Help ik je dan ook wel vanaf, heb nog de eos3 werkeloos liggenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Sensia? Ik heb een teveel aan Velvia
Nou ja, ik sleep wel mee, zie wel...
En wie dan allemaalquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:12 schreef prupke het volgende:
8 mannen en 2 vrouwen...
Oh ja....dat had je gedacht hequote:
En jij ging 2 en een half uur gelee al naar je nestquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:18 schreef prupke het volgende:
[..]
En jij ging 2 en een half uur gelee al naar je nest![]()
ik neem gewoon mijn garde mee .....
Je bent oud en wijs genoeg ....quote:
Topquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:09 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb het huis net besproken.
De personen krijgen hier zo een mail over.
quote:
Schiet nou eens opquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:30 schreef Kleintje het volgende:
PdeHoog, dat lees je zo allemaal. Ga niet alles dubbel zitten typen
Ik weet niet wie je in je lijstje hebt, maar mijn mailboxen zijn leger dan een gemiddelde hersenpan van een blondje.. Galm.... Galm... Echo....o....oo...ooooo..o..o.o.o.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:38 schreef Kleintje het volgende:
mail is verzonden.
Je bent gewoon niet gewenstquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je in je lijstje hebt, maar mijn mailboxen zijn leger dan een gemiddelde hersenpan van een blondje.. Galm.... Galm... Echo....o....oo...ooooo..o..o.o.o.![]()
![]()
Ik wil mail van kleintje..![]()
![]()
nouhouhououououuquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet gewenst![]()
Ik heb alweer geantwoord
![]()
Zie je wel dat je ons niet aankanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:52 schreef Kleintje het volgende:
Jezus... gaat dit nu al beginnen?
Moet ik nu al moeder gaan spelen!
Damn...
PRUPKE... HELP!
Ik word nu al gek van 8 mannen!
Als u nu eems op het knopje verzenden klikt in je mailprog...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:52 schreef Kleintje het volgende:
Jezus... gaat dit nu al beginnen?
Moet ik nu al moeder gaan spelen!
Damn...
PRUPKE... HELP!
Ik word nu al gek van 8 mannen!
jawel..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:57 schreef Kleintje het volgende:
Heb hem nu 2 x verstuurd. Heb je niet een normaal mailadres i.p.v. fucking hotmail
Hmmzzzz tuich is het die servers.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:13 schreef RonaldV het volgende:
Ik hoor van andere kanten (buiten Fok!) dat er op sommige hotmail-servers problemen zijn. Een kennisje bijvoorbeeld kon haar account niet in, en nu ze dat sinds een half uurtje wel kan moet ze berichten die 1 à 2 jaar geleden al zijn verwijderd opnieuw verwijderen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:29 schreef Kleintje het volgende:
HMII, top stukje. Wou dat iedereen zichzelf zo uitvoerig beschreef.
Is wel zo leuk voor Muk, een redelijk nieuwe onder ons.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:34 schreef Kleintje het volgende:
Pee, door jouw stukje lijkt het of je normaal bent... serieus enzo
Jij weet niet eens hoe je een boterham smeert..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dat kunnen we niet hebben hoor
@Muk: ik ben echt NIET normaal, nooit serieus en altijd in voor een geintje![]()
Oh ja....ik wil wel ontbijt op bed daaro he![]()
En een keertje koken vind ik ook niet errug
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:43 schreef Kleintje het volgende:
Een keertje koken???
EEN KEERTJE!
Ik had net alle rollen verdeeld.
HMII en jij koken, RonaldV is er voor de massage, Blackbully speelt ober, Shark fungeert als bijzettafeltje waar ik mijn benen op kan laten rusten... enz.
Ow... en prupke is er voor mijn seksbehoefte
Goed... back ontopic en stop de slowchat bij deze
Oooooooooooooooooppppppppppssssssssssss Nou ik ben ook braaf geweest na Ronald..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:52 schreef Kleintje het volgende:
Nee, jij bent de enige die het begrijpt! Daarom had ik alle adressen ingevoegd en niet bcc gedaan.
Maar goed, de rest krijgt alle andere stukjes ook nog...
Ik zag hetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:51 schreef RonaldV het volgende:
Uhm, ik geloof dat ik net de kortste weg heb genomen door naar iedereen te sturen.Was dat niet de bedoeling?
Kweenie, ik zal ff zoeken...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
RonaldV waar is je voorbeeldfunctie![]()
Jij bent één van de dames, toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:17 schreef Puckzzz het volgende:
Waarschijnlijk zullen er twee dames en 1 dame-achtig persoon aanwezig zijn
moet het alleen nog steeds kortsluiten met mijn vriendje
Zolang jij niet op walvisjacht gaat, durf ik nog wel bij jou in de buurt te komen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:17 schreef Puckzzz het volgende:
Waarschijnlijk zullen er twee dames en 1 dame-achtig persoon aanwezig zijn
moet het alleen nog steeds kortsluiten met mijn vriendje
Walvisjacht in de Ardennen gaat niet lukken gok ik....Berenjacht misschien? hmmmmm....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zolang jij niet op walvisjacht gaat, durf ik nog wel bij jou in de buurt te komen.![]()
Daarom zet Puckzzzieluckzzzie haar geweer in de oliequote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
WoeiPuckzzie gaat mee
Nou maar hopen dat wij niet botsen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Daarom zet Puckzzzieluckzzzie haar geweer in de olie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |