Ik zie het al iddquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:29 schreef Drugshond het volgende:
hahahhaah
Nee het staat nu in [Centraal] Ophef over 'Eu' spotprenten #21
Na een stevige offtopic opruimaktie... van hetzelfde topic voor de merge.
Ja hoor.. ik ga zelfs op tijd naar bed..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:31 schreef milagro het volgende:
Ik zie het al idd
Ik ging helemaal aan mezelf twijfelen![]()
Ga je een beetje op tijd naar bed straks?!![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:03 schreef TC03 het volgende:
Wat heeft het land Denemarken dan gedaan, oh wijze Meki?.
Deze riedel kom ik bijna tegen ik elk topic van deze reeks. (Bijna een soort spam gedrag, zonder constructief te debatteren) Inmiddels kun je afleiden aan de hand van de geposte links in de OP dat de schuldvraag veel complexer is geworden.quote:Meki
het niet optreden van een krant die constant zit te beledigen
het niet respecteren van mensen in hun geloof
Dat allen is Denemarken ervoor schuldig
Een aantekening in je user-dossier... en kan uiteindelijk leiden tot een afkoelbannetje.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:23 schreef Meki het volgende:
Notes wat is dat ?
Deze riedel kom ik bijna tegen ik elk topic van deze reeks. (Bijna een soort spam gedrag, zonder constructies te debatteren) Inmiddels mag je afleiden aan de hand van de geposte links in het OP. Dat de schuldvraag veel complexer is geworden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:29 schreef Drugshond het volgende:
@Meki
[..]
het niet optreden van een krant die constant zit te beledigen
het niet respecteren van mensen in hun geloof
Dat allen is Denemarken ervoor schuldig
en wie geeft notes aan ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een aantekening in je user-dossier... en kan uiteindelijk leiden tot een afkoelbannetje.
Ik post nog geen 20 topics mee hoor. Bovendien vind ik het vreemd dat alles op Fok ineens genuanceerd moet zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:29 schreef Drugshond het volgende:
@Meki
[..]
[..]
Deze riedel kom ik bijna tegen ik elk topic van deze reeks. (Bijna een soort spam gedrag, zonder constructief te debatteren) Inmiddels kun je afleiden aan de hand van de geposte links in de OP dat de schuldvraag veel complexer is geworden.
@TC03
Op de man spelen en blijven zuigen in de discussie.. na 20 reeksen verwacht ik onderhand wel dat de gemoederen iets tot rust zijn gekomen. En zeker na een opruimaktie. Dus als je een vraag hebt.. prima.. maar stel hem dan serieus."oh wijze Meki?" is geen handvat waarop de discussie vrolijk verder kan verlopen.
@Both : En kijk eens goed na de laatste reakties... na de merge van een ander serieus topic. Er zijn gelukkig nog mensen die genuanceerd tot een mening komen die daadwerkelijk de moeite van het lezen waard is. Met steken onder water of een langspeelplaat die blijft hangen komt dit topic geen meter verder.
Prachtig dat het je mening is... maar na 100x gelezen te hebben is de glans er wel een beetje er van af.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:31 schreef Meki het volgende:
maar dat is slecht mijn mening . mensen vinden dat vrijheid ik benadruk dat het hier om beledigen gaat . maar dat zal ik minder gebruiken en met nieuwe argumenten komen
De moderatorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:32 schreef Meki het volgende:
en wie geeft notes aan ?
hoeveel notes mag je hebbenquote:
Juist de mensen die het niet eens zijn met mijn mening beginnen te schelden etc. en dat negeer ik . hun kunnen ook mijn posts negerenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Prachtig dat het je mening is... maar na 100x gelezen te hebben is de glans er wel een beetje er van af.
Bijkomend nadeel is dan wel dat mensen je minder serieus in de discussie gaan nemen. En gaan liggen vervelen.. dan komt er weer een reaktie.. nog meer vervelen.. en dan kan ik weer posts gaan deleten die geen ene ruk meer met het oorspronkelijke topic te maken hebben.
Een post van enkel one-liners zonder fundament raakt eens een keer uitgewerkt. Probeer wat meer tijd te nemen om een goede uitvoerige posting te schrijven. Die constructief het topic verder helpt.
Na een opruimslotjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:34 schreef TC03 het volgende:
Ik post nog geen 20 topics mee hoor. Bovendien vind ik het vreemd dat alles op Fok ineens genuanceerd moet zijn.
vind je het gek dat mensen je niet meer serieus nemen, en aan je gaan storen als je als standaard antwoord: zoiets als dit [Centraal] Ophef over 'Eu' spotprenten #21 post?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Juist de mensen die het niet eens zijn met mijn mening beginnen te schelden etc. en dat negeer ik . hun kunnen ook mijn posts negeren
Ik wil graag klagen over meki, hij is stelselmatig topics aan het verzieken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:29 schreef Meki het volgende:
[..]
En de regels zijn door Deense krant en Europese kranten over geweest . Het onnodig mensen beledigigen van mensen bestaat niet in de mensheid
Maar als ik onnodig Joden had beledigd had ik allang me excuces aangeboden namens me hele land etc.
En vooral: argumenten die kant noch wal raken en nooit reageren op tegenargumenten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:41 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Meki on drugs?
[..]
Ik wil graag klagen over meki, hij is stelselmatig topics aan het verzieken.
Kan hier dan niets aan gedaan worden?
Dubbel posten, onbegrijpelijke wartaal, opruiende teksten.. enz
![]()
Best veel.. als ik sommige users bekijk..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:37 schreef Meki het volgende:
hoeveel notes mag je hebben
Ik vind 'oh wijze Meki?' niet echt bijzonder ongenuanceerd. Maarja, 't zal wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Na een opruimslotje... .. kom op.. think again. Die post kon je niet missen.. sterker nog stond al 3 x in dit topic dat ik me daaraan stoorde.
56quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:43 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Inderdaad, ik vraag me af, Hoe oud is Meki eigenlijk?
Vergeet niet dat ik tijdens de opruimaktie al veel keer TC03 ben tegen gekomen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:42 schreef TC03 het volgende:
Ik vind 'oh wijze Meki?' niet echt bijzonder ongenuanceerd. Maarja, 't zal wel.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:46 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Hoi Meki,
Ben je echt 56 jaar oud?.
Oh , ik dacht altijd dat je nog heel jong bent.
Mag ik vragen, woon je al lang in Nederland ?
Groetjes Johan
Hij is 17 ofzo.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:46 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Hoi Meki,
Ben je echt 56 jaar oud?.
Oh , ik dacht altijd dat je nog heel jong bent.
Mag ik vragen, woon je al lang in Nederland ?
Groetjes Johan
Dat dubbe/trippel/quadruppel posten is mij ook een doorn in het oog geworden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:41 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Meki on drugs?![]()
Ik wil graag klagen over meki, hij is stelselmatig topics aan het verzieken.
Kan hier dan niets aan gedaan worden?
Dubbel posten, onbegrijpelijke wartaal, opruiende teksten.. enz
![]()
Nou ik dacht , dat als je nog maar kort in Nederland woont. Dan zou ik kunnen begrijpen dat de posts van je soms wat moeilijk te begrijpen zijn. Vooral taaltechnisch gezien.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:47 schreef Meki het volgende:
[..]
nee ik ben 18 en woon al me leven hier
hoezo ??
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:52 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Nou ik dacht , dat als je nog maar kort in Nederland woont. Dan zou ik kunnen begrijpen dat de posts van je soms wat moeilijk te begrijpen zijn. Vooral taaltechnisch gezien.
En eh.. mag ik ook vragen wat voor opleiding je doet?
Ik ben gewoon nieuwsgierig.. naar hoe dat bij jou in elkaar zit.
Want tot nu toe kan ik gewoon weinig van je snappen, en kan ook maar weinig respect opbrengen voor je bijdragen in het forum
Ik dacht.. misschien als ik wat meer achtergrond informatie heb.. nou ja.. misschien dat ik dan minder streng zou zijn m.b.t. je posts.
![]()
indoctrinatie is toch onderdwang of ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat dubbe/trippel/quadruppel posten is mij ook een doorn in het oog geworden.
Wartaal... is lastig.. we hebben geen IQ lat bij de [NWS] deur hangen. Zo zit Fok! geloof ik ook niet in elkaar.
Opruiende teksten... is niet het goede woord.. je kunt beter spreken dat hij nog niet alle links heeft gelezen heeft en daardoor nog steeds aan het reageren is of we nu pas bij deeltje #3 zijn. Zie zijn dubbelpostings moraal.
dank je wel hetzelfde zal ik bij jou ook doenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:59 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Nou okay dan , ik zal je posts de volgende keer dan maar met "liefde" benaderen. Onder het mom, het zal wel mijn gebrek zijn dat ik er niets van snap of er geen logika en samenhang in kan ontdekken.
Eh succes met je opleiding. Handel is leuk, kun je alle kanten mee op.![]()
thxquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:07 schreef Meki het volgende:
[..]
dank je wel hetzelfde zal ik bij jou ook doen
Lees mijn posts maar, zeggen hetzelfde als Meki, maar dan op een andere manier.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:59 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Nou okay dan , ik zal je posts de volgende keer dan maar met "liefde" benaderen. Onder het mom, het zal wel mijn gebrek zijn dat ik er niets van snap of er geen logika en samenhang in kan ontdekken.
Eh succes met je opleiding. Handel is leuk, kun je alle kanten mee op.![]()
Bevoogdend opvoeden... noem ik zoiets.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:04 schreef Triggershot het volgende:
indoctrinatie is toch onderdwang of ben ik nou gek?
hehe, maar zou je het onder druk/dwang noemen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bevoogdend opvoeden... noem ik zoiets.![]()
Ach er is niet zo veel aan de hand... maar ik blijf niet op die delete knop rammen.
Ik krijg er bijna RSI van.
Of heeft het te maken met niet willen luisteren en gezonde/preventieve adviezen niet ter hand willen nemen. ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:27 schreef Triggershot het volgende:
hehe, maar zou je het onder druk/dwang noemen?
Wel een vreemde gewaarwording als er ineens reacties van heiknurften als calvobbes her en der in de topic zwerven.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:29 schreef Drugshond het volgende:
hahahhaah
Nee het staat nu in [Centraal] Ophef over 'Eu' spotprenten #21
Na een stevige offtopic opruimaktie... van hetzelfde topic voor de merge.
maakt in feite niet zo gek veel uit, ik sla bijna standaard knurften als calv, meki en BSB over.quote:Op woensdag 8 februari 2006 07:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wel een vreemde gewaarwording als er ineens reacties van heiknurften als calvobbes her en der in de topic zwerven.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:34 schreef Mutant01 het volgende:
En ik wordt moe van mensen als SocialDisorder die iedereen te pas en on te pas voor knurften uit maakt.
Ja, maar het is niet de eerste post waarbij je eens lekker users voor van alles en nog wat uitmaakt. Wees er maar trots op.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]ik wil bronnen zien! Dit is mijn eerste post met knurft erin
kom op, bronnen. gimme gimme.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet de eerste post waarbij je eens lekker users voor van alles en nog wat uitmaakt. Wees er maar trots op.
ahummmm, voor de goede orde, ik zei heiknurften. Aan het woord zelf is niets denigrerends of wat dan ook te verbinden, je zou het ook als een compliment kunnen opvatten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:34 schreef Mutant01 het volgende:
En ik wordt moe van mensen als SocialDisorder die iedereen te pas en on te pas voor knurften uit maakt.
mijn 'notes'? Heb ik die dan? Maar goed, zolang er normaal en inhoudelijk gediscussieerd word, zul je van mij geen last hebben. Ik kan allang een beetje slecht tegen mensen met een dikke plak gewapend beton voor de kop. Zoals ik al zei, ik heb mijn leven gebeterdquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:44 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb je notes als bronnen, maar ik wil je dus hierbij vragen om gewoon normaal te reageren en niet zo oververhit.
en op posts als deze krijg ik totaal geen response. Het is gewoon puur trollen van hem.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:44 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb je notes als bronnen, maar ik wil je dus hierbij vragen om gewoon normaal te reageren en niet zo oververhit.
Altijdquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:20 schreef Cairon het volgende:
Mutant01 mijn moslim skatje!
kuzz!
Alles gucci?
Die worden meestal weggehaald, show me the light. Want er zijn zoveel threads die ik in de gaten moet houden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:49 schreef SocialDisorder het volgende:
mag ik de liefde in de lucht bruut verstoren door te vragen wat er achter de schermen aan flame-baits en trolls gedaan wordt?
Geen beschuldiging, gewoon nieuwsgierig.
agie kan je even veranderen naar #23quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die worden meestal weggehaald, show me the light. Want er zijn zoveel threads die ik in de gaten moet houden.
Done.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
agie kan je even veranderen naar #23
[Centraal] Ophef over 'Eu' spotprenten #23
flamebaiten wordt zowiezo aangepakt en trollen tsja, ligt er maar net aan wat je onder trollen verstaat.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:53 schreef SocialDisorder het volgende:
zoals ik zei, geen beschuldigingen. Gewoon nieuwsgierig. Mensen die alleen maar trollen en flame-baiten, wat wordt daar aan gedaan, om de leefbaarheid van Fok in stand te houden?
systematisch provocerende opmerkingen plaatsen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
flamebaiten wordt zowiezo aangepakt en trollen tsja, ligt er maar net aan wat je onder trollen verstaat.
Als het echt puur en alleen om te provoceren is worden die weggehaald.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
systematisch provocerende opmerkingen plaatsen.
de user, of de posts?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als het echt puur en alleen om te provoceren is worden die weggehaald.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Dr. Nikita, waar heb jij het over? Je kunt toch niet ontkennen dat het zeer reëel is dat zijn zoon hem wil wreken?²
Ja DaveHarris refereerde ernaar vandaar dat ik dat stuk postte. Over het icon, hoe kom ik er weer aan? In het profiel staat het er nl. niet..quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
Je hebt onderstaande link moedwillig geplaatst in EU #23 topic
Een theorie over het zoontje van wijlen Theo van G.
doe s wat aan je icon luilak............
wel in je fotoboek toch?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja DaveHarris refereerde ernaar vandaar dat ik dat stuk postte. Over het icon, hoe kom ik er weer aan? In het profiel staat het er nl. niet..²
kijk eerst naar je zelf voordat je naar andere mensen kijktquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:47 schreef SocialDisorder het volgende:
meki heeft trouwens de kunst der discussiëren nog steeds niet onder de knie.
Roepen om het roepen, zonder te onderbouwen. Wat moet je hier nou nog mee? [Centraal] Ophef over 'Eu' spotprenten #23 en verder.
doe ik standaard, ik heb een spiegel aan m'n deur hangenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
kijk eerst naar je zelf voordat je naar andere mensen kijkt
Goeie vraag, maar ik kan er ook niet zoveel mee.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:47 schreef SocialDisorder het volgende:
meki heeft trouwens de kunst der discussiëren nog steeds niet onder de knie.
Roepen om het roepen, zonder te onderbouwen. Wat moet je hier nou nog mee? [Centraal] Ophef over 'Eu' spotprenten #23 en verder.
met gasten als triggershot kun je tenminste een discussie voeren, wordt inhoudelijk gereageerd, er wordt geluisterd naar elkaars mening, en meningen worden onderbouwd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Goeie vraag, maar ik kan er ook niet zoveel mee.
Ook achter de schermen wordt meegedacht/besproken hoe e.e.a. beter kan. Ik heb hem al verschillende keren gewezen op de discussie van gisteren. Om zijn discussies beter uit te diepen. Zijn reakties zijn nog steeds zeer eenzijdig zonder enige vorm van diepgang of onderbouwing. Maar hij voegt wel bruikbare bronnen/links toe aan het topic. Maar gelukkig begint het item wat te zakken op de nieuwsladder. En de rek is eruit.
Hoe je het ook belicht... het blijft een paradox wat nu werkelijk vrije meningsuiting is. En tot hoever je mag gaan. En die paradox is niet oplosbaar, zelfs na #23 deeltjes loop je nog steeds tegen de blinde muur. Ik ben lang geleden al gestopt met inhoudelijk op het item te reageren want het topic zit qua inhoud muurvast in een soort pat-stelling. Maar ik heb me wel voorgenomen om nog meer selectief te lezen wie nog wat nuttigs in deze materie te melden heeft.
Ik heb wat aan me meningen aan gedaan zodat ze niet meer echt eenzijdig meer zijn. Ik volg alleen mijn mening. en ik herhaal het niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Goeie vraag, maar ik kan er ook niet zoveel mee.
Ook achter de schermen wordt meegedacht/besproken hoe e.e.a. beter kan. Ik heb hem al verschillende keren gewezen op de discussie van gisteren. Om zijn discussies beter uit te diepen. Zijn reakties zijn nog steeds zeer eenzijdig zonder enige vorm van diepgang of onderbouwing. Maar hij voegt wel bruikbare bronnen/links toe aan het topic. Maar gelukkig begint het item wat te zakken op de nieuwsladder. En de rek is eruit.
Hoe je het ook belicht... het blijft een paradox wat nu werkelijk vrije meningsuiting is. En tot hoever je mag gaan. En die paradox is niet oplosbaar, zelfs na #23 deeltjes loop je nog steeds tegen de blinde muur. Ik ben lang geleden al gestopt met inhoudelijk op het item te reageren want het topic zit qua inhoud muurvast in een soort pat-stelling. Maar ik heb me wel voorgenomen om nog meer selectief te lezen wie nog wat nuttigs in deze materie te melden heeft.
DaveHarris begon over het bewuste topic, en BSB gaf de tijdsaanduiding + link aan wanneer het bewuste topic was aangemaakt (topic is uiteindelijk door SideKick gesloten).quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
![]()
Je hebt onderstaande link moedwillig geplaatst in EU #23 topic
Een theorie over het zoontje van wijlen Theo van G.
doe s wat aan je icon luilak............
Dan voer je met mij toch geen discussie ??quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
met gasten als triggershot kun je tenminste een discussie voeren, wordt inhoudelijk gereageerd, er wordt geluisterd naar elkaars mening, en meningen worden onderbouwd.
Meki knalt er gewoon wat in, en verkoopt het als de ultieme waarheid. Alles wat er tegen ingaat, onderbouwd en wel, is ofwel een verzinsel, ofwel propaganda, ofwel een zionistisch complot.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:29 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Wanneer ga je je verhaal bij Rover uit de doeken doen? Ze hebben tegenwoordig een reizigersdagboek, ze zullen vast heel blij zijn met jouw bijdrage.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.◢◤
Goed ff bezig geweest met wat knip en plakwerk van reeks #18 t/m #23quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:19 schreef Meki het volgende:
Ik heb wat aan me meningen aan gedaan zodat ze niet meer echt eenzijdig meer zijn. Ik volg alleen mijn mening. en ik herhaal het niet.
Tel het aantal keer dat je Denemarken de schuld geeft...of Europa de schuld dat mensen in hun waarde gelaten moeten worden. En dat deze week alles mag. Alles onder de noemer van vrije meningsuiting toch ?quote:#23Denemarken krijgt alsmaar een slechte naam ik de acherlijke cultuur die graag beledigt nog steeds mensen aan het kwesten ?? Denemarken gaat nu ook holocaust ontkennen
spotprenten maken heeft nog niks met ontkenning te maken
Diegene die zielig zijn . zijn mensen die het goedkeuren van beledigen . Mensen die mensen beledigen in hun waarde zijn pas zielig. Mensen die onnodig mensen kwetsen die zijn pas zielig en dat ambassades in fik steken zijn de gevolgen ervan Moslims hechten zich veel aan hun geloof en dat zijn de waardes van de Moslims
Moslims geloven streng in de Islaam . respect uiten is het enige wat je kan doen in plaats van het constant maar beledigendat was eerst beledigen . Het kwetsen van mensen is fout en verkeerd maar sinds deze week is het goed dat het nu toegestaan is . je mag iedereen kwetsen in hun geloof en waarden .
#22Ze zijn boos op Europa omdat Europa constant bezig is met beledigen . en daarom gaan ze vreedzaam protesteren. Soms kan het uit de hand lopen. ik vind dit goed omdat ze protesteren tegen de baldadigheid van Europe omdat ze protesteren tegen Europa baldadigheid
ze zijn woedend op Europa en daarom protesteren zeNee Europa die laat het toe dat Islaam wordt beledigd maar als er iets over holocaust wordt gezegd dan laten ze dat niet toe Of ze laten iedereen beledigen of helemaal niemand Als Europa nou afstand nam van beledigen hoefden we niet over de holocaust te hebben
nu denkt iedereeen dat we elkaar mogen beledigenZeer triest waarom maken ze geen wet voor het beledigen van religies Maar nu lokken ze het weer uit door het goedkeuren van beledigen van een religie waar een miljard mensen aan gelooft . Ik had beter gezien dat iedereen hier afstand nam . nu gaan we elkaar beledigen en dat lokt juist racisme uit . Als we elkaar gaan beledigen lokken wij de racisme Ambassades in de fik steken zijn gevolgen ervan Omdat iedereen nu denkt dat je iedereen mag beledigen in zijn waarde
dus daarom gaan mensen ook joden beledigen omdat het nu toegestaan isdat weten de mensen niet . En ik vind jammer dat holocaust wordt erbij gehaald dat hoefde niet ? maar omdat Europa dom bezig is en beledigen van mensen goed keurt gaan men dit toch bijhalen Ik had liever dat we niemand mochten beledigen in hun waarde maar dat kan niet meer Dat weten de mensen nu niet . iedereen denkt dat je iedereen mag beledigen . en dat heeft erg gevolgen voor later Het is ook een zwaktebod wat Europa doet massaal beledigen van een geloof De overheid moet het gaan oplossen zoals het verbod opstellen van beledigen een bepaalde bevolkingsgroep in hun waarde mensen die zo denken zijn voorstander van beledigen mensen in hun waarde dat is anders dan mensen beledigen in hun waarde ik wil enkel alleen dat mensen elkaar niet gaan beledigen Jammer maar dat is de schuld van Europa omdat ze niet afstand nemen van beledigen Juist Denemarken wat er daarna komt zijn gevolgen Nee Denemarken wou bewust gaan provoceren ze houden toch daarvan
en nu moeten zij eronder gaan lijden .
#21Europa heeft ons deze week laten zien dat je iedereen mag beledigen . dat is juist een slechte stap nu krijgen wij voor niemand respect Willen jullie nou dat ik andere mensen nu ook moet gaan beledigen zoals wat AEL en Europa deed
moet ik hetzelfde doen ??moet ik dan ook naar de niveau gaan ?Maar vind jij dat Beledigen van mensen in hun waarde kan ?? dus voor Europa en AEL
#19dat is niet gebeurd maar van Denemarken is wel gebeurd humor vindt jij
alle Moslims vinden dit schandalig en daarom protesteren ze hier tegen
en als Denemarken dat mag doen mag Iran ookJep - zoals in Europa het belegen tegenwoordig gelijk aan vrijheid van meningsuiting staat dat zijn protesten die uit de hand lopen dankzij Europa. Vele Moslimlanden hebben dat veroordeeld het laffe protesten . Nou moet Denemarken en andere landen zijn excuces aanbieden Nou hebben ze een aanleiding om dat te gaan doen
en de aanleiding is DenemarkenAls het na Denemarken is gebeurt dan is het vrijheid van meningsuiting dat is een reactie van de grove beledigingen van Europa richting Moslims en dat had Denemarken kunnen weten Nee vanaf deze week mag je iedereen beledigen in Europa Zoals in Europa een hele groep mag je dood beledigen het enige wat ik vraag is om niemand te beledigen in hun waarde wat denk je ? ik heb vrijheid van beledigen en meningsuiting respect komt nu van Europa kant al helemaal niet daar komt belediging vandaan de Deense krant is ook een terroristische krant want die zaait onrust en wie onrust zaait is een terorrist jij ook jij vindt beledigen toegestaan en daarmee zaai je onrust dan ben jij ook een terrorist jawel ook met woorden ben je een terrorist jawel hij vindt beledigen goed en daarbij is hij een extremist Nee want ik beledig niemand in zijn waarde
#18Europa heeft juist een groot imagepobleem omdat ze geen afstand nemen van beledigen. dat mag vanaf deze week om zo aan de mensen zien aan wie deze haatprenten zijn gericht dat ze tegen haatprenten zijn en geen mensen willen kwetsen in hun waarde Sinds deze week is Beledigen goedgekeurd door Europa
daarom steun ik ook de AEL met hun spotprentenZo triest dat het zover moest komen dat we zelf de holocaust erbij moesten halen maar dat is volgens EUROPA geen beeldiging meer dus mogen we ermee spotten sorry dit is vrijheid van meningsuiting
sinds deze week mag je iedereen beledigen dus ook jodendat ziet Europa wel zitten en daarom is het ook vrijheid van beledigen hier in Europa dat is heel anders dan massaal goedkeuren van kwetsen van mensen
Mwah mwah... ik denk dat de meeste mensen bovengenoemde postings al zovaak hebben gezien dat ze er geen acht meer opslaan. Ze gaan omgekeerd liggen te vervelen of op de man spelen. Het geeft niet echt een genuanceerd plaatje van het hele gebeuren. Hoe ik ook mijn best doe. Het is herhaling op herhaling. Vaak 2 of 3 x dezelfde posts in hetzelfde topic met een iets andere woordkeuze. Maar geen verdieping van de stelling waar je achterstaat.quote:Alleen vind ik dat mensen die hierover klagen zelf persoonlijke aanvallen uitvoeren etc. zij zijn verkeerd bezig . ik volg gewoon de discussie alleen vind ik jammer dat ik daarop word aangesproken, terwijl ze niet erg zijn
Je hoefde het van mij niet weg te halen hoor, dat was niet mijn intentie anders had ik dat rechtstreeks wel gevraagd zonder omwegen. Sja, en offtopic geneuzel is er altijd wel. Het gaat mij alleen storen als het pagina's lang duurt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
DaveHarris begon over het bewuste topic, en BSB gaf de tijdsaanduiding + link aan wanneer het bewuste topic was aangemaakt (topic is uiteindelijk door SideKick gesloten).
Deze postings vallen onder offtopic gemiep en voegen niets toe, en zijn weggehaald uit het Ophef 'Eu' spotprenten #23 topic
.
Verklaar je nader, hoezo "hilarisch"?quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik vond het alleen leuk om dit hilarisch gebeuren te delen met andere fokkertjes.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Verklaar je nader, hoezo "hilarisch"?²
quote:Wel, het volgende. Ik wil een schadeclaim indienen wegens met voorbedachte rade gezorgd te hebben dat mijn lachspier verkrampte en mijn blaassluitspier spontaan openging en daarmede mijn kleding bevuilde. Door mijn ongecontrolleerde bewegingen hierop volgend is een halve beker koffie over mijn toetsenbord gegaan en de ander helft die ik in mijn mond had versproeid over mijn scherm. De aanleiding was een topic over het zoontje van zijn vriend Theo van Gogh om deze preventief op te sluiten wegens toekomstige moslimhaat.
Als moderators zijn we ook niet alleswetend en een deel van deze materie wordt op dit moment achter de schermen besproken. Ik kan daar vooralsnog nog geen kwalitatieve of kwantitatieve uitspraak over doen. Kijk je dan alleen naar het postgedrag of ook naar de invloed die deze persoon heeft ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:53 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik vraag me af, hoe vaak mag iemand dubbelposten, voordat hij een (tijdelijke) ban krijgt?
Die is niet weg.. die is gemerged met de reek [Ophef 'Eu' spotprenten #2x]quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:11 schreef Vulkan het volgende:
Gisteren had ik een topic geopend ''Mailtje over Boycotten van Deense producten''.
Ineens was mijn topic verdwenen. Er is niet eens een slotje opgezet, het is compleet verdwenen. Ook in mijn postgeschiedenis.
Nu hoeft het niet per se terug van mij, maar ik wil wel graag weten waarom het er is afgehaald?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:29 schreef Drugshond het volgende:
We gaan het hier toch niet hebben over Theo van Gogh en/of zijn zoontje![]()
Give me a break.
Slim he, de meeste stokpaardjes van je tegenstanders kennen. Voordat het [GC]/[KLB] debat nog moet beginnen.quote:
Want? Als men dat gezien heeft ga je het voortaan automatisch ook over niggers hebben enzo?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:13 schreef Calella het volgende:
[..]
Lijkt mij dat jij even Chris Rock's "Bring the Pain" moet kijken en dan voornamelijk het gedeelte: "Niggas vs. Black People."![]()
Het is net als hetzelfde doodwensing als Osama Bin laden en terroristenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:03 schreef Roi het volgende:
Nederland wil graag Submission 2
Lijkt mij een doodsverwensing.
Verbrand waarschijnlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:27 schreef _The_General_ het volgende:
Waar is het topic gebleven dat ik heb geopend over de moslim protesten in Maastricht in NWS? Het is helemaal weg. Niet eens een slotje!
Replique autolog:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:27 schreef _The_General_ het volgende:
Waar is het topic gebleven dat ik heb geopend over de moslim protesten in Maastricht in NWS? Het is helemaal weg. Niet eens een slotje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |