quote:
heren, heren...quote:
Moet je even op je polis nakijken. In sommige gevallen is het uitgesloten, in andere gevallen tot een maximale waarde (¤5000 of zo) en weer anderen de volledige som. Ik zou het even navragen bij de tussenpersoon.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:12 schreef prupke het volgende:
ff een vraagje:
weet iemand of er een verzekering is die je fotoapparaten en andere onderdelen ook dekken indien je in het buitenland bent? ipv alleen in nederland?
Op mijn Kostbaarheden heb ik wereld dekking.. Maar ik heb toen ik naar de VS ging ook een Reisverz afgesloten voor de zekerheid..quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:12 schreef prupke het volgende:
ff een vraagje:
weet iemand of er een verzekering is die je fotoapparaten en andere onderdelen ook dekken indien je in het buitenland bent? ipv alleen in nederland?
ik kan ze zien dus hij ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:14 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Alsjemenou...
zie je ze echt niet???
Goede reisverzekeringquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:12 schreef prupke het volgende:
ff een vraagje:
Ik zie ze gewoon hoor... leuke plaatjesquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:14 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Alsjemenou...
zie je ze echt niet???
Ik zie 2 keer een leuk paardske Mauro.... Ziet er wel erg lief uit dat beesie..quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:14 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Alsjemenou...
zie je ze echt niet???
Ja maar als je een weekend naar de ardennen gaat of een dagje belgie om daar nu een reisverzekering voor af te sluiten.....quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[..]
heren, heren...
enige vorm van overleg zou geen kwaad kunnen hoor!
Wereld dekking ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Op mijn Kostbaarheden heb ik wereld dekking.. Maar ik heb toen ik naar de VS ging ook een Reisverz afgesloten voor de zekerheid..
ALs je me een mail stuurt om mij er aan te herrinneren, dan zoek ik het morgen op kantoor effe uit... en welke verz-mij je het beste kan nemen..
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:17 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga naar bed. Ben moe
Tot morgen!!!
Ik weet niet hoe het contact met je verzekeringsagent is, maar de mijne maakt het op vrijdagmiddag half 5 nog voor me op orde, zodat ik om 6 uur weg kan. telefonisch, wel te verstaan. Kost je maar een paar Euroquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:17 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja maar als je een weekend naar de ardennen gaat of een dagje belgie om daar nu een reisverzekering voor af te sluiten.....
heb ik liever iets wat me (de apparaten) dekt dan dat ik er elke keer aan moet denken
bye byequote:
als ik hem bel zoekt hij het wel voor me uitquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het contact met je verzekeringsagent is, maar de mijne maakt het op vrijdagmiddag half 5 nog voor me op orde, zodat ik om 6 uur weg kan. telefonisch, wel te verstaan. Kost je maar een paar Euro
Ik wil het wel effe uitzoeken voor je...quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:18 schreef prupke het volgende:
[..]
Wereld dekking ?
ga ik is ff navragen bij de verzekering
We zullen rustigaan doen!quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:20 schreef RonaldV het volgende:
voor de slapers: Trusten! En hou de buurtjes niet wakker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |