Ik kon niks meer uitbrengenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik gaf echt een gil hier, voor zover mn griepkeel dat toelaat op 't moment
Ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:57 schreef flugeltje het volgende:
Hé, is Harm nu de enige kerel nog?
Jepquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:57 schreef flugeltje het volgende:
Dat kan 'm ook nog wel wat shows verder brengen....quote:
Ze huilt hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
[[url=http://img101.imagevenue.com/loc253/th_9a1e3_4.JPG]afbeelding][/URL]
Dat glimlachje
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:59 schreef WithMe het volgende:
Het lijkt me nu wel vrij duidelijk dat een vrouw gaat winnen.
Het zou idd wel heel erg sterk zijn als Harm zou winnen... Maar in de finale zie ik 'm nog wel komen hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:59 schreef WithMe het volgende:
Het lijkt me nu wel vrij duidelijk dat een vrouw gaat winnen.
huilen , lachen, boeien , alles is goed , want serge ligt eruitquote:
Nou... Ik zie nog geen hordes meisjes achter een idool als Harm aanrennenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat kan 'm ook nog wel wat shows verder brengen....
Ik was in staat om een fles champagne open te trekkenquote:Op zondag 12 februari 2006 00:00 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
huilen , lachen, boeien , alles is goed , want serge ligt eruit
helaas welquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:57 schreef flugeltje het volgende:
Z'n nonchalance, hij heeft gewoon overal schijt aan en dat straalt 'ie ook uitquote:Op zondag 12 februari 2006 00:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nou... Ik zie nog geen hordes meisjes achter een idool als Harm aanrennen
Maar idd, hij heeft toch wel iets wat 'm hoog kan laten eindigen.
Ik kan er alleen mn vinger er niet op leggen
Voor mij is het heel duidelijk... Het is gewoon het feit dat hij géén Idol isquote:Op zondag 12 februari 2006 00:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nou... Ik zie nog geen hordes meisjes achter een idool als Harm aanrennen
Maar idd, hij heeft toch wel iets wat 'm hoog kan laten eindigen.
Ik kan er alleen mn vinger er niet op leggen
Ik had bij jullie Idols moeten kijkenquote:Op zondag 12 februari 2006 00:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik was in staat om een fles champagne open te trekken
Jep het boeit hem voor geen flikker. hij weet dat , de jury weet dat en er is geen hol wat ze er aan kunnen doenquote:Op zondag 12 februari 2006 00:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Z'n nonchalance, hij heeft gewoon overal schijt aan en dat straalt 'ie ook uit
Hoe hij ook door die liedjes heen neuzelt als 'ie zn tekst kwijt is
IDD!quote:Op zondag 12 februari 2006 00:02 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Christon had er gewoon nog in moeten zitten.![]()
Wie ??quote:Op zondag 12 februari 2006 00:02 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Als zelfs HJ het al bescheurt als Harm wéér z'n tekst vergeet weet je gewoon dat ze zelf ook wel doorhebben dat het toch geen zin heeft er iets over te zeggen....quote:Op zondag 12 februari 2006 00:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Jep het boeit hem voor geen flikker. hij weet dat , de jury weet dat en er is geen hol wat ze er aan kunnen doende Anti - Idol.
tja, naar mijn mening nog steeds de meest onterechte en meest verassende exit deze idols. Christon...het mannelijk talent deze keer. ik had een finale Christon - Floortje zien zitten, nu zie ik als enige goede finale Floortje vs Angelique, met Ellen als 3e (ze is flink in mijn achting gestegen door haar versie van can you feel the love tonight....it just gave me shivers....in a good wayquote:Op zondag 12 februari 2006 00:02 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Links!quote:Op zondag 12 februari 2006 00:05 schreef Lynx666 het volgende:
Hij heeft ook elke keer van die geniale uitspraken. Als hij in beeld is, is het lachen. Daarom wil ik 'm verder zien komen.
Tis ws dat nonchalante ("harm"-achtig) wat 'm zo ver brengt.
Echt wel!quote:
Welneequote:
Je leven wat doe je?! Pquote:
Oh wat ben ik blij dat ik die braakbal niet meer hoef te aanschouwenquote:
En we hoeven niet meer naar zijn " gezang " te luisteren..quote:Op zondag 12 februari 2006 00:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh wat ben ik blij dat ik die braakbal niet meer hoef te aanschouwen
nee.....quote:
Gok dat er wel een nieuwe zondebok gevonden gaat worden. Maar ja, Serge is moeilijk te overtreffen. Wat een stormvloed aan reacties toen bekend werd dat hij eruit moest. Vrijwel iedereen ging helemaal los.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee.....![]()
Ik vond het altijd zo geweldig op zaterdagavond, hier op fok al die kneuze reacties enzoDat ga ik ook missen
Die is er al: Harmquote:Op zondag 12 februari 2006 00:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gok dat er wel een nieuwe zondebok gevonden gaat worden.
Daar zijn wij het dus met elkaar eensquote:Op zondag 12 februari 2006 00:32 schreef WithMe het volgende:
De nieuwe zondebok is Harm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |