Dubbelzinnigquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Senna
jammer dat ie kapot ging
Dat heeft toch niets met luchtkoeling te maken?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:49 schreef Zonda_F het volgende:
ja die 100cc blokken gaan stuk bij het leven(draaien ruim 22k rpm)
Op de kartbaan zie je soms nog wel eens wat mensen die een oude luchtgekoelde hebben gekocht (goedkoop in de aanschaf) en dan is het echt puur leedvermaak :\')
Starten lukt niet, na 2 bochten verzuipt dat ding zich, of hij slaat na 2 bochten af omdat ie te arm staat, vetgeslagen bougie\'s bij de vleet, enz enz. :\')
Die slijten sneller door slechtere slijtage.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met luchtkoeling te maken?
Hogere slijtage.... ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die slijten sneller door slechtere slijtage.
Gelukkig dat ik nog een leven hebquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:55 schreef Ballebek het volgende:
He lull\'s lekker een dagje offline geweest
<insert Digitv pimp quote over alle kanalen, nooooit meer vervelen enzo>quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:20 schreef ook_gek het volgende:
Ghihihihih ik verveel me dood ghihihi
Ik weet niet precies hoe et zit, maar deze watergekoelde blokken blijven veel beter heelquote:
Zo de tering gek dat extreme kanaal is uber geil manquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:22 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
<insert Digitv pimp quote over alle kanalen, nooooit meer vervelen enzo>
:\')
Ja ok maar dat heeft toch niets met verzuipen enzo te maken? of komt dat omdat het gewoon oudere blokken zijn?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:25 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe et zit, maar deze watergekoelde blokken blijven veel beter heel
[afbeelding]
Ze zijn ook doorontwikkeld, die luchtgekoelde blokken zijn gewoon een oudere generatie.
dat komt gewoon omdat het 100cc automaten zijn die megagevoelig zijn qua brandstof/lucht mengelquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:36 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja ok maar dat heeft toch niets met verzuipen enzo te maken? of komt dat omdat het gewoon oudere blokken zijn?
heb je zo'n illegale kabeldecoder? Of heb je netjes een abbotje genomen bij Casema? oO<quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:47 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek luistert billy nasty - the torture chamber![]()
netjes abbo natuurlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:01 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
heb je zo\'n illegale kabeldecoder? Of heb je netjes een abbotje genomen bij Casema? oO<
Je had al eerder gepost hoor :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:01 schreef hermandeperman het volgende:
Ah, we zijn weer online :\')
tussendoor nog ja... bij mijn weten tenminste....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je had al eerder gepost hoor :\')
Of was het weer offline?
heb jij gedronken zoon?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
tussendoor nog ja... bij mijn weten tenminste....
voor net ff ¤200 kan ik hele mooie kasten krijgen die je zo overal kunt inpluggen waar Casema is, en dan heb heb je alle kanalen, thema pakketten en canal + enz. Update zichzelf automatisch, geen abbo nodigquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
netjes abbo natuurlijk
Wist jij overgens dat Dj Gizmo ook club muziek draaid![]()
Kwamen hem dinsdag tegen tijdens stappen![]()
En er waren nog meer bekende dj\'s daar gewoon omdat ze even op stap wilde gaan. Was even appart zeg maar![]()
check alle posts + tijdstippen, we zijn hier gewoon door gegaan hoor :\')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
tussendoor nog ja... bij mijn weten tenminste....
man tuurlijk heb ik een illegale kast zonder kaartje met alle paketten tot mijn beschikking. Ik heb iets van 120 kanalen als je dat allemaal gaat betalen kost je dat net geen 200 per maand. Zo mogol ben ik ook niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:20 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
voor net ff ¤200 kan ik hele mooie kasten krijgen die je zo overal kunt inpluggen waar Casema is, en dan heb heb je alle kanalen, thema pakketten en canal + enz. Update zichzelf automatisch, geen abbo nodig
En Gizmo club?![]()
![]()
Helaas was ik er toen niet. Maar ik wil dit echt een keer mee makenquote:Vorige week draaide Ferry Salee op Mellow Moods. We kennen Ferry natuurlijk beter als Gizmo. Gizmo is een oude rot in het vak. Letterlijk, vraag hem maar eens voorzichtig naar zijn leeftijd. Hij zette zijn naam op de kaart met zijn optredens op Rave the City, Thunderdome en andere feesten waar kale jongeren in trainingspakken rondstuiterden en draait nog steeds gabber (al heet dat nu hardstyle, jumpstyle, oldstyle en verzin maar een style), maar hij beperkt zich niet tot de hardcore. Bezoekers van het eerste uur van Mellow Moods weten dat Ferry pakkende clubsets kan draaien en afgelopen dinsdag was dat niet anders. Met af en toe een greep in het verleden liet hij weten zijn geschiedenis te kennen. Ik noem een J.M. Silk.
is die dj gizmo dezelfde die vroeger op de cd's "housparty 1 t/m 350 stond"?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
man tuurlijk heb ik een illegale kast zonder kaartje met alle paketten tot mijn beschikking. Ik heb iets van 120 kanalen als je dat allemaal gaat betalen kost je dat net geen 200 per maand. Zo mogol ben ik ook niet.
Ik heb overgens minder betaald. En inderdaad je plugt hem gewoon aan een casema kabel en gaan met die banaan.
EN ja Gizmo draaid club![]()
Ik was op stap dinsdag met iemand en die kent hem erg goed. HEbben in 1 huis gewoond of zo. En ik zeg van WTF doet hij hier dan? Oh gewoon gezellig stappen net als wij en hij draaid soms ook op dit feest. Dus ik zeg nee man dit is een club feest. Ja zegt hij en dat draaid hij dan ook. En onwijs vaak ook nog.
ik stond echt van![]()
Als je een hippie op een fiets, of in een lesauto ziet: dat ben ik danquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:37 schreef vlad het volgende:
ik ga volgende week naar boot holland en misschien ga ik een nieuw bootje kopen dit jaar![]()
![]()
Gizmo van de kei harde gabber samen met the dark raver werkte hijquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:39 schreef vlad het volgende:
[..]
is die dj gizmo dezelfde die vroeger op de housparty 1 t/m 350 stond?![]()
dan heb ik nog een cd van hem in de kast liggenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gizmo van de kei harde gabber samen met the dark raver werkte hij
waarschijnlijk loop ik dan binnen en als ik daar een hippie in een lesauto zie, kan ik je verzekeren dat je nog wel een aantal lessen nodig bent voor je rijbewijsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je een hippie op een fiets, of in een lesauto ziet: dat ben ik dan
Een van mn topfoto\\\'s gescand
[afbeelding]
Merk en type: Mercedes-Benz 5035
Eigenaar: Jelle Bijlsma / TNF
Land van herkomst: Nederland
Datum: 24 maart 2000
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Hoezo vaag? Ik zit net die site te lezen van mellow moods en ik noem even een paar namen die daar club gedraaid hebben,quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:42 schreef vlad het volgende:
[..]
dan heb ik nog een cd van hem in de kast liggenwas nog uit mijn wannabee-gabber-periode
![]()
maar dan is het idd wel vaag dat ie nu club draait![]()
mellow moods is een begip in den haag. Het leuke is ook dat veel van deze dj\'s gewoon langs komen okal hoeven ze niet te draaienquote:24 JANUARI
CHUCKIE (CLUB)
MARK VAN DALE
31 JANUARI
TOM DE NEEF (B)
BAGGI (REVOLUTION)
7 FEBRUARI
BRIAN S
MARK VAN DALE
14 FEBRUARI
VALENTINE SPECIAL
DJ MARCELLO
21 FEBRUARI
FEDDE LEGRAND
PETER VAN LEEUWEN
28 FEBRUARI
HOLIDAY SPECIAL
ERICK E
MARK VAN DALE
PETER VAN LEEUWEN
7 MAART
BENNY RODRIGUES
PETER VAN LEEUWEN
14 MAART
MARK VAN DALE SOLO
21 MAART
MISS MONICA
MISS BUNTY (VOCALS)
PETER VAN LEEUWEN
28 MAART
CHUCKIE (HOUSE SET)
MARK VAN DALE
heb al een 791 gereed staan nuquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
geen tijd
dat starten van die F40 LM trouwens![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |