dan moet je maar zelf lopen.quote:
*koopt alvast een fles ranja... Prupke neem jij de rietjes mee?quote:
is goed ik zorg voor de rietjes:)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*koopt alvast een fles ranja... Prupke neem jij de rietjes mee?![]()
Doen we dat met 3 man 2 man en 1 vrouw.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:55 schreef Shark.Bait het volgende:
* Shark.Bait drinkt ook geen alcohol.
Maar niet getreurd, ik zal de avond vastleggen zodat ik jullie tot in den treure eraan kan herinneren hoe leuk jullie zijn als je teveel op hebt
ik ben heeeel gezellig als ik teveel op heb.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:55 schreef Shark.Bait het volgende:
* Shark.Bait drinkt ook geen alcohol.
Maar niet getreurd, ik zal de avond vastleggen zodat ik jullie tot in den treure eraan kan herinneren hoe leuk jullie zijn als je teveel op hebt
Dan doe ik lekker mee!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:43 schreef blackbully het volgende:
maar een biertje gaat er altijd wel in![]()
Ik ook (bijna) nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:41 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Doen we dat met 3 man 2 man en 1 vrouw.
Ik drink ook geen alcohol...
Jij neemt cognac mee ja... Koffie met cognac na het diners en 's avonds voor de gezelligheid. Daar heb ik trouwens wel wat foto-ideeën over (nee niet zoals Sharkie dat zou willen)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ook (bijna) nietIk zal de cognac wel thuislaten en me tegoed doen aan cola
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jij neemt cognac mee ja... Koffie met cognac na het diners en 's avonds voor de gezelligheid. Daar heb ik trouwens wel wat foto-ideeën over (nee niet zoals Sharkie dat zou willen)
Ik neem wel een fles goede Whiskey mee.
Goed zo jongen. Hier heb je een mooie bal, ga nu maar lief buiten op het plein spelen.quote:
Mag ik op de reservelijst dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:18 schreef Kleintje het volgende:
Marjo, er zijn nog reserveplekjes.
Meneer de Hoog, dat is prima.
Angsthaas.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga definitief mee
zijn er mensen die willen dat ik de studioflitsers meeneem?
Ow en ik heb 1 probleem....omdat ik niet samen met mijn vriend kan zal ik zel fmoeten rijden. Ik vind dit echt doodeng zo'n eind en dan ook nog eens door de Ardennen. Zijn er al plannen hoe dat gaat? Met zijn allen achter elkaar aan ofzo?
Dan koop ik alvast een sleepkabel
euhmm...je hebt wel een beetje gelijk, en 1 keer moet de eerste keer zijn enzo, maar ik heb nog niet eens een jaar mijn rijbewijsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Angsthaas.Als je niet durft, dan kan er vast wel iets van een Carpool geregeld worden.
![]()
Als die Kleine nou eens een rekeningnummer doorgeeft, dan kunnen we vast geld gaan storten.![]()
Zo oud en dan nog maar zo kort een rijbewijsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
euhmm...je hebt wel een beetje gelijk, en 1 keer moet de eerste keer zijn enzo, maar ik heb nog niet eens een jaar mijn rijbewijsvind het best een beetje eng dus
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:40 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zo oud en dan nog maar zo kort een rijbewijs![]()
Schattig zo een angsthaasje.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
euhmm...je hebt wel een beetje gelijk, en 1 keer moet de eerste keer zijn enzo, maar ik heb nog niet eens een jaar mijn rijbewijsvind het best een beetje eng dus
Het gaat Puckzzzie meer om de bochten en die paar molshopen, die ze in België bergen noemen. Die zijn best eng hoor..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
Die route valt volgens mij best meeHet was een redelijk recht-toe-recht-aan weg dacht ik te zien
Whehehehequote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het gaat Puckzzzie meer om de bochten en die paar molshopen, die ze in België bergen noemen. Die zijn best eng hoor..![]()
Of een Ex die je auto op 160km/h vastzet op de Cruise-Control op de Duitse autobahn en dan door het berglandschap met 8 tot 10% helling...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehe
Dat is juist leukGewoon kalm blijven en relaxed 80 gaan rijden
Ik ben naar Luxemburg geweest met de auto
Dat was echt cool
Oostenrijk...da's pas eng
Welke kleinequote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:45 schreef Kleintje het volgende:
Die KLEINE gaat nu een update maken via de mail en die krijgen jullie zo.
Dan weten jullie alles weer.....
Grote meidquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:45 schreef Kleintje het volgende:
Die KLEINE gaat nu een update maken via de mail en die krijgen jullie zo.
Dan weten jullie alles weer.....
Mail is gelezen...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:19 schreef Kleintje het volgende:
Mail is verzonden
Pijltjes?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:36 schreef Puckzzz het volgende:
nope...geen dyslectische pc aan deze kant. Kan gewoon hele mooie pijltjes e.d. zien hoor
Dan ligt het aan mijn kreng hier.. Zag ook al vaagheid in de mail van Puckzzzzz (niet het verhaal zelf hoor Puckzzz). Morgen ga ik naar Mauro toe voor overleg over plannen en dan komen ook wel weer ideeën naar boven voor de Ardennenmeet..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:34 schreef Kleintje het volgende:
wat voor leestekenproblemen????
Als ik het goed heb zijn van het weekend juist alle problemen weer verholpen...
Dan heb de zelfde problemen als ik. Ook Eurotekens op plekken waar die niet horen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Pijltjes?
Die zie ik nergens. ik zie: à staan.
Puckzzz, die studioset mag wmb mee hoor!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:56 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb net geleerd hoe ik curaçau moet schrijven.
Niet dat je er wat aan hebt, want het land heet curaçao, maar toch... erg leuk!
Maar ik weet niet hoe het komt met die leestekens. Heb net jouw mails gelezen en daar kan ik niets vreemds in vinden. Behalve dat het veel woorden onzinnig geblaat is....
Dat van die zon bij de ramen is een leuk idee puckzzz..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:01 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb even een idee over de mail gegooid....
en heeft er nou niemand 'allen beantwoorden' gedaan behalve ik?? ik krijg geen andere mailtjes
dat is juist de bedoeling datttie doorschijntquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:29 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat van die zon bij de ramen is een leuk idee puckzzz..
ik heb ook nog wel zon zweverig witte jurk/nachthemd (beetje doorschijnend maar dat kan volgens mij alleen maar mooier zijn)
tis een eilandquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:56 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb net geleerd hoe ik curaçau moet schrijven.
Niet dat je er wat aan hebt, want het land heet curaçao, maar toch... erg leuk!
eiLAND jah!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |