En hier weer verder dusquote:Op maandag 30 januari 2006 12:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Het mooist zou digitaal zijn gezien ik het echt nog moet leren, dus het gaat anders veel rolletjes kosten.
Maar eigenlijk is iedere camera op zich oke....
Geef ik vanavond even een antwoord!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:12 schreef Kleintje het volgende:
Mauro, ik ga je even mailen over die camera's om niet helemaal dit topic op die manier te verpesten..
Voor de Nikon's wel en voor de Konica zelfs digitaal!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:16 schreef Kleintje het volgende:
is goed...
is maar een simpel vraagje hoor
Heb je er nog wel handleidingen bij, want deze n00b kan nog niets met camera's hoor
zal jullie hulp hard nodig hebben.
Daarvoor komt er een workshop-meetachtig iets heb ik opgevangen van Sharkie en Mauro.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:16 schreef Kleintje het volgende:
is goed...
is maar een simpel vraagje hoor
Heb je er nog wel handleidingen bij, want deze n00b kan nog niets met camera's hoor
zal jullie hulp hard nodig hebben.
kijk, dat klinkt interessantquote:Op maandag 30 januari 2006 13:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Daarvoor komt er een workshop-meetachtig iets heb ik opgevangen van Sharkie en Mauro.![]()
Was wel de bedoelingquote:Op maandag 30 januari 2006 13:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Daarvoor komt er een workshop-meetachtig iets heb ik opgevangen van Sharkie en Mauro.![]()
De belangrijkste vraag is dan natuurlijk: Wat wil je er mee gaan doen?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:25 schreef Kleintje het volgende:
Welkom EchnaDarr!
Mauro... het klinkt zeer interessant.
Ben dus benieuwd of het voor de doeleinden die ik in gedachte heb een goede camera is en een goede om ervan te leren. En ben benieuwd naar de prijs!
Klinkt goed!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik mail je straks wel.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:29 schreef Kleintje het volgende:
haha, dat staat in je mail. Misschien dat je het gisteren ook wat hebt opgevangen. Maar nu we er hier toch over doorgaan kan ik het net zo goed hier neerpleuren.
Ik wil nu echt op een goede manier paarden/dieren gaan fotograferen. Eerst gewoon buiten, stilstaand. Maar op den duur dus ook paarden die hard aan het werk zijn, ook in een binnenbak, dus dan heb ik iets van een sportstand nodig en een goede flitser.
ff rustig aan hè!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:45 schreef Kleintje het volgende:
Mauro... wat doe je...
Ik ben een vrouw!!!
Die laat je niet wachten. Die zijn altijd nieuwsgierig... Die willen altijd gelijk antwoord![]()
Dan moet je wel heeeeeel lang over stofzuigen en dweilen gaan doen.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:57 schreef Kleintje het volgende:
Pffff
Jij vroeg hier wat ik ermee wilde doen.
Dus ik dacht dat je er echt interesse in had![]()
Maar goed, ik ga wel even snel beneden stofzuigen en dweilen, misschien dat ik daarna antwoord heb![]()
Patriotismefilterquote:Op maandag 30 januari 2006 13:44 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lang leve het polarisatiefilter
quote:
eww...quote:Op maandag 30 januari 2006 14:20 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Huh?
waar heb jij het over?
Ik las iets heel anders.
Psoriasismeelifter
Hoe goed is je engelsquote:Op maandag 30 januari 2006 14:55 schreef Kleintje het volgende:
ff een stomme vraag *zucht... zij ALWEER
Is er ergens een goede site waar ik meer kan leren over de termen die bij de fotografie worden gebruikt???
Iets van een leuke fotocursus online ofzo..
Misschien zelf gewoon even in de gaten houdenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:00 schreef sararaats het volgende:
laat me op tijd weten wanneer de volgende meet is
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien zelf gewoon even in de gaten houdenWe gaan niet half FOK nalopen om te vertellen dat er weer een nieuwe meeting komt hoor
Vragen zijn nooooit stom!quote:Op maandag 30 januari 2006 14:55 schreef Kleintje het volgende:
ff een stomme vraag *zucht... zij ALWEER
Is er ergens een goede site waar ik meer kan leren over de termen die bij de fotografie worden gebruikt???
Iets van een leuke fotocursus online ofzo..
ow ok (dom van me)quote:Op maandag 30 januari 2006 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien zelf gewoon even in de gaten houdenWe gaan niet half FOK nalopen om te vertellen dat er weer een nieuwe meeting komt hoor
Welnee. Je koopt dit:quote:Op maandag 30 januari 2006 15:10 schreef Kleintje het volgende:
En zo'n fotocursus van de LOI ofzo... zou ik daar iets aan hebben???
Ik weet echt nog helemaal niets, maar weet wel dat ik het erg graag wil...
lieverdquote:Op maandag 30 januari 2006 15:27 schreef Kleintje het volgende:
Ja maar.. ja maar...
Er staat:
Een eerste kennismaking met de compactcamera
blabla...
Haat het beste uit je compacteamera
en nu ga ik ws. voor een spiegelreflex....
Dus....
Nieuwe tip sharkie...???
Daarbij hebben de meeste redelijk moderne camera's een prima automatsche stand om mee te beginnen. Alles handmatig willen doe is heel leuk maar erg lastig en een camaera kan het zelf ook heel behoorlijk. Als je dan de basis een beetje begint te snappen kun je over gaan op half automatisch fotograferen.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Welnee. Je koopt dit:
[afbeelding]
in de winkel of hier . Ik denk dat je daar meer aan hebt voor minder geld.
En dan met meets meegaan en gewoon vragen. We kunnen je altijd wel helpen met het een en ander.
Als je het beste uit je compacteamera kunt haten, kun je dat ook uit een SLRquote:
Ik heb het boek eens gekocht voor een vage kennis van me (die er niks mee deed) maar voor zover ik me kan herinneren kan je er ook met een (D)SLR mee uit de voeten.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:27 schreef Kleintje het volgende:
Ja maar.. ja maar...
Er staat:
blabla...
Dus....
Nieuwe tip sharkie...???
Dit boek is ook een aanrader:quote:Op maandag 30 januari 2006 15:27 schreef Kleintje het volgende:
Ja maar.. ja maar...
Er staat:
blabla...
Dus....
Nieuwe tip sharkie...???
Welk adres heb je gemaild? Hotmail?quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:41 schreef Subhuman het volgende:
Okee, misschien kan ik beter niet vertellen wat er met mijn camera gebeurd is gister, maar ik weet dat een aantal mensen in spanning zit te wachten...
Ik was zonet bij de verenigingskamer. Daar lag mijn camera!Ik schijn dus gister aan een kameraad gevraagd te hebben of hij mijn camera wou bewaren, en hij schijnt gezegd te hebben okee ik neem hem wel mee naar de verenigingskamer...
Niet lachen, alsjeblieft!
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:40 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Welk adres heb je gemaild? Hotmail?
Da's allemaal compensatiequote:Op maandag 30 januari 2006 15:45 schreef M.Ram het volgende:
Als ik zo al die camera's zie dan valt mijn Sony DSC-P73 in het niets![]()
Joh, het gaat om de foto's, niet om de camera.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:45 schreef M.Ram het volgende:
Okee, misschien kan ik beter niet vertellen wat er met mijn camera gebeurd is gister, maar ik weet dat een aantal mensen in spanning zit te wachten...
Ik was zonet bij de verenigingskamer. Daar lag mijn camera!Ik schijn dus gister aan een kameraad gevraagd te hebben of hij mijn camera wou bewaren, en hij schijnt gezegd te hebben okee ik neem hem wel mee naar de verenigingskamer...
nu begrijp ik hetquote:Op zondag 29 januari 2006 19:44 schreef Subhuman het volgende:
Op verzoek van pea4fun en omdat ik er vanavond zelf niet ben omdat ik vanavond te veel gezopen heb wordt de inzendtermijn verschoven naar morgenavond 19:00 uur!
Das waar.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:54 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Joh, het gaat om de foto's, niet om de camera.
En jij bent dan weer 2 m 4
Zo ben ik ook begonnenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:54 schreef Kleintje het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet... heb ik een mooie camera gekocht
Analoog... spiegelreflex.
Dan kan ik eerst een kijken of ik het leuk vind. Kan ik alles gaan leren.
En als ik het dan echt wat vind... dan ga ik sparen voor een mooie digitale!
Maar wat ik echt graag wil, dat schijnt moeilijk te zijn met zo'n compact cameratje.
Niets van aantrekken en gewoon gezellig meedoenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:45 schreef M.Ram het volgende:
Ronald, je eerste gooi-dit-zwaai-postje-weg-kandidaat is gearriveerdquote:
Mijn fototoestel (die ingebouwd is in mijn telefoon) is nog net wat minderquote:Op maandag 30 januari 2006 15:45 schreef M.Ram het volgende:
Nou hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 16:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ronald, je eerste gooi-dit-zwaai-postje-weg-kandidaat is gearriveerdEn nummer 2 kan er gelijk achteraan
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:06 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Mijn fototoestel (die ingebouwd is in mijn telefoon) is nog net wat minder![]()
RonaldV gaat de strenge mod uithangen en alle TVP's enquote:
Men....Ronald krijgt het echt druk nuquote:
Ik heb ook een deal met RonaldV gesloten. Iedereen die niet lief doet tegen mij die krijgt zonder twijfel een ban. Dit in het kader van 'bescherm het Kleintje'quote:Op maandag 30 januari 2006 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
RonaldV gaat de strenge mod uithangen en alle TVP's en's weghalen
Althans....dat liep-ie gister te vertellen
das nou de plek waar ik nooit kom he, mijn bookmarkpagquote:
Dat moet je helemaal niet met Ronald afsluiten, zo'n dealquote:Op maandag 30 januari 2006 16:11 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik heb ook een deal met RonaldV gesloten. Iedereen die niet lief doet tegen mij die krijgt zonder twijfel een ban. Dit in het kader van 'bescherm het Kleintje'![]()
Kijk, als die bookmarks nou eens in de MyAT-list komen te staan, dan zou ik ze wel gebruikenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:12 schreef Ynske het volgende:
das nou de plek waar ik nooit kom he, mijn bookmarkpag
die vergeet ik altijd
hou je mond johquote:Op maandag 30 januari 2006 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Men....Ronald krijgt het echt druk nu
* HMaster-II geeft Kleintje gauw een kunffel en aai over haar bol <<<< Heb ik nu genoeg credits voor een maand RonaldVquote:Op maandag 30 januari 2006 16:11 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik heb ook een deal met RonaldV gesloten. Iedereen die niet lief doet tegen mij die krijgt zonder twijfel een ban. Dit in het kader van 'bescherm het Kleintje'![]()
dat bedoel ik jahquote:Op maandag 30 januari 2006 16:13 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kijk, als die bookmarks nou eens in de MyAT-list komen te staan, dan zou ik ze wel gebruiken
Hoe klein ben je dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:14 schreef Kleintje het volgende:
Dan heb jij het gesprek met Yvonne gisteren niet gevolgd.
Ik moet Yvonne deze week even aanspreken op MSN over deze regel. Yvonne vond ook dat ik bescherming moest hebben tegen jullie. Dus die vond ook dat Ronald speciaal voor mij mocht gaan bannen
dan zijn wij evengrootquote:Op maandag 30 januari 2006 16:16 schreef Kleintje het volgende:
Wil je het met of zonder compensatie hakken weten?
Ik ben 1.63, of net wat groter![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:16 schreef Kleintje het volgende:
Wil je het met of zonder compensatie hakken weten?
Ik ben 1.63, of net wat groter![]()
pea4fun vroeg dat echt!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:56 schreef lostminds het volgende:
[..]
nu begrijp ik het![]()
en dan pea4fun de schuld geven![]()
Klopt. Ik heb het voorgesteld aan Pea om het aan Sub te vragen, want ze had net zo'n mooi portret gemaakt, en ze dacht dat ze het niet ging halen om em mooi te maken en op tijd in te sturen.quote:
hey een leeftijdsgenootjequote:
Niet per se. Ik keek lang voor M.o.t.U. cartoons. Ik kijk nog steeds cartoons. Niet alles, er zit veel rotzooi tussen.quote:
Cartoonnetwork!quote:Op maandag 30 januari 2006 17:15 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik mis nickelodeon
Waar moet ik nu heen als ik me verveel 's avonds? Angry beavers zijn er niet meer
Dat is hierzo vervangen door Nickelodeon..quote:
Ruilen?quote:
vroegah was alles beter...quote:Op maandag 30 januari 2006 17:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Niet per se. Ik keek lang voor M.o.t.U. cartoons. Ik kijk nog steeds cartoons. Niet alles, er zit veel rotzooi tussen.
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:18 schreef Subhuman het volgende:
Wat Shark.Bait bedoelt is dat ie een nog veel ouwere lul is!
Volgens mij heb ik die niet. Nickelodeon is 's avonds gemoldquote:Op maandag 30 januari 2006 17:18 schreef PoseidonVS het volgende:
Cartoonnetwork!
Dat is ook een analoge!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:15 schreef Kleintje het volgende:
CrazyCharlie... is dat een digitale? Lijkt me stug want die prijs is wel erg laag als ik het vergelijk me alles wat er op internet te koop staat...
Ik gebruik nu een of ander aldi-ding (overigens niet van mij) en na hard werkenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:37 schreef pea4fun het volgende:
Leuk foxxy! Wat heb je nu en wat ga je krijgen?
Als dit je resultaten zijn met een niet geweldig ding, dan ben ik benieuwd naar je eos resultatenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:42 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ik gebruik nu een of ander aldi-ding (overigens niet van mij) en na hard werkenga ik zaterdag een Canon EOS 350D kopen!
Foto met aldi-ding: http://home.planet.nl/%7Ebaaij136/foto/4.jpg
Niet heel geweldig dus, en ik ben blij dat ik een beter toestel krijg!
Dat was ook mijn eerste gedachte....quote:Op maandag 30 januari 2006 19:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als dit je resultaten zijn met een niet geweldig ding, dan ben ik benieuwd naar je eos resultaten
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:07 schreef RonaldV het volgende:
Damn, ik heb gister echt te veel gezopen geloof ik... cola...![]()
Bannen... TVPs verwijderen... Zwaaihandjes...
Jullie horen de details wel als ik weer nuchter ben.
En dat zelfs nog voor de meet begon, smoesjes dus.....quote:
TVP kan gelezen worden als Te Verwijderen Post. Dat klopt. En de zwaaihandjes: da's nauwelijks een geheim, daar heb ik al eerder (ruim voor mijn solllicitatie) over gepost.quote:
Actie dan maar hequote:Op maandag 30 januari 2006 21:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
TVP kan gelezen worden als Te Verwijderen Post. Dat klopt. En de zwaaihandjes: da's nauwelijks een geheim, daar heb ik al eerder (ruim voor mijn solllicitatie) over gepost.
Ik sla nooit gelijk. Een paar keer netjes vragen, een paar keer gewoon vertellen, en dan plots is het mooi geweest. Ik reken er op dat het zo ver niet hoeft te komen.quote:
Je weet toch wel hopelijk dat tekst zonder een dreigende houding minder sterk overkomt hequote:Op maandag 30 januari 2006 21:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik sla nooit gelijk. Een paar keer netjes vragen, een paar keer gewoon vertellen, en dan plots is het mooi geweest. Ik reken er op dat het zo ver niet hoeft te komen.
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:32 schreef Kleintje het volgende:
IK HEB EEN CAMERA
IK HEB EEN CAMERA
(en nu nog leren fotograferen)
Tenminste, heb ja gezegd. Moet hem nog 'krijgen'.
Ik kijk wel een paar keer heel ergquote:Op maandag 30 januari 2006 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je weet toch wel hopelijk dat tekst zonder een dreigende houding minder sterk overkomt heNiet iedereen hier heeft jouw lengte / postuur gezien zeg maar dat natuurlijke overwicht
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik kijk wel een paar keer heel erg
RONALD.... laat jij dat jezelf zeggen??? Dat je overgewicht hebt???quote:Op maandag 30 januari 2006 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
zeg maar dat natuurlijke overgewicht![]()
![]()
Niet iedereen is onder de indruk van zijn postuur hoor, er zijn zelfs mensen die bijna net zo groot zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:34 schreef Kleintje het volgende:
[..]
RONALD.... laat jij dat jezelf zeggen??? Dat je overgewicht hebt???
Maar die missen dan weer mijn natuurlijke lompheid charme!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:36 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Niet iedereen is onder de indruk van zijn postuur hoor, er zijn zelfs mensen die bijna net zo groot zijn.![]()
Nou, euh.. het klopt wel...quote:Op maandag 30 januari 2006 21:34 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Voel je je al weer een beetje beter?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:43 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedenavond
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:34 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nope, nog steeds 38 graden koorts, kom net terug van mijn werkquote:Op maandag 30 januari 2006 21:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Voel je je al weer een beetje beter?
Ik heb meerquote:
Zeggeh....niet inlikken bij modjes hequote:
uitlikken bedoel jequote:Op maandag 30 januari 2006 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeggeh....niet inlikken bij modjes he
Ow gaan we een wedstrijdje doen, want dan doe ik ook mee hoor!quote:
Inlikken? Zwaaiend?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeggeh....niet inlikken bij modjes he
Jullie winnen!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:47 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ow gaan we een wedstrijdje doen, want dan doe ik ook mee hoor!
_Modje....ik ga je een korte samenvatting van dit topic gevenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik snapte hem ook niet, alles goed chief?
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ronald, je eerste gooi-dit-zwaai-postje-weg-kandidaat is gearriveerdEn nummer 2 kan er gelijk achteraan
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
RonaldV gaat de strenge mod uithangen en alle TVP's en's weghalen
Althans....dat liep-ie gister te vertellen
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
TVP kan gelezen worden als Te Verwijderen Post. Dat klopt. En de zwaaihandjes: da's nauwelijks een geheim, daar heb ik al eerder (ruim voor mijn solllicitatie) over gepost.
Dus hij staat nu aan?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik heb je site nu pas bezocht ivm drukke avondplanning
Wat trek je nu dan?quote:
52.5KB/secquote:Op maandag 30 januari 2006 23:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wat trek je nu dan?
Ik heb de server gecapped namelijk. Anders ligt mijn internetverbinding plat
ging prima...quote:
Jammer dat je vannacht niet lekker hebt geslapen zo vlak voordat je een zakelijke bespreking hebt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:36 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen.
Zo eerst een zakelijke bespreking over wat secretaressewerk om dat erbij te doen. Mijn kop staat er echt naar. Een nacht niet geslapen. Wat kan een mens zich beroerd voelen... blerch!
Effe kijken welke ik nog niet in mijn verzameling heb.. Altijd handig om door te bladeren.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:48 schreef Ynske het volgende:
Kleintje,
ik ben gister nog even bij de witte boekhandel hier in Utrecht geweest, daar hadden ze 3 boeken liggen. Digitale fotografie voor beginners, Digitale fotografie voor gevorderden en Digitale fotografie en bewerking
allen onder de 15 euro
owjah ik vergeet er helemaal eentjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Effe kijken welke ik nog niet in mijn verzameling heb.. Altijd handig om door te bladeren.![]()
En goemogh trouwens![]()
Re, zwaaiman alles goed??
dat maakt echt niet veel uit hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:05 schreef Kleintje het volgende:
ja maar.... het is een analoge camera....
Is dat dan niet heel anders??
jaja, ik ben een n00b op dit gebied
Neehhh Valt wel mee... Met analoog heb je geen menu waar je de boel tig keer kan herverinstellen. Het is wat makkelijker met Analoog te schieten. Vooral voor beginners, ook omdat de technieken wel het zelfde zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:05 schreef Kleintje het volgende:
ja maar.... het is een analoge camera....
Is dat dan niet heel anders??
jaja, ik ben een n00b op dit gebied
Ze hebben daar bij jou toch zo'n marktquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:08 schreef Kleintje het volgende:
okeee
Volgens mij hebben we hier geen witte boekenhandel, eens ff spieken....
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:14 schreef Kleintje het volgende:
zover ik op de site kan zien hebben ze daar geen boeken....
Computers doen niet raar...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:33 schreef Debsterr het volgende:
Mogguh! Mijn computer doet nog weer raar
Als je je pc opstart en het kreng gaat al tijdens de POST spontaan uit, dan ligt dat niet aan de softwarequote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Computers doen niet raar...de software, die soms wel!
Maar da's weer niet "raar"quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als je je pc opstart en het kreng gaat al tijdens de POST spontaan uit, dan ligt dat niet aan de softwareGewoon een te zwakke voeding
*
*ervaring met eigen pc thuis.![]()
computers zijn kutquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als je je pc opstart en het kreng gaat al tijdens de POST spontaan uit, dan ligt dat niet aan de softwareGewoon een te zwakke voeding
*
*ervaring met eigen pc thuis.![]()
Ik vond het wel raar, omdat het kreng het doet met willekeur.quote:
Klinkt als een beveiligingsinstelling. Ik moet even weg, als je straks nog niet geholpen bent door iemand anders moet je me maar even een gil geven over MSN, ok?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:03 schreef Debsterr het volgende:
Hij laadt geen plaatjes uit in internetexplorer, moet op de gok de reageerknop zien te vinden
daar heb ik gister nog al een topic over gezien meen ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:03 schreef Debsterr het volgende:
Hij laadt geen plaatjes uit in internetexplorer, moet op de gok de reageerknop zien te vinden
En mik je cache en map met tijdelijke internetbestanden eens leeg. Geheid dat er iets verkeerds is blijven hangen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:03 schreef Debsterr het volgende:
het kan totaal geen kwaad om wat te spelen met je beveiligingsinstellingenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:13 schreef Debsterr het volgende:
Heb al in DIG gevraagd, maar daar reageert niemand..en als ik zomaar wat verander aan mn computer.. dan kan ik straks geen schoolwerk meer doen, en dat risco loop ik liever niet. Heb namelijk totaal geen verstand van dat soort dingen
extra, opties een van de tabbladenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:17 schreef Debsterr het volgende:
Waar vind je die ook alweer? Heb wel al m'n geschiedenis gewist, en gisteren cookie opruiming gedaan, daarna schijfopruiming
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog is zojuist oom geworden van een neefje
3,5 week te vroeg en alles is goed gegaan
Rickquote:
nope, kan daar in mijn ogen niets mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:24 schreef Debsterr het volgende:
Heb al die troep verwijderd, browser opnieuw opgestart, en het werkt nog niet. Volgens mij staan m'n beveiligingsinstellingen goed, als er iets over downloaden staat dan moettie dat gewoon doen zeg maar (van plaatjes enzo). Zou het een of ander programma kunnen zijn wat ik gister tijdens de grote schoonmaak verwijderd heb? :x dat soort domme dingen doe ik namelijk wel vaker...
Dank, dankquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:24 schreef Debsterr het volgende:
Gefeliciteerd Pee! Rick is wel een leuke naam
Dan staat er (nu dan) (91 items over) bezig met downloaden van afbeelding: blablablaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope, kan daar in mijn ogen niets mee te maken hebben.
heb je dit alleen in IE of ook in FF?
en wat staat er onderinde statusbalk van je browser als je bv een pag van fok opent?
staat er dan klaar, of gereed met fouten?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
nou kan ik alleen geen dikke-buik-foto's meer maken![]()
dan is hij dus wel bezig met het laden van de afbeeldingen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan staat er (nu dan) (91 items over) bezig met downloaden van afbeelding: blablabla
Thnxquote:
quote:En als je de Mac inloopt zijn toch genoeg vrouwen met een te dikke buik.
Maar hij laad de sites op zich enzo wel gewoon snel, MSN meldt ook gewoon snel aan, dat duurt allemaal niet langer dan normaal zeg maar. Modem herstarten zal ik eens proberen dan... En het is dus op meerder sitesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan is hij dus wel bezig met het laden van de afbeeldingen.
het lijkt haast wel of je verbinding retetraag is omdat hij ze zo langzaam binnenhaalt
misschien, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen helpt het om je modem even te herstarten. het kan iig geen kwaad.
en anders misschien een optie (tot Ronald je kan helpen, want verder als dit gaan mijn ideeën niet) om fok zolang in de text_only skin te zetten?
heb je dit overigens alleen bij fok? of op meerdere sites?
Gefeli Pquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
nou kan ik alleen geen dikke-buik-foto's meer maken![]()
en je had je cache en temp leeggegooid?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar hij laad de sites op zich enzo wel gewoon snel, MSN meldt ook gewoon snel aan, dat duurt allemaal niet langer dan normaal zeg maar. Modem herstarten zal ik eens proberen dan... En het is dus op meerder sites, hij blijft elke keer ergens op hangen zeg maar.
Ja.. en het ligt ana die van mij, want m'n moeder heeft er op haar pc geen last vanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
en je had je cache en temp leeggegooid?
succes en beterschapquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:38 schreef M.Ram het volgende:
Maarre tot de volgende keer.
Ik moet naar de trein en dan naar het MCA ben hoop ik vrijdag of zaterdag weer thuis.
Amandelen eruit.
ik hoop natuurlijk eerder.
Groetjes
Daar wordt aan gewerktquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gefeli PWel jammer van je mislukte shoot, maar nu kan je baby foto's posten..
![]()
Lastig is dat he.. er is altijd zoveel anders dat interessanter is dan wat je moet doenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:45 schreef Xilantof het volgende:
Gefeli P.
En ik moet toch maar eens aan het werk hier op school...
ik zou niet echt meer een oplossing kunnen verzinnenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja.. en het ligt ana die van mij, want m'n moeder heeft er op haar pc geen last van
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:45 schreef Mauro het volgende:
Eerste keer oom?
Ze wil Firefox niet downloadenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zou niet echt meer een oplossing kunnen verzinnen
heb je al eens geprobeert in een andere browser of hij het dan ook doet?ben bang dat ik je niet echt verder kan helpen, sorry
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:35 schreef PdeHoog het volgende:Ik wil niet een willekeurige blote dikke buik zien hoor. Daarvoor heb ik aan die van mezelf al genoeg
![]()
begin eens te vertellen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zwangerschapskliniek?
Daar heb ik nog een melige stunt uitgehaald
quote:
daar kun je toch niets fout aan doenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maar ze zijn zo liev
[afbeelding]
ik denk dat ze het niet durft...
Ik heb een aantal maanden in een ziekenhuis gewerkt. Ik moest wat aan de computer terminals rotzooien die in de zwangerschaps kliniek van dat ziekenhuis stonden....quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb een aantal maanden in een ziekenhuis gewerkt. Ik moest wat aan de computer terminals rotzooien die in de zwangerschaps kliniek van dat ziekenhuis stonden....
En toen ik naar buiten liep via de wachtkamer, al die zwangere dames die daar zagen, die verwachtten natuurlijk geen man die in zijn uppie naar buiten kwam.
Dus ik verkondigde heel luid: Ik ben zwanger--en liep toen snel door
Die gezichten
Flauwquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:03 schreef Shark.Bait het volgende:
Dus ik verkondigde heel luid: Ik ben zwanger--en liep toen snel door
Die gezichten
is dat deze?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:26 schreef Subhuman het volgende:
Kleintje
Je moet wel uitkijken als je kijkt naar boeken over digitale fotografie specifiek. Wat ik vaak tegenkom is dat die boeken meer gaan over het verbeteren van je foto's in Photoshop dan dat ze echt ingaan op de gebruikte technieken voor het maken van de foto's zelf. Vaak vind ik dat in dergelijke boeken niks nieuws staat.
Wat volgens mij een erg leuk en niet al te duur boek voor beginners is, is Fotograferen in de praktijk van John Freeman. Ik heb het zelf gekocht bij de Boekenvoordeel hier in Enschede maar volgens mij hebben ze het soms ook wel bij De Slegte.
als je ze net als op de pc in een map wil hebben staan moet je idd Data kiezen voor te brandenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:57 schreef Esto het volgende:
Goeiemorgen!!!
Ik heb een vraagje... Als ik foto's wil branden op een CD, moet ik ze dan als Data branden?Ik gebruik Nero
Dankquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:08 schreef RonaldV het volgende:
Zo, ik ben er weer.
@PdH: gefeliciteerd! En feliciteer je zus+echtgenoot ook even van me!
@Debsterrr: kun je even op MSN komen voor je PC probleem?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:50 schreef Kleintje het volgende:
PdeHoog... je zus zal nog genoeg momenten krijgen dat Rick vervelend is. Dan wil ze hem vast met alle liefde terugvrotten zodat jij alsnog buikenfoto's kan maken.
Overigens... Een normaal mens is 40 weken zwanger!
Je bent ook wel een HELE SLECHTE BROER als ze tot de laatste 3,5 week moet wachten
Gefeliciteerd btw....
die buik moet natuurlijk zo dik mogelijk zijn op de foto, kan me goed voorstellen dat hij tot de laatste 2 weken wilde wachtenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:50 schreef Kleintje het volgende:
PdeHoog... je zus zal nog genoeg momenten krijgen dat Rick vervelend is. Dan wil ze hem vast met alle liefde terugvrotten zodat jij alsnog buikenfoto's kan maken.
Overigens... Een normaal mens is 40 weken zwanger!
Je bent ook wel een HELE SLECHTE BROER als ze tot de laatste 3,5 week moet wachten
Gefeliciteerd btw....
quote:
Neeee neeeequote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:02 schreef lostminds het volgende:
[..]
die buik moet natuurlijk zo dik mogelijk zijn op de foto, kan me goed voorstellen dat hij tot de laatste 2 weken wilde wachten
maar goed, dan moet ze nog maar een keer zwanger worden
een beetje zus doet dat wel voor je![]()
heb je misschien wat aan dit topic?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:04 schreef lostminds het volgende:
iemand heeft trouwens een tijdje terug hier op FOT een link geplaatst naar een overzicht van compact flash kaartjes en hun snelheden, heeft iemand dat linkje nog, kan em niet meer vinden
zou zweren dat ik em gebookmarked had
als je t dan toch over buikjes hebt, vind ik de collage van Icicle echt mooiquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:09 schreef lostminds het volgende:
mwoah om de maand is wel zat denk ik
dan krijg je zoiets
[[url=http://images6.theimagehosting.com/1345607-c421aff5dacae87d.th.jpg]afbeelding][/URL]
niet door mij gemaaakt trouwens
ja alleen is dat topic al 2 jaar oud en da's best lang op dat gebiedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je misschien wat aan dit topic?
Speciaal merk voor Compact Flash kaartjes...?
collage? Icicle?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je t dan toch over buikjes hebt, vind ik de collage van Icicle echt mooi
ow wacht zal ff een linkje zoekenquote:
schaam schaam ik heb me vergistquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:33 schreef RonaldV het volgende:
Zoals mijn schoonvader ooit zei:
Begin met vrouwen in de buurt over babietjes, en de melk schiet ze spontaan in de tieten!
ze steken elkaar ook aan, soms zijn er hele wijken zwangerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:33 schreef RonaldV het volgende:
Zoals mijn schoonvader ooit zei:
Begin met vrouwen in de buurt over babietjes, en de melk schiet ze spontaan in de tieten!
zwangere vrouwen in het algemeenquote:
Tietenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:04 schreef lostminds het volgende:
iemand heeft trouwens een tijdje terug hier op FOT een link geplaatst naar een overzicht van compact flash kaartjes en hun snelheden, heeft iemand dat linkje nog, kan em niet meer vinden
zou zweren dat ik em gebookmarked had
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:39 schreef Subhuman het volgende:
We hebben geen Wiki en ook geen search meer nodig met Shark.Bait onze wandelende Foksearch in de buurt
tieten die tussen benen hangen zijn zooooo niet okquote:
Nou vraag ik me even wat af...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
tieten die tussen benen hangen zijn zooooo niet ok![]()
Heb je er nu al last van dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:41 schreef pea4fun het volgende:
tieten die tussen benen hangen zijn zooooo niet ok![]()
Dat zal dan de reden zijn dat ze het uiers noemen en geen borsten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:43 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nou vraag ik me even wat af...
Hoe zit dat eigenlijk?
De nette benaming zijn 'borsten'.
Dan lijkt me dat dat bij de borstkas zit.
Maar de borstkas van een koe en paard zitten verder naar voren.
Beetje vaag he... borsten bij je liezen....
quote:
Je kunt nu je twijfels gaan hebben over Sharks kennis van de vrouwelijke anatomiequote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:46 schreef Kleintje het volgende:
Ja daag.... dat gaat niet op!
Shark post die dingen als tieten en ik mag toch wel aannemen dat een man weet wat tieten zijn!
Wacht even... Je nodigt Shark.Bait nu uit om openlijk naar je tieten te staren, dat besef je toch wel hoop ik?quote:
koeietieten!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:46 schreef Kleintje het volgende:
Shark post die dingen als tieten en ik mag toch wel aannemen dat een man weet wat tieten zijn!
Goh...was nog niet bij me opgekomenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kunt nu je twijfels gaan hebben over Sharks kennis van de vrouwelijke anatomie
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:48 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wacht even... Je nodigt Shark.Bait nu uit om openlijk naar je tieten te staren, dat besef je toch wel hoop ik?
Ik ben vanavond thuis. En morgenavond.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:39 schreef Kleintje het volgende:
MAURO....
Ik ben ongeduldig
Ben je donderdagavond of woensdagavond niet thuis? Dan kom ik de camera halen.
Heb vrijdag een groot paardenevent en dan kan ik gelijk wat rolletjes volschieten cq. verpesten![]()
We hebben het hier over Shark toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:46 schreef Kleintje het volgende:
17febr heb ik mijn proefles/duikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:49 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ben vanavond thuis. En morgenavond.
Donderdagavond is lastig omdat ik dan theorieles heb voor mijn tweesters duikbrevet.
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:48 schreef Subhuman het volgende:
Wacht even... Je nodigt Shark.Bait nu uit om openlijk naar je tieten te staren, dat besef je toch wel hoop ik?
Dan hoop ik dat ie macroglazen in die bril heeftquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:48 schreef Subhuman het volgende:
[..]
ieuwquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
koeietieten!
Ik ga vaak naar de fitness, want ik wil mannetieten
[afbeelding]
Waar?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
17febr heb ik mijn proefles/duik![]()
Als jij nou ook voor toestemming zorgt, kunnen we er een discussie over openen... op een forum ergens bijvoorbeeldquote:
Doe nog eens mailen dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:51 schreef Kleintje het volgende:
Mauro, ik was zelfs zo ongeduldig dat ik je al heb gemaild
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:50 schreef PoseidonVS het volgende:
We hebben het hier over Shark toch?
zijn ze zo klein?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:51 schreef pea4fun het volgende:
Dan hoop ik dat ie macroglazen in die bril heeft![]()
Ik kan wel een topic openen op mijn forum, maar dan krijg ik meppen van een modje.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als jij nou ook voor toestemming zorgt, kunnen we er een discussie over openen... op een forum ergens bijvoorbeeld
Ik heb je op de meet anders alleen maar aanhalig zien doen met grote mannen hoor!quote:
Moet ik het ff doenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik kan wel een topic openen op mijn forum, maar dan krijg ik meppen van een modje.Al ben de administrator.
![]()
Zuidhorn, degene die het geregeldheeft, heeft nu zijn onderwaterfotografie brevet ofzo.. En al 4 brevetten. Ik hoop trouwens ook een diploma reddingszwemmen.quote:
Bij jouw zijn de modjes ook vast niet vrouwelijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet ik het ff doenBij mij hebben ze toch niets te zeggen, die modjes
Oh jawel hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Bij jouw zijn de modjes ook vast niet vrouwelijk![]()
![]()
Blijkbaar, want jij hebt niet gezien waar ze zittenquote:
Ja, je mag jaloers zijn!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:55 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik heb je op de meet anders alleen maar aanhalig zien doen met grote mannen hoor!
Ik ook niet! Ik was slachtoffer!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, je mag jaloers zijn!
Maar ik was niet zo aanhalig als het mannelijke blauw...
Wat nou slachtoffer...je genoot ervan!quote:
Bij bepaalde personen wel ja!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat nou slachtoffer...je genoot ervan!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:57 schreef Kleintje het volgende:
Mauro, naar het adres waar we gisteren heel de tijd op hebben zitten mailen.
Ik moet ff kijken of ik morgen mijn 'verdiensten' weer op de rekening heb, dan rij ik 's avonds jouw kant op....
Maar ik doet nog wel ff mailen...
Niet zo zwaaien johquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:39 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga werken, niet teveel over mij roddelen als ik weg ben hoor!
Anders konden de wat kleinere users niet meedoenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:42 schreef Xilantof het volgende:
't niveau lag niet erg hoog deze middag zo te zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |