quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kerel, je kent me geeneens.
De-kanten zie je haast niet van me
.
Ga iemand anders liggen afkraken, mongool. Ik ben je gezeik over Fwnk ook zat.
Je gaat buiten het boekje.
valt op meerdere manieren te interpretren ja.quote:
iemand zelf mongool noemen en dan zeggen dat hij buiten zijn boekje gaatquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:37 schreef ijsmeis het volgende:
Ga iemand anders liggen afkraken, mongool. Ik ben je gezeik over Fwnk ook zat.
Je gaat buiten het boekje.
Hij is best wel lekker voor een geestelijk gehandicapte hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:46 schreef Zonda_F het volgende:
Ja mijn broertje heeft het syndroom van down, het ligt erg gevoelig voor me
Ik zal eens mailen met de admin
ja soms zetten die spleetoogjes niet helemaal door eh!quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:47 schreef Dangel het volgende:
[..]
Hij is best wel lekker voor een geestelijk gehandicapte hoor
Is Alexxxxx jou broertjequote:Op donderdag 2 februari 2006 17:51 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
alexxxx_is_een_fries_met_een_paar_vreemde_afwijkingen@hotmail.com should do the trick [afbeelding]
0?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
valt op meerdere manieren te interpretren ja.
en klik jij eens op die 0 helemaal rechtsonderin
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat nou?
Varkens slachten is onrein klopt toch?
Dat ie jou wilt gaan slachten had ik het dit keer niet over
Mocht je em tussen de lamellen van je radiator wegpulken?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:02 schreef Klonk het volgende:
Hallo Guppies, ik vandaag geen varkens geslacht wel een konijn aan gort gereden
brrrr die heb ik altijd lelijk gevonden. en deze in x2quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Citroën BX
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 02-02-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
brrr.... stratemakers ferrariquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Citroën BX
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 02-02-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Baraquote:
Dat wordt gezelligquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind de BX zo stom dat ie weer tof is25 februari BX-meeting waar ik naar toe ga, met twee vrienden, die elkaar kennen, maar niet bepaald vrienden zijn van elkaar
De een is citrofiel, de ander is BX hater
baf, tegen de bumper en door onder het voorwielquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:08 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Mocht je em tussen de lamellen van je radiator wegpulken?
Btw:
http://www.chucknorrisfacts.com/additionalfacts.html
ik kwam er gister achter dat ik elke ochtend en middag langs een aannemer rij met allemaal vrachtwagens in de buzzybee kleuren, dus ik denk nu dagelijks 2x aan Alexxxxxquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:56 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb vandaag in Boxtel een Unimog gezien trouwens![]()
Klinkt best geil zo'n dingDit was tevens de 1e keer dat ik aan alexxxxx moest denken terwijl ik aan het werk was
2x is too much manquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kwam er gister achter dat ik elke ochtend en middag langs een aannemer rij met allemaal vrachtwagens in de buzzybee kleuren, dus ik denk nu dagelijks 2x aan Alexxxxx![]()
Je gevoelens onderdrukken door een andere route te nemenquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
sochtends probeer ik dan ook de dijk erachter te nemen, maar daar zitten klote drempels enzo![]()
story of my lifequote:Op donderdag 2 februari 2006 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je gevoelens onderdrukken door een andere route te nemen![]()
Anderhalf uur rijden en ik was naar een sollicitatiequote:Op donderdag 2 februari 2006 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Mag jij de namen van je klanten op internet zetten?
en zo ver bij woerden vandaan woon je ook weer niet
Renault ? Die was ook al bij de vorigequote:Op donderdag 2 februari 2006 19:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Anderhalf uur rijden en ik was naar een sollicitatie![]()
(btw Bojan, kijk eens op de achterkant van de kaft van de nieuwe Autovisie![]()
)
Nee nee, moet je echt ff kijken, ik denk dat ik ga reagerenquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
Renault ? Die was ook al bij de vorige![]()
Daarnaast laat ik het wel duidelijk blijken als ik zou willen dat iemand jou zou slachten.quote:
doe dat eens dan doe dat eensquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daarnaast laat ik het wel duidelijk blijken als ik zou willen dat iemand jou zou slachten.
Hoiquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daarnaast laat ik het wel duidelijk blijken als ik zou willen dat iemand jou zou slachten.
neuh, ok hijs irri, maar das nog geen reden.quote:
laatst wilde je nietquote:
opgeruimd staat netjes tochquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
neuh, ok hijs irri, maar das nog geen reden.
Dood is immers zo definitief.
oook debiteuren crediteuren. wat was dat mooi zegquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:35 schreef BazzoS het volgende:
http://www.onzin.com/view.php?id=1566
Gouwe ouwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |