Pijltjes?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:36 schreef Puckzzz het volgende:
nope...geen dyslectische pc aan deze kant. Kan gewoon hele mooie pijltjes e.d. zien hoor
Dan ligt het aan mijn kreng hier.. Zag ook al vaagheid in de mail van Puckzzzzz (niet het verhaal zelf hoor Puckzzz). Morgen ga ik naar Mauro toe voor overleg over plannen en dan komen ook wel weer ideeën naar boven voor de Ardennenmeet..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:34 schreef Kleintje het volgende:
wat voor leestekenproblemen????
Als ik het goed heb zijn van het weekend juist alle problemen weer verholpen...
Dan heb de zelfde problemen als ik. Ook Eurotekens op plekken waar die niet horen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Pijltjes?
Die zie ik nergens. ik zie: à staan.
Puckzzz, die studioset mag wmb mee hoor!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:56 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb net geleerd hoe ik curaçau moet schrijven.
Niet dat je er wat aan hebt, want het land heet curaçao, maar toch... erg leuk!
Maar ik weet niet hoe het komt met die leestekens. Heb net jouw mails gelezen en daar kan ik niets vreemds in vinden. Behalve dat het veel woorden onzinnig geblaat is....
Dat van die zon bij de ramen is een leuk idee puckzzz..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:01 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb even een idee over de mail gegooid....
en heeft er nou niemand 'allen beantwoorden' gedaan behalve ik?? ik krijg geen andere mailtjes
dat is juist de bedoeling datttie doorschijntquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:29 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat van die zon bij de ramen is een leuk idee puckzzz..
ik heb ook nog wel zon zweverig witte jurk/nachthemd (beetje doorschijnend maar dat kan volgens mij alleen maar mooier zijn)
tis een eilandquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:56 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb net geleerd hoe ik curaçau moet schrijven.
Niet dat je er wat aan hebt, want het land heet curaçao, maar toch... erg leuk!
eiLAND jah!!quote:
bitch=teef. Een weinig flatterend scheldwoord daaromquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:41 schreef Puckzzz het volgende:
Bitchpowerrrrr
Dankquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:51 schreef Kleintje het volgende:
Ben het wel met P eensch...
Nog meer forumpjes?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DankHMII kwam met een mailserver aanzetten. Ik heb nog een bijna niet-gebruikt-forumpje in de aanbieding
Girlpowerrrrr klinkt ook niet echt meer vind ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
bitch=teef. Een weinig flatterend scheldwoord daarom
quote:
Ik kan ook nog wel een speciaal hoekje op mijn forum zetten. Maar dan kunnen jullie ok mijn overige onzin lezen..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Was ooit eens het plan ipv F3
Maar goed....de bezoekersaantallen dalen dramatisch
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |