Wie?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
HARM lijkt op Paul Bosvelt en die is tof
Het staat nog niet op de site, maar hier is de openingquote:Op zondag 12 februari 2006 00:48 schreef Andiyan het volgende:
[..]
is er ook een filmpje van de opening?
denk ut niet... Ik zie Angelique wel opeens de finale halen..quote:Op zondag 12 februari 2006 00:58 schreef BVO het volgende:
Zou Ellen de nieuwe Maud worden?
Steeds op de kruk, maar tóch de finale halen?
Wie weet. Ze heeft in ieder geval smaak en ik zou het ook best leuk vinden.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:58 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat het wel een keer ophoudt.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:58 schreef BVO het volgende:
Laten we hopenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:12 schreef SpaRood het volgende:
Angelique gaat winnen. Ze heeft het meeste talent en veel warmte. Floortje, daar kan ik niet koud of warm van worden, ik vind haar een saaie muts.
Ik heb het precies andersom.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:12 schreef SpaRood het volgende:
Angelique gaat winnen. Ze heeft het meeste talent en veel warmte. Floortje, daar kan ik niet koud of warm van worden, ik vind haar een saaie muts.
Nou, alles wijst er nog steeds op dat Floortje wint. In elke peiling staat ze dik bovenaan en ook de stemstand wees erop. Maar goed, alles kan, dat bleek ook vandaag wel.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:14 schreef superhero87 het volgende:
Voor het eerst dat het eigenlijk nog zo spannend is... Je kan nog geen peil op trekken wie er gaat winnen![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:14 schreef superhero87 het volgende:
Voor het eerst dat het eigenlijk nog zo spannend is... Je kan nog geen peil op trekken wie er gaat winnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |