Dat weet je niet... Ik heb het gevoel dat Angelique vandaag meer stemmen binnen had gehaaldquote:Op zondag 12 februari 2006 01:16 schreef BVO het volgende:
[..]Tuurlijk wel, Floortje.
Die krijgt elke week meer dan 50% van de stemmen.
Het 2e was echt geweldig! hoe kon je dat boring vindenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ditto. Al vond ik vandaag Angelique wat beter uit de verf komen en wat minder saai dan anders. D'r eerste nummer dan. Het 2e was weer boring...
Het moet idd wel ontzettend raar gaan lopen dat Floortje nog voor de finale naar huis gestuurd wordt.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:16 schreef BVO het volgende:
Heb je het backstage-stukje in de stemkamer niet gezien tijdje terug?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:17 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dat weet je niet... Ik heb het gevoel dat Angelique vandaag meer stemmen binnen had gehaald![]()
Ik vind Harm nog het meest lijken op die gosert die me vorige week om een euro vroeg op het centraal station...quote:Op zondag 12 februari 2006 01:12 schreef superhero87 het volgende:
Als Harm hierop moet lijken...
ja dat weet ik.. maar zoals je hier ook op het forum merkt... Iedereen begint zich een beetje te vervelen aan Floortje. en de jury is ook niet meer zo heel lovend over haarquote:Op zondag 12 februari 2006 01:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb je het backstage-stukje in de stemkamer niet gezien tijdje terug?.
Na een beetje passen en meten kwam ik erop uit dat Floortje dik 50% had.
Angelique kreeg vandaag wel als eerste te horen dat ze door was. Ik weet niet of die volgorde iets te betekenen heeft, maar áls dat zo is dan zou ze vanavond dus de meeste stemmen kunnen hebben gekregen.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:16 schreef BVO het volgende:
Deze keer niet, lijkt me. Anders hadden ze Harm wel als 3e gedaan. Nu is het nogal onlogisch.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:21 schreef Riparius het volgende:
[..]
Angelique kreeg vandaag wel als eerste te horen dat ze door was. Ik weet niet of die volgorde iets te betekenen heeft, maar áls dat zo is dan zou ze vanavond dus de meeste stemmen kunnen hebben gekregen.
Ik had het bij Ellen.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:21 schreef superhero87 het volgende:
[..]
lol, maar ik meen het serieus... Ik voelde mijn lichaam trillen![]()
Ik ookquote:Op zondag 12 februari 2006 01:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had het bij Ellen.![]()
Maar nooit hardop zeggen zoiets.![]()
Oh dat mag je niet hardop zeggen? Doe ik ook niet... Ik typ hetquote:Op zondag 12 februari 2006 01:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had het bij Ellen.![]()
Maar nooit hardop zeggen zoiets.![]()
Harm was 2e met rond de 17%.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:24 schreef BVO het volgende:
Nog even opgemeten, ze had rond de 43% van de stemmen toen, van de 8.
Wat zong ze ook alweer?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:25 schreef superhero87 het volgende:
Ik vond het tweede optreden van Ellen echt waardeloos![]()
Ik heb op andere fora de meest fantastische claims gezien over het percentage stemmen voor Floortje n.a.v. die blik op de schermen. Ik heb er zelf ook eens heel goed naar gekeken en kwam toch niet hoger uit dan 40% voor Floortje: de som van de lengtes van de overige staven was zeker anderhalf maal de lengte van de staaf van Floortje. Go figure.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb je het backstage-stukje in de stemkamer niet gezien tijdje terug?.
Na een beetje passen en meten kwam ik erop uit dat Floortje dik 50% had.
Ik heb (ja, serieusquote:Op zondag 12 februari 2006 01:28 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik heb op andere fora de meest fantastische claims gezien over het percentage stemmen voor Floortje n.a.v. die blik op de schermen. Ik heb er zelf ook eens heel goed naar gekeken en kwam toch niet hoger uit dan 40% voor Floortje: de som van de lengtes van de overige staven was zeker anderhalf maal de lengte van de staaf van Floortje. Go figure.
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb (ja, serieus) het met een lineaal opgemeten
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |