ik kwam er gister achter dat ik elke ochtend en middag langs een aannemer rij met allemaal vrachtwagens in de buzzybee kleuren, dus ik denk nu dagelijks 2x aan Alexxxxxquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:56 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb vandaag in Boxtel een Unimog gezien trouwens![]()
Klinkt best geil zo'n dingDit was tevens de 1e keer dat ik aan alexxxxx moest denken terwijl ik aan het werk was
2x is too much manquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kwam er gister achter dat ik elke ochtend en middag langs een aannemer rij met allemaal vrachtwagens in de buzzybee kleuren, dus ik denk nu dagelijks 2x aan Alexxxxx![]()
Je gevoelens onderdrukken door een andere route te nemenquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
sochtends probeer ik dan ook de dijk erachter te nemen, maar daar zitten klote drempels enzo![]()
story of my lifequote:Op donderdag 2 februari 2006 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je gevoelens onderdrukken door een andere route te nemen![]()
Anderhalf uur rijden en ik was naar een sollicitatiequote:Op donderdag 2 februari 2006 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Mag jij de namen van je klanten op internet zetten?
en zo ver bij woerden vandaan woon je ook weer niet
Renault ? Die was ook al bij de vorigequote:Op donderdag 2 februari 2006 19:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Anderhalf uur rijden en ik was naar een sollicitatie![]()
(btw Bojan, kijk eens op de achterkant van de kaft van de nieuwe Autovisie![]()
)
Nee nee, moet je echt ff kijken, ik denk dat ik ga reagerenquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
Renault ? Die was ook al bij de vorige![]()
Daarnaast laat ik het wel duidelijk blijken als ik zou willen dat iemand jou zou slachten.quote:
doe dat eens dan doe dat eensquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daarnaast laat ik het wel duidelijk blijken als ik zou willen dat iemand jou zou slachten.
Hoiquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daarnaast laat ik het wel duidelijk blijken als ik zou willen dat iemand jou zou slachten.
neuh, ok hijs irri, maar das nog geen reden.quote:
laatst wilde je nietquote:
opgeruimd staat netjes tochquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
neuh, ok hijs irri, maar das nog geen reden.
Dood is immers zo definitief.
oook debiteuren crediteuren. wat was dat mooi zegquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:35 schreef BazzoS het volgende:
http://www.onzin.com/view.php?id=1566
Gouwe ouwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |