omgquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
Het vorige topic was in 15 minuten vol!
Ik had 'm zelfs in de finale verwachtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:03 schreef Syytön het volgende:
Had ik echt NOOIT en NEVER verwacht. Never. Ik had zo 200 euro gewed dat Serge er niet uit zou gaan (als ik uberhaupt aan wedden zou doen)
songfestival ging snellerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
Het vorige topic was in 15 minuten vol!
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Respect voor hoever hij het heeft geschopt, maar het was mooi geweest.
Zelfs voor BrEeZaHs zijn er grenzen blijkbaar...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Z'n fans hebben hem laten vallen.
me2! het commentaar deed mij dat ook vermoeden. Nederland is wakker geworden, en hoe! GEWELDIG!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik had 'm zelfs in de finale verwacht
Oe, een Sergefanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:04 schreef PeRi het volgende:
Ik dacht eerst ff dat Raffa eruit moest.
SCH's voorspellingen komen altijd uit ook al kloppen ze niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is nog hoop voor Idols!
en waar is SCH nu met zijn voorspellingen??
Wat gaan we genieten 4 maart he?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:04 schreef Svensational het volgende:
Damn, wat ben ik blij, tenminste geen bakvissen 4 maart!
Idd: Het beltegoed.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zelfs voor BrEeZaHs zijn er grenzen blijkbaar...
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:05 schreef PeRi het volgende:
En toch vond ik het best zielig. Serge heeft toch wel wat. Ik had liever Floortje of Angelique eruit zien gaan.
nee, maar iedereen zat hier door elkaar te praten en we verstonden de helft niet en ze zag er zo geschrokken uit dat ik dacht dat zij weg moestquote:
Ik hoop dat ze er volgende week op terug komen en die man baardloos laten zien, dat zou wel tof zijn!quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:05 schreef PeRi het volgende:
En toch vond ik het best zielig. Serge heeft toch wel wat. Ik had liever Floortje of Angelique eruit zien gaan.
Het enige wat hij had waren zijn breezah-fans , maar ja sms tegoed is op hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:05 schreef PeRi het volgende:
Die moeten nu allemaal hun kaartjes kwijt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:04 schreef Svensational het volgende:
Damn, wat ben ik blij, tenminste geen bakvissen 4 maart!
Ach, ik zit er niet mee hoor. Ben alleen zo benieuwd wie er 4 maart over zijnquote:
Ja, op zich ik ook wel, alleen mag Floortje vervangen worden door Raff.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nu Serge eruit is zie ik wel een Floortje - Angelique finale zitten.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die moeten nu allemaal hun kaartjes kwijt..
Ik ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:04 schreef Lynx666 het volgende:
Ik had 'm zelfs in de finale verwacht
Amen!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:06 schreef WithMe het volgende:
Wat een legendarische Idols-avond. Beste exit ooit.![]()
Hou marktplaats in de gatenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die moeten nu allemaal hun kaartjes kwijt..
Angelique?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:05 schreef PeRi het volgende:
Nou nee, dank je feestelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, op zich ik ook wel, alleen mag Floortje vervangen worden door Raff.
Ik kom niet denk ikquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:07 schreef WithMe het volgende:
De gebeden van Blueroom #10 zijn verhoord.![]()
We zijn het half eensquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, op zich ik ook wel, alleen mag Floortje vervangen worden door Raff.
Dat deed Serge's familie dus, maarja, eens is het geld opquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgens mij betaalt de familie van Ellen elke week een hoog bedrag aan Idols ofzo, kan me niet voorstellen dat er deze week meer mensen op haar hebben gestemd dan Serge.
17,50quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
ben benieuwd hoe duur de finalekaarten zijn? Iemand ze al besteld?
JAAAAAAAAA!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:08 schreef Zhenar het volgende:
Nee, Harm moet blijven.
Angelique moet eruit.
Dan Floortje
Dan Harm
Dan Ellen en Raffa wint toch nogzoals voorbestemd was vanaf het moment dat zij een babygeluidje nadeed
![]()
![]()
![]()
Ik zie het gebeuren hoor. Harm - Ellen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het zou toch geweldig zijn als Harm verder kwam dan Raffaela en Ellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |