Hebben ze gewonnen?? Das inderdaad dramatischquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Poe poe, wat was ajax weer dramatisch
Wat had je nog niet gezien????quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:24 schreef Re het volgende:dat had ik nog niet gezien
dat van 2 posts hierboven
ajax is voor losers
Maar ze voetballen erg om te janken. Ik ga dan wel 22e van feb naar Ajax - Interquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:24 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nee, te goed... ze hebben gewonnen... helaas
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef Kleintje het volgende:
Ik vanavond kaarten regelen voor PSV - Feyenoord, 12 april... kom ik er na het regelen achter dat ik dan in Tunesië zit....
ja ik ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:28 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Maar nu weet ik nog niet wat je bedoelt
Ben blond
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:30 schreef Kleintje het volgende:
Toch irritant als ik tegen mijn eigen icon aankijk
Nu is het neet of ik tegen mezelf lul!
Misschien moet ik de avatar van Mauro maar nemen
Mag ik die eens zien danquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef Kleintje het volgende:
Waarom niet modderfiguur? Weet jij wat Mauro en ik vandaag gedaan hebben?
Bij ons op stal hebben ze een onwijs mooie hooischuur
Nou dat dus niet.quote:
*proest*quote:
Echt veel indruk maken doe je niet Subquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:35 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*proest*
Ik kijk nu voor het eerst in je fotoboek.
Ik dacht, ff tsjekkuh!
1984!!! BROEKIE!
Ik had je moeder kunnen zijn!
Nee, geen idee eigenlijk. Gaan werken voor een krant?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:35 schreef HMaster-II het volgende:
@subje. Weet jij waar je fotopassen kan regelen of aanvragen??
1984 is een ge-wel-dig boek!quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:35 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*proest*
Ik dacht, ff tsjekkuh!
1984!!! BROEKIE!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:35 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*proest*
Ik dacht, ff tsjekkuh!
1984!!! BROEKIE!
Mooie scherpe neusquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:36 schreef Mauro het volgende:
@ _mod_
Deze is gemaakt toen we net uit de hooischuur kwamen:
[afbeelding]
Jouw paard toch? Of is dat Mauroquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:36 schreef Mauro het volgende:
@ _mod_
Deze is gemaakt toen we net uit de hooischuur kwamen:
[afbeelding]
Hou je eens in met je Oedipus complexquote:
Ze heeft minnaarsquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Dat hadden we je zo wel kunnen vertellen hoorMaareh...hij heeft Esto al als vriendin
Dus maak je toch geen kans
Waarom moet je me altijd aanraken/slaanquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hou je eens in met je Oedipus complex [afbeelding]
Lees eens goed wie de post heeft geplaatstquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jouw paard toch? Of is dat Mauro![]()
En noem me _moder8or_ en geen modderfiguur
Tis voor makkelijker met mijn fotospul bij concertenen festivals binnen te komen..quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:36 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nee, geen idee eigenlijk. Gaan werken voor een krant?
Sorry Kleintje. Ik haal jullie gvd door elkaar. MAURO kappen nu, neem een andere avatarquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
Lees eens goed wie de post heeft geplaatst
Nee!quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Sorry Kleintje. Ik haal jullie gvd door elkaar. MAURO kappen nu, neem een andere avatar
Vind-ie lekkerquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom moet je me altijd aanraken/slaan![]()
Coolquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Sorry Kleintje. Ik haal jullie gvd door elkaar. MAURO kappen nu, neem een andere avatar
Dat is alleen maar een licht corigerende tik.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom moet je me altijd aanraken/slaan![]()
Zelf knutselen??quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tis voor makkelijker met mijn fotospul bij concertenen festivals binnen te komen..
Tuurlijk wel! Je gebruikt mijn foto's, zonder mijn toestemming!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |