Hi Bluezz, met Jos alles goed, is vandaag weer redelijk op ritme, de afgelopen dagen sliep ze overdag veel, en rond een uur of drie klaar wakker, dus ik ook maar....Heb je Golfer nog vast?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:40 schreef Bluezz het volgende:Tan
Hoe is het met josc?
Heeft ze alweer haar ritme te pakken?
(TVPFIPO)
Gaat er vanzelf wel afquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:43 schreef tann het volgende:
[..]
PS had ook een topic aangemaakt deel 17, hoe moet ie er weer af?
Gaat vanzelf door de Fokkaboutâhs.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:43 schreef tann het volgende:
[..]
draai je er ook ff een voor mij, we levelen toch...quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:42 schreef Coos het volgende:
Gelukkig nieuw topic. Ik was al ongerust en had een drang om er een aan te maken.
Nu ga ik eerst maar een paffie draaien.![]()
Vriend Eend zal ook wel komen straks.
kwas em ook ff zoek,zat nog ff te reageren dat het echt nx geworden was met Lin en Roel, maar dat had Lin ook al gezegd,wb naat voor Manu dacht ik, ik heb dat gehoord, maar niet op de afterparty want daar was ik niet...volens mij van Menquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:41 schreef MandyD1985 het volgende:
ik was effetjes kwijt waar het allemal naartoe was hahah maar ik ben er weer:)
Dat ken ik Coos.... tot euh.....quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:42 schreef Coos het volgende:
Gelukkig nieuw topic. Ik was al ongerust en had een drang om er een aan te maken.
Nu ga ik eerst maar een paffie draaien.![]()
Vriend Eend zal ook wel komen straks.
ok bedanktquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:44 schreef Falco het volgende:
[..]
Gaat er vanzelf wel af! Flugeltje zorgt daar wel voor
!
Dan kan alleen als je supermodpowerknopjes hebtquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:43 schreef tann het volgende:
Hi Bluezz, met Jos alles goed, is vandaag weer redelijk op ritme, de afgelopen dagen sliep ze overdag veel, en rond een uur of drie klaar wakker, dus ik ook maar....Heb je Golfer nog vast?En voel jij je alweer wat beterder?
Tann...quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat over de link in mijn signature.
Is voor een website met webcam waar mensen op Valentijnsdag -en daarna- allemaal lieve dingen op straat voor een webcam mogen doen.![]()
![]()
nee, tot een relatie was het tussen Lin en Roel nooit gekomen.....dat is een ding wat zeker is!quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:45 schreef tann het volgende:
[..]
kwas em ook ff zoek,zat nog ff te reageren dat het echt nx geworden was met Lin en Roel, maar dat had Lin ook al gezegd,wb naat voor Manu dacht ik, ik heb dat gehoord, maar niet op de afterparty want daar was ik niet...volens mij van Men
O, dan nog effe nu snel. Ik had hoe dan ook een blow gerookt in dat huis. Wel je de tering zuipen en geen onschuldig paffie?? Had wel willen zien hoe Sjonnie dat aan zijn publiek verkoopt. Half Nederland rookt een paf!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:44 schreef tann het volgende:
[..]
draai je er ook ff een voor mij, we levelen toch...![]()
Ja, tegen 2 van die mij zwepende vrouwen kan ik natuurlijk niet op.quote:
Jij voelt je tekort gedaan omdat ik gisternacht niet terugkwam?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat ken ik Coos.... tot euh.....
Het lukt me niet, dat met die code invullen wel maar daarna...host you file en upload???quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:42 schreef Shirley het volgende:
Ohh..dat filmpje is echt geweldig. Vooral na 9 minuten als Roel komt.. ''Lalalalla..hey....hehehe''
ghehehquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan kan alleen als je supermodpowerknopjes hebt
Ik sluit hem wel ff.
Nee echt beterderder wordt het nog niet
Zo golfer ligt![]()
* Bluezz trekt naaldhakken aan
Ik had het niet over gisterenquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij voelt je tekort gedaan omdat ik gisternacht niet terugkwam?
Ik was nog maar net op weg naar Leiden en een vriendin belde dat haar man een hartaanval had gehad. Dus stuur om en naar Sliedrecht. Hij mag morgen als zijn metertjes niet uitslaan plots weer naar huis. Maar dat was effe belangrijker dan Fok.
Ja. En dan gaat ie hem downloaden en dan hoef je het alleen nog maar te openen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:51 schreef tann het volgende:
[..]
Het lukt me niet, dat met die code invullen wel maar daarna...host you file en upload???
Tsssss tann, ha je toch hoger ingeschatquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:51 schreef tann het volgende:
[..]
Het lukt me niet, dat met die code invullen wel maar daarna...host you file en upload???
ghi ja idd, maar ik dacht dat je gewoon een siga bedoelde, ik blow niet meer..quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:46 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dan nog effe nu snel. Ik had hoe dan ook een blow gerookt in dat huis. Wel je de tering zuipen en geen onschuldig paffie?? Had wel willen zien hoe Sjonnie dat aan zijn publiek verkoopt. Half Nederland rookt een paf!!
Later![]()
geef nie, 1 x moest toch de eerste x zijn.....maar bedankt hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:47 schreef Manu82 het volgende:
Sorry Tann, wist niet dat je ook een topic aan het openen was
vage shit, kom er niet uit..jammerquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja. En dan gaat ie hem downloaden en dan hoef je het alleen nog maar te openen.
ik meer verstand vannuuuuh verzekerenquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tsssss tann, ha je toch hoger ingeschat
dat eerste mag je ff uitleggen.....quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:56 schreef Suikeroom het volgende:
Tann zegt wat vaker nee wanneer ze wierie ruiktjammer trouwens dat Roel die jonko niet kreeg in het bbhuis, ik had hem wel stoned willen zien
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind Tanja eigenlijk wel een goeie Big Boss
Die kan vlooi wel aan. Gewoon op z'n "Rob's"
EN NU GA JE AFWASSEN......... MONGOOL..... EN HANG DIE WAS GOED OP..... ZEEKOE....
ja maar bij mij doet hij dat niet altijd...dan krijg ik iets met file en zo en dan komt die code niet of is het zo dat je die dan niet free kan downloadenquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:01 schreef Suikeroom het volgende:
dat was mijn gedoogbeleid, zit op een wol stel je voor
rapidshare is trouwens vrij simpel, free killken, naar beneden scrollen, secondes afwachten, code invoeren, en opslaan die hap
Geen caps als je die code invult?....quote:
Slinger even je msn aan, dan stuur ik hem wel even door naar je.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:58 schreef tann het volgende:
[..]
ik meer verstand vannuuuuh verzekeren![]()
O kdacht al, voordat men mij niet geloofd dat ik niet meer blow af en toe, mis et soms wel...die smaak en geur alleen al...thnx voor de tip..quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:01 schreef Suikeroom het volgende:
dat was mijn gedoogbeleid, zit op een wolk stel je voor
rapidshare is trouwens vrij simpel, free killken, naar beneden scrollen, secondes afwachten, code invoeren, en opslaan die hap
dan is dat het...dank je wel..want ik snapte al niet dat ik dat dan niet kon,maar dan is dat het geweest inderdaad!Thanks....af en toe mogen ze viola inderdaad ff op HOLT zetten hahahaquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:03 schreef Suikeroom het volgende:
@Mandy
Dan heb je daarvoor waarschijnlijk iets gedownload, je hebt een limiet, moet je weer een uurtje wachten
Jammer trouwens dat ze Viola niet wat vaker op Holt kunnen zetten
code lukt wel maar daarna moet ik een file openen, en upload doen, dan gaat ie dus over een ander heen, staat er daarna de een dowloaden en de andere deleten??laa maarquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geen caps als je die code invult?....
kzal et proberen msn heeft keuren laatste twee dagen, momentquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Slinger even je msn aan, dan stuur ik hem wel even door naar je.
Weet je zeker dat je niet meer blowedquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:07 schreef tann het volgende:
[..]
code lukt wel maar daarna moet ik een file openen, en upload doen, dan gaat ie dus over een ander heen, staat er daarna de een dowloaden en de andere deleten??laa maar
quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
EN NU GA JE AFWASSEN......... MONGOOL..... EN HANG DIE WAS GOED OP..... ZEEKOE....
Hoe lang gaat het duren voordat jij een jaarban op msn krijgt??quote:
Uhuh!quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:13 schreef MandyD1985 het volgende:
hahah tanja is op msn het downloaden proberen volgens mij
Gaat dat snel?quote:
Ik vind die Viola maar een zeekoewijf met een bejaardenbank heel sympathiek mensquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nee geintje tann..hoewel, je was van zoveel dingen "afgesloten".quote:
Ik zoek nog een 'suikeroom'. Tann ook geloof ik. Je kan je aanmelden via ons profiel.quote:
que?quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zoek nog een 'suikeroom'. Tann ook geloof ik. Je kan je aanmelden via ons profiel.![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:13 schreef Coos het volgende:
[..]
O ja, die Rob. Vond jij dat ook zo'n creape Tann??
Wat een nagemaakte!!
Gaat redelijk snel, dus komt goed.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:16 schreef PC eend het volgende:
Gaat dat snel?
Anders weet ik wel wat anders.
idd bijna klaarquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:13 schreef MandyD1985 het volgende:
hahah tanja is op msn het downloaden proberen volgens mij
Kijk, dat is nu wel weer geinig van je.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Geachte redaktie,
Het leek ons als die-hard streamers op FOK! wel een strak plan om Tanja een week Big Boss te maken.
Zoals in BB5 te zien was kan zij alles en iedereen aan.
Op Hotel Big Brother bij de Tanja Topics kunt u zien dat ze niets uit de weg gaat. En het zal een waar kijkcijferkanon zijn.
Met vriendelijke groet,
LekkerSimpel
heb je echt goed contact met rob???quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:22 schreef tann het volgende:
[..]
heb nu overigens wel leuk contact met Rob
Hij lult je gek??quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:22 schreef tann het volgende:
[..]
heb nu overigens wel leuk contact met Rob
Lies is Liiieeefquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:15 schreef Suikeroom het volgende:
Rob zei altijd na elke zin KLAARmaar ja niemand in het huis kon op tegen Lieske, met haar verhalen vol oninteressante details
![]()
Daar gaan weer weer acht topics vol.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:23 schreef Suikeroom het volgende:
Rob zette altijd wel zn beste beentje voor in het huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |