die van FWNK wil ik graag door snijden, heb ik geen moeite mee.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom zou ik je polsen door willen snijden?
Dunno. Maar gelukkig kun je d'r niet bij, dus hoef je d'r ook niet over in te zittenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom zou ik je polsen door willen snijden?
dat is onreinquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die van FWNK wil ik graag door snijden, heb ik geen moeite mee.
Het is net als of je een varken slacht. Uiterlijk is bijna het zelfde![]()
kut je hebt gelijk. En wat doen we nu dan?quote:
Eerst het varkentje goed wassen hequote:Op donderdag 2 februari 2006 17:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kut je hebt gelijk. En wat doen we nu dan?
Ik heb 1 klok in mijn kamer die het niet doet.quote:
Kom gezellig langs johquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die van FWNK wil ik graag door snijden, heb ik geen moeite mee.
Het is net als of je een varken slacht. Uiterlijk is bijna het zelfde![]()
hoe kun je dan weten dat hij het niet doetquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:11 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb 1 klok in mijn kamer die het niet doet.
Ooit eens gekregen van mijn vader, maar ik heb er nooit batterijen in gedaan.
Nou, hij doet het niet, maar hij is niet kapot.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:12 schreef M5 het volgende:
[..]
hoe kun je dan weten dat hij het niet doet
mja. als je het zo zegtquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, hij doet het niet, maar hij is niet kapot.
Niet doen en kapot is toch niet hetzelfde?
Omdat er geen batterijen inzitten slimpiequote:Op donderdag 2 februari 2006 17:12 schreef M5 het volgende:
[..]
hoe kun je dan weten dat hij het niet doet
Een mercedesklok?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat er geen batterijen inzitten slimpie
Ik heb een mercedesklok zonder batterijen, omdat ie zo irritant tiktIk heb de batterijen er uit gehalad op het koment dat ze wijzers in stervromd stonden
Om te kunnen zien of een klok het doet moet je er wel eens batterijen in doen. Dat had ze nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat er geen batterijen inzitten slimpie
Ach, van mij hoeft ie het ook nooit te doenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:16 schreef M5 het volgende:
[..]
Om te kunnen zien of een klok het doet moet je er wel eens batterijen in doen. Dat had ze nog nooit gedaan.
Amenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ow, of we iets liever willen doen tegen Fwnk. Hem een irritante user vinden is OK, maar suggereren zn polsen door te snijden, en hem onrein noemn is de eerste keer misschien nog grappig, ik ben er eerlijk gezegd wel een beetje op uit gekeken.
Als je iemand niet uit kunt staan, negeer m dan.
Annequote:
Alexxxquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ow, of we iets liever willen doen tegen Fwnk. Hem een irritante user vinden is OK, maar suggereren zn polsen door te snijden, en hem onrein noemn is de eerste keer misschien nog grappig, ik ben er eerlijk gezegd wel een beetje op uit gekeken.
Picsquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Anne![]()
!
Ik heb mijn stuurtje ingebouwd.
Wel 2x zo klein als mijn vorige, maar zwaarder sturen doet ie niet echt.
En zwart! Ik heb nu echt bijna alles zwart in mijn auto.
Ach, het gaat ook wel een beetje ver.quote:
hij blijft wel HET zieke pusgezwel van de PTA SCquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
jij bent ook zo vervelend gemaakt positef en vrolijk altijdquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, het gaat ook wel een beetje ver.
Fwnk probeert mee te posten en niet eens zo slecht!
Oh en smakelijk Fwnk!
Luister eens naar het modjequote:Op donderdag 2 februari 2006 17:31 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
hij blijft wel HET zieke pusgezwel van de PTA SC
Negeren werkt alleen als iedereen dat doet, ik doe het vrijwel alleen maar, maar er zijn dan toch weer mensen die hem quoten, en dan is de circel weer rond en komt die mongool keer op keer weer aanwippen hier
Fwnk, je bent triest! [afbeelding]
Wees blij.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:33 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
jij bent ook altijd zo vervelend gemaakt positef en vrolijk altijd
GEMAAKT staat er, dat is niet positief....quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wees blij.
Als ik sjago ben heb ik haast geen zin om achter mijn computer te zitten.
Dan eet ik liever een groot stuk chocolade met een goede jankfilm erbij..
Kerel, je kent me geeneens.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:36 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
GEMAAKT staat er, dat is niet positief....
Het druipt er gewoon vanaf
Vrouwen met karakter =
ijsmeis =
Wat nou?quote:
lees het nogges boven deze postquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kerel, je kent me geeneens.
De-kanten zie je haast niet van me
.
Ga iemand anders liggen afkraken, mongool. Ik ben je gezeik over Fwnk ook zat.
Je gaat buiten het boekje.
valt op meerdere manieren te interpretren ja.quote:
iemand zelf mongool noemen en dan zeggen dat hij buiten zijn boekje gaatquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:37 schreef ijsmeis het volgende:
Ga iemand anders liggen afkraken, mongool. Ik ben je gezeik over Fwnk ook zat.
Je gaat buiten het boekje.
Hij is best wel lekker voor een geestelijk gehandicapte hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:46 schreef Zonda_F het volgende:
Ja mijn broertje heeft het syndroom van down, het ligt erg gevoelig voor me
Ik zal eens mailen met de admin
ja soms zetten die spleetoogjes niet helemaal door eh!quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:47 schreef Dangel het volgende:
[..]
Hij is best wel lekker voor een geestelijk gehandicapte hoor
Is Alexxxxx jou broertjequote:Op donderdag 2 februari 2006 17:51 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
alexxxx_is_een_fries_met_een_paar_vreemde_afwijkingen@hotmail.com should do the trick [afbeelding]
0?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
valt op meerdere manieren te interpretren ja.
en klik jij eens op die 0 helemaal rechtsonderin
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat nou?
Varkens slachten is onrein klopt toch?
Dat ie jou wilt gaan slachten had ik het dit keer niet over
Mocht je em tussen de lamellen van je radiator wegpulken?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:02 schreef Klonk het volgende:
Hallo Guppies, ik vandaag geen varkens geslacht wel een konijn aan gort gereden
brrrr die heb ik altijd lelijk gevonden. en deze in x2quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Citroën BX
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 02-02-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
brrr.... stratemakers ferrariquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Citroën BX
Eigenaar: onbekend
Datum: 02-02-2006
Baraquote:
Dat wordt gezelligquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind de BX zo stom dat ie weer tof is25 februari BX-meeting waar ik naar toe ga, met twee vrienden, die elkaar kennen, maar niet bepaald vrienden zijn van elkaar
De een is citrofiel, de ander is BX hater
baf, tegen de bumper en door onder het voorwielquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:08 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Mocht je em tussen de lamellen van je radiator wegpulken?
Btw:
http://www.chucknorrisfacts.com/additionalfacts.html
ik kwam er gister achter dat ik elke ochtend en middag langs een aannemer rij met allemaal vrachtwagens in de buzzybee kleuren, dus ik denk nu dagelijks 2x aan Alexxxxxquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:56 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb vandaag in Boxtel een Unimog gezien trouwens![]()
Klinkt best geil zo'n dingDit was tevens de 1e keer dat ik aan alexxxxx moest denken terwijl ik aan het werk was
2x is too much manquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kwam er gister achter dat ik elke ochtend en middag langs een aannemer rij met allemaal vrachtwagens in de buzzybee kleuren, dus ik denk nu dagelijks 2x aan Alexxxxx![]()
Je gevoelens onderdrukken door een andere route te nemenquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
sochtends probeer ik dan ook de dijk erachter te nemen, maar daar zitten klote drempels enzo![]()
story of my lifequote:Op donderdag 2 februari 2006 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je gevoelens onderdrukken door een andere route te nemen![]()
Anderhalf uur rijden en ik was naar een sollicitatiequote:Op donderdag 2 februari 2006 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Mag jij de namen van je klanten op internet zetten?
en zo ver bij woerden vandaan woon je ook weer niet
Renault ? Die was ook al bij de vorigequote:Op donderdag 2 februari 2006 19:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Anderhalf uur rijden en ik was naar een sollicitatie![]()
(btw Bojan, kijk eens op de achterkant van de kaft van de nieuwe Autovisie![]()
)
Nee nee, moet je echt ff kijken, ik denk dat ik ga reagerenquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
Renault ? Die was ook al bij de vorige![]()
Daarnaast laat ik het wel duidelijk blijken als ik zou willen dat iemand jou zou slachten.quote:
doe dat eens dan doe dat eensquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daarnaast laat ik het wel duidelijk blijken als ik zou willen dat iemand jou zou slachten.
Hoiquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daarnaast laat ik het wel duidelijk blijken als ik zou willen dat iemand jou zou slachten.
neuh, ok hijs irri, maar das nog geen reden.quote:
laatst wilde je nietquote:
opgeruimd staat netjes tochquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
neuh, ok hijs irri, maar das nog geen reden.
Dood is immers zo definitief.
oook debiteuren crediteuren. wat was dat mooi zegquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:35 schreef BazzoS het volgende:
http://www.onzin.com/view.php?id=1566
Gouwe ouwe
DVD staat in de kast (deel 2quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oook debiteuren crediteuren. wat was dat mooi zeg
behalve wat regionale zender heb ik ze ook allemaal hierquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:45 schreef ook_gek het volgende:
http://www.casema.nl/portal/page?_pageid=53,282231&_dad=portal&_schema=PORTAL
ik hoef me nooit meer te vervelen. Ik heb gewoon alle zenders die er staan tot mijn beschikking
Quote opgelsagen, die ga ik tegen je gebruikenquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:45 schreef ook_gek het volgende:
http://www.casema.nl/portal/page?_pageid=53,282231&_dad=portal&_schema=PORTAL
ik hoef me nooit meer te vervelen. Ik heb gewoon alle zenders die er staan tot mijn beschikking
ik heb ze voor nopquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:52 schreef M5 het volgende:
[..]
behalve wat regionale zender heb ik ze ook allemaal hier
toch issut zoquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is dat zo?Kan me niet voorstellen
Ik wens in ieder geval niemand dood.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
iemand zelf mongool noemen en dan zeggen dat hij buiten zijn boekje gaat![]()
je kant toch gewoon een eindje gaan gummen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:15 schreef PeuRac het volgende:
Wie weet of er morgen avond in Oldenzaal wat te doen is, moet vanaf half8 tot 1u wachten
Richardquote:
Welke user?quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zou dat door de afwezigheid van een bepaalde user komen?
lambal! ik ben al weer bijna geflitst met 160 vandaagquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
lambal! ik ben al weer bijna geflitst met 160 vandaag![]()
160 tot 120 is nog nooit zo snel gegaan :\') Mensen achter me ook allemaal vol in de ankers![]()
En daarna duimpje omhoog![]()
Levensgevaarlijk man die tifus flitsers![]()
:')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
lambal! ik ben al weer bijna geflitst met 160 vandaag![]()
160 tot 120 is nog nooit zo snel gegaan :\') Mensen achter me ook allemaal vol in de ankers![]()
En daarna duimpje omhoog![]()
Levensgevaarlijk man die tifus flitsers![]()
Was 2 jaar geleden he, toen tot 10km/h nog 28 euro kostte ipv 30 euro.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:40 schreef BoJo het volgende:
145 euro vind ik nog wel meevallen
147 euro vind ik nog steeds meevallenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was 2 jaar geleden he, toen tot 10km/h nog 28 euro kostte ipv 30 euro.
9 van de 10x zie ik ze staan en die andere keer rijd ik netjes de snelheid zoals het hoortquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:37 schreef BoJo het volgende:
[..]mazzelaar
ik voel me echt gaar :\')
ja hier ookquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
9 van de 10x zie ik ze staan en die andere keer rijd ik netjes de snelheid zoals het hoort
^^^^ with stupidquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:11 schreef PeuRac het volgende:
Het is zaterdag vandaag he? Ik heb echt het gevoel dat het al zondag is
Alsof jij op je helderst bentquote:
Altijd al geweten dat je van gisteren was :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:22 schreef Fwnk het volgende:
Ik heb de hele week al het idee dat het gister is, en dat is echt kut :\')
ik snap het niet :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:27 schreef Sjoem het volgende:
Ik wilde vandaag bij mijn ouders gaan koken, want zij eten iets wat ik niet graag eet.
Zijn alle kookpitjes al bezet![]()
Nu heb ik maar kant en klare pannenkoeken gehaald om in de magnetron te doen.![]()
lekker om een frikandelletje of kroketje heen wikkelen, poedersuiker er tussen, heerlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:27 schreef Sjoem het volgende:
Ik wilde vandaag bij mijn ouders gaan koken, want zij eten iets wat ik niet graag eet.
Nu heb ik maar kant en klare pannenkoeken gehaald om in de magnetron te doen.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lekker om een frikandelletje of kroketje heen wikkelen, poedersuiker er tussen, heerlijk
Dudequote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lekker om een frikandelletje of kroketje heen wikkelen, poedersuiker er tussen, heerlijk
Nou, we hebben 4 kookpitten.quote:
als iets vies is zijn het die kant en klare pannenkoeken welquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:27 schreef Sjoem het volgende:
Ik snap die ene post van jou ook niet :')quote:
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als iets vies is zijn het die kant en klare pannenkoeken wel
Ik vind jou tof. Er staat DAF in je naam :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:30 schreef Zonda_F het volgende:
:\')
gesnopenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:29 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, we hebben 4 kookpitten.
Mijn vader heeft er 3 nodig voor het eten wat hun eten. En dat andere kookpitje kan ik niet echt gebruiken omdat er een grote wok voor in de weg staat.
Vandaar
je moet ze gewoon kaal eten, van die zoetequote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als iets vies is zijn het die kant en klare pannenkoeken wel
^^^^^^ = I am , als in ik wijs naar boven , als in I am with stupid, als in ik deel hetzelfdequote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap die ene post van jou ook niet :\')
Ik heb zoete en neutrale meegenomen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:31 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
je moet ze gewoon kaal eten, van die zoete
hoeft niets op![]()
Precies, lekker makkelijk als ontbijtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:31 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
je moet ze gewoon kaal eten, van die zoete
hoeft niets op![]()
Wat een toeval, ik ben namelijk ook heel tofquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind jou tof. Er staat DAF in je naam :\')
Ik dacht dat je alleen mij stop noemde :') zo helder ben ik dusquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
^^^^^^ = I am , als in ik wijs naar boven , als in I am with stupid, als in ik deel hetzelfde
snap je het nu ? :\')
* BoJo trek krijgtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:32 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb zoete en neutrale meegenomen.
En dan met kersen of banaan erop
en koud!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Precies, lekker makkelijk als ontbijt
Döner Kebab,quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:31 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, ik heb gisteren al frietjes gehad.
Dus vandaag even niet
Ben ik te lui voor :') moet je weer wachten enzoquote:
Ja, of pannenkoeken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Döner Kebab,
Pizza,
Chinees,
keus genoeg
En raapstamppot, en erwetnsoep, en bruine bonen, en tomatensoep, en schnitzel met gebakken aardappeltjes en spekjes en.....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
jouw smaak bestaat alleen uit frituur en chinees :\')
Ik heb het over panenkoeken met delletjes en kroketjesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:31 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, ik heb gisteren al frietjes gehad.
Dus vandaag even niet
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb het over panenkoeken met delletjes en kroketjes:\')
Dat klinkt gewoon al smerig :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb het over panenkoeken met delletjes en kroketjes:\')
ik vreet allesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En raapstamppot, en erwetnsoep, en bruine bonen, en tomatensoep, en schnitzel met gebakken aardappeltjes en spekjes en.....
Ja, datwas het :\')
Vuilnisbak :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:37 schreef BoJo het volgende:
zou me niks verbazen als ik die kroketten in pannenkoeken ook zou vreten :\')
Kom eens langs dan, gaan we ze samen etenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:37 schreef BoJo het volgende:
zou me niks verbazen als ik die kroketten in pannenkoeken ook zou vreten :\')
onder het genot van een Beerenburgje ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom eens langs dan, gaan we ze samen eten
herftstbok en champagne staan koudquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
onder het genot van een Beerenburgje ?![]()
* BoJo strompelt naar de autoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
herftstbok en champagne staan koud
wat heeft dat plaatje er nou weer mee te maken ? :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe laat ben je er?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe laat ben je er?
[afbeelding]
Niks, ik had gewoon zin die te posten :') Wat een hoofd :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat heeft dat plaatje er nou weer mee te maken ? :\')
ja het enige wat klopt zijn de tieten. Lelijke kop, geen heupen en te dunnen bovenbenenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks, ik had gewoon zin die te posten :\') Wat een hoofd :\')
En zelfs dat valt nog te betwijfelen, want je ziet de beugel van de BH duidelijk zittenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja het enige wat klopt zijn de tieten. Lelijke kop, geen heupen en te dunnen bovenbenen:\')
ding maakte ook een tering herrie :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:53 schreef PeuRac het volgende:
Alexxxxx waar haal je dat lelijke mormel vandaan![]()
@BoJo, tering, 108 graden, zo heet word zelfs m\'n motor nooit![]()
geniaalquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, ik gag geen links meer posten naar andere fok locateis :\')
topic nr 814195gaat over haar :\')
of ctrl Fin mn posthistorie op \"geniale\" of \"bord\"of zo :\')
Dude.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
WTFquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:55 schreef Zonda_F het volgende:
hij heeft gisteren ook nog een tafelvoetbaltafel besteld
Er werkt daar op het callcenter maximaal 15 man tegelijk, maar die hebben wel een fullsize pooltafel, pingpongtafel, dartbord, en nu volgende week dus ook een tafelvoetbaltafel [afbeelding]
En er wordt echt om honderden euro\\\\\\\\\\\\\\\'s gewed op die tafels elke pauze![]()
![]()
¤9 per uur, maar de meeste werknemers klussen aardig bij volgens mij :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
WTFhoeveel verdienen jullie wel niet dan. Pool tafel is wel super chill trouwens
als het kantoor hier boven klaar is krijgen wij er misschien ook een
Kijk dat zijn de betere werkplekkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:01 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
¤9 per uur, maar de meeste werknemers klussen aardig bij volgens mij :\')
Die tafelvoetbal tafel hebben ze ook gewoon met 5 man gekocht, niet op kosten van de zaak
ik merk het :') Breuls, Iteejer, Slablaadje en companen hoeven zich neit te vervelen dit weekend iig :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah je moet wel [url=hierurlplaats] naampje [/ url ] doen![]()
wakkere dodo :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
godver, ik ging naar beneden om even wat te eten, heb net gestofzogen, maar nog steeds niks gegeten
NEEE DAT MEEN JE NIET???quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:40 schreef PeuRac het volgende:
fok was gecrased :\\\')
Zie MED (kan de link niet posten, dan krijg ik een foutmelding)
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
@ hug
http://video.google.com/videoplay?docid=8933869810642490334&q
senna en prost op de karts
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Gelukkig is de mattenset van de server weer stevig vast getaped
Sennaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:37 schreef Zonda_F het volgende:
[..]![]()
![]()
Heerlijk close eh
!
Karting in Bercy
Schumi is daar ook vaak geweest
Dubbelzinnigquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Senna
jammer dat ie kapot ging
Dat heeft toch niets met luchtkoeling te maken?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:49 schreef Zonda_F het volgende:
ja die 100cc blokken gaan stuk bij het leven(draaien ruim 22k rpm)
Op de kartbaan zie je soms nog wel eens wat mensen die een oude luchtgekoelde hebben gekocht (goedkoop in de aanschaf) en dan is het echt puur leedvermaak :\')
Starten lukt niet, na 2 bochten verzuipt dat ding zich, of hij slaat na 2 bochten af omdat ie te arm staat, vetgeslagen bougie\'s bij de vleet, enz enz. :\')
Die slijten sneller door slechtere slijtage.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met luchtkoeling te maken?
Hogere slijtage.... ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die slijten sneller door slechtere slijtage.
Gelukkig dat ik nog een leven hebquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:55 schreef Ballebek het volgende:
He lull\'s lekker een dagje offline geweest
<insert Digitv pimp quote over alle kanalen, nooooit meer vervelen enzo>quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:20 schreef ook_gek het volgende:
Ghihihihih ik verveel me dood ghihihi
Ik weet niet precies hoe et zit, maar deze watergekoelde blokken blijven veel beter heelquote:
Zo de tering gek dat extreme kanaal is uber geil manquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:22 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
<insert Digitv pimp quote over alle kanalen, nooooit meer vervelen enzo>
:\')
Ja ok maar dat heeft toch niets met verzuipen enzo te maken? of komt dat omdat het gewoon oudere blokken zijn?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:25 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe et zit, maar deze watergekoelde blokken blijven veel beter heel
[afbeelding]
Ze zijn ook doorontwikkeld, die luchtgekoelde blokken zijn gewoon een oudere generatie.
dat komt gewoon omdat het 100cc automaten zijn die megagevoelig zijn qua brandstof/lucht mengelquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:36 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja ok maar dat heeft toch niets met verzuipen enzo te maken? of komt dat omdat het gewoon oudere blokken zijn?
heb je zo'n illegale kabeldecoder? Of heb je netjes een abbotje genomen bij Casema? oO<quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:47 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek luistert billy nasty - the torture chamber![]()
netjes abbo natuurlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:01 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
heb je zo\'n illegale kabeldecoder? Of heb je netjes een abbotje genomen bij Casema? oO<
Je had al eerder gepost hoor :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:01 schreef hermandeperman het volgende:
Ah, we zijn weer online :\')
tussendoor nog ja... bij mijn weten tenminste....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je had al eerder gepost hoor :\')
Of was het weer offline?
heb jij gedronken zoon?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
tussendoor nog ja... bij mijn weten tenminste....
voor net ff ¤200 kan ik hele mooie kasten krijgen die je zo overal kunt inpluggen waar Casema is, en dan heb heb je alle kanalen, thema pakketten en canal + enz. Update zichzelf automatisch, geen abbo nodigquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
netjes abbo natuurlijk
Wist jij overgens dat Dj Gizmo ook club muziek draaid![]()
Kwamen hem dinsdag tegen tijdens stappen![]()
En er waren nog meer bekende dj\'s daar gewoon omdat ze even op stap wilde gaan. Was even appart zeg maar![]()
check alle posts + tijdstippen, we zijn hier gewoon door gegaan hoor :\')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
tussendoor nog ja... bij mijn weten tenminste....
man tuurlijk heb ik een illegale kast zonder kaartje met alle paketten tot mijn beschikking. Ik heb iets van 120 kanalen als je dat allemaal gaat betalen kost je dat net geen 200 per maand. Zo mogol ben ik ook niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:20 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
voor net ff ¤200 kan ik hele mooie kasten krijgen die je zo overal kunt inpluggen waar Casema is, en dan heb heb je alle kanalen, thema pakketten en canal + enz. Update zichzelf automatisch, geen abbo nodig
En Gizmo club?![]()
![]()
Helaas was ik er toen niet. Maar ik wil dit echt een keer mee makenquote:Vorige week draaide Ferry Salee op Mellow Moods. We kennen Ferry natuurlijk beter als Gizmo. Gizmo is een oude rot in het vak. Letterlijk, vraag hem maar eens voorzichtig naar zijn leeftijd. Hij zette zijn naam op de kaart met zijn optredens op Rave the City, Thunderdome en andere feesten waar kale jongeren in trainingspakken rondstuiterden en draait nog steeds gabber (al heet dat nu hardstyle, jumpstyle, oldstyle en verzin maar een style), maar hij beperkt zich niet tot de hardcore. Bezoekers van het eerste uur van Mellow Moods weten dat Ferry pakkende clubsets kan draaien en afgelopen dinsdag was dat niet anders. Met af en toe een greep in het verleden liet hij weten zijn geschiedenis te kennen. Ik noem een J.M. Silk.
is die dj gizmo dezelfde die vroeger op de cd's "housparty 1 t/m 350 stond"?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
man tuurlijk heb ik een illegale kast zonder kaartje met alle paketten tot mijn beschikking. Ik heb iets van 120 kanalen als je dat allemaal gaat betalen kost je dat net geen 200 per maand. Zo mogol ben ik ook niet.
Ik heb overgens minder betaald. En inderdaad je plugt hem gewoon aan een casema kabel en gaan met die banaan.
EN ja Gizmo draaid club![]()
Ik was op stap dinsdag met iemand en die kent hem erg goed. HEbben in 1 huis gewoond of zo. En ik zeg van WTF doet hij hier dan? Oh gewoon gezellig stappen net als wij en hij draaid soms ook op dit feest. Dus ik zeg nee man dit is een club feest. Ja zegt hij en dat draaid hij dan ook. En onwijs vaak ook nog.
ik stond echt van![]()
Als je een hippie op een fiets, of in een lesauto ziet: dat ben ik danquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:37 schreef vlad het volgende:
ik ga volgende week naar boot holland en misschien ga ik een nieuw bootje kopen dit jaar![]()
![]()
Gizmo van de kei harde gabber samen met the dark raver werkte hijquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:39 schreef vlad het volgende:
[..]
is die dj gizmo dezelfde die vroeger op de housparty 1 t/m 350 stond?![]()
dan heb ik nog een cd van hem in de kast liggenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gizmo van de kei harde gabber samen met the dark raver werkte hij
waarschijnlijk loop ik dan binnen en als ik daar een hippie in een lesauto zie, kan ik je verzekeren dat je nog wel een aantal lessen nodig bent voor je rijbewijsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je een hippie op een fiets, of in een lesauto ziet: dat ben ik dan
Een van mn topfoto\\\'s gescand
[afbeelding]
Merk en type: Mercedes-Benz 5035
Eigenaar: Jelle Bijlsma / TNF
Datum: 24 maart 2000
Hoezo vaag? Ik zit net die site te lezen van mellow moods en ik noem even een paar namen die daar club gedraaid hebben,quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:42 schreef vlad het volgende:
[..]
dan heb ik nog een cd van hem in de kast liggenwas nog uit mijn wannabee-gabber-periode
![]()
maar dan is het idd wel vaag dat ie nu club draait![]()
mellow moods is een begip in den haag. Het leuke is ook dat veel van deze dj\'s gewoon langs komen okal hoeven ze niet te draaienquote:24 JANUARI
CHUCKIE (CLUB)
MARK VAN DALE
31 JANUARI
TOM DE NEEF (B)
BAGGI (REVOLUTION)
7 FEBRUARI
BRIAN S
MARK VAN DALE
14 FEBRUARI
VALENTINE SPECIAL
DJ MARCELLO
21 FEBRUARI
FEDDE LEGRAND
PETER VAN LEEUWEN
28 FEBRUARI
HOLIDAY SPECIAL
ERICK E
MARK VAN DALE
PETER VAN LEEUWEN
7 MAART
BENNY RODRIGUES
PETER VAN LEEUWEN
14 MAART
MARK VAN DALE SOLO
21 MAART
MISS MONICA
MISS BUNTY (VOCALS)
PETER VAN LEEUWEN
28 MAART
CHUCKIE (HOUSE SET)
MARK VAN DALE
heb al een 791 gereed staan nuquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
geen tijd
dat starten van die F40 LM trouwens![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |