Maar het tweede nummer was niksquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:16 schreef PeRi het volgende:
Ik vond Ellens eerste nummer ook echt super.
HERHALING!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Serie? Las Vegas... altijd na Idols? Superleuke serie
Om eerlijk te zijn , als ze volgende week eruit vliegt zou ik het niet eens erg vindenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Floor is al heel lang irritant met dr janksmoel.
Ik ook niet zo.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:17 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn , als ze volgende week eruit vliegt zou ik het niet eens erg vinden
I'm facing it.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:18 schreef superhero87 het volgende:
Lets face it: Angelique was vanavond weer de beste![]()
ow whahahaha ok... ik dag de auditieronde van AIquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Serie? Las Vegas... altijd na Idols? Superleuke serie
Vandaag is niet te overtreffenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ook niet zo.. Al zou ik stukken minder euforisch zijn dan vandaag.
.
mee eensquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:18 schreef superhero87 het volgende:
Ik zou het ook niet erg vinden, maar Floortje vind ik gewoon een Idols-winnares.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:17 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn , als ze volgende week eruit vliegt zou ik het niet eens erg vinden
Die Sergeavatar kan echtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow whahahaha ok... ik dag de auditieronde van AI![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:18 schreef superhero87 het volgende:
quote:
Danielquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:20 schreef Tania18 het volgende:
Wie is dat, als laatste in je avatar C_A?
Harm - Floortje - Raffaela - Ellen - Angelique;quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:17 schreef Andiyan het volgende:
Harm-Raffaëla-Angelique-Ellen-Floortje
Ellen-Angelique-Floortje-Raffaëla
Angelique-Floortje-Raffaëla
Raffaëla-Floortje
Floortje
Zou een mooi scenario zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |