quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb toen serieus op de bank staan springen..
Maar verder leef ik echt niet intens mee met TV-programma's ofzo..
.
Valt volgens mij wel mee, je ziet het alleen heel erg aan haar gezicht af en toe als ze gespannen is, dan kijkt ze moeilijk cq chagrijnigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Raffa had er ook maar weinig lol meer in had ik 't idee...
Blijkt steeds meer dat Raffa toch soms een beetje nep is...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:40 schreef Syytön het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel mee, je ziet het alleen heel erg aan haar gezicht af en toe als ze gespannen is, dan kijkt ze moeilijk cq chagrijnig
Ik ook niet! En Idols is commerciele geldklopperij.quote:
Ik ben jou niet!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
DuvelEen topic openen in IDO
Heb je koorts?
Mooie foto van Serge, die bek van die kutkikker lijkt er gewoon opquote:
Nu mijn andere lieverd nogquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:40 schreef superhero87 het volgende:
LaAaaaAtsTe KeeeEEEr! :
OnZe LieVerd is ERUIT!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou het dan niet beter zijn voor haarzelf dat ze de eer aan zichzelf houdt en opstapt?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:37 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Kent haard vriend net een maand en laat zich dan al bezwangeren , doet mee aan idols maar is zwanger en houdt dat nog even stil , komt er dan mee naar buiten voor de aandacht . Wordt keihard afgemaakt, terecht want zwanger is exit is niet verkoopbaar dus geen idol en merkt dat aan alles. Best jammer voor haar, maar het is einde verhaal .
Ik sms niet en ik zap weg bij reclame. Commercie is een groot goed.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ook niet! En Idols is commerciele geldklopperij..
quote:
quote:Dat mag (ik ben Tom, hoi. .), maar toch, he, je moet het kanaliseren. .
Vind ik wel. Dat zou beter voor haar zelf zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zou het dan niet beter zijn voor haarzelf dat ze de eer aan zichzelf houdt en opstapt?
En dat bedoel ik met alle respect
Is allang goed joh.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:43 schreef superhero87 het volgende:
Oh sorry Tom, je merkt het, ik ben nogal hyper blij dat ik niet eens meer duidelijk kan lezen![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:46 schreef WithMe het volgende:
Ik heb echt hard geschreeuwd en op tafel geslagen van blijdschap. Het kan me niet schelen of iemand het gehoord heeft, het was gewoon een intens geweldig moment!
Wat een climax hèquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:46 schreef WithMe het volgende:
Ik heb echt hard geschreeuwd en op tafel geslagen van blijdschap. Het kan me niet schelen of iemand het gehoord heeft, het was gewoon een intens geweldig moment!
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:46 schreef WithMe het volgende:
Staat er dan ook bij wie we op ons knietjes mogen danken voor die manipulatie?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:46 schreef superhero87 het volgende:
Iedereen op het idols forum beweert dat het allemaal manipulatie is dat Serge eruit is![]()
Jij ook alquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:46 schreef WithMe het volgende:
SCH! Want die had gezegd dat hij de finale wel gaat halenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Staat er dan ook bij wie we op ons knietjes mogen danken voor die manipulatie?
Heilig momentquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:48 schreef Lynx666 het volgende:
Heeft iemand dat moment nog gecaptured trouwens?
welk moment? Want ik kan woensdag wel shotjes makenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:48 schreef Lynx666 het volgende:
Je kon in ieder geval telkens aan m zien dat hij wel dacht datquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:48 schreef Lynx666 het volgende:
Dacht Ellen ook ik vond ellen voor het eerst liefquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:49 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Je kon in ieder geval telkens aan m zien dat hij wel dacht dat
Hij wel op de bank mocht blijven zitten ipv Harm
Hij wel meteen terug mocht naar de bank ipv Raffaela
Ellen eruit zou vliegen ipv hijzelf.
Ik vind dit wel een goede theorie:quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:46 schreef superhero87 het volgende:
Iedereen op het idols forum beweert dat het allemaal manipulatie is dat Serge eruit is![]()
quote:Als een Serge-fan 3x stemt, omdat het teveel beltegoed kost...gaat waarschijnlijk een Harm-fan 30x stemmen, omdat die mensen meer te verteren hebben!!
Ja Ellen dacht idd het omgekeerde. Die was er heilig van overtuigd dat ze eruit zou vliegen, het arme schaap. Het was echt lief toen ze begon te snikken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:50 schreef superhero87 het volgende:
[..]
ik vond ellen voor het eerst lief
Ik heb een zwak voor mensen die huilenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:51 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ja Ellen dacht idd het omgekeerde. Die was er heilig van overtuigd dat ze eruit zou vliegen, het arme schaap. Het was echt lief toen ze begon te snikken.![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:48 schreef Lynx666 het volgende:
Dan vond ik ook weer best schattig eigenlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:51 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ja Ellen dacht idd het omgekeerde. Die was er heilig van overtuigd dat ze eruit zou vliegen, het arme schaap. Het was echt lief toen ze begon te snikken.![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:53 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb niet gekeken vanavond maar is S..Se..Serge eruit?.
Ik twijfelde niet eens mee.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had ook écht verwacht dat ze eruit zou gaan
Ik gaf echt een gil hier, voor zover mn griepkeel dat toelaat op 't momentquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:55 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik twijfelde niet eens mee.
Ik stond ook even een paar seconden als<-
Volgens deed iedere IDO forummer hetzelfdequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
[[url=http://img137.imagevenue.com/loc24/th_2eb17_1.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img15.imagevenue.com/loc24/th_9eff0_2.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img136.imagevenue.com/loc24/th_55c16_3.JPG]afbeelding][/URL]
En daarna rende ik van blijdschap juichend door de kamer
Historisch!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
wat denk je
[[url=http://img137.imagevenue.com/loc24/th_2eb17_1.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img15.imagevenue.com/loc24/th_9eff0_2.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img136.imagevenue.com/loc24/th_55c16_3.JPG]afbeelding][/URL]
IDD!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:56 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Volgens deed iedere IDO forummer hetzelfde![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
wat denk je
Ik kon niks meer uitbrengenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik gaf echt een gil hier, voor zover mn griepkeel dat toelaat op 't moment
Ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:57 schreef flugeltje het volgende:
Hé, is Harm nu de enige kerel nog?
Jepquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:57 schreef flugeltje het volgende:
Dat kan 'm ook nog wel wat shows verder brengen....quote:
Ze huilt hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
[[url=http://img101.imagevenue.com/loc253/th_9a1e3_4.JPG]afbeelding][/URL]
Dat glimlachje
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:59 schreef WithMe het volgende:
Het lijkt me nu wel vrij duidelijk dat een vrouw gaat winnen.
Het zou idd wel heel erg sterk zijn als Harm zou winnen... Maar in de finale zie ik 'm nog wel komen hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:59 schreef WithMe het volgende:
Het lijkt me nu wel vrij duidelijk dat een vrouw gaat winnen.
huilen , lachen, boeien , alles is goed , want serge ligt eruitquote:
Nou... Ik zie nog geen hordes meisjes achter een idool als Harm aanrennenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat kan 'm ook nog wel wat shows verder brengen....
Ik was in staat om een fles champagne open te trekkenquote:Op zondag 12 februari 2006 00:00 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
huilen , lachen, boeien , alles is goed , want serge ligt eruit
helaas welquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:57 schreef flugeltje het volgende:
Z'n nonchalance, hij heeft gewoon overal schijt aan en dat straalt 'ie ook uitquote:Op zondag 12 februari 2006 00:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nou... Ik zie nog geen hordes meisjes achter een idool als Harm aanrennen
Maar idd, hij heeft toch wel iets wat 'm hoog kan laten eindigen.
Ik kan er alleen mn vinger er niet op leggen
Voor mij is het heel duidelijk... Het is gewoon het feit dat hij géén Idol isquote:Op zondag 12 februari 2006 00:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nou... Ik zie nog geen hordes meisjes achter een idool als Harm aanrennen
Maar idd, hij heeft toch wel iets wat 'm hoog kan laten eindigen.
Ik kan er alleen mn vinger er niet op leggen
Ik had bij jullie Idols moeten kijkenquote:Op zondag 12 februari 2006 00:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik was in staat om een fles champagne open te trekken
Jep het boeit hem voor geen flikker. hij weet dat , de jury weet dat en er is geen hol wat ze er aan kunnen doenquote:Op zondag 12 februari 2006 00:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Z'n nonchalance, hij heeft gewoon overal schijt aan en dat straalt 'ie ook uit
Hoe hij ook door die liedjes heen neuzelt als 'ie zn tekst kwijt is
IDD!quote:Op zondag 12 februari 2006 00:02 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Christon had er gewoon nog in moeten zitten.![]()
Wie ??quote:Op zondag 12 februari 2006 00:02 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Christon had er gewoon nog in moeten zitten.![]()
Als zelfs HJ het al bescheurt als Harm wéér z'n tekst vergeet weet je gewoon dat ze zelf ook wel doorhebben dat het toch geen zin heeft er iets over te zeggen....quote:Op zondag 12 februari 2006 00:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Jep het boeit hem voor geen flikker. hij weet dat , de jury weet dat en er is geen hol wat ze er aan kunnen doende Anti - Idol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |