Ik kom uit 't Noord'n daar is de spelling nog niet zo denderend.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:52 schreef RonaldV het volgende:
fotografen!Met een F! Ik graaf geen fotos!
zie je recht boven de post die edit knop?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:52 schreef RonaldV het volgende:
fotografen!Met een F! Ik graaf geen fotos!
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik kom uit 't Noord'n daar is de spelling nog niet zo denderend.![]()
![]()
Gelukkig hebben jullie sinds kort wel internet...quote:Op maandag 6 februari 2006 13:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik kom uit 't Noord'n daar is de spelling nog niet zo denderend.![]()
![]()
Bij mijn volgende topic die ik creeer op mijn eigen forum, laat ik jou de controle wel doen..quote:Op maandag 6 februari 2006 13:07 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Ik ken iemand die, normaal gesproken, behoorlijk correct Nederlands schrijft.
Je kan haar inhuren om je teksten te controleren
Wij zijn heel modern in ons gehucht..quote:Op maandag 6 februari 2006 13:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Gelukkig hebben jullie sinds kort wel internet...en riool? Staat dat al op de planning?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:47 schreef Muk het volgende:
Ik weet dat ik nog geen rechten/respect heb verworven op dit forum, maar als er nog plaats is... ik ben een enorme noob, en daar moet nodig wat aan gedaan worden!![]()
Ps moet nog even kijken of m'n nieuwe cam licht dicht is... anders sta ik daar dadelijk met een compactje...![]()
8 man is niet genoeg?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:36 schreef Kleintje het volgende:
NOg een keer een schop omhoog.
Hebben nog maar 8 mensjes en 2 tvp'jes.
Dus... heeft dit nog wel zin????
Ben er nog steeds mee eens.. 8 man kan best... Of we moeten nog wat leuke dames erbij vinden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:21 schreef Kleintje het volgende:
Dan wordt het p.p. wel duurder en mag er niemand afvallen
Nog leukerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ben er nog steeds mee eens.. 8 man kan best... Of we moeten nog wat leukere dames erbij vinden.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:29 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nog leuker![]()
Denk je dat prupke en ik jullie niet aankunnen
Jullie mannen kunnen toch maar 1 keer per dag, 3 minuten!
Gaat dit nou nog over fotograferen of neemt dit topic toch weer een andere wendingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:29 schreef Kleintje het volgende:
We willen natuurlijk wel echte actie foto's er van maken..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Gaat dit nou nog over fotograferen of neemt dit topic toch weer een andere wending
Op aandringen van de Megabitch van Fok! is hier het voorlopig lijstje:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:42 schreef Kleintje het volgende:
Jij hebt toch genoeg vrije tijd
Maak maar...
Met dezelfde vrouw wel jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:29 schreef Kleintje het volgende:
Nog leuker![]()
Denk je dat prupke en ik jullie niet aankunnen
wat is er mis met alfabetishe volgorde?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:52 schreef Mauro het volgende:
disclaimer 1 - deze lijst is opgemaakt in willekeurige volgorde. er kunnen geen rechten aan worden ontleend
disclaimer 2 - behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |