allemaalquote:
neusharen zijn ieuwquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
haartjes op je lip is echt een giga afknapper, ook fotografisch artistiek gezien. Blondines denken ermee weg te komen, helaas
Om nog maar eens te zwijgen over neusharen
Ik ben blond van mezelf (wat een verrassingquote:
Haren worden niet stugger van verwijderen, ze voelen alleen stugger aan van scheren. Maar dat komt omdat ze naar verhouding dikker worden (de lengte kort je immers in). Maar zoals ik het altijd begrepen heb worden ze van waxen en epileren juist alleen maar dunner.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:22 schreef Ynske het volgende:
bij deze kun je het ook een beetje zien http://fykos.mff.cuni.cz/cz/rocnik18/fotky2/2ne-064-portret.jpg
maar Puckzzz, hoe doe je dat dan? ga je dat met een pincet doen? of waxen
en ze zeggen toch als je haren echt veel weghaald dat ze alleen maar harder gaan groeien, en dat ze stugger worden.
als ik nu toch bezig ben, heeft er nog iemand tips enof linkjes naar dingen over visagie?
zo ron jij hebt er verstand vanquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Haren worden niet stugger van verwijderen, ze voelen alleen stugger aan van scheren. Maar dat komt omdat ze naar verhouding dikker worden (de lengte kort je immers in). Maar zoals ik het altijd begrepen heb worden ze van waxen en epileren juist alleen maar dunner.
Ik maak er een gewoonte van om door te vragen als ik iets wil weten. In dit geval aan mijn vaste visagiste. Overigens kun je dit soort tips ook links en rechts op Internet vinden.quote:
Ik scheer altijd wireless:quote:
jij hebt een visagiste?!quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik maak er een gewoonte van om door te vragen als ik iets wil weten. In dit geval aan mijn vaste visagiste. Overigens kun je dit soort tips ook links en rechts op Internet vinden.
Ik heb geen idee wie het is, maar het toverwoord hier is 'epileren'quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:22 schreef Ynske het volgende:
bij deze kun je het ook een beetje zien http://fykos.mff.cuni.cz/cz/rocnik18/fotky2/2ne-064-portret.jpg
maar Puckzzz, hoe doe je dat dan? ga je dat met een pincet doen? of waxen
en ze zeggen toch als je haren echt veel weghaald dat ze alleen maar harder gaan groeien, en dat ze stugger worden.
als ik nu toch bezig ben, heeft er nog iemand tips enof linkjes naar dingen over visagie?
waxen helpt bij mij niet meerquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie het is, maar het toverwoord hier is 'epileren'
en ja bovenlip e.d. wax je gewoon. Meestal valt het op wangen en kin wel mee, maar ik ken ook vrouwen met een hele dikke laag blond donshaar (die het niet weghalen waar ik dus elke keer naar zit te staren als ik met ze praat)
quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:33 schreef Re het volgende:
[..]
jij hebt een visagiste?!
ik dacht al zoiets ...je ziet er altijd zo goed uit![]()
oeh goede tipquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
![]()
![]()
En stug doorroken om de boel goed te conserveren (je dak teer je ook om de zoveel jaar opnieuw) natuurlijk!
Iemand een sigaar?![]()
hmmmquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie het is, maar het toverwoord hier is 'epileren'
en ja bovenlip e.d. wax je gewoon. Meestal valt het op wangen en kin wel mee, maar ik ken ook vrouwen met een hele dikke laag blond donshaar (die het niet weghalen waar ik dus elke keer naar zit te staren als ik met ze praat)
Misschien kan ik dan eindelijk eens te weten komen wat ze nou precies deed met die sigaar...quote:
Uhm.....ik denk a.s. vrijdag of volgende week vrijdagquote:
gewoon oproken natuurlijk...wat anders?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Misschien kan ik dan eindelijk eens te weten komen wat ze nou precies deed met die sigaar...![]()
Jij hebt duidelijk Mr. Romance niet gezien gisteravond. Dan had je nu geweten dat waxen wel degelijk nog werktquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk Mr. Romance niet gezien gisteravond. Dan had je nu geweten dat waxen wel degelijk nog werkt![]()
ze deden zelfs de schaamstreek met waxen bij die mannen![]()
![]()
zeg mauro, die icon van jou.....???quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:41 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel wat Cohiba's liggen
quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk Mr. Romance niet gezien gisteravond. Dan had je nu geweten dat waxen wel degelijk nog werkt![]()
ze deden zelfs de schaamstreek met waxen bij die mannen![]()
![]()
ik heb 1 keer de bikinilijn gewaxt.....ik doe het noooooooit weer ook al zou er een heel oerwoud groeienquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:43 schreef Ynske het volgende:
[..]mijn god dat lijkt me heftig pijnlijk
dieetquote:
Venus is iddquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb 1 keer de bikinilijn gewaxt.....ik doe het noooooooit weer ook al zou er een heel oerwoud groeien![]()
thank God for Venus
quote:
Hier en nuquote:
Met een lekker plakje jonge kaasquote:
zou jij je MSN ff aan willen slingeren?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier en nuWas errug lekker
Het management vond het nodig om te trakteren in het kader van een project
Nu koffie
![]()
![]()
Ik zit op kantoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zou jij je MSN ff aan willen slingeren?
Neem van mij aan: er is ALTIJD een weg naar buiten. Systeembeheerders gebruiken MSN namelijk op grote schaal. Je moet het alleen wel ff uitvinden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zit op kantoorFirewall en zo
Geen MSN ben ik bang
Mailen mag altijd
webmessengerquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zit op kantoorFirewall en zo
Geen MSN ben ik bang
Mailen mag altijd
Webmessenger!quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Neem van mij aan: er is ALTIJD een weg naar buiten. Systeembeheerders gebruiken MSN namelijk op grote schaal. Je moet het alleen wel ff uitvinden.
Kun je wel programma's installeren?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
De url voor webmessenger is in de proxy geblokkeerd! En daarnaast ben ik er persoonlijk niet zo happig op om dat soort policy-overschrijdende dingen te doen![]()
Maar goed...als jullie een niet zo bekende url hebben
er is een webmessenger op schoolweb geloof ikquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
De url voor webmessenger is in de proxy geblokkeerd! En daarnaast ben ik er persoonlijk niet zo happig op om dat soort policy-overschrijdende dingen te doen![]()
http://www.webmessenger.com/quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:58 schreef RonaldV het volgende:
overigens: ik volgde Ynskes linkje over copyright: wisten jullie dat er in 1912 al sprake was van televisie, radio en computers?
* wacht op uitleg die nu ongetwijfeld gaat volgen...![]()
Doe jij wel eens iets met PI's?quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]de Auteurswet 1912 is in 1994 aangepast, en zou binnenkort weer aangepast/gevuld worden
http://www.msgweb.nl/nl/MSN_Tools/MSN_op_school/ kun je ook nog proberenquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
http://www.webmessenger.com/
http://webmessenger.msn.com/
http://www.e-messenger.net/
achteraf lezenquote:
En de postduif gaat alweer terugquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:56 schreef Puckzzz het volgende:
En alweer vliegt er digitale informatie door de ruimte
en anders het irc kanaalquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
http://www.msgweb.nl/nl/MSN_Tools/MSN_op_school/ kun je ook nog proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |