Annequote:
Alexxxquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ow, of we iets liever willen doen tegen Fwnk. Hem een irritante user vinden is OK, maar suggereren zn polsen door te snijden, en hem onrein noemn is de eerste keer misschien nog grappig, ik ben er eerlijk gezegd wel een beetje op uit gekeken.
Als je iemand niet uit kunt staan, negeer m dan.
Picsquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Anne![]()
!
Ik heb mijn stuurtje ingebouwd.
Wel 2x zo klein als mijn vorige, maar zwaarder sturen doet ie niet echt.
En zwart! Ik heb nu echt bijna alles zwart in mijn auto.
Ach, het gaat ook wel een beetje ver.quote:
hij blijft wel HET zieke pusgezwel van de PTA SCquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ow, of we iets liever willen doen tegen Fwnk. Hem een irritante user vinden is OK, maar suggereren zn polsen door te snijden, en hem onrein noemn is de eerste keer misschien nog grappig, ik ben er eerlijk gezegd wel een beetje op uit gekeken.
jij bent ook zo vervelend gemaakt positef en vrolijk altijdquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, het gaat ook wel een beetje ver.
Fwnk probeert mee te posten en niet eens zo slecht!
Oh en smakelijk Fwnk!
Luister eens naar het modjequote:Op donderdag 2 februari 2006 17:31 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
hij blijft wel HET zieke pusgezwel van de PTA SC
Negeren werkt alleen als iedereen dat doet, ik doe het vrijwel alleen maar, maar er zijn dan toch weer mensen die hem quoten, en dan is de circel weer rond en komt die mongool keer op keer weer aanwippen hier
Fwnk, je bent triest! [afbeelding]
Wees blij.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:33 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
jij bent ook altijd zo vervelend gemaakt positef en vrolijk altijd
GEMAAKT staat er, dat is niet positief....quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wees blij.
Als ik sjago ben heb ik haast geen zin om achter mijn computer te zitten.
Dan eet ik liever een groot stuk chocolade met een goede jankfilm erbij..
Kerel, je kent me geeneens.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:36 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
GEMAAKT staat er, dat is niet positief....
Het druipt er gewoon vanaf
Vrouwen met karakter =
ijsmeis =
Wat nou?quote:
lees het nogges boven deze postquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |