Dat durf ik toch te betwijfelen. Je dient namelijk ten allen tijden zorgvuldig met je apparatuur om te gaan. Kegelen en in de sloot smijten wordt niet vergoed door de verzekering, uiteraard.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:00 schreef luap het volgende:
Dus ik kan mijn spul in de sloot gooien, laten jatten en mee kegelen. Dat soort dingen, moet je wel met werelddekking nemen anders geldt dat alleen maar voor binnen je eigen huis en buiten dus niet.
Wat is er toch mis met topic bookmarks?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:15 schreef Re het volgende:
tvp
quote:
uit:quote:Afhankelijk van de policy van het forum, kan een moderator besluiten om jouw TVP post te verwijderen om een overzichtlijk topic te houden
Het is eigenlijk de plek niet, maar van die bookmarks snap ik geen jota. Hoe plaats je een bookmark?quote:
Bovenaan ieder topic heb je 3 icoontjes. Een printertje (daarmee kan je het topic printenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:51 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het is eigenlijk de plek niet, maar van die bookmarks snap ik geen jota. Hoe plaats je een bookmark?
Nee, dan mag ik een heel krat bier in je kont douwen. Sideways.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een BUTverzekering shark
Dus als je hele zooi op de maan gejat wordt krijg je NIKS???
Bij de mijne kan je op serienummer verzekeren, vooral omdat ik een sloot aan 2e hands spul heb (die ook nog eens uit het buitenland komt)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:39 schreef Re het volgende:
hmmm ben wel een paar bonnetjes kwijt, ben niet zo'n ster in alles bewaren, kan je ook op serie nummer verzekeren etc? mijn 2 jaar verzekering loopt af (jeetje al weer 2 jaar dat ding, schiet weer erg op)
ik lees het nu pasquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:12 schreef mwvdlee het volgende:
Waar heb je dat verzekerd dan, dat op serienummer?
Univé doet het voor ¤20,- per ¤ 1000.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:27 schreef blackbully het volgende:
hmm als ik dus mijn fotospul wil verzekeren, een 4000 euro's eff grove schatting.
daar betaal ik dus een 30 euro per 1000 euro voor.
dus 120 euro voor 4000 euro verzekerd. dit is per jaar neem ik aan?
en welke verzekerings aanbieders hebben gunstige voorwaarden?
andere vraag, lenzen en flitsers. hebben die ook 20% afschrijving? of vald dat weer onder analoog? en id het dus de eerste 10jaar geen afschrijving?
Die heb ik ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Univé doet het voor ¤20,- per ¤ 1000.
Gewoon verzekeren en over een jaartje laten stelen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:48 schreef mwvdlee het volgende:
Zoals het subject al zegt; is het de moeite waard om zo'n speciale camera verzekering op je al-dan-niet dure camera-apparatuur te nemen? En, als het al zinnig is, voor hoeveel % van de aanschafprijs zou je moeten verzekeren, in alle realiteit? Ik heb zo de indruk dat veel van de kosten al door normale verzekeringen worden gedekt en dat er altijd een klein eigen risico is waardoor klein onderhoud in feite nooit word betaald door de verzekering.
En ons allemaal meer laten betalen (premie omhoog) + valse aangifte doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:53 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Gewoon verzekeren en over een jaartje laten stelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |