-topics zijn we die avond heengegaan? Stuk of 5?
Volgens mij was er ook 1 topic (of meer) wat helemaal volstond met reacties die aangaven dat mensen blij waren dat Serge eruit lag.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet wel dat 1 topic binnen 15 minuten vol was.
Denk het toch wel niet. Ze heeft al minstens 2 keer op de kruk gezeten, wat betekent dat ze een van diegenen met de minste stemmen is.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:53 schreef TheVulture het volgende:
maar een finale voor Ellen zit er zowaar in denk ik. als ze zo doorgaat komt het goed
Dat is waar, maar Maud zat ook heel vaak op een kruk.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:39 schreef Eveli het volgende:
[..]
Denk het toch wel niet. Ze heeft al minstens 2 keer op de kruk gezeten, wat betekent dat ze een van diegenen met de minste stemmen is.
Uit mijn hoofd heeft ze er nu 5 keer op gezeten... en ze heeft mensen verslagen waarvan ik dacht dat ze gezien het breezer-gehalte niet tegen opgewassen was zoals Haärbal en Serge. In dit stadium is denk ik alles mogelijk...quote:Op zondag 12 februari 2006 14:39 schreef Eveli het volgende:
[..]
Denk het toch wel niet. Ze heeft al minstens 2 keer op de kruk gezeten, wat betekent dat ze een van diegenen met de minste stemmen is.
Ja, ik vond dat eigenlijk ook dom. Volgens mij kan dat de uitslag heel erg beïnvloedenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedacht me net dat het feit dat er de hele avond gestemd kon worden misschien wel de nekslag voor Serge is geweest... misschien is er nu meer gestemd tijdens de optredens door mensen die toch zaten te kijken maar die bijvoorbeeld normaal tijdens de backstage wegzappen en dus vergeten te stemmen.
je hebt gelijkquote:
Aan de andere kant hebben die chicks dan wel meer tijd dus ik dacht vantevoren dat het in zijn voordeel zou werken: NOT dusquote:Op zondag 12 februari 2006 14:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, ik vond dat eigenlijk ook dom. Volgens mij kan dat de uitslag heel erg beïnvloeden![]()
En met een foute stylist.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze hebben gewoon ingezien dat het een enge Limbo is, met een eng accent, eng haar en zonder talent
Ook dát nogquote:
En foute fans. Ik bedoel, bakvisjes en Haroldquote:
Ohja, Haroldquote:Op zondag 12 februari 2006 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En foute fans. Ik bedoel, bakvisjes en Harold.
Maar soms zou dat misschien in het voordeel kunnen zijn degene die als eerste ofzo moet. Mensen die bijv. maar één keer stemmen kunnen dan na een optreden gelijk denken, ik ga stemmen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aan de andere kant hebben die chicks dan wel meer tijd dus ik dacht vantevoren dat het in zijn voordeel zou werken: NOT dus
Jij vond Ellen's "This Love" beter dan "Can you feel...."quote:Op zondag 12 februari 2006 15:02 schreef ranja het volgende:
Zojuist de uitzending van gister gezien. Was nogal apart om te zien hoe iedereen had verwacht dat Ellen er uit zou gaan. Allemaal met stomme verbazing dat het Serge was... ik ook wel hoor.
Mijn lijst van de avond:
6. Ellen 2
9. Ellen 1
Dat komt ook, of misschien wel vooral, doordat ik een ontzettende hekel aan het orgineel hebquote:Op zondag 12 februari 2006 15:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij vond Ellen's "This Love" beter dan "Can you feel...."
Die middelste foto is über!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
wat denk je
[[url=http://img137.imagevenue.com/loc24/th_2eb17_1.JPG]afbeelding[/url
En daarna rende ik van blijdschap juichend door de kamer
*insert Limbo-accent*quote:Op zondag 12 februari 2006 15:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die middelste foto is über!! Het dringt helemaal niet door in die slome harses van hem.
.
Oh wat een heerlijke post.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
*meldt* 10 keer gisteren
En het heeft weer geholpen, het voelt alsof ik de breezerchick generatie heb beroofd van een sop-object en and i'm damn proud of it.
Ellen was gisteren bij lange na niet de slechtste, in feite is ze dat nooit geweest. Elke keer dat ze op de kruk zat kon ik er nog een paar aanwijzen die slechter waren dus wat mij betreft meer dan verdiend dat ze van die Limbo-homo heeft gewonnen.
Go Ellen![]()
Idd! Mooi moment.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:25 schreef WithMe het volgende:
Die reactie van Ellen was zó mooi! Het arme kind verwachtte het echt niet.
Prachtig inderdaad, maar ik denk dat Ellen heel de tijd wel echt is.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Idd! Mooi moment.
Eén van de keren dat we de échte Ellen hebben gezien
Hoe weet je zo zeker dat die lijst 6 weken oud is, dan had je er 6 weken geleden mee moeten komen.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:47 schreef migebiggie het volgende:
Schokkend nieuws :
Ik heb op ellenfansite.nl een meisje gezien die iets zei ,
En andere meiden zeggen het ook en ook sites kijk dit zegt het meisje :
Idols is dik doorgestoken kaart.
Volgende week gaat Ellen eruit.. (kijk maar):
Floortje Smit
Angelique Aorenbie
Raffaëla Paton
Harm Jacobs
Ellen Eeftink
Serge Gulikers
Aäron Ayal
Marescha van der Stelt
Christon Kloosterboer
I-Jay (Iwan Cairo)
Charissa van Veldt
Ariel (Harriët Sietses)
Renske van der Veer
Moet je na gaan.. deze lijst is 6 weken oud.
Nu weer even mij ik weet zelf niet of het waar is maar als de volgorde zo blijft ^
Dan is idols dus doorgestoken kaart![]()
ja die schrok zich de pleuris... maar Ellen was een stuk oprechterquote:Op zondag 12 februari 2006 16:49 schreef miss_dynastie het volgende:
De reactie van Floortje vond ik ook wel grappig, echt van '![]()
![]()
' wat wel goed voor haar is, houdt haar scherp, denk ik.
Zo'n lijstje heb ik een hele tijd geleden al gezien, toen met Aäron op de 2e plek.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat die lijst 6 weken oud is, dan had je er 6 weken geleden mee moeten komen.
ik schreef dat volgende niet dat dee iemand anders ..quote:Op zondag 12 februari 2006 16:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat die lijst 6 weken oud is, dan had je er 6 weken geleden mee moeten komen.
Klinklare onzin dus.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:54 schreef migebiggie het volgende:
Nou deze lijst is 6 weken oud zeggen heelveel en als dat waar is ..
Geloof je echt dat dit echt waar is?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:57 schreef migebiggie het volgende:
Mij benieuwe of de kanidaten dit ook weten ..
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:58 schreef migebiggie het volgende:
Dat ken ook ja een helderziende
Ooh shit had ik dit nou maar nooit gezien nu weet ik het al![]()
En heel veel (dat zijn twee woorden hoor) hier zullen zeggen dat het niet waar is, geloof je dat dan ookquote:Op zondag 12 februari 2006 16:59 schreef migebiggie het volgende:
Ja want heelveel zeggen dat
Heel veel zeggen ook dat Serge goed is en er niet uit had gemoge, maar dat gebeurde toch.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:59 schreef migebiggie het volgende:
Ja want heelveel zeggen dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |