Waarom bestellen jullie daar nog? Ik hoor alleen maar gemekker over die tent.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:59 schreef blackbully het volgende:
nog 13 dagen en mijn flitsset komt binnen![]()
als het konijn gelijk heeft.
zal dus wel langer duren![]()
omdat je dan achteraf kan betalen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Waarom bestellen jullie daar nog? Ik hoor alleen maar gemekker over die tent.
Moet je niet wat voorbetalen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:01 schreef blackbully het volgende:
[..]
omdat je dan achteraf kan betalen.
betaal liever als het binnen is en werkt als dat ik bestel en moet hopen dat het komt
Achteraf betalen kan niet hequote:Op woensdag 8 februari 2006 23:01 schreef blackbully het volgende:
[..]
omdat je dan achteraf kan betalen.
betaal liever als het binnen is en werkt als dat ik bestel en moet hopen dat het komt
is goed.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
13 dagen
Enneh...zullen we mijn avatar maar weer gaan verwijderen mensenAnders ben ik genoodzaakt wat andere plaatjes te gaan uploaden
quote:
Specs?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:59 schreef blackbully het volgende:
nog 13 dagen en mijn flitsset komt binnen![]()
als het konijn gelijk heeft.
zal dus wel langer duren![]()
na levering heb je geloof ik 2 weken voor je het geld over moet maken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Achteraf betalen kan niet heHet is bij aflevering en je mag niet eerst ff testen
Althans...ik niet
das eff 2.5 uur heen en daarna weer terug.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:03 schreef HMaster-II het volgende:
Zet mijn avatar ook maar weer in de "niet-klier stand"
Volgens mij kan je beter een ritje doen naar de Knijn ipv het te bestellen via I-net. Moet waarschijnlijk een nieuwe 50 mm 1.8 gaan halen..
Daarom welkom terug. Je mag me overnemen, ik ben slapenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:04 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik was niet weg hoor. Maar het vorige topic ging me te snel....
Niet flitsen. Werkt het bestequote:Op woensdag 8 februari 2006 23:05 schreef sararaats het volgende:
hoe kan ik rode ogen vermijden op foto's?
ik vind het best lastig om als een albino op foto's te staan
Gaat ie me nog engerd noemen ook nog...quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Maargoed engerds![]()
Ik ben slapen, tot morgen
Nee, ik wil geen naam als baggeraar...quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Daarom welkom terug. Je mag me overnemen, ik ben slapen
Dag fotografistendamesmannetjes
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:06 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen naam als baggeraar...
Nou ja, opdat jullie niet zeggen dat ik niet gewaarschuwd heb: om 12 uur begin ik ermee.quote:
Voor een keertje mag je een heel topic volbaggeren hoor..quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:06 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
2x flitser DE150quote:
Ik bedoel, mijn positie overnemenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:06 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
+5 subtiel!quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:06 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
op mijn digitale camera staat zo'n functie om rode ogen te vermijden, ik heb het dan nog even ergquote:
Welke datum?? Want dan kunnen we dat plannen in onze agenda'squote:Op woensdag 8 februari 2006 23:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou ja, opdat jullie niet zeggen dat ik niet gewaarschuwd heb: om 12 uur begin ik ermee.
Me too. Maak dan geen functoequote:Op woensdag 8 februari 2006 23:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
op mijn digitale camera staat zo'n functie om rode ogen te vermijden, ik heb het dan nog even erg
Gewoon geen foto's van jezelf laten maken. en zeker niet in een trouwjurkquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:05 schreef sararaats het volgende:
Ga je alleen verhelpen met een externe flitserquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
op mijn digitale camera staat zo'n functie om rode ogen te vermijden, ik heb het dan nog even erg
de eerste die er aan komtquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Welek datum?? Want dan kunnen we dat plannen in onze agenda's![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:09 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Gewoon geen foto's van jezelf laten maken. en zeker niet in een trouwjurk
Tis al na je bedtijd hoor!quote:
+10 Subtielquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:09 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Gewoon geen foto's van jezelf laten maken. en zeker niet in een trouwjurk
+5 Subtielquote:
Ja hallo, Ik heb morgen mijn agenda volstaan..quote:
welk monster?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:11 schreef Kleintje het volgende:
Dan plaats je foto's.... doen ze net of ze dat grijze monster niet zien.
Tssss
Welke???quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik bedoel, mijn positie overnemen
quote:
heren, heren...quote:
Moet je even op je polis nakijken. In sommige gevallen is het uitgesloten, in andere gevallen tot een maximale waarde (¤5000 of zo) en weer anderen de volledige som. Ik zou het even navragen bij de tussenpersoon.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:12 schreef prupke het volgende:
ff een vraagje:
weet iemand of er een verzekering is die je fotoapparaten en andere onderdelen ook dekken indien je in het buitenland bent? ipv alleen in nederland?
Op mijn Kostbaarheden heb ik wereld dekking.. Maar ik heb toen ik naar de VS ging ook een Reisverz afgesloten voor de zekerheid..quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:12 schreef prupke het volgende:
ff een vraagje:
weet iemand of er een verzekering is die je fotoapparaten en andere onderdelen ook dekken indien je in het buitenland bent? ipv alleen in nederland?
ik kan ze zien dus hij ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:14 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Alsjemenou...
zie je ze echt niet???
Goede reisverzekeringquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:12 schreef prupke het volgende:
ff een vraagje:
Ik zie ze gewoon hoor... leuke plaatjesquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:14 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Alsjemenou...
zie je ze echt niet???
Ik zie 2 keer een leuk paardske Mauro.... Ziet er wel erg lief uit dat beesie..quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:14 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Alsjemenou...
zie je ze echt niet???
Ja maar als je een weekend naar de ardennen gaat of een dagje belgie om daar nu een reisverzekering voor af te sluiten.....quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[..]
heren, heren...
enige vorm van overleg zou geen kwaad kunnen hoor!
Wereld dekking ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Op mijn Kostbaarheden heb ik wereld dekking.. Maar ik heb toen ik naar de VS ging ook een Reisverz afgesloten voor de zekerheid..
ALs je me een mail stuurt om mij er aan te herrinneren, dan zoek ik het morgen op kantoor effe uit... en welke verz-mij je het beste kan nemen..
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:17 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga naar bed. Ben moe
Tot morgen!!!
Ik weet niet hoe het contact met je verzekeringsagent is, maar de mijne maakt het op vrijdagmiddag half 5 nog voor me op orde, zodat ik om 6 uur weg kan. telefonisch, wel te verstaan. Kost je maar een paar Euroquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:17 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja maar als je een weekend naar de ardennen gaat of een dagje belgie om daar nu een reisverzekering voor af te sluiten.....
heb ik liever iets wat me (de apparaten) dekt dan dat ik er elke keer aan moet denken
bye byequote:
als ik hem bel zoekt hij het wel voor me uitquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het contact met je verzekeringsagent is, maar de mijne maakt het op vrijdagmiddag half 5 nog voor me op orde, zodat ik om 6 uur weg kan. telefonisch, wel te verstaan. Kost je maar een paar Euro
Ik wil het wel effe uitzoeken voor je...quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:18 schreef prupke het volgende:
[..]
Wereld dekking ?
ga ik is ff navragen bij de verzekering
We zullen rustigaan doen!quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:20 schreef RonaldV het volgende:
voor de slapers: Trusten! En hou de buurtjes niet wakker!
kom RonaldV doe eens liedje zingenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:21 schreef sararaats het volgende:
hai Prupke
@RonaldV: ik kan niet slapen
Buren wonen op minimaal 20 meter afstandquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:20 schreef RonaldV het volgende:
voor de slapers: Trusten! En hou de buurtjes niet wakker!
Vervelendquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:21 schreef sararaats het volgende:
ja reisverzekering is dus idd geen optie...quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik wil het wel effe uitzoeken voor je...
Kostbaarheden is iig beter omdat je tegen nieuwewaarde verzekerd bent(althans waar ik bij zit) en met een reisverz alleen tegen een maximum van ongeveer 2500
Dat was me al opgevallen, ja. Ik heb geen oplossing voor je, maar wel een tip: als je achter de PC blijft zitten slaap je voorlopig zeker nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:21 schreef sararaats het volgende:
hai Prupke
Zoek bij uitgaanstips in Lifestyle... vast nog wel iets open nu..quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:21 schreef sararaats het volgende:
hai Prupke
Webcamsquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:22 schreef Kleintje het volgende:
Gaat een beetje moeilijk, hij daar en ik hier
lange afstandsrelatie...
Lange afstandssex is nog niet uitgevonden.
Veel te weinign kwaliteit in donkere omgevingen.. Tenzij je een goede videocam hebt met een usb aansluiting.. Tig maal beter kwaliteit en mogelijkheid tot Nightvisionquote:
Licht is de sleutel. zoals met alle camera's. En een redelijke webcam uiteraard ook. Niet die goedkope Sweex meuk iig.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Veel te weinign kwaliteit in donkere omgevingen.. Tenzij je een goede videocam hebt met een usb aansluiting.. Tig maal beter kwaliteit en mogelijkheid tot Nightvision
@Purpke.. Ik mail jullie morgen even over wat zaken..![]()
alvast bedankt voor de moeitequote:Op woensdag 8 februari 2006 23:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Veel te weinign kwaliteit in donkere omgevingen.. Tenzij je een goede videocam hebt met een usb aansluiting.. Tig maal beter kwaliteit en mogelijkheid tot Nightvision
@Purpke.. Ik mail jullie morgen even over wat zaken..![]()
komt ie nou mee... iedereen ligt al te maffen, gek!quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben op zoek naar een reflectiescherm. Zowel Shark als Xil hebben er eentje en pea ook. Kunnen die ff specs en prijzen roepenArtikelcodes zijn ook goed
Ach...het is iig fot-gerelateerdquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
komt ie nou mee... iedereen ligt al te maffen, gek!![]()
rode ogen komen doordat het licht van je flitser weerkaatst op de binnenkant van je oog die dus rood is van binnenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:05 schreef sararaats het volgende:
en bij de gemaakte foto's gaan shoppenquote:Op donderdag 9 februari 2006 07:50 schreef Schanulleke het volgende:
Of je kan indirect flitsen.
Of, en dat werkt gegarandeerd altijd: alleen nog maar met je ogen dicht op de foto!
quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:13 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!
* Puckzzz is kennelijk niet de enige user die een beetje moe wordt van een zekere andere user (ster)
hoe kom je erbijquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:13 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!
* Puckzzz is kennelijk niet de enige user die een beetje moe wordt van een zekere andere user (ster)
Ik heb de mijne bij deze toko vandaan.. Ik heb de 80cm doorsnee 5in1 versie.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben op zoek naar een reflectiescherm. Zowel Shark als Xil hebben er eentje en pea ook. Kunnen die ff specs en prijzen roepenArtikelcodes zijn ook goed
volgens mij is de mijne 60x100cmquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:00 schreef PdeHoog het volgende:
Copy that....quote:
Lamerade.....quote:
quote:
66,5 wat?? IQ, Tonnage, Omvang in Inches, dagen tot zwangerschap?? WAT??quote:
Ow, dan kan ik 229 zeggen. Of 111.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
66,5 wat?? IQ, Tonnage, Omvang in Inches, dagen tot zwangerschap?? WAT??![]()
![]()
uit een ander topic: Verzekering, de moeite waard?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:12 schreef prupke het volgende:
ff een vraagje:
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik vind zo'n verzekering heel erg handig. Hoewel ik natuurlijk niet de nieuwprijs terug krijg, is het beter dan niks hebben. De vakantie verzekering die ik heb dekt maar tot 500 euro ofzo.
ik heb een verzekering die dekt tot ongeveer 7000 euro aan kostbaarheden/sieraden. Kost mij 17 euro per maand ongeveer. De schade die gedekt word is ivm: beroving, afpersing, vermissing en diefstal, brand ontploffing, overige van buiten komende onheilen.
Uit de auto gestolen worden word niet gedekt, uit een stoffen tent weer wel (mits sporen van inbraak)
Oja, uit burgeroorlogen, gewapend conflict, vulkaan uitbarstingen, atoomkernreacties, aardbevingingen en overstroming ontstane schade wordt niet gedekt.
deze verzekering is van kracht waar ook ter wereld.
je avatarquote:
die prijs is nog steeds onveranderd.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:00 schreef Xilantof het volgende:
volgens mij is de mijne 60x100cm
5-in-1. (mat-doorzichting, wit, zilver, zwart en goud)
circa 40 euro volgens mij toenertijd bij fotoklein prof. in rotterdam.
Dat heb ik niet gezegdquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:41 schreef Mauro het volgende:
[..]
mag ik niet gebruiken van RonaldV
wie is dat?quote:
je had op zijn minst toch wel de comic sans door kunnen voerenquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:41 schreef Mauro het volgende:
[..]
mag ik niet gebruiken van RonaldV
hij heeft een parodie gemaakt, dat is toch rechten vrij?quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:42 schreef RonaldV het volgende:
Dat heb ik niet gezegd![]()
Ik heb gezegd dat je nog steeds geen toestemming hebt gevraagd om mijn originele werk te mogen gebruiken.
Wel:quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd![]()
Ik heb gezegd dat je nog steeds geen toestemming hebt gevraagd om mijn originele werk te mogen gebruiken.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:48 schreef Mauro het volgende:
[..]
Krijg ik dan toestemming?
Ohh... Please.....
Niet als je daarbij (delen van) het origineel gebruikt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
hij heeft een parodie gemaakt, dat is toch rechten vrij?
I stand corrected.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
I stand corrected.
permission granted.![]()
dat zeg je verkeerdquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Niet als je daarbij (delen van) het origineel gebruikt.
Wou je een bakkie dan? zetten gaatquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:48 schreef Kleintje het volgende:
Iemand nog koffie of thee hier???
Heb je daar toevallig een linkje van? Want da's een nieuwe toevoeging voor me. Het zou betekenen dat copyright niets meer waard is zodra je 51% van het werk wijzigt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zeg je verkeerd
het mag wel, mits het veranderde gedeelte procentueel meer is dan het origineel
wanneer het meer een soort harde witte lichtpuntjes zijn, kan de bewerker wel eens flink uitgeschoten zijn met zijn USM.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:48 schreef Ynske het volgende:
ik kreeg zojuist de posters voor de Cebit binnen.
ben deze aan het bekijken, en zie dat de dame die op deze foto staat in mijn ogen verkeerd belicht is.
wat is er aan de hand op de foto
iedereen heeft haren op zijn gezicht, je kent ze als vrouw zijnde wel, bij je kin en kaaklijn van die donshaartjes.
nu is bij deze foto het zo dat deze haartjes echt als een baard overkomen. heel hard, wat volgens mij door het licht komt.
hoe zou je zoiets het beste kunnen voorkomen?
Toppiequote:Op donderdag 9 februari 2006 09:54 schreef Kleintje het volgende:
Vergeet het Eef... je gaat geen foto's maken vanmiddag!!!!!!
Had telefoon.... sollicitatiegesprek!!!!!!!!
een concurent van ons heeft een exacte kopie gemaakt van onze best verkopende box. Het enige verschil met die van ons is dat hij de ijzeren sokjes die onder om de poten zitten heeft weggelaten. Hij heeft zelfs onze reklamefoto gebruikt om te adverteren, maar dan zonder metalen voetjes.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig een linkje van? Want da's een nieuwe toevoeging voor me. Het zou betekenen dat copyright niets meer waard is zodra je 51% van het werk wijzigt.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lamerade.....
Donderdagen zuigen....
*Alvast kopje met suikerklontje klaarzet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wou je een bakkie dan? zetten gaat
het kan zijn dat ik het verkeerd geinterpreteerd heb maar:quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig een linkje van? Want da's een nieuwe toevoeging voor me. Het zou betekenen dat copyright niets meer waard is zodra je 51% van het werk wijzigt.
harde lichtpuntjes niet echt, je ziet gewoon heel duidelijk die haartjesquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wanneer het meer een soort harde witte lichtpuntjes zijn, kan de bewerker wel eens flink uitgeschoten zijn met zijn USM.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
een concurent van ons heeft een exacte kopie gemaakt van onze best verkopende box. Het enige verschil met die van ons is dat hij de ijzeren sokjes die onder om de poten zitten heeft weggelaten. Hij heeft zelfs onze reklamefoto gebruikt om te adverteren, maar dan zonder metalen voetjes.
We kunnen geen zak doen
soms wel, ligt er dus aan hoe de pet van de rechter staat denk ik...quote:AMSTERDAM, 28 APRIL. Supermarktketen Albert Heijn maakt met de meeste van zijn huismerkverpakkingen geen inbreuk op het merkenrecht van levensmiddelenfabrikant Unilever. Het grootste deel van de verpakkingen, waarvan Unilever vindt dat ze te veel op die van zijn eigen A-merken lijken, mag in de schappen blijven staan. Dat heeft de voorzieningenrechter in Arnhem vandaag bepaald.
Unilever, bekend van merken als Calvé, Unox en Omo, sleepte Albert Heijn twee weken geleden voor de rechter, omdat het vond dat de huismerkverpakkingen van de supermarkt te veel lijken op die van Unilever-merken. De levensmiddelenfabrikant eiste dat AH dertien van zijn huismerkverpakkingen aanpaste, bijvoorbeeld van ijsthee, margarine en pindakaas.
De rechter oordeelde vandaag dat twee van de dertien AH-verpakkingen waar Unilever bezwaar tegen maakte, inderdaad te veel op die van Unilever lijken. Het gaat om een pot light-pindakaas met lichtblauwe dop en AH's margarine 'voor op brood'.
Unilever had tijdens de rechtszaak betoogd dat AH ,,systematisch verpakkingen van A-merken kopieert'' en wilde dat de rechter de 'kopieën' als een serie zou beschouwen. Albert Heijn stelde dat volgens het merkenrecht elk geval apart moet worden beoordeeld. Met de uitspraak geeft de rechter AH daarin gelijk.
De rechter vindt dat voor de rest van de artikelen ,,aannemelijk is dat AH de grenzen van het toelaatbare heeft opgezocht''. Unilever heeft volgens de rechtbank onvoldoende aangetoond dat die grenzen zijn overschreden.
Volgens Albert Heijn vreest Unilever de concurrentie van huismerken. Die zijn sinds de prijzenoorlog belangrijker voor supermarkten.
Door de nerds van Cebit te vertellen dat ze gelukkig meer verstand hebben van compjoeters dan van fotograferenquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:48 schreef Ynske het volgende:
ik kreeg zojuist de posters voor de Cebit binnen.
ben deze aan het bekijken, en zie dat de dame die op deze foto staat in mijn ogen verkeerd belicht is.
wat is er aan de hand op de foto
iedereen heeft haren op zijn gezicht, je kent ze als vrouw zijnde wel, bij je kin en kaaklijn van die donshaartjes.
nu is bij deze foto het zo dat deze haartjes echt als een baard overkomen. heel hard, wat volgens mij door het licht komt.
hoe zou je zoiets het beste kunnen voorkomen?
mogguh. Wanneer ga je erom?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
Dank voor de info Xil, HM2 en Shark
pestkop, ik vroeg me dat gewoon af hoe je dat kon voorkomenquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Door de nerds van Cebit te vertellen dat ze gelukkig meer verstand hebben van compjoeters dan van fotograferen
eigenlijk wel....quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
pestkop, ik vroeg me dat gewoon af hoe je dat kon voorkomen
zo hebben mensen ook haartjes op hun lip enzo, die ga je toch neit allemaal voor een foto epileren of waxen
haartjes op je lip is echt een giga afknapper, ook fotografisch artistiek gezien. Blondines denken ermee weg te komen, helaasquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:10 schreef Ynske het volgende:
pestkop, ik vroeg me dat gewoon af hoe je dat kon voorkomen
zo hebben mensen ook haartjes op hun lip enzo, die ga je toch neit allemaal voor een foto epileren of waxen
allemaalquote:
neusharen zijn ieuwquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
haartjes op je lip is echt een giga afknapper, ook fotografisch artistiek gezien. Blondines denken ermee weg te komen, helaas
Om nog maar eens te zwijgen over neusharen
Ik ben blond van mezelf (wat een verrassingquote:
Haren worden niet stugger van verwijderen, ze voelen alleen stugger aan van scheren. Maar dat komt omdat ze naar verhouding dikker worden (de lengte kort je immers in). Maar zoals ik het altijd begrepen heb worden ze van waxen en epileren juist alleen maar dunner.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:22 schreef Ynske het volgende:
bij deze kun je het ook een beetje zien http://fykos.mff.cuni.cz/cz/rocnik18/fotky2/2ne-064-portret.jpg
maar Puckzzz, hoe doe je dat dan? ga je dat met een pincet doen? of waxen
en ze zeggen toch als je haren echt veel weghaald dat ze alleen maar harder gaan groeien, en dat ze stugger worden.
als ik nu toch bezig ben, heeft er nog iemand tips enof linkjes naar dingen over visagie?
zo ron jij hebt er verstand vanquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Haren worden niet stugger van verwijderen, ze voelen alleen stugger aan van scheren. Maar dat komt omdat ze naar verhouding dikker worden (de lengte kort je immers in). Maar zoals ik het altijd begrepen heb worden ze van waxen en epileren juist alleen maar dunner.
Ik maak er een gewoonte van om door te vragen als ik iets wil weten. In dit geval aan mijn vaste visagiste. Overigens kun je dit soort tips ook links en rechts op Internet vinden.quote:
Ik scheer altijd wireless:quote:
jij hebt een visagiste?!quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik maak er een gewoonte van om door te vragen als ik iets wil weten. In dit geval aan mijn vaste visagiste. Overigens kun je dit soort tips ook links en rechts op Internet vinden.
Ik heb geen idee wie het is, maar het toverwoord hier is 'epileren'quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:22 schreef Ynske het volgende:
bij deze kun je het ook een beetje zien http://fykos.mff.cuni.cz/cz/rocnik18/fotky2/2ne-064-portret.jpg
maar Puckzzz, hoe doe je dat dan? ga je dat met een pincet doen? of waxen
en ze zeggen toch als je haren echt veel weghaald dat ze alleen maar harder gaan groeien, en dat ze stugger worden.
als ik nu toch bezig ben, heeft er nog iemand tips enof linkjes naar dingen over visagie?
waxen helpt bij mij niet meerquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie het is, maar het toverwoord hier is 'epileren'
en ja bovenlip e.d. wax je gewoon. Meestal valt het op wangen en kin wel mee, maar ik ken ook vrouwen met een hele dikke laag blond donshaar (die het niet weghalen waar ik dus elke keer naar zit te staren als ik met ze praat)
quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:33 schreef Re het volgende:
[..]
jij hebt een visagiste?!
ik dacht al zoiets ...je ziet er altijd zo goed uit![]()
oeh goede tipquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
![]()
![]()
En stug doorroken om de boel goed te conserveren (je dak teer je ook om de zoveel jaar opnieuw) natuurlijk!
Iemand een sigaar?![]()
hmmmquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie het is, maar het toverwoord hier is 'epileren'
en ja bovenlip e.d. wax je gewoon. Meestal valt het op wangen en kin wel mee, maar ik ken ook vrouwen met een hele dikke laag blond donshaar (die het niet weghalen waar ik dus elke keer naar zit te staren als ik met ze praat)
Misschien kan ik dan eindelijk eens te weten komen wat ze nou precies deed met die sigaar...quote:
Uhm.....ik denk a.s. vrijdag of volgende week vrijdagquote:
gewoon oproken natuurlijk...wat anders?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Misschien kan ik dan eindelijk eens te weten komen wat ze nou precies deed met die sigaar...![]()
Jij hebt duidelijk Mr. Romance niet gezien gisteravond. Dan had je nu geweten dat waxen wel degelijk nog werktquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk Mr. Romance niet gezien gisteravond. Dan had je nu geweten dat waxen wel degelijk nog werkt![]()
ze deden zelfs de schaamstreek met waxen bij die mannen![]()
![]()
zeg mauro, die icon van jou.....???quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:41 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel wat Cohiba's liggen
quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk Mr. Romance niet gezien gisteravond. Dan had je nu geweten dat waxen wel degelijk nog werkt![]()
ze deden zelfs de schaamstreek met waxen bij die mannen![]()
![]()
ik heb 1 keer de bikinilijn gewaxt.....ik doe het noooooooit weer ook al zou er een heel oerwoud groeienquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:43 schreef Ynske het volgende:
[..]mijn god dat lijkt me heftig pijnlijk
dieetquote:
Venus is iddquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb 1 keer de bikinilijn gewaxt.....ik doe het noooooooit weer ook al zou er een heel oerwoud groeien![]()
thank God for Venus
quote:
Hier en nuquote:
Met een lekker plakje jonge kaasquote:
zou jij je MSN ff aan willen slingeren?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier en nuWas errug lekker
Het management vond het nodig om te trakteren in het kader van een project
Nu koffie
![]()
![]()
Ik zit op kantoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zou jij je MSN ff aan willen slingeren?
Neem van mij aan: er is ALTIJD een weg naar buiten. Systeembeheerders gebruiken MSN namelijk op grote schaal. Je moet het alleen wel ff uitvinden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zit op kantoorFirewall en zo
Geen MSN ben ik bang
Mailen mag altijd
webmessengerquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zit op kantoorFirewall en zo
Geen MSN ben ik bang
Mailen mag altijd
Webmessenger!quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Neem van mij aan: er is ALTIJD een weg naar buiten. Systeembeheerders gebruiken MSN namelijk op grote schaal. Je moet het alleen wel ff uitvinden.
Kun je wel programma's installeren?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
De url voor webmessenger is in de proxy geblokkeerd! En daarnaast ben ik er persoonlijk niet zo happig op om dat soort policy-overschrijdende dingen te doen![]()
Maar goed...als jullie een niet zo bekende url hebben
er is een webmessenger op schoolweb geloof ikquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
De url voor webmessenger is in de proxy geblokkeerd! En daarnaast ben ik er persoonlijk niet zo happig op om dat soort policy-overschrijdende dingen te doen![]()
http://www.webmessenger.com/quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:58 schreef RonaldV het volgende:
overigens: ik volgde Ynskes linkje over copyright: wisten jullie dat er in 1912 al sprake was van televisie, radio en computers?
* wacht op uitleg die nu ongetwijfeld gaat volgen...![]()
Doe jij wel eens iets met PI's?quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]de Auteurswet 1912 is in 1994 aangepast, en zou binnenkort weer aangepast/gevuld worden
http://www.msgweb.nl/nl/MSN_Tools/MSN_op_school/ kun je ook nog proberenquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
http://www.webmessenger.com/
http://webmessenger.msn.com/
http://www.e-messenger.net/
achteraf lezenquote:
En de postduif gaat alweer terugquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:56 schreef Puckzzz het volgende:
En alweer vliegt er digitale informatie door de ruimte
en anders het irc kanaalquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
http://www.msgweb.nl/nl/MSN_Tools/MSN_op_school/ kun je ook nog proberen
Nog welquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:57 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kun je wel programma's installeren?
Neem dan ICQ. die doet het over elke proxy die je over poort 80 laatquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
http://www.webmessenger.com/ geen messenger te vinden hoor
http://webmessenger.msn.com/ blocked
http://www.e-messenger.net/ blocked
ICQquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Neem dan ICQ. die doet het over elke proxy die je over poort 80 laat
Puckzzz, voor die ourwouden heben de beste oplossing hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb 1 keer de bikinilijn gewaxt.....ik doe het noooooooit weer ook al zou er een heel oerwoud groeien![]()
thank God for Venus
zegquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Puckzzz, voor die ourwouden heben de beste oplossing hoor.KLIK
Stop visualizing Stop The Horrorquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
zegmet dat soort dingen moet je richting Sara gooien
quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Stop visualizing Stop The Horror![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Puckzzz, voor die ourwouden heben de beste oplossing hoor.KLIK
quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
@Ynske:![]()
niet te hard gooien dan he?
persoonlijk denk ik dat deze beter werken:
[afbeelding]
of:
[afbeelding]
waarna je de haren kunt opruimen met:
[afbeelding]
Maar dan ook nog maar net!quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:38 schreef lostminds het volgende:
moguh...
Nu zit mijn monitor, toetsenbord en hele buro onder de koffiesputters.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
@Ynske:![]()
niet te hard gooien dan he?
persoonlijk denk ik dat deze beter werken:
[afbeelding]
of:
[afbeelding]
waarna je de haren kunt opruimen met:
[afbeelding]
Eindelijk een reden om eens een keer te poetsen!quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nu zit mijn monitor, toetsenbord en hele buro onder de koffiesputters.![]()
![]()
![]()
Och voor een psychopatische serialposter valt ze best meequote:Op donderdag 9 februari 2006 11:51 schreef lostminds het volgende:
ik zou bijna gaan denken dat jullie sara niet zo lief vinden
bijna he
Zou je denken?quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:51 schreef lostminds het volgende:
ik zou bijna gaan denken dat jullie sara niet zo lief vinden
bijna he
quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Eindelijk een reden om eens een keer te poetsen!
[afbeelding]
Dan weet je nu precies hoe het moetquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik had gistermorgen net mijn beide tft's met speciale doekjes schoongemaakt.
![]()
Noouuuquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:56 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dan weet je nu precies hoe het moet
ja je kan me soms wat naief noemenquote:
quote:
shag rokers hebben ook vaak mooie toetsenbordenquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach t valt bij jou nog mee
mijn collega's beeldscherm zit onder de spuugvlekken, toetsenbord kun je een week van eten, en de rest van zijn bureau wil ik het niet eens over hebben
dus die paar koffievlekjes
het is niet de kwantiteit maar de kwaliteit die telt he?quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:57 schreef lostminds het volgende:
gemiddeld 20 posts per dag
volgens mij heb ik wel erger gezien
of heeft ze eerst 3 jaar niks gepost en toen aan een inhaalrace begonnen?
ach, beetje forumvervuilingquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het is niet de kwantiteit maar de kwaliteit die telt he?
ik bedoel het goedquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:04 schreef lostminds het volgende:
[..]
ach, beetje forumvervuiling![]()
volgens mij bedoeld ze het niet kwaad
of ik ben hier nog niet lang genoeg om me er dood aan te ergeren
nee hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:03 schreef sararaats het volgende:
ik draai mijn hoofd en wat zie ik?
mijn naam valt in de negatieve zin
je kan alles teruglezen....dus er wordt niet achter je rug om gepraat.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:03 schreef sararaats het volgende:
ik draai mijn hoofd en wat zie ik?
mijn naam valt in de negatieve zin
En kwantitatief dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:08 schreef lostminds het volgende:
[..]
nee hoor
men zou alleen graag kwalitatief een wat substantielere bijdrage van je zien![]()
zoals?quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:08 schreef lostminds het volgende:
[..]
nee hoor
men zou alleen graag kwalitatief een wat substantielere bijdrage van je zien![]()
hallo, ik vond dat al een ingewikkelde zin, ga jij nog ff moeilijke vragen stellenquote:
mensen, dit is jullie kans...quote:
You brought up the subjectquote:
die deur staat zover open dat ik niet eens meer hoef te schoppen... nee dat is geen uitdagingquote:
jouw woorden, niet de mijnequote:
ben ik van overtuigdquote:
Man, ik was twee uur geleden al gestopt!quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:38 schreef Mauro het volgende:
Zo, net de laatste sigaret opgerookt.
Ben gestopt!
Zoent een beetje lekkerder namelijk. Dan smaak ik niet naar asbak
dan had ik het vorig jaar ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:36 schreef RonaldV het volgende:
RSI misschien?
Misschien dan gewoon verstandig zijn en niet meer typenquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
dan had ik het vorig jaar ook
ik ben misschien wat te wild geweest, het zit ook in mijn schouder
met wie ga je zoenen dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:38 schreef Mauro het volgende:
Zo, net de laatste sigaret opgerookt.
Ben gestopt!
Zoent een beetje lekkerder namelijk. Dan smaak ik niet naar asbak
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:35 schreef sararaats het volgende:
ik verroer geen vin vandaag, ik zit met mijn rechterarm in het verband
ik kan nog nipt typen
jij hebt te hard gegooid!!quote:
huh? muur?quote:
waarmee heb ik gegooid dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jij hebt te hard gegooid!!
ik heb je nog gewaarschuwd he?![]()
ja sorrie hoor Mauro, maar in de catagorie 'vroeger enorm gepest op school' val ik ook.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:48 schreef Mauro het volgende:
Jongens,
Moet dat nou?
Is wel heel erg makkelijk om iemand voor gek te zetten.
Zelf heb ik er ervaring mee hoe het voelt om dag in, dag uit gepest te worden.
Neem maar van mij aan dat dat niet lekker voelt. Niemand verdient het om pispaaltje te worden.
sorry voor de serieuze en geirriteerde noot
dat ook, maar als het nu zo zou zijn dat ze echt geinteresseerd mee zou posten, over fot zou praten etc en niet alleen maar aandacht komt vragen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja sorrie hoor Mauro, maar in de catagorie 'vroeger enorm gepest op school' val ik ook.
Internet en dan vooral een forum moet je gewoon een dikke huid voor hebben. Klaar.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
ja sorrie hoor Mauro, maar in de catagorie 'vroeger enorm gepest op school' val ik ook.
Internet en dan vooral een forum moet je gewoon een dikke huid voor hebben. Klaar.
Negeer haar dan gewoon.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:55 schreef Ynske het volgende:
dat ook, maar als het nu zo zou zijn dat ze echt geinteresseerd mee zou posten, over fot zou praten etc en niet alleen maar aandacht komt vragen.
dat doet ze in US al genoeg.
die slowchats hier zijn over het algemeen nou niet echt ontopicquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ook, maar als het nu zo zou zijn dat ze echt geinteresseerd mee zou posten, over fot zou praten etc en niet alleen maar aandacht komt vragen.
dat doet ze in US al genoeg.
Ik gok omdat ze graag in een trouwjurk op de foto wilquote:
nee daar hoeft ze het niet voor te doen...quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:01 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik gok omdat ze graag in een trouwjurk op de foto wil
ten eerste omdat ik graag model wil zijn en ten tweede, jullie zijn best gezelligquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:58 schreef lostminds het volgende:
[..]
die slowchats hier zijn over het algemeen nou niet echt ontopic
misschien komt ze hier omdat ze jullie gezellig vind
kweet het eigenlijk niet
waarom kom je hier saar?
ik zei toch niets?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
teeering hee, je hebt een keer een lolletje om een vreselijk irritante user, en dan krijg je gelijk dit...
ik ga wel weer in de negeer modus... F6
Niet ELKE replie is voor jou bedoeldquote:
de laatste tijd vind ik ze anders een heel stuk ontopic hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:58 schreef lostminds het volgende:
[..]
die slowchats hier zijn over het algemeen nou niet echt ontopic
kan me wel voorstellen dat ze zich daar door aangesproken voeldequote:Op donderdag 9 februari 2006 13:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Niet ELKE replie is voor jou bedoeld
Sorry Puckzzz.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:06 schreef Puckzzz het volgende:
Niet ELKE replie is voor jou bedoeld
jahquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:11 schreef lostminds het volgende:
[..]
kan me wel voorstellen dat ze zich daar door aangesproken voelde
maar goed, het lijkt er op dat sara er zelf allemaal niet zo'n moeite mee heeft, of het inmiddels gewend is
dus wie ben ik om er verder nog over te zeuren
weet er iemand nog een leuk onderwerp?![]()
heeyquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:12 schreef Mauro het volgende:
leuke link:
http://www.cambridgeincolour.com/tutorials.htm
neej echt niet, tenminste ik kende m nog niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:14 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ergens bekruipt me het idee dat iedereen dit al wist.
Vreemd gevoel.
Tip: Ga een dagje kijken op een VMBO-school... Dan zie je meteen hoe het schminken niet moet..quote:
jahmaar, dat wil ik ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:16 schreef lostminds het volgende:
visagie linkjes zijn welkom
tot nu toe een beetje moeite gehad om behoorlijke uitleg te vinden
als man ben ik een beetje leek op dat gebied
Sorry saar maar lees jij de posts eigenlijk wel door?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:20 schreef sararaats het volgende:
Ynske, doe jij soms iets van visagie?
ik vraag dit omdat je er blijkbaar veel van weet
ik dacht al, dit klopt niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:22 schreef Mauro het volgende:
[..]
Sorry saar maar lees jij de posts eigenlijk wel door?
Kijk eens naar de post boven de jouwe.
Ja sorrie maar dit bedoel ik nou precies!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:20 schreef sararaats het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:20 schreef sararaats het volgende:
rustig meisiie rustigquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja sorrie maar dit bedoel ik nou precies!!
Ynske zet nota bene 1 post erboven dat ze een leek in visagie is.....![]()
![]()
![]()
LE-ZEN!!!!
denk aan je hartquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja sorrie maar dit bedoel ik nou precies!!
Ynske zet nota bene 1 post erboven dat ze een leek in visagie is.....![]()
![]()
![]()
LE-ZEN!!!!
Sara, boven die post heb ik zelfs gezegd dat iedereen zelf ook moeite moet doen om te lezen, en niet gelijk moet posten. Sorry, maar deze uitval had je echt aan jezelf te danken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:24 schreef sararaats het volgende:
ow ok
@Puckzzz: ik heb inderdaad scheel gelezen
moet je daarom zo uitvliegen?
het is al goed hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sara, boven die post heb ik zelfs gezegd dat iedereen zelf ook moeite moet doen om te lezen, en niet gelijk moet posten. Sorry, maar deze uitval had je echt aan jezelf te danken.
*proest*quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Och voor een psychopatische serialposter valt ze best mee
Doekje?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:29 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*proest*
En bedankt.
Nog iemand met thee op haar monitor.
BTW... bew
hmmmzz, al lezende krijg ik nou niet direct de indruk dat dit 'een lolletje' is, en al helemaal niet 'een keer'. Dit gaat al zeker een week zo. Tuurlijk heeft iedereen zo z'n voorkeuren, maar laat elkaar een beetje in zn waarde. Zo met z'n allen op 1 user in gaan hakken is wel erg makkelijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
teeering hee, je hebt een keer een lolletje om een vreselijk irritante user, en dan krijg je gelijk dit...
grime is meer voor special effects (even kort door de bocht genomen)quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
het is al goed hoor
is grime eigenlijk hetzelfde dan visagie of zit er een verschil in?
Dat in combinatie met je andere posts.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:24 schreef sararaats het volgende:
ow ok
@Puckzzz: ik heb inderdaad scheel gelezen
moet je daarom zo uitvliegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |