Dubbelzinnigquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Senna
jammer dat ie kapot ging
Dat heeft toch niets met luchtkoeling te maken?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:49 schreef Zonda_F het volgende:
ja die 100cc blokken gaan stuk bij het leven(draaien ruim 22k rpm)
Op de kartbaan zie je soms nog wel eens wat mensen die een oude luchtgekoelde hebben gekocht (goedkoop in de aanschaf) en dan is het echt puur leedvermaak :\')
Starten lukt niet, na 2 bochten verzuipt dat ding zich, of hij slaat na 2 bochten af omdat ie te arm staat, vetgeslagen bougie\'s bij de vleet, enz enz. :\')
Die slijten sneller door slechtere slijtage.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met luchtkoeling te maken?
Hogere slijtage.... ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die slijten sneller door slechtere slijtage.
Gelukkig dat ik nog een leven hebquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:55 schreef Ballebek het volgende:
He lull\'s lekker een dagje offline geweest
<insert Digitv pimp quote over alle kanalen, nooooit meer vervelen enzo>quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:20 schreef ook_gek het volgende:
Ghihihihih ik verveel me dood ghihihi
Ik weet niet precies hoe et zit, maar deze watergekoelde blokken blijven veel beter heelquote:
Zo de tering gek dat extreme kanaal is uber geil manquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:22 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
<insert Digitv pimp quote over alle kanalen, nooooit meer vervelen enzo>
:\')
Ja ok maar dat heeft toch niets met verzuipen enzo te maken? of komt dat omdat het gewoon oudere blokken zijn?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:25 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe et zit, maar deze watergekoelde blokken blijven veel beter heel
[afbeelding]
Ze zijn ook doorontwikkeld, die luchtgekoelde blokken zijn gewoon een oudere generatie.
dat komt gewoon omdat het 100cc automaten zijn die megagevoelig zijn qua brandstof/lucht mengelquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:36 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja ok maar dat heeft toch niets met verzuipen enzo te maken? of komt dat omdat het gewoon oudere blokken zijn?
heb je zo'n illegale kabeldecoder? Of heb je netjes een abbotje genomen bij Casema? oO<quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:47 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek luistert billy nasty - the torture chamber![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |