Op aandringen van de Megabitch van Fok! is hier het voorlopig lijstje:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:42 schreef Kleintje het volgende:
Jij hebt toch genoeg vrije tijd
Maak maar...
Met dezelfde vrouw wel jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:29 schreef Kleintje het volgende:
Nog leuker![]()
Denk je dat prupke en ik jullie niet aankunnen
Jullie mannen kunnen toch maar 1 keer per dag, 3 minuten!
wat is er mis met alfabetishe volgorde?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:52 schreef Mauro het volgende:
disclaimer 1 - deze lijst is opgemaakt in willekeurige volgorde. er kunnen geen rechten aan worden ontleend
disclaimer 2 - behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
Staat erbij!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:00 schreef RubberDuckey het volgende:
Mauro, ik ben er ook nog!
Ik wilde ook graag mee.....
Checkquote:Op maandag 13 februari 2006 23:26 schreef Kleintje het volgende:
*schop*
Ik wil een 'kennismaking' organiseren voor iedereen die echte interesse heeft.
Ergens in het midden van het land.
Dus waarschijnlijk weer eens Utrecht.
Even rond de tafel zitten. Afspraken maken wie er mee gaan, betaling etc.
Dan kan ik daarna gaan boeken voordat dit huisje al bezet is....
Daar heb je een punt..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:34 schreef Kleintje het volgende:
3e weekend is geen optie, dan is het al eind maart voordat alles financieeel rond is.
Dan denk ik dat we het eerst via msn maar moeten bespreken en later IRL.
Anders loop je alleen maar de kans dat het huisje al weg is.
Donderdag-avond heb ik ook een andere afspraak staanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:15 schreef Kleintje het volgende:
donderdagavond 21.00 uur in de fot chat?
Als je er niet bij kan zijn en toch interesse hebt dan kan je je melden op ikwilmeenaardeardennen apenstaartje het-kleintje punt nl
Wel is het zo dat de mensen die wel in de chat zitten voorrang hebben op de mensen die er dan niet zijn...
Uhm....vrijdag wordt ook een probleem.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:28 schreef Kleintje het volgende:
Oke, vrij 21.00 uur. Als mensen niet kunnen en toch voorrang willen hebben, meld je dan vooraf bij me....
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:34 schreef Mauro het volgende:
Laat ik dan maar vooraf zeggen dat ik zeker mee ga!
Check...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:34 schreef Mauro het volgende:
Laat ik dan maar vooraf zeggen dat ik zeker mee ga!
Morgen (donderdag) de eerste vergadering.. en vrijdag de 2e...quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:58 schreef prupke het volgende:
ik ben er ook bij de chat donderdag of vrijdag
net wat jullie willen.
ik ook want ik ga meequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Morgen (donderdag) de eerste vergadering.. en vrijdag de 2e...
Ik ben er morgen bij![]()
quote:
oops dan zl ik hem wel gedeleted hebben (krijg pvd zon zwik spam elke keer )quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ik bijt niet hoor....
p.s. heb je mijn e-mail vorige week ontvangen??? Was van mijn zakelijk mailadres![]()
![]()
maar dan gaan we morgen wel kletsen.. want ik wil wel kennis maken met purps hoor en kleintje en zo En ene PdeHoog ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:05 schreef Kleintje het volgende:
Jullie zijn gek! Ik ga geen 2 dagen vergaderen
Heb besloten dat ik vergaderen niet zo nodig vind.
Nu nog niet.
Ik denk dat de mensen die ECHT mee willen me maar moeten mailen.
ikwilmeenaardeardennen apenstaartje het-kleintje punt nl
Dan kan ik opmaken hoeveel er echt mee willen, dan kan ik gaan bespreken en de kostendetails terugmailen en kunnen we alles concreet maken...
Dat was knabbelen en geen bijtenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:06 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Tegen mij zei je iets heel anders
:dit is geen spam pruppiequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat was knabbelen en geen bijten![]()
![]()
@Purpke... ik stuur hem morgen nog wel even.. (zet er wel belangrijk bij ofzo)
Oki... zal het onthouden (of proberen te onthoudenquote:
Ik heb je daarstraks een mail gestuurd. Enig idee hoe lang het duurt voor je definitief dingen gaat regelenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:05 schreef Kleintje het volgende:
Jullie zijn gek! Ik ga geen 2 dagen vergaderen
Heb besloten dat ik vergaderen niet zo nodig vind.
Nu nog niet.
Ik denk dat de mensen die ECHT mee willen me maar moeten mailen.
ikwilmeenaardeardennen apenstaartje het-kleintje punt nl
Dan kan ik opmaken hoeveel er echt mee willen, dan kan ik gaan bespreken en de kostendetails terugmailen en kunnen we alles concreet maken...
Dan heb ik zeker een 1-persoonskamerquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:26 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb nu van 2 mensen mail. Zodra ik er incl. mezelf 8 heb ga ik dingen regelen.
Dan is ht betaalbaar en valt het te doen.
Heb nu mail van Mauro en jou.
Dus we gaan al met 3 man
Aanmeldingsverzoek ingediend. Wacht nu op honorering van verzoekquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:26 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb nu van 2 mensen mail. Zodra ik er incl. mezelf 8 heb ga ik dingen regelen.
Dan is ht betaalbaar en valt het te doen.
Heb nu mail van Mauro en jou.
Dus we gaan al met 3 man
Da's 4 man inderdaad en twee vrouwenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:52 schreef prupke het volgende:
kleintje
pdehoog
mauro
hmaster-II
bb
prupke
plus 1 reserve
zit ik er ver naast?
BB krijgt een kamer in de linkervleugel...quote:Oh net als BB een geluidsdichte kamer graag..
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:05 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik heb inmiddels ook een mail gestuurd
Sensia? Ik heb een teveel aan Velviaquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:14 schreef PdeHoog het volgende:Voldoende sensia meenemen Shark
En hopen op mooi weer
Velvia mag ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Sensia? Ik heb een teveel aan Velvia
Nou ja, ik sleep wel mee, zie wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |