Gaat niet lukken denk ikquote:
Ik lig potverdorie in de sloot manquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat is alleen maar een licht corigerende tik.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolMisschien moet BlackBully toch maar weer mijn avatar nemen dan
Bedankt Mauroquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:41 schreef Kleintje het volgende:
Is goed modderfiguur, ik kap er nu mee.
Al die verwarring!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Je gebruikt mijn foto's, zonder mijn toestemming!
Ow, weet ik veelquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat niet lukken denk ikDie dingen worden per evenement opnieuw uitgereikt
Dat laaat jequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolMisschien moet BlackBully toch maar weer mijn avatar nemen dan
Nee hoorquote:
karakter moord... ow nee...quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wel!. Anders pleeg ik ....
Wat moet ik plegen
quote:
missen jullie BB dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef Kleintje het volgende:
Wel jammer dat BB er niet is
Jij luistert naar mij? KEWL!quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:43 schreef Kleintje het volgende:
is goed mod, we zullen naar je luisteren
Aanzetten tot ehm.... zelfmoord...quote:
Ik heb toestemming van het model!quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Je gebruikt mijn foto's, zonder mijn toestemming!
Zo, dat is wel voor het eerst.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:43 schreef Kleintje het volgende:
is goed mod, we zullen naar je luisteren
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef blackbully het volgende:
[..]
missen jullie BB dan?
lekker rustig zo
tja ik lees wel mee zo nu en danquote:
oops... ken m'n krachten soms niet..quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik lig potverdorie in de sloot man![]()
Nee, dan ben je pas halverwegequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb toestemming van het model!
Is dat ook goed?
Dream onquote:
aaaahhhh Ik heb medelijden met jequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:45 schreef Kleintje het volgende:
Jammer dat alleen ik hier ben, Pdehoog...
En met mij danquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
aaaahhhh Ik heb medelijden met je![]()
![]()
Big Brotherquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef Kleintje het volgende:
Wel jammer dat BB er niet is
ik heb het gifje aan gepast:)quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, dan ben je pas halverwegemodel is portret-recht, mijne is copyright
Nog 1 keer jongen, en dan...quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
oops... ken m'n krachten soms niet..![]()
Wat danquote:
Krijg ik dan toestemming?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, dan ben je pas halverwegemodel is portret-recht, mijne is copyright
Welke Nick??? is er een Nieuwe User met de naam Nick dan??quote:
Jullie zijn zo dom als een varkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Welke Nick??? is er een Nieuwe User met de naam Nick dan??![]()
Copyright gaat over het oorspronkelijke werk. En da's van mij. Icicle heeft er een poosje terug een leuk werkstuk over gemaakt, en die hebben Re en ik weer gebruikt in het modelcontract.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:47 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik heb het gifje aan gepast:)
zit er dan ook copyright op het gifje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |