Jezus, ga jíj mee? Dan hou ik het voor gezien.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:28 schreef HMaster-II het volgende:
Ik had Kleintje al gemeld dat ik het een heel leuk idee vind en dat ik graag mee doe met deze meet.![]()
dat komt toch niet door mij he?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:41 schreef RonaldV het volgende:
Ik werp me wel op om de 10 slachtoffers (+ 5 reserves) te selecteren. Ik ga kan niet mee.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:03 schreef Kleintje het volgende:
Ik denk dat dat straks achter de scherrmen besproken kan worden als we eenmaal mensen hebben die meegaan.
Ook voor de energierekening zal nog geld moeten komen.
Ik ken belgië heel behoorlijk, en hoewel niet zo'n betrokken lid van de FOT club, ik wil wel eens kijken wat er aan mogelijkheden is in die omgeving qua natuurfoto's. Eigenlijk moet je er natuurlijk nu zijn, nu er sneeuw ligt... mooi!quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:11 schreef Kleintje het volgende:
Geen idee of er rotsen zijn. Ik ken België niet. Ik weet dat ze in dat deel frans spreken en dat ze er lekkere bonbons hebben
Zoek het uit zou ik zo zeggen. Hoe meer info over waar we/ze goed plaatjes kunnen schieten hoe beter...
quote:
is dit dan per persoon? want dat is wel wat veelquote:
Wat hij zegtquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:30 schreef blackbully het volgende:
voor die paar euro blijf ik liever tot maandag.
ik denk dat er niet veel mensen zijn die 's avonds nog weg gaan naar huis.
is voor de meeste toch een eind rijden
Heb je gelijk in.. is ook ontspannender om 's maandags weer naar huis te gaan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:30 schreef blackbully het volgende:
voor die paar euro blijf ik liever tot maandag.
ik denk dat er niet veel mensen zijn die 's avonds nog weg gaan naar huis.
is voor de meeste toch een eind rijden
kleine kans?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:50 schreef RonaldV het volgende:
Heel kleine kans dat ik wel mee kan. Dus ik blijf dit topic gewoon volgen
Het topic is nog vers en door de downtime was iedereeen van slag..quote:Op zondag 5 februari 2006 12:13 schreef Kleintje het volgende:
Zijn dus op zich niet zoveel mensen die interesse hebben. Krijgen krap aan een huis voor 10 vol, dan moet er niemand afzeggen omdat het anders zo duur wordt voor de overigen.
Dus... wat doen we? Doorzoeken voor dit huis of zal ik een kleiner huis gaan opzoeken??
Grote achtertuin heb je zeg Ivoquote:Op zondag 5 februari 2006 13:20 schreef ultra_ivo het volgende:
De Ardennen zijn voor mij wat te dichtbij om er een heel weekend voor uit te trekken. Ze liggen zowat in m\'n achtertuin
Die klote-Walen hebben de NL vlag op de site verkeerd om gehangen!quote:Op zondag 5 februari 2006 19:09 schreef DutchTrain het volgende:
Mijn favoriet: railfietsen
en ondertussen lees ik even mee
idd stel prutsersquote:Op zondag 5 februari 2006 19:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Die klote-Walen hebben de NL vlag op de site verkeerd om gehangen!![]()
Beginnen met modellen fotografie is wat TE extreem uitgedrukt. Ik ben wel erg benieuwd hoe ik er op sta als er iemand met ervaring achter de camera staat en een goede camera heeft.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:23 schreef Kleintje het volgende:
Ratmen, ik wil graag beginnen met modelfotografie... en ik vind een mannelijk model ook wel leuk i.p.v. alleen maar vrouwen...
dus wat mij betreft ben je welkom...
Kom naar een willekeurige FOT-model-meet en je hebt er vervolgens een hele seriequote:Op zondag 5 februari 2006 23:30 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Beginnen met modellen fotografie is wat TE extreem uitgedrukt. Ik ben wel erg benieuwd hoe ik er op sta als er iemand met ervaring achter de camera staat en een goede camera heeft.
Gezien het feit dat ik steeds meer acteer (toneel en film), zou het mogelijk prettig zijn wat goede foto\'s te hebben om mijn CV te begeleiden.
Toneel: mss een leuk thema voor een shoot.
Das nog wel een beter ideequote:Op zondag 5 februari 2006 23:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kom naar een willekeurige FOT-model-meet en je hebt er vervolgens een hele serie
Een kok is nooit wegquote:Op zondag 5 februari 2006 23:17 schreef RATMEN het volgende:
Hallo,
Ik heb mogelijk ook wel interesse. Ik ben echter geen fotograaf, dus zou dan mogelijk dienst kunnen doen als object ter fotografie. Echter wil ik me dan daarnaast ook wel als kok opwerpen, dus kan ik nog enigsinds aanvullend nuttig zijn.
Ik houd het topic graag in de gaten.
FOT en US meets again-brainstorm-topicquote:Op zondag 5 februari 2006 23:54 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Das nog wel een beter idee. Dan nog even eentje met een passend thema uitzoeken
.
Koken kan ik ook wel hoorquote:
mag je binnenkort demonstrerenquote:
Prup en ik hadden bedacht dat we Xil gingen leren kokenquote:
je maakt het nu lastig een echte tafel of een msn/ irc gesprek?quote:Op maandag 6 februari 2006 00:21 schreef Kleintje het volgende:
heeeeeeeeeeeeee het is hier geen slowchat.
Overigens wil ik met de mensen die zich hebben opgegeven wel een keer rond de tafel om dingen te bespreken en dingen vast te leggen.
Wauw.. Rond de tafel zitten bespreken.. Straks gaan we nog de "Fotograven van de Ronde Tafel" heten..quote:Op maandag 6 februari 2006 07:56 schreef Kleintje het volgende:
Puckzzz, in de OP staat het laatste weekend van september. Dus september/oktober.
De prijs die hier nl. vermeld staat is voor die periode.
Blackbully, ik bedoel een echte tafel. Met de mensen die echt mee gaan.
Omdat je toch wil zien met wie je in 1 huis komt.
En om concrete afspraken te maken en betalingen te regelen.
Als iemand toezegd mee te gaan en je houdt daar qua betaling rekening mee en iemand laat niets meer van zich horen dan is dat niet tof. En dat is het risico via internet. En ik denk dat de persoon die gaat reserveren dat risico niet wil lopen. Ik wil in ieder geval niet alles voorschieten in de hoop dat je alles terugkrijgt...
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:02 schreef Kleintje het volgende:
Ik weet niet waar we rond de tafel gaan zitten, maar als het hier bij mij thuis is, dan worden we fotograven van de ovale tafel
toevallig een ronde tafel in huis?quote:
Ik kom uit 't Noord'n daar is de spelling nog niet zo denderend.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:52 schreef RonaldV het volgende:
fotografen!Met een F! Ik graaf geen fotos!
zie je recht boven de post die edit knop?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:52 schreef RonaldV het volgende:
fotografen!Met een F! Ik graaf geen fotos!
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik kom uit 't Noord'n daar is de spelling nog niet zo denderend.![]()
![]()
Gelukkig hebben jullie sinds kort wel internet...quote:Op maandag 6 februari 2006 13:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik kom uit 't Noord'n daar is de spelling nog niet zo denderend.![]()
![]()
Bij mijn volgende topic die ik creeer op mijn eigen forum, laat ik jou de controle wel doen..quote:Op maandag 6 februari 2006 13:07 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Ik ken iemand die, normaal gesproken, behoorlijk correct Nederlands schrijft.
Je kan haar inhuren om je teksten te controleren
Wij zijn heel modern in ons gehucht..quote:Op maandag 6 februari 2006 13:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Gelukkig hebben jullie sinds kort wel internet...en riool? Staat dat al op de planning?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:47 schreef Muk het volgende:
Ik weet dat ik nog geen rechten/respect heb verworven op dit forum, maar als er nog plaats is... ik ben een enorme noob, en daar moet nodig wat aan gedaan worden!![]()
Ps moet nog even kijken of m'n nieuwe cam licht dicht is... anders sta ik daar dadelijk met een compactje...![]()
8 man is niet genoeg?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:36 schreef Kleintje het volgende:
NOg een keer een schop omhoog.
Hebben nog maar 8 mensjes en 2 tvp'jes.
Dus... heeft dit nog wel zin????
Ben er nog steeds mee eens.. 8 man kan best... Of we moeten nog wat leuke dames erbij vinden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:21 schreef Kleintje het volgende:
Dan wordt het p.p. wel duurder en mag er niemand afvallen
Nog leukerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ben er nog steeds mee eens.. 8 man kan best... Of we moeten nog wat leukere dames erbij vinden.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:29 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nog leuker![]()
Denk je dat prupke en ik jullie niet aankunnen
Jullie mannen kunnen toch maar 1 keer per dag, 3 minuten!
Gaat dit nou nog over fotograferen of neemt dit topic toch weer een andere wendingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:29 schreef Kleintje het volgende:
We willen natuurlijk wel echte actie foto's er van maken..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Gaat dit nou nog over fotograferen of neemt dit topic toch weer een andere wending
Op aandringen van de Megabitch van Fok! is hier het voorlopig lijstje:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:42 schreef Kleintje het volgende:
Jij hebt toch genoeg vrije tijd
Maak maar...
Met dezelfde vrouw wel jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:29 schreef Kleintje het volgende:
Nog leuker![]()
Denk je dat prupke en ik jullie niet aankunnen
wat is er mis met alfabetishe volgorde?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:52 schreef Mauro het volgende:
disclaimer 1 - deze lijst is opgemaakt in willekeurige volgorde. er kunnen geen rechten aan worden ontleend
disclaimer 2 - behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
Staat erbij!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:00 schreef RubberDuckey het volgende:
Mauro, ik ben er ook nog!
Ik wilde ook graag mee.....
Checkquote:Op maandag 13 februari 2006 23:26 schreef Kleintje het volgende:
*schop*
Ik wil een 'kennismaking' organiseren voor iedereen die echte interesse heeft.
Ergens in het midden van het land.
Dus waarschijnlijk weer eens Utrecht.
Even rond de tafel zitten. Afspraken maken wie er mee gaan, betaling etc.
Dan kan ik daarna gaan boeken voordat dit huisje al bezet is....
Daar heb je een punt..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:34 schreef Kleintje het volgende:
3e weekend is geen optie, dan is het al eind maart voordat alles financieeel rond is.
Dan denk ik dat we het eerst via msn maar moeten bespreken en later IRL.
Anders loop je alleen maar de kans dat het huisje al weg is.
Donderdag-avond heb ik ook een andere afspraak staanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:15 schreef Kleintje het volgende:
donderdagavond 21.00 uur in de fot chat?
Als je er niet bij kan zijn en toch interesse hebt dan kan je je melden op ikwilmeenaardeardennen apenstaartje het-kleintje punt nl
Wel is het zo dat de mensen die wel in de chat zitten voorrang hebben op de mensen die er dan niet zijn...
Uhm....vrijdag wordt ook een probleem.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:28 schreef Kleintje het volgende:
Oke, vrij 21.00 uur. Als mensen niet kunnen en toch voorrang willen hebben, meld je dan vooraf bij me....
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:34 schreef Mauro het volgende:
Laat ik dan maar vooraf zeggen dat ik zeker mee ga!
Check...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:34 schreef Mauro het volgende:
Laat ik dan maar vooraf zeggen dat ik zeker mee ga!
Morgen (donderdag) de eerste vergadering.. en vrijdag de 2e...quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:58 schreef prupke het volgende:
ik ben er ook bij de chat donderdag of vrijdag
net wat jullie willen.
ik ook want ik ga meequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Morgen (donderdag) de eerste vergadering.. en vrijdag de 2e...
Ik ben er morgen bij![]()
quote:
oops dan zl ik hem wel gedeleted hebben (krijg pvd zon zwik spam elke keer )quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ik bijt niet hoor....
p.s. heb je mijn e-mail vorige week ontvangen??? Was van mijn zakelijk mailadres![]()
![]()
maar dan gaan we morgen wel kletsen.. want ik wil wel kennis maken met purps hoor en kleintje en zo En ene PdeHoog ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:05 schreef Kleintje het volgende:
Jullie zijn gek! Ik ga geen 2 dagen vergaderen
Heb besloten dat ik vergaderen niet zo nodig vind.
Nu nog niet.
Ik denk dat de mensen die ECHT mee willen me maar moeten mailen.
ikwilmeenaardeardennen apenstaartje het-kleintje punt nl
Dan kan ik opmaken hoeveel er echt mee willen, dan kan ik gaan bespreken en de kostendetails terugmailen en kunnen we alles concreet maken...
Dat was knabbelen en geen bijtenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:06 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Tegen mij zei je iets heel anders
:dit is geen spam pruppiequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat was knabbelen en geen bijten![]()
![]()
@Purpke... ik stuur hem morgen nog wel even.. (zet er wel belangrijk bij ofzo)
Oki... zal het onthouden (of proberen te onthoudenquote:
Ik heb je daarstraks een mail gestuurd. Enig idee hoe lang het duurt voor je definitief dingen gaat regelenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:05 schreef Kleintje het volgende:
Jullie zijn gek! Ik ga geen 2 dagen vergaderen
Heb besloten dat ik vergaderen niet zo nodig vind.
Nu nog niet.
Ik denk dat de mensen die ECHT mee willen me maar moeten mailen.
ikwilmeenaardeardennen apenstaartje het-kleintje punt nl
Dan kan ik opmaken hoeveel er echt mee willen, dan kan ik gaan bespreken en de kostendetails terugmailen en kunnen we alles concreet maken...
Dan heb ik zeker een 1-persoonskamerquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:26 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb nu van 2 mensen mail. Zodra ik er incl. mezelf 8 heb ga ik dingen regelen.
Dan is ht betaalbaar en valt het te doen.
Heb nu mail van Mauro en jou.
Dus we gaan al met 3 man
Aanmeldingsverzoek ingediend. Wacht nu op honorering van verzoekquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:26 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb nu van 2 mensen mail. Zodra ik er incl. mezelf 8 heb ga ik dingen regelen.
Dan is ht betaalbaar en valt het te doen.
Heb nu mail van Mauro en jou.
Dus we gaan al met 3 man
Da's 4 man inderdaad en twee vrouwenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:52 schreef prupke het volgende:
kleintje
pdehoog
mauro
hmaster-II
bb
prupke
plus 1 reserve
zit ik er ver naast?
BB krijgt een kamer in de linkervleugel...quote:Oh net als BB een geluidsdichte kamer graag..
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:05 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik heb inmiddels ook een mail gestuurd
Sensia? Ik heb een teveel aan Velviaquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:14 schreef PdeHoog het volgende:Voldoende sensia meenemen Shark
En hopen op mooi weer
Velvia mag ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Sensia? Ik heb een teveel aan Velvia
Nou ja, ik sleep wel mee, zie wel...
Help ik je dan ook wel vanaf, heb nog de eos3 werkeloos liggenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Sensia? Ik heb een teveel aan Velvia
Nou ja, ik sleep wel mee, zie wel...
En wie dan allemaalquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:12 schreef prupke het volgende:
8 mannen en 2 vrouwen...
Oh ja....dat had je gedacht hequote:
En jij ging 2 en een half uur gelee al naar je nestquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:18 schreef prupke het volgende:
[..]
En jij ging 2 en een half uur gelee al naar je nest![]()
ik neem gewoon mijn garde mee .....
Je bent oud en wijs genoeg ....quote:
Topquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:09 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb het huis net besproken.
De personen krijgen hier zo een mail over.
quote:
Schiet nou eens opquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:30 schreef Kleintje het volgende:
PdeHoog, dat lees je zo allemaal. Ga niet alles dubbel zitten typen
Ik weet niet wie je in je lijstje hebt, maar mijn mailboxen zijn leger dan een gemiddelde hersenpan van een blondje.. Galm.... Galm... Echo....o....oo...ooooo..o..o.o.o.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:38 schreef Kleintje het volgende:
mail is verzonden.
Je bent gewoon niet gewenstquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je in je lijstje hebt, maar mijn mailboxen zijn leger dan een gemiddelde hersenpan van een blondje.. Galm.... Galm... Echo....o....oo...ooooo..o..o.o.o.![]()
![]()
Ik wil mail van kleintje..![]()
![]()
nouhouhououououuquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet gewenst![]()
Ik heb alweer geantwoord
![]()
Zie je wel dat je ons niet aankanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:52 schreef Kleintje het volgende:
Jezus... gaat dit nu al beginnen?
Moet ik nu al moeder gaan spelen!
Damn...
PRUPKE... HELP!
Ik word nu al gek van 8 mannen!
Als u nu eems op het knopje verzenden klikt in je mailprog...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:52 schreef Kleintje het volgende:
Jezus... gaat dit nu al beginnen?
Moet ik nu al moeder gaan spelen!
Damn...
PRUPKE... HELP!
Ik word nu al gek van 8 mannen!
jawel..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:57 schreef Kleintje het volgende:
Heb hem nu 2 x verstuurd. Heb je niet een normaal mailadres i.p.v. fucking hotmail
Hmmzzzz tuich is het die servers.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:13 schreef RonaldV het volgende:
Ik hoor van andere kanten (buiten Fok!) dat er op sommige hotmail-servers problemen zijn. Een kennisje bijvoorbeeld kon haar account niet in, en nu ze dat sinds een half uurtje wel kan moet ze berichten die 1 à 2 jaar geleden al zijn verwijderd opnieuw verwijderen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:29 schreef Kleintje het volgende:
HMII, top stukje. Wou dat iedereen zichzelf zo uitvoerig beschreef.
Is wel zo leuk voor Muk, een redelijk nieuwe onder ons.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:34 schreef Kleintje het volgende:
Pee, door jouw stukje lijkt het of je normaal bent... serieus enzo
Jij weet niet eens hoe je een boterham smeert..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dat kunnen we niet hebben hoor
@Muk: ik ben echt NIET normaal, nooit serieus en altijd in voor een geintje![]()
Oh ja....ik wil wel ontbijt op bed daaro he![]()
En een keertje koken vind ik ook niet errug
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:43 schreef Kleintje het volgende:
Een keertje koken???
EEN KEERTJE!
Ik had net alle rollen verdeeld.
HMII en jij koken, RonaldV is er voor de massage, Blackbully speelt ober, Shark fungeert als bijzettafeltje waar ik mijn benen op kan laten rusten... enz.
Ow... en prupke is er voor mijn seksbehoefte
Goed... back ontopic en stop de slowchat bij deze
Oooooooooooooooooppppppppppssssssssssss Nou ik ben ook braaf geweest na Ronald..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:52 schreef Kleintje het volgende:
Nee, jij bent de enige die het begrijpt! Daarom had ik alle adressen ingevoegd en niet bcc gedaan.
Maar goed, de rest krijgt alle andere stukjes ook nog...
Ik zag hetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:51 schreef RonaldV het volgende:
Uhm, ik geloof dat ik net de kortste weg heb genomen door naar iedereen te sturen.Was dat niet de bedoeling?
Kweenie, ik zal ff zoeken...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
RonaldV waar is je voorbeeldfunctie![]()
Jij bent één van de dames, toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:17 schreef Puckzzz het volgende:
Waarschijnlijk zullen er twee dames en 1 dame-achtig persoon aanwezig zijn
moet het alleen nog steeds kortsluiten met mijn vriendje
Zolang jij niet op walvisjacht gaat, durf ik nog wel bij jou in de buurt te komen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:17 schreef Puckzzz het volgende:
Waarschijnlijk zullen er twee dames en 1 dame-achtig persoon aanwezig zijn
moet het alleen nog steeds kortsluiten met mijn vriendje
Walvisjacht in de Ardennen gaat niet lukken gok ik....Berenjacht misschien? hmmmmm....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zolang jij niet op walvisjacht gaat, durf ik nog wel bij jou in de buurt te komen.![]()
Daarom zet Puckzzzieluckzzzie haar geweer in de oliequote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
WoeiPuckzzie gaat mee
Nou maar hopen dat wij niet botsen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Daarom zet Puckzzzieluckzzzie haar geweer in de olie![]()
dan moet je maar zelf lopen.quote:
*koopt alvast een fles ranja... Prupke neem jij de rietjes mee?quote:
is goed ik zorg voor de rietjes:)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*koopt alvast een fles ranja... Prupke neem jij de rietjes mee?![]()
Doen we dat met 3 man 2 man en 1 vrouw.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:55 schreef Shark.Bait het volgende:
* Shark.Bait drinkt ook geen alcohol.
Maar niet getreurd, ik zal de avond vastleggen zodat ik jullie tot in den treure eraan kan herinneren hoe leuk jullie zijn als je teveel op hebt
ik ben heeeel gezellig als ik teveel op heb.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:55 schreef Shark.Bait het volgende:
* Shark.Bait drinkt ook geen alcohol.
Maar niet getreurd, ik zal de avond vastleggen zodat ik jullie tot in den treure eraan kan herinneren hoe leuk jullie zijn als je teveel op hebt
Dan doe ik lekker mee!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:43 schreef blackbully het volgende:
maar een biertje gaat er altijd wel in![]()
Ik ook (bijna) nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:41 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Doen we dat met 3 man 2 man en 1 vrouw.
Ik drink ook geen alcohol...
Jij neemt cognac mee ja... Koffie met cognac na het diners en 's avonds voor de gezelligheid. Daar heb ik trouwens wel wat foto-ideeën over (nee niet zoals Sharkie dat zou willen)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ook (bijna) nietIk zal de cognac wel thuislaten en me tegoed doen aan cola
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jij neemt cognac mee ja... Koffie met cognac na het diners en 's avonds voor de gezelligheid. Daar heb ik trouwens wel wat foto-ideeën over (nee niet zoals Sharkie dat zou willen)
Ik neem wel een fles goede Whiskey mee.
Goed zo jongen. Hier heb je een mooie bal, ga nu maar lief buiten op het plein spelen.quote:
Mag ik op de reservelijst dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:18 schreef Kleintje het volgende:
Marjo, er zijn nog reserveplekjes.
Meneer de Hoog, dat is prima.
Angsthaas.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga definitief mee
zijn er mensen die willen dat ik de studioflitsers meeneem?
Ow en ik heb 1 probleem....omdat ik niet samen met mijn vriend kan zal ik zel fmoeten rijden. Ik vind dit echt doodeng zo'n eind en dan ook nog eens door de Ardennen. Zijn er al plannen hoe dat gaat? Met zijn allen achter elkaar aan ofzo?
Dan koop ik alvast een sleepkabel
euhmm...je hebt wel een beetje gelijk, en 1 keer moet de eerste keer zijn enzo, maar ik heb nog niet eens een jaar mijn rijbewijsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Angsthaas.Als je niet durft, dan kan er vast wel iets van een Carpool geregeld worden.
![]()
Als die Kleine nou eens een rekeningnummer doorgeeft, dan kunnen we vast geld gaan storten.![]()
Zo oud en dan nog maar zo kort een rijbewijsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
euhmm...je hebt wel een beetje gelijk, en 1 keer moet de eerste keer zijn enzo, maar ik heb nog niet eens een jaar mijn rijbewijsvind het best een beetje eng dus
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:40 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zo oud en dan nog maar zo kort een rijbewijs![]()
Schattig zo een angsthaasje.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
euhmm...je hebt wel een beetje gelijk, en 1 keer moet de eerste keer zijn enzo, maar ik heb nog niet eens een jaar mijn rijbewijsvind het best een beetje eng dus
Het gaat Puckzzzie meer om de bochten en die paar molshopen, die ze in België bergen noemen. Die zijn best eng hoor..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
Die route valt volgens mij best meeHet was een redelijk recht-toe-recht-aan weg dacht ik te zien
Whehehehequote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het gaat Puckzzzie meer om de bochten en die paar molshopen, die ze in België bergen noemen. Die zijn best eng hoor..![]()
Of een Ex die je auto op 160km/h vastzet op de Cruise-Control op de Duitse autobahn en dan door het berglandschap met 8 tot 10% helling...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehe
Dat is juist leukGewoon kalm blijven en relaxed 80 gaan rijden
Ik ben naar Luxemburg geweest met de auto
Dat was echt cool
Oostenrijk...da's pas eng
Welke kleinequote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:45 schreef Kleintje het volgende:
Die KLEINE gaat nu een update maken via de mail en die krijgen jullie zo.
Dan weten jullie alles weer.....
Grote meidquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:45 schreef Kleintje het volgende:
Die KLEINE gaat nu een update maken via de mail en die krijgen jullie zo.
Dan weten jullie alles weer.....
Mail is gelezen...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:19 schreef Kleintje het volgende:
Mail is verzonden
Pijltjes?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:36 schreef Puckzzz het volgende:
nope...geen dyslectische pc aan deze kant. Kan gewoon hele mooie pijltjes e.d. zien hoor
Dan ligt het aan mijn kreng hier.. Zag ook al vaagheid in de mail van Puckzzzzz (niet het verhaal zelf hoor Puckzzz). Morgen ga ik naar Mauro toe voor overleg over plannen en dan komen ook wel weer ideeën naar boven voor de Ardennenmeet..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:34 schreef Kleintje het volgende:
wat voor leestekenproblemen????
Als ik het goed heb zijn van het weekend juist alle problemen weer verholpen...
Dan heb de zelfde problemen als ik. Ook Eurotekens op plekken waar die niet horen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Pijltjes?
Die zie ik nergens. ik zie: à staan.
Puckzzz, die studioset mag wmb mee hoor!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:56 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb net geleerd hoe ik curaçau moet schrijven.
Niet dat je er wat aan hebt, want het land heet curaçao, maar toch... erg leuk!
Maar ik weet niet hoe het komt met die leestekens. Heb net jouw mails gelezen en daar kan ik niets vreemds in vinden. Behalve dat het veel woorden onzinnig geblaat is....
Dat van die zon bij de ramen is een leuk idee puckzzz..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:01 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb even een idee over de mail gegooid....
en heeft er nou niemand 'allen beantwoorden' gedaan behalve ik?? ik krijg geen andere mailtjes
dat is juist de bedoeling datttie doorschijntquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:29 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat van die zon bij de ramen is een leuk idee puckzzz..
ik heb ook nog wel zon zweverig witte jurk/nachthemd (beetje doorschijnend maar dat kan volgens mij alleen maar mooier zijn)
tis een eilandquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:56 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb net geleerd hoe ik curaçau moet schrijven.
Niet dat je er wat aan hebt, want het land heet curaçao, maar toch... erg leuk!
eiLAND jah!!quote:
bitch=teef. Een weinig flatterend scheldwoord daaromquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:41 schreef Puckzzz het volgende:
Bitchpowerrrrr
Dankquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:51 schreef Kleintje het volgende:
Ben het wel met P eensch...
Nog meer forumpjes?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DankHMII kwam met een mailserver aanzetten. Ik heb nog een bijna niet-gebruikt-forumpje in de aanbieding
Girlpowerrrrr klinkt ook niet echt meer vind ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
bitch=teef. Een weinig flatterend scheldwoord daarom
quote:
Ik kan ook nog wel een speciaal hoekje op mijn forum zetten. Maar dan kunnen jullie ok mijn overige onzin lezen..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Was ooit eens het plan ipv F3
Maar goed....de bezoekersaantallen dalen dramatisch
![]()
![]()
Dan maak ik vanavond een Forumdeel voor de groep aan...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:23 schreef PdeHoog het volgende:
Je andere onzin valt best meeMaar jij regelt het of ik regel het
Voorstander van een mailgroup ben ik niet echt
Da's een berg mail die ik dan weer moet gaan lezen
Ik ben al klaarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan maak ik vanavond een Forumdeel voor de groep aan...
quote:
Checkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ja... ik ben aan het werk nu.. had effe geen tijd...
![]()
Maar dan slopen we jouw server wel..![]()
Heb jij per toeval ook je Anonymous user weggetieft??? want registreren wil niet..quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb jij per toeval ook je Anonymous user weggetieft??? want registreren wil niet..
bekende melding als je anonymous ook weg is..![]()
Verschillende van mijn Helmondse kennisen zijn het niet met je eens. Sterker nog: de helft ken ik dank zij internetquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:47 schreef Muk het volgende:
ik post het maar even hier, mijn hotmail accaunt begint aardig vol te raken, had beter mijn gmail kunnen geven...
m'n naam is Rik, niet Erik, het is me niet gelukt op tijd een kennismakingsmail rond te sturen omdat ik in helmond zat, daar heeft men nog ooit van inet gehoord.... ik zal proberen het topic bij te houden
kom eens op msn!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Wat voor melding krijg je dan
Weet je...trap maar ff over de mail
iddquote:
HAHAHA ja ik weet het.... maar mijn moeder niet...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Verschillende van mijn Helmondse kennisen zijn het niet met je eens. Sterker nog: de helft ken ik dank zij internet
Lieve vriendjes...ik heb het al meerdere malen uitgelegd....ik zit nu op kantoor en kan dus niet op MSN komen hequote:
Ik heb het je vaak genoeg uitgelegd: er is geen netwerkbeheerder die zijn netwerk zo dicht zet dat het echt niet meer kan. Je WEET gewoon niet hoe het moetquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lieve vriendjes...ik heb het al meerdere malen uitgelegd....ik zit nu op kantoor en kan dus niet op MSN komen he
Er moet niets stiekum hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:59 schreef pea4fun het volgende:
Hm, ik vond het net zo leuk om de ontwikkelingen mee te lezen...Het blijft tenslotte een fokmeet...moet dat nou weer stiekum?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb het je vaak genoeg uitgelegd: er is geen netwerkbeheerder die zijn netwerk zo dicht zet dat het echt niet meer kan. Je WEET gewoon niet hoe het moet
Contact-informatie, persoonlijke gegevens, wie neemt wie mee, en waar pik je die persoon op. Dat zijn zaken die niet op een openbaar forum horen. De rest is SC, en die kan best in het daarvoor bestemde FOT forum. Wat is daar stiekum aan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:59 schreef pea4fun het volgende:
Hm, ik vond het net zo leuk om de ontwikkelingen mee te lezen...Het blijft tenslotte een fokmeet...moet dat nou weer stiekum?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er moet niets stiekum hoorMaar is het dan zo leuk om alle voorbereidingen te zien van een klein groepje mensen die een weekendje weggaan
Je kent me goed genoeg om te weten dat ik daar niet op doel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Contact-informatie, persoonlijke gegevens, wie neemt wie mee, en waar pik je die persoon op. Dat zijn zaken die niet op een openbaar forum horen. De rest is SC, en die kan best in het daarvoor bestemde FOT forum. Wat is daar stiekum aan?
nietus!!quote:
We SC-en hier gewoon vrolijk door dusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]Vind ik wel. Er komen leuke ideeën en suggesties voorbij, en je weet natuurlijk nooit wanneer ik wel eens een keer zo'n soort weekend wil/kan doen.
Meer zie ik ook niet, al verschillende pagina's lang niet. Ik zie wel stapels slowchat die gewoon in SC kunnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je kent me goed genoeg om te weten dat ik daar niet op doel.
neen... en m'n inbox is volquote:
Die van HM2 lekker ook nietquote:
Dusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Meer zie ik ook niet, al verschillende pagina's lang niet. Ik zie wel stapels slowchat die gewoon in SC kunnen.
Die van mij doet het wel.. moet je effe je mail lezen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die van HM2 lekker ook nietEn nu ga ik weer werken. De rest van de shit los ik vanavond wel op
meer dan een half jaar lang?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DusDa's altijd bij meets
Zo'n probleem vormt dat toch niet
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
meer dan een half jaar lang?Je kunt overdrijven
Overdrijven is ook een vak.quote:
dat krijg je als je een bepaalde leeftijd bent gepasserdquote:
* WHACK!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:43 schreef blackbully het volgende:
[..]
dat krijg je als je een bepaalde leeftijd bent gepasserd![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:43 schreef blackbully het volgende:
[..]
dat krijg je als je een bepaalde leeftijd bent gepasserd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |