Ik heb de mijne bij deze toko vandaan.. Ik heb de 80cm doorsnee 5in1 versie.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben op zoek naar een reflectiescherm. Zowel Shark als Xil hebben er eentje en pea ook. Kunnen die ff specs en prijzen roepenArtikelcodes zijn ook goed
volgens mij is de mijne 60x100cmquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben op zoek naar een reflectiescherm. Zowel Shark als Xil hebben er eentje en pea ook. Kunnen die ff specs en prijzen roepenArtikelcodes zijn ook goed
Copy that....quote:
Lamerade.....quote:
quote:
66,5 wat?? IQ, Tonnage, Omvang in Inches, dagen tot zwangerschap?? WAT??quote:
Ow, dan kan ik 229 zeggen. Of 111.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
66,5 wat?? IQ, Tonnage, Omvang in Inches, dagen tot zwangerschap?? WAT??![]()
![]()
uit een ander topic: Verzekering, de moeite waard?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:12 schreef prupke het volgende:
ff een vraagje:
weet iemand of er een verzekering is die je fotoapparaten en andere onderdelen ook dekken indien je in het buitenland bent? ipv alleen in nederland?
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik vind zo'n verzekering heel erg handig. Hoewel ik natuurlijk niet de nieuwprijs terug krijg, is het beter dan niks hebben. De vakantie verzekering die ik heb dekt maar tot 500 euro ofzo.
ik heb een verzekering die dekt tot ongeveer 7000 euro aan kostbaarheden/sieraden. Kost mij 17 euro per maand ongeveer. De schade die gedekt word is ivm: beroving, afpersing, vermissing en diefstal, brand ontploffing, overige van buiten komende onheilen.
Uit de auto gestolen worden word niet gedekt, uit een stoffen tent weer wel (mits sporen van inbraak)
Oja, uit burgeroorlogen, gewapend conflict, vulkaan uitbarstingen, atoomkernreacties, aardbevingingen en overstroming ontstane schade wordt niet gedekt.
deze verzekering is van kracht waar ook ter wereld.
je avatarquote:
die prijs is nog steeds onveranderd.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:00 schreef Xilantof het volgende:
volgens mij is de mijne 60x100cm
5-in-1. (mat-doorzichting, wit, zilver, zwart en goud)
circa 40 euro volgens mij toenertijd bij fotoklein prof. in rotterdam.
Dat heb ik niet gezegdquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:41 schreef Mauro het volgende:
[..]
mag ik niet gebruiken van RonaldV
wie is dat?quote:
je had op zijn minst toch wel de comic sans door kunnen voerenquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:41 schreef Mauro het volgende:
[..]
mag ik niet gebruiken van RonaldV
hij heeft een parodie gemaakt, dat is toch rechten vrij?quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:42 schreef RonaldV het volgende:
Dat heb ik niet gezegd![]()
Ik heb gezegd dat je nog steeds geen toestemming hebt gevraagd om mijn originele werk te mogen gebruiken.
Wel:quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd![]()
Ik heb gezegd dat je nog steeds geen toestemming hebt gevraagd om mijn originele werk te mogen gebruiken.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:48 schreef Mauro het volgende:
[..]
Krijg ik dan toestemming?
Ohh... Please.....
Niet als je daarbij (delen van) het origineel gebruikt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
hij heeft een parodie gemaakt, dat is toch rechten vrij?
I stand corrected.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
I stand corrected.
permission granted.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |