Ik ook, dit had ik écht niet verwachtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:59 schreef WithMe het volgende:
Ik ben zo gelukkig!
Kan snel voorbij zijn dus, dat scheelt.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kan snel voorbij zijn dus, dat scheelt.
*knijp*quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie knijpt even in m'n arm?
Alle verliezers verdrinken hun verdriet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:00 schreef Insomaniac het volgende:
Feel teh love.. Ido is niet eerder zó eensgezind geweest.
.
PRACHTIG !!!!!!!!!1 GENIAALquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
Whahahaha FOK in feeststelling
DAAR GING HET TOCH OM DEZE uitzending!!!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:00 schreef Insomaniac het volgende:
Feel teh love.. Ido is niet eerder zó eensgezind geweest.
.
IK DROOM NIET!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
*knijp*
Mep ram schop knijp slagquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie knijpt even in m'n arm?
Sorry c_a!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
Whahahaha FOK in feeststelling
negatievelingquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
Ik had mijn-reactie omdat Ellen eruit moest al klaar staan
!
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:02 schreef Insomaniac het volgende:
Leukste aflevering EVER!
Ik vind jou ook tofquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
I feel Love .. SvenIk hou van je want Serge ligt eruit
![]()
![]()
Ik moest een vriend SMSen omdat 'ie de uitslag niet kan zien, dus ik had al ingetikt dat Ellen, Serge en Raffaela op de krukken zaten en dat Raf weer terug mocht dus ik was al bezig met 'Ellen helaas exit', maar ik moest het dus weer snel verbeteren.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
Joehoe
Ik had mijn-reactie omdat Ellen eruit moest al klaar staan
!
omgquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
Het vorige topic was in 15 minuten vol!
Ik had 'm zelfs in de finale verwachtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:03 schreef Syytön het volgende:
Had ik echt NOOIT en NEVER verwacht. Never. Ik had zo 200 euro gewed dat Serge er niet uit zou gaan (als ik uberhaupt aan wedden zou doen)
songfestival ging snellerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
Het vorige topic was in 15 minuten vol!
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Respect voor hoever hij het heeft geschopt, maar het was mooi geweest.
Zelfs voor BrEeZaHs zijn er grenzen blijkbaar...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Z'n fans hebben hem laten vallen.
me2! het commentaar deed mij dat ook vermoeden. Nederland is wakker geworden, en hoe! GEWELDIG!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik had 'm zelfs in de finale verwacht
Oe, een Sergefanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:04 schreef PeRi het volgende:
Ik dacht eerst ff dat Raffa eruit moest.
SCH's voorspellingen komen altijd uit ook al kloppen ze niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is nog hoop voor Idols!
en waar is SCH nu met zijn voorspellingen??
Wat gaan we genieten 4 maart he?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:04 schreef Svensational het volgende:
Damn, wat ben ik blij, tenminste geen bakvissen 4 maart!
Idd: Het beltegoed.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zelfs voor BrEeZaHs zijn er grenzen blijkbaar...
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:05 schreef PeRi het volgende:
En toch vond ik het best zielig. Serge heeft toch wel wat. Ik had liever Floortje of Angelique eruit zien gaan.
nee, maar iedereen zat hier door elkaar te praten en we verstonden de helft niet en ze zag er zo geschrokken uit dat ik dacht dat zij weg moestquote:
Ik hoop dat ze er volgende week op terug komen en die man baardloos laten zien, dat zou wel tof zijn!quote:
En toch vond ik het best zielig. Serge heeft toch wel wat. Ik had liever Floortje of Angelique eruit zien gaan.
Het enige wat hij had waren zijn breezah-fans , maar ja sms tegoed is op hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:05 schreef PeRi het volgende:
Die moeten nu allemaal hun kaartjes kwijt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:04 schreef Svensational het volgende:
Damn, wat ben ik blij, tenminste geen bakvissen 4 maart!
Ach, ik zit er niet mee hoor. Ben alleen zo benieuwd wie er 4 maart over zijnquote:
Ja, op zich ik ook wel, alleen mag Floortje vervangen worden door Raff.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nu Serge eruit is zie ik wel een Floortje - Angelique finale zitten.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die moeten nu allemaal hun kaartjes kwijt..
Ik ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:04 schreef Lynx666 het volgende:
Ik had 'm zelfs in de finale verwacht
Amen!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:06 schreef WithMe het volgende:
Wat een legendarische Idols-avond. Beste exit ooit.![]()
Hou marktplaats in de gatenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die moeten nu allemaal hun kaartjes kwijt..
Angelique?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:05 schreef PeRi het volgende:
Nou nee, dank je feestelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, op zich ik ook wel, alleen mag Floortje vervangen worden door Raff.
Ik kom niet denk ikquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:07 schreef WithMe het volgende:
De gebeden van Blueroom #10 zijn verhoord.![]()
We zijn het half eensquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, op zich ik ook wel, alleen mag Floortje vervangen worden door Raff.
Dat deed Serge's familie dus, maarja, eens is het geld opquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgens mij betaalt de familie van Ellen elke week een hoog bedrag aan Idols ofzo, kan me niet voorstellen dat er deze week meer mensen op haar hebben gestemd dan Serge.
17,50quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
ben benieuwd hoe duur de finalekaarten zijn? Iemand ze al besteld?
JAAAAAAAAA!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:08 schreef Zhenar het volgende:
Nee, Harm moet blijven.
Angelique moet eruit.
Dan Floortje
Dan Harm
Dan Ellen en Raffa wint toch nogzoals voorbestemd was vanaf het moment dat zij een babygeluidje nadeed
![]()
![]()
![]()
Ik zie het gebeuren hoor. Harm - Ellen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het zou toch geweldig zijn als Harm verder kwam dan Raffaela en Ellen
Het is uit tussen onsquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:08 schreef Zhenar het volgende:
Nee, Harm moet blijven.
Angelique moet eruit.
quote:
Zhenar.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:08 schreef Zhenar het volgende:
Angelique moet eruit.
quote:
Hopelijk nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zie het gebeuren hoor. Harm - Ellen..
dat zijn de normale kaarten.... ik bedoel de FINALEkaarten die kan je alleen telefonisch bestellenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:08 schreef Syytön het volgende:
[..]
17,50
www.ticketservice.nl
niet besteld overigens :p
En jij maakt kutgrapjes over 4 maart en vind Spinvis niks. Jij bent erger dan ik.quote:
Vrijwel iedereen had Ellen als afvaller hoorquote:
Je moest ons hier zien joh: We renden de hele woonkamer door van vreugdequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:09 schreef Andiyan het volgende:
Ik sprong op van de bank en ik zei Yes.![]()
quote:
Ik vind haar best goed hoor, maar vind de rest gewoon beter.quote:
Sounds like a plan to me!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:08 schreef Zhenar het volgende:
Nee, Harm moet blijven.
Angelique moet eruit.
Dan Floortje
Dan Harm
Dan Ellen en Raffa wint toch nogzoals voorbestemd was vanaf het moment dat zij een babygeluidje nadeed
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:11 schreef WithMe het volgende:
Ik heb zin om het idols.nl forum te stalken.
Bakvisjes plagen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:11 schreef WithMe het volgende:
Dan heb je in de rest van je leven zeker weinig om blij over te zijn?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:11 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Je moest ons hier zien joh: We renden de hele woonkamer door van vreugde![]()
grapjes maken over 4 maart zijn leuk, het geeft me een goed gevoel als blijkt hoeveel mensen mij tof vindenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
En jij maakt kutgrapjes over 4 maart en vind Spinvis niks. Jij bent erger dan ik..
Ik niet. Ik had Serge al wekenlang als afvaller!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen had Ellen als afvaller hoor!
Ik doe met je meequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:11 schreef WithMe het volgende:
DOEN!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:11 schreef WithMe het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dan heb je in de rest van je leven zeker weinig om blij over te zijn?
Mee eens, ik ken haar nu wel, het heeft weinig vernieuwends en al is ze een van de beste zangeressen, ze weet mij niet echt te raken of te boeien.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:12 schreef Sonja27 het volgende:
Ik vind Floortje steeds minder leuk, begin me aan haar te irriteren.![]()
Whehe.. alle br33zahs uitlachen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:11 schreef WithMe het volgende:
Had ik ook gedaan, maar de rest van mn familie is nogal anti.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:11 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Je moest ons hier zien joh: We renden de hele woonkamer door van vreugde![]()
quote:Celebrate good times, come on! (Let's celebrate)
Celebrate good times, come on! (Let's celebrate)
There's a party goin' on right here
A celebration to last throughout the years
So bring your good times, and your laughter too
We gonna celebrate your party with you
Come on now
Celebration
Let's all celebrate and have a good time
Celebration
We gonna celebrate and have a good time
It's time to come together
It's up to you, what's your pleasure
Everyone around the world
Come on!
Yahoo! It's a celebration
Yahoo!
Celebrate good times, come on!
It's a celebration
Let's celebrate
We're gonna have a good time tonight
Let's celebrate, it's all right
We're gonna have a good time tonight
Baby...
We're gonna have a good time tonight (Ce-le-bra-tion)
We're gonna have a good time tonight (Ce-le-bra-tion)
Yahoo!
Yahoo!
It's a celebration!
(ad lib)
Come on and celebrate, good times, tonight (Celebrate good times, come on!)
'Cause everything's gonna be all right
Let's celebrate (Celebrate good times, come on)
(Let's celebrate)...
Ik vind Angelique juist steeds beter en beter per uitzending, en Floortje wordt irritant inderdaad.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:13 schreef Syytön het volgende:
[..]
Mee eens, ik ken haar nu wel, het heeft weinig vernieuwends en al is ze een van de beste zangeressen, ze weet mij niet echt te raken of te boeien.
Ik ook!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:13 schreef Tania18 het volgende:
Ik vond Ellens eerste nummer juist heel goed
Eensquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:14 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik vind Angelique juist steeds beter en beter per uitzending, en Floortje wordt irritant inderdaad.
Kan het me gewoon NIET voorstellen dat een onprofessionele anti-idol en halve junk als Harm een dergelijk programma wint.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:14 schreef Briejtjuh het volgende:
gaat er dit jaar dan toch echt een meisje winnen
Floor is al heel lang irritant met dr janksmoel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:14 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik vind Angelique juist steeds beter en beter per uitzending, en Floortje wordt irritant inderdaad.
Serie? Las Vegas... altijd na Idols? Superleuke seriequote:
Maar het tweede nummer was niksquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:16 schreef PeRi het volgende:
Ik vond Ellens eerste nummer ook echt super.
HERHALING!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Serie? Las Vegas... altijd na Idols? Superleuke serie
Om eerlijk te zijn , als ze volgende week eruit vliegt zou ik het niet eens erg vindenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Floor is al heel lang irritant met dr janksmoel.
Ik ook niet zo.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:17 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn , als ze volgende week eruit vliegt zou ik het niet eens erg vinden
I'm facing it.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:18 schreef superhero87 het volgende:
Lets face it: Angelique was vanavond weer de beste![]()
ow whahahaha ok... ik dag de auditieronde van AIquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Serie? Las Vegas... altijd na Idols? Superleuke serie
Vandaag is niet te overtreffenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ook niet zo.. Al zou ik stukken minder euforisch zijn dan vandaag.
.
mee eensquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:18 schreef superhero87 het volgende:
Ik zou het ook niet erg vinden, maar Floortje vind ik gewoon een Idols-winnares.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:17 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn , als ze volgende week eruit vliegt zou ik het niet eens erg vinden
Die Sergeavatar kan echtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow whahahaha ok... ik dag de auditieronde van AI![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:18 schreef superhero87 het volgende:
quote:
Danielquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:20 schreef Tania18 het volgende:
Wie is dat, als laatste in je avatar C_A?
Harm - Floortje - Raffaela - Ellen - Angelique;quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:17 schreef Andiyan het volgende:
Harm-Raffaëla-Angelique-Ellen-Floortje
Ellen-Angelique-Floortje-Raffaëla
Angelique-Floortje-Raffaëla
Raffaëla-Floortje
Floortje
Zou een mooi scenario zijn.
quote:
Heb je DSDS nog gezien? wie gaat eruit denk je? Hopelijk DIDIquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
van DSDS..... geweldige auditie... ligt er helaas (terecht) al uit![]()
Whehehe, en terecht!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:22 schreef Californian_dreamer het volgende:
ach ja, toch een van de betere exits ooit.
ik kan nu maar op een ding hopen, en dat is dat wat er ook gaat gebeuren, we Harm niet live gaan zien op 4 maart. Ellen, Raffa, Angelique en Floorjte, het is allemaal goed, maar geen Harm.
whahaha, mijn zusje moest bijna huilen, dat is wel grappig
Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:23 schreef Fir3fly het volgende:
Dit is echt vreselijk. Er moet iets mis zijn gegaan bij het tellen van de stemmen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:23 schreef Fir3fly het volgende:
Dit is echt vreselijk. Er moet iets mis zijn gegaan bij het tellen van de stemmen.![]()
![]()
nee niet gezien.... kijk morgen de herhaling. Maar ik hoop didi....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:23 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Heb je DSDS nog gezien? wie gaat eruit denk je? Hopelijk DIDI![]()
Hoe kan Serge er nou uitliggen? Hij was altijd 2e of 3e in alle peilingen.quote:
Ik lach je zo hard uit.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:23 schreef Fir3fly het volgende:
![]()
SMS tegoed is op van de limburgse breezersquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoe kan Serge er nou uitliggen? Hij was altijd 2e of 3e in alle peilingen.![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:23 schreef Fir3fly het volgende:
![]()
Ellen - Floortje - Raffaela - Harm - Angelique;quote:
Peilingen zeggen niks, flapdrol. Kijk alleen maar naar de reacties in dit topic.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mag. Maar zo erg is het niet dat Serge eruit is, ik vind het veel erger dat Ellen alwéér door isquote:
ik snap het eigenlijk ook niet echtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:23 schreef Fir3fly het volgende:
![]()
hahaha, ik denk elke week als Harm doorgaat weer dat er iets fout ging, maar verder dan geruchten (liveshow 4) is het nooit gekomen, en zeg nou zelf, op zich was het gewoon terecht, ze zoeken een Idool, en die moet toch ook wel kunnen zingen, en dan schiet Serge toch wel tekort hoor...hoewel tekst onthouden toch ook wel belangrijk isquote:
Eens val je door de mand. Vandaag was dat bij Serge het geval.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar ik vind het gewoon vreemd dat Ellen weer door is, zelfs ten koste van Serge.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:25 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
hahaha, ik denk elke week als Harm doorgaat weer dat er iets fout ging, maar verder dan geruchten (liveshow 4) is het nooit gekomen, en zeg nou zelf, op zich was het gewoon terecht, ze zoeken een Idool, en die moet toch ook wel kunnen zingen, en dan schiet Serge toch wel tekort hoor...hoewel tekst onthouden toch ook wel belangrijk is
kom op hey, met een performance zoals die van ellen (eerste) die ik overigens onder de beste de reeks vind vallen, verdiende ze het gewoon om door te gaanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mag. Maar zo erg is het niet dat Serge eruit is, ik vind het veel erger dat Ellen alwéér door is![]()
pech gehadquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:25 schreef Tania18 het volgende:
Toch is het jammer. Ik had al die gefrustreerde reacties hier wel willen lezen als Serge nog een ronde door was gegaan
Ze mag volgende weekquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:26 schreef Lynx666 het volgende:
De peilingen gaven ook constant Raffaela op plek 2 aan. Toch heeft ze al een paar keer een kruk bezet.
Wat heeft Serge met Harm te makenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ach, dat komt nog wel. We hebben altijd Harm nog![]()
Slechte troll!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:23 schreef Fir3fly het volgende:
![]()
Toen Alice oprotte?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:29 schreef WithMe het volgende:
Zo'n geweldig moment van volledige extase heb ik nog maar één keer eerder meegemaakt bij Idols.
Wanneer was dat ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:29 schreef WithMe het volgende:
Zo'n geweldig moment van volledige extase heb ik nog maar één keer eerder meegemaakt bij Idols.
Ze kunnen allebei niet zingen en hebben allebei een grote "anti-groep" hier op Fokquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat heeft Serge met Harm te maken
ik heb ook al zin in volgende weekquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:29 schreef PeRi het volgende:
Ik heb zin om de volgende live show
Whehehe ja! Dat was ook euforie.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:30 schreef WithMe het volgende:
[..]
Toen Jamai won in plaats van Jim.
nee hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ze kunnen allebei niet zingen en hebben allebei een grote "anti-groep" hier op Fok![]()
voor Raffa zou het misschien beter zijnquote:
Nou, dat had ik met Sergequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor
Harm is wel slecht, maar als ie Idols wint dan lach ik nog
als harm wint, dan kijk ik geen Idols meer..... zou echt te belachelijk zijn!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor
Harm is wel slecht, maar als ie Idols wint dan lach ik nog
Precies. Het vertrek van JK was ook een topmoment trouwens.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Whehehe ja! Dat was ook euforie.
"kutkutkut, nu gaat hij Jim zeggen, ik wil niet dat die monotone koter wint shitshit"
Arnie; "De winnaar is; JAMAI!".
.
.
Jaaaaa! Dat weet ik ook nogquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Whehehe ja! Dat was ook euforie.
"kutkutkut, nu gaat hij Jim zeggen, ik wil niet dat die monotone koter wint shitshit"
Arnie; "De winnaar is; JAMAI!".
.
.
Nederlandstalig, eindelijk een leuk themaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb ook al zin in volgende week![]()
Ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:32 schreef WithMe het volgende:
[..]
Precies. Het vertrek van JK was ook een topmoment trouwens.
Ja maar.. Harm mag nog niet hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee de week daar op. Dan ben ik in de studio..
Nogal. Wat waren we blij toen die exit was!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja.. Wat een irritant mannetje was dat.
Volgende week Ellen, dan Harm en dan Raffa.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:33 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ja maar.. Harm mag nog niet hoor.die moet het nog even volhouden onze anti-Idol
Echt wel , je zag nu haar buik al, dat houd ze nooit lang vol meer, geen gezicht en als Idol ben je dan ook af geschreven als je zwanger bent, hoe hard dat ook klinktquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:31 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
voor Raffa zou het misschien beter zijn
Ik heb toen serieus op de bank staan springen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nogal. Wat waren we blij toen die exit was!
Harm mag door tot de finale wat mij betreftquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:33 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ja maar.. Harm mag nog niet hoor.die moet het nog even volhouden onze anti-Idol
Ellen , Raffa ( dan zit jij in de zaal) , harmquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Volgende week Ellen, dan Harm en dan Raffa.
Ze had idd al een behoorlijk buikje jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:34 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Echt wel , je zag nu haar buik al, dat houd ze nooit lang vol meer, geen gezicht en als Idol ben je dan ook af geschreven als je zwanger bent, hoe hard dat ook klinkt
Ok Sven, ik ben gewoon ff heeeel blijquote:Idols # 70: IN YOUR FACE SERGE
en
Serge #3: Op naar de finale!
Daar verder..
Ze is op, heb ik zo het idee.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Raffa had er ook maar weinig lol meer in had ik 't idee...
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Harm mag door tot de finale wat mij betreft
Het wordt met de week grappiger dat ie er nog inzit
Dat mag (ik ben Tom, hoi.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:35 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ok Sven, ik ben gewoon ff heeeel blij![]()
Cool.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:11 schreef WithMe het volgende:
Wuh nee! Ik wil er niet live bij zijn als ze er uit gaat, daar komen alleen maar ongelukken van!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:35 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ellen , Raffa ( dan zit jij in de zaal) , harm![]()
Dat viel me ook al op, maar zo lang is toch nog niet zwangerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze had idd al een behoorlijk buikje ja![]()
Natuurlijk.quote:
Hoezo ?? je komt niet meer bij van het lachen ??quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wuh nee! Ik wil er niet live bij zijn als ze er uit gaat, daar komen alleen maar ongelukken van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |