pech gehadquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:25 schreef Tania18 het volgende:
Toch is het jammer. Ik had al die gefrustreerde reacties hier wel willen lezen als Serge nog een ronde door was gegaan
Ze mag volgende weekquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:26 schreef Lynx666 het volgende:
De peilingen gaven ook constant Raffaela op plek 2 aan. Toch heeft ze al een paar keer een kruk bezet.
Wat heeft Serge met Harm te makenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ach, dat komt nog wel. We hebben altijd Harm nog![]()
Slechte troll!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:23 schreef Fir3fly het volgende:
Dit is echt vreselijk. Er moet iets mis zijn gegaan bij het tellen van de stemmen.![]()
![]()
Toen Alice oprotte?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:29 schreef WithMe het volgende:
Zo'n geweldig moment van volledige extase heb ik nog maar één keer eerder meegemaakt bij Idols.
Wanneer was dat ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:29 schreef WithMe het volgende:
Zo'n geweldig moment van volledige extase heb ik nog maar één keer eerder meegemaakt bij Idols.
Ze kunnen allebei niet zingen en hebben allebei een grote "anti-groep" hier op Fokquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat heeft Serge met Harm te maken
ik heb ook al zin in volgende weekquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:29 schreef PeRi het volgende:
Ik heb zin om de volgende live show
Whehehe ja! Dat was ook euforie.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:30 schreef WithMe het volgende:
[..]
Toen Jamai won in plaats van Jim.
nee hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ze kunnen allebei niet zingen en hebben allebei een grote "anti-groep" hier op Fok![]()
voor Raffa zou het misschien beter zijnquote:
Nou, dat had ik met Sergequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor
Harm is wel slecht, maar als ie Idols wint dan lach ik nog
als harm wint, dan kijk ik geen Idols meer..... zou echt te belachelijk zijn!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor
Harm is wel slecht, maar als ie Idols wint dan lach ik nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |