147 euro vind ik nog steeds meevallenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was 2 jaar geleden he, toen tot 10km/h nog 28 euro kostte ipv 30 euro.
9 van de 10x zie ik ze staan en die andere keer rijd ik netjes de snelheid zoals het hoortquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:37 schreef BoJo het volgende:
[..]mazzelaar
ik voel me echt gaar :\')
ja hier ookquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
9 van de 10x zie ik ze staan en die andere keer rijd ik netjes de snelheid zoals het hoort
^^^^ with stupidquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:11 schreef PeuRac het volgende:
Het is zaterdag vandaag he? Ik heb echt het gevoel dat het al zondag is
Alsof jij op je helderst bentquote:
Altijd al geweten dat je van gisteren was :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:22 schreef Fwnk het volgende:
Ik heb de hele week al het idee dat het gister is, en dat is echt kut :\')
ik snap het niet :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:27 schreef Sjoem het volgende:
Ik wilde vandaag bij mijn ouders gaan koken, want zij eten iets wat ik niet graag eet.
Zijn alle kookpitjes al bezet![]()
Nu heb ik maar kant en klare pannenkoeken gehaald om in de magnetron te doen.![]()
lekker om een frikandelletje of kroketje heen wikkelen, poedersuiker er tussen, heerlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:27 schreef Sjoem het volgende:
Ik wilde vandaag bij mijn ouders gaan koken, want zij eten iets wat ik niet graag eet.
Nu heb ik maar kant en klare pannenkoeken gehaald om in de magnetron te doen.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lekker om een frikandelletje of kroketje heen wikkelen, poedersuiker er tussen, heerlijk
Dudequote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lekker om een frikandelletje of kroketje heen wikkelen, poedersuiker er tussen, heerlijk
Nou, we hebben 4 kookpitten.quote:
als iets vies is zijn het die kant en klare pannenkoeken welquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:27 schreef Sjoem het volgende:
Ik snap die ene post van jou ook niet :')quote:
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als iets vies is zijn het die kant en klare pannenkoeken wel
Ik vind jou tof. Er staat DAF in je naam :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:30 schreef Zonda_F het volgende:
:\')
gesnopenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:29 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, we hebben 4 kookpitten.
Mijn vader heeft er 3 nodig voor het eten wat hun eten. En dat andere kookpitje kan ik niet echt gebruiken omdat er een grote wok voor in de weg staat.
Vandaar
je moet ze gewoon kaal eten, van die zoetequote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als iets vies is zijn het die kant en klare pannenkoeken wel
^^^^^^ = I am , als in ik wijs naar boven , als in I am with stupid, als in ik deel hetzelfdequote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap die ene post van jou ook niet :\')
Ik heb zoete en neutrale meegenomen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:31 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
je moet ze gewoon kaal eten, van die zoete
hoeft niets op![]()
Precies, lekker makkelijk als ontbijtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:31 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
je moet ze gewoon kaal eten, van die zoete
hoeft niets op![]()
Wat een toeval, ik ben namelijk ook heel tofquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind jou tof. Er staat DAF in je naam :\')
Ik dacht dat je alleen mij stop noemde :') zo helder ben ik dusquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
^^^^^^ = I am , als in ik wijs naar boven , als in I am with stupid, als in ik deel hetzelfde
snap je het nu ? :\')
* BoJo trek krijgtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:32 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb zoete en neutrale meegenomen.
En dan met kersen of banaan erop
en koud!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Precies, lekker makkelijk als ontbijt
Döner Kebab,quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:31 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, ik heb gisteren al frietjes gehad.
Dus vandaag even niet
Ben ik te lui voor :') moet je weer wachten enzoquote:
Ja, of pannenkoeken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Döner Kebab,
Pizza,
Chinees,
keus genoeg
En raapstamppot, en erwetnsoep, en bruine bonen, en tomatensoep, en schnitzel met gebakken aardappeltjes en spekjes en.....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
jouw smaak bestaat alleen uit frituur en chinees :\')
Ik heb het over panenkoeken met delletjes en kroketjesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:31 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, ik heb gisteren al frietjes gehad.
Dus vandaag even niet
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb het over panenkoeken met delletjes en kroketjes:\')
Dat klinkt gewoon al smerig :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb het over panenkoeken met delletjes en kroketjes:\')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |