Zoveel als je wilquote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:43 schreef Puckzzz het volgende:
Leuk initiatief Pea!
Ik ga me er over buigen. Hoeveel tijd hebben we om de foto's 'in te leveren'?
Ik vind hem wel grappig hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:18 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb een eerste poging gedaan. Het gaat zeker niet mijn laatse worden, want ik vind em eigenlijk nog niet echt woepie.
[afbeelding]
Ik heb als compositie een diagonale lijn in de foto willen brengen. De ronde vormen van mijn onderwerp, in combinatie met de diagonale lijn zou dan een interessante foto op moeten leveren...hm...niet echt he?
Je bent iig lekker bezigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:33 schreef pea4fun het volgende:
De diagonale lijn wordt ook genoemd hoor, kijk maar naar de foto met dat gezicht. Ik heb het beeldvullender geprobeerd, maar dan krijg ik het helemaal niet voor elkaar er een duidelijke compositie in te krijgen. Over deze ben ik iig nog niet tevreden. Ik zoek nog ff verder![]()
Ik zie de driehoek juist wel, dat is het eerste wat ik zag samen met de diagonale lijn die gewoon overduidelijk is. Ik vind het een heel fijne foto en voldoet zeker aan de opdracht.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:18 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb een eerste poging gedaan. Het gaat zeker niet mijn laatse worden, want ik vind em eigenlijk nog niet echt woepie.
[afbeelding]
Ik heb als compositie een diagonale lijn in de foto willen brengen. De ronde vormen van mijn onderwerp, in combinatie met de diagonale lijn zou dan een interessante foto op moeten leveren...hm...niet echt he?
Hoe zie jij die driehoek danquote:Op donderdag 1 september 2005 07:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zie de driehoek juist wel, dat is het eerste wat ik zag samen met de diagonale lijn die gewoon overduidelijk is. Ik vind het een heel fijne foto en voldoet zeker aan de opdracht.
het groene vlak rechtsboven is voor mij duidelijk een driehoekquote:Op donderdag 1 september 2005 07:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe zie jij die driehoek danIk zie nl. wel twee diagonale lijnen die parallel lopen, maar geen echte driehoek
Ah...ok....maar volgens mij had de cursus het over een lijnenspel mbt het hoofdonderwerpquote:Op donderdag 1 september 2005 07:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het groene vlak rechtsboven is voor mij duidelijk een driehoek
en gebruik van de ruimte is dat nietquote:Op donderdag 1 september 2005 07:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...ok....maar volgens mij had de cursus het over een lijnenspel mbt het hoofdonderwerpStaat ergens op één van de eerste pagina's
In jouw mening misschien welquote:Op donderdag 1 september 2005 07:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en gebruik van de ruimte is dat nietimo wel hoor...
* Puckzzz voelt een bokeh discussie opkomen
Schaduw / lichtval isquote:nog steeds geen commentaar op mijn foto...![]()
Maar abstract betekend toch niet altijd rechte lijnen?quote:Op donderdag 1 september 2005 08:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In jouw mening misschien welIn het cursusmateriaal naar mijn idee niet
Ik kan me dat voorstellen, van die Bokeh-discussie
Alleen is er nu een net kader geschetst waarbinnen de opdracht valt
Dus discussies zijn niet nodig
OK....dit gaat weer helemaal nergens overIk hou wel op
[..]
Schaduw / lichtval is
DOF ben ik niet zo weg van....had wat scherper gekund in het algemeen
De compo in het algemeen vind ik fraai....het is lekker simpel en leeg
Echt abstract vind ik hem niet
Nee, maar het gaat om het niet-herkenbaar-zijjn. Het maakt ook eigenlijk niet uitquote:Op donderdag 1 september 2005 09:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar abstract betekend toch niet altijd rechte lijnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |