ik lees het nu pasquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:12 schreef mwvdlee het volgende:
Waar heb je dat verzekerd dan, dat op serienummer?
Univé doet het voor ¤20,- per ¤ 1000.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:27 schreef blackbully het volgende:
hmm als ik dus mijn fotospul wil verzekeren, een 4000 euro's eff grove schatting.
daar betaal ik dus een 30 euro per 1000 euro voor.
dus 120 euro voor 4000 euro verzekerd. dit is per jaar neem ik aan?
en welke verzekerings aanbieders hebben gunstige voorwaarden?
andere vraag, lenzen en flitsers. hebben die ook 20% afschrijving? of vald dat weer onder analoog? en id het dus de eerste 10jaar geen afschrijving?
Die heb ik ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Univé doet het voor ¤20,- per ¤ 1000.
Gewoon verzekeren en over een jaartje laten stelen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:48 schreef mwvdlee het volgende:
Zoals het subject al zegt; is het de moeite waard om zo'n speciale camera verzekering op je al-dan-niet dure camera-apparatuur te nemen? En, als het al zinnig is, voor hoeveel % van de aanschafprijs zou je moeten verzekeren, in alle realiteit? Ik heb zo de indruk dat veel van de kosten al door normale verzekeringen worden gedekt en dat er altijd een klein eigen risico is waardoor klein onderhoud in feite nooit word betaald door de verzekering.
En ons allemaal meer laten betalen (premie omhoog) + valse aangifte doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:53 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Gewoon verzekeren en over een jaartje laten stelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |