Man, ik was twee uur geleden al gestopt!quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:38 schreef Mauro het volgende:
Zo, net de laatste sigaret opgerookt.
Ben gestopt!
Zoent een beetje lekkerder namelijk. Dan smaak ik niet naar asbak
dan had ik het vorig jaar ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:36 schreef RonaldV het volgende:
RSI misschien?
Misschien dan gewoon verstandig zijn en niet meer typenquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
dan had ik het vorig jaar ook
ik ben misschien wat te wild geweest, het zit ook in mijn schouder
met wie ga je zoenen dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:38 schreef Mauro het volgende:
Zo, net de laatste sigaret opgerookt.
Ben gestopt!
Zoent een beetje lekkerder namelijk. Dan smaak ik niet naar asbak
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:35 schreef sararaats het volgende:
ik verroer geen vin vandaag, ik zit met mijn rechterarm in het verband
ik kan nog nipt typen
jij hebt te hard gegooid!!quote:
huh? muur?quote:
waarmee heb ik gegooid dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jij hebt te hard gegooid!!
ik heb je nog gewaarschuwd he?![]()
ja sorrie hoor Mauro, maar in de catagorie 'vroeger enorm gepest op school' val ik ook.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:48 schreef Mauro het volgende:
Jongens,
Moet dat nou?
Is wel heel erg makkelijk om iemand voor gek te zetten.
Zelf heb ik er ervaring mee hoe het voelt om dag in, dag uit gepest te worden.
Neem maar van mij aan dat dat niet lekker voelt. Niemand verdient het om pispaaltje te worden.
sorry voor de serieuze en geirriteerde noot
dat ook, maar als het nu zo zou zijn dat ze echt geinteresseerd mee zou posten, over fot zou praten etc en niet alleen maar aandacht komt vragen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja sorrie hoor Mauro, maar in de catagorie 'vroeger enorm gepest op school' val ik ook.
Internet en dan vooral een forum moet je gewoon een dikke huid voor hebben. Klaar.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
ja sorrie hoor Mauro, maar in de catagorie 'vroeger enorm gepest op school' val ik ook.
Internet en dan vooral een forum moet je gewoon een dikke huid voor hebben. Klaar.
Negeer haar dan gewoon.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:55 schreef Ynske het volgende:
dat ook, maar als het nu zo zou zijn dat ze echt geinteresseerd mee zou posten, over fot zou praten etc en niet alleen maar aandacht komt vragen.
dat doet ze in US al genoeg.
die slowchats hier zijn over het algemeen nou niet echt ontopicquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ook, maar als het nu zo zou zijn dat ze echt geinteresseerd mee zou posten, over fot zou praten etc en niet alleen maar aandacht komt vragen.
dat doet ze in US al genoeg.
Ik gok omdat ze graag in een trouwjurk op de foto wilquote:
nee daar hoeft ze het niet voor te doen...quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:01 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik gok omdat ze graag in een trouwjurk op de foto wil
ten eerste omdat ik graag model wil zijn en ten tweede, jullie zijn best gezelligquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:58 schreef lostminds het volgende:
[..]
die slowchats hier zijn over het algemeen nou niet echt ontopic
misschien komt ze hier omdat ze jullie gezellig vind
kweet het eigenlijk niet
waarom kom je hier saar?
ik zei toch niets?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
teeering hee, je hebt een keer een lolletje om een vreselijk irritante user, en dan krijg je gelijk dit...
ik ga wel weer in de negeer modus... F6
Niet ELKE replie is voor jou bedoeldquote:
de laatste tijd vind ik ze anders een heel stuk ontopic hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:58 schreef lostminds het volgende:
[..]
die slowchats hier zijn over het algemeen nou niet echt ontopic
kan me wel voorstellen dat ze zich daar door aangesproken voeldequote:Op donderdag 9 februari 2006 13:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Niet ELKE replie is voor jou bedoeld
Sorry Puckzzz.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:06 schreef Puckzzz het volgende:
Niet ELKE replie is voor jou bedoeld
jahquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:11 schreef lostminds het volgende:
[..]
kan me wel voorstellen dat ze zich daar door aangesproken voelde
maar goed, het lijkt er op dat sara er zelf allemaal niet zo'n moeite mee heeft, of het inmiddels gewend is
dus wie ben ik om er verder nog over te zeuren
weet er iemand nog een leuk onderwerp?![]()
heeyquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:12 schreef Mauro het volgende:
leuke link:
http://www.cambridgeincolour.com/tutorials.htm
neej echt niet, tenminste ik kende m nog niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:14 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ergens bekruipt me het idee dat iedereen dit al wist.
Vreemd gevoel.
Tip: Ga een dagje kijken op een VMBO-school... Dan zie je meteen hoe het schminken niet moet..quote:
jahmaar, dat wil ik ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:16 schreef lostminds het volgende:
visagie linkjes zijn welkom
tot nu toe een beetje moeite gehad om behoorlijke uitleg te vinden
als man ben ik een beetje leek op dat gebied
Sorry saar maar lees jij de posts eigenlijk wel door?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:20 schreef sararaats het volgende:
Ynske, doe jij soms iets van visagie?
ik vraag dit omdat je er blijkbaar veel van weet
ik dacht al, dit klopt niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:22 schreef Mauro het volgende:
[..]
Sorry saar maar lees jij de posts eigenlijk wel door?
Kijk eens naar de post boven de jouwe.
Ja sorrie maar dit bedoel ik nou precies!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:20 schreef sararaats het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:20 schreef sararaats het volgende:
rustig meisiie rustigquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja sorrie maar dit bedoel ik nou precies!!
Ynske zet nota bene 1 post erboven dat ze een leek in visagie is.....![]()
![]()
![]()
LE-ZEN!!!!
denk aan je hartquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja sorrie maar dit bedoel ik nou precies!!
Ynske zet nota bene 1 post erboven dat ze een leek in visagie is.....![]()
![]()
![]()
LE-ZEN!!!!
Sara, boven die post heb ik zelfs gezegd dat iedereen zelf ook moeite moet doen om te lezen, en niet gelijk moet posten. Sorry, maar deze uitval had je echt aan jezelf te danken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:24 schreef sararaats het volgende:
ow ok
@Puckzzz: ik heb inderdaad scheel gelezen
moet je daarom zo uitvliegen?
het is al goed hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sara, boven die post heb ik zelfs gezegd dat iedereen zelf ook moeite moet doen om te lezen, en niet gelijk moet posten. Sorry, maar deze uitval had je echt aan jezelf te danken.
*proest*quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Och voor een psychopatische serialposter valt ze best mee
Doekje?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:29 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*proest*
En bedankt.
Nog iemand met thee op haar monitor.
BTW... bew
hmmmzz, al lezende krijg ik nou niet direct de indruk dat dit 'een lolletje' is, en al helemaal niet 'een keer'. Dit gaat al zeker een week zo. Tuurlijk heeft iedereen zo z'n voorkeuren, maar laat elkaar een beetje in zn waarde. Zo met z'n allen op 1 user in gaan hakken is wel erg makkelijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
teeering hee, je hebt een keer een lolletje om een vreselijk irritante user, en dan krijg je gelijk dit...
grime is meer voor special effects (even kort door de bocht genomen)quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
het is al goed hoor
is grime eigenlijk hetzelfde dan visagie of zit er een verschil in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |