die van FWNK wil ik graag door snijden, heb ik geen moeite mee.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom zou ik je polsen door willen snijden?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dunno. Maar gelukkig kun je d'r niet bij, dus hoef je d'r ook niet over in te zittenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom zou ik je polsen door willen snijden?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat is onreinquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die van FWNK wil ik graag door snijden, heb ik geen moeite mee.
Het is net als of je een varken slacht. Uiterlijk is bijna het zelfdeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kut je hebt gelijk. En wat doen we nu dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat is onreinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eerst het varkentje goed wassen hequote:Op donderdag 2 februari 2006 17:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kut je hebt gelijk. En wat doen we nu dan?
klokkenjunk?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:09 schreef Sjoem het volgende:
Mooie metertjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb 1 klok in mijn kamer die het niet doet.quote:
Kom gezellig langs johquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die van FWNK wil ik graag door snijden, heb ik geen moeite mee.
Het is net als of je een varken slacht. Uiterlijk is bijna het zelfdeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe effe niet, aub?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat is onreinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoe kun je dan weten dat hij het niet doetquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:11 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb 1 klok in mijn kamer die het niet doet.
Ooit eens gekregen van mijn vader, maar ik heb er nooit batterijen in gedaan.
Nou, hij doet het niet, maar hij is niet kapot.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:12 schreef M5 het volgende:
[..]
hoe kun je dan weten dat hij het niet doetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mja. als je het zo zegtquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, hij doet het niet, maar hij is niet kapot.
Niet doen en kapot is toch niet hetzelfde?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Omdat er geen batterijen inzitten slimpiequote:Op donderdag 2 februari 2006 17:12 schreef M5 het volgende:
[..]
hoe kun je dan weten dat hij het niet doetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een mercedesklok?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat er geen batterijen inzitten slimpieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb een mercedesklok zonder batterijen, omdat ie zo irritant tiktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik heb de batterijen er uit gehalad op het koment dat ze wijzers in stervromd stondenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Om te kunnen zien of een klok het doet moet je er wel eens batterijen in doen. Dat had ze nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat er geen batterijen inzitten slimpieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach, van mij hoeft ie het ook nooit te doenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:16 schreef M5 het volgende:
[..]
Om te kunnen zien of een klok het doet moet je er wel eens batterijen in doen. Dat had ze nog nooit gedaan.
Amenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ow, of we iets liever willen doen tegen Fwnk. Hem een irritante user vinden is OK, maar suggereren zn polsen door te snijden, en hem onrein noemn is de eerste keer misschien nog grappig, ik ben er eerlijk gezegd wel een beetje op uit gekeken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je iemand niet uit kunt staan, negeer m dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop