ik vreet allesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En raapstamppot, en erwetnsoep, en bruine bonen, en tomatensoep, en schnitzel met gebakken aardappeltjes en spekjes en.....
Ja, datwas het :\')
Vuilnisbak :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:37 schreef BoJo het volgende:
zou me niks verbazen als ik die kroketten in pannenkoeken ook zou vreten :\')
Kom eens langs dan, gaan we ze samen etenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:37 schreef BoJo het volgende:
zou me niks verbazen als ik die kroketten in pannenkoeken ook zou vreten :\')
onder het genot van een Beerenburgje ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom eens langs dan, gaan we ze samen eten
herftstbok en champagne staan koudquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
onder het genot van een Beerenburgje ?![]()
* BoJo strompelt naar de autoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
herftstbok en champagne staan koud
wat heeft dat plaatje er nou weer mee te maken ? :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe laat ben je er?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe laat ben je er?
[afbeelding]
Niks, ik had gewoon zin die te posten :') Wat een hoofd :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat heeft dat plaatje er nou weer mee te maken ? :\')
ja het enige wat klopt zijn de tieten. Lelijke kop, geen heupen en te dunnen bovenbenenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks, ik had gewoon zin die te posten :\') Wat een hoofd :\')
En zelfs dat valt nog te betwijfelen, want je ziet de beugel van de BH duidelijk zittenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja het enige wat klopt zijn de tieten. Lelijke kop, geen heupen en te dunnen bovenbenen:\')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |